Riješeno

Dostava playstation 5 uredjaja

  • 28 November 2023
  • 301 odgovor
  • 14085 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 301

Razina korisnika 6
Bedž +6

Koji događaj oni smatraju aktivacijom usluge kod produljenja ugovora?

Koliko sam shvatio ako su ti slali novi ruter onda danom spajanja rutera, a ako nisi dobivao ruter onda onaj dan kada si ih zvao ili bio u poslovnici i sklopio ugovor

 

Nisu slali novi router jer je brzina interneta ostala ista, ali poslali su novi uredjaj za tv (isti kakav je i bio). I produljivao sam online, po tome bi onda 16.11 bio datum aktivacije kad je potpisan ugovor.

Ne, nego dan kad si spojil novi uređaj za tv i on se registriral-aktiviral.

Razina korisnika 2

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

"P.S. Routeri uredno stizu i brzo"

Pa naravno da vam stižu uredno i brzo, potpisali ste ugovor za internet, ne za playstation 🙄

A još se i čudite kaj nema najjeftinijeg na svijetu ps5 na lageru?

Razina korisnika 2

Tek nakon konstantnih pritisaka su se udostojili obraditi zahtjev.samo ih pritiščite oni koji nisu dobili šifru za praćenje.zanimljivo da su tek uveli podatke ali nisu predali.Al i ovo je nešto

Razina korisnika 2

Pitam ja danas lika iz korisničke službe kako to neki korisnici kojima je usluga aktivirana poslije dobiju ps5 uređaj prije,kaže on neznam .

Reko da nije možda da promješaju naloge pa se igraju izvlačenja,i današnji dobitnik jeeeeee.…

Imam i prigovor na pokvareni uređaj,poslao 1.12.,sredinom 10 mjeseca dostavio u Agram,Bijelić kao zastupnik za Amazfit odobrio zamjenu sredinom 11 mjeseca.Od tad ni mu ni b od A1.,kaže agent ,rješen je prigovor ,samo čekamo odobrenje za zamjenu od Bijelića,Reko gospodine pa dostavio sam vam dokument gdje piše da je odobrena zamjena od strane Bijelića.

Nakon aktivacije 29.11, doslo danas bez najave. Cak ni A1 nije znao kada ce doci nakon moje jucerasnje primjedbe.

Ljudi meni su oni danas pokušali opet dostavit slušalice.... Ovo graniči sa zdravim razumom tako da jedva čekam ponedjeljak da se dohvatim telefona.

E fino kad je danas proslo 30 dana od ugovora, 28 dana od aktivacije usluge... U pon krecemo vatreno... Prvo zovemo sluzbu za korisnike i direktno trazimo sefa, jer ne zelim neduzne operatere dovodit u situacije kakve ce proci njihov nadredeni :) Sramotno Zakoni o zastiti potrosaca ne vrijede nista ocito, prijatelji u HAKOMu ce se razveseliti kada im opisem ovu situaciju, vec su me savjetovali kojim smjernicama da krenem. Stavke ugovora su zanemarene itd, itd... Kad se ne moze na fino, i kada se ne moze konkretno dobiti odgovor na pitanje, e pa onda cemo ruzno i neugodno kada smo toliko neprofesionalni. Jad i bijeda. Jedva cekam ponedjeljak.

 

Ajde molim te sa se cujemo privatno pa da pošaljemo sve duplo.

Razina korisnika 4

Najjace su im ovi sto rade u tel sluzbi pa znate ovo pa znate ono

 

I samo ih pobijem na ta neprestena sranja, gdje je moj ps5?????

Super nickname 😂 hey A1 dafuq is my PS5 ??????

Razina korisnika 2

Ja jos nisam dobila poruku za dostavu, a jucer su rekli da ce poslat😂 predivno

Razina korisnika 6
Bedž +6

Klinci nagovorili mame i tate da pređu na A1 da bi dobili plejku a kad ono plejka još na slaganju u Kini.. e moj A1 na krive ste se namjerili, sudeći po ovoj temi gorit će forum i društvene mreže ako ne stigne prije Božića i praznika 🤣 

Ae, zatrolali cijeli forum, kakti na ugovorima im piše 14 dana, ali to se odnosi na uređaje iz ugovora, ne na bonus uređaje, A1 ni prošlih godina nije slao da će baš ps5 biti poslan za 14 dana, znači- doći će kad dođe red na njih, a mnogima ovdje ni 7 dana nije prošlo od produženja ugovora (niti njegove aktivacije). Trololollovi. Dok čekate svoje igračke, igrajte i nagradnu igru u Moj A1 appu, možda baš vi osvojite još jedan ps5 😛

Ima li kakvih novosti, ja još čekam. 
Zahtjev predan 23.11. , usluga aktivirana 15.12. ps5 nema nigdje. 

Razina korisnika 2
Bedž +3

@lukon pozdrav, žao mi je to čuti. Kako si nam se javio privatnom porukom za provjeru, odgovor te već čeka. Molim te samo za još malo strpljenja i vjerujem kako će se dostava tvojeg uređaja realizirati u najkraćem mogućem roku. 

Razina korisnika 1

@lukon pozdrav, žao mi je to čuti. Kako si nam se javio privatnom porukom za provjeru, odgovor te već čeka. Molim te samo za još malo strpljenja i vjerujem kako će se dostava tvojeg uređaja realizirati u najkraćem mogućem roku. 


Premašili ste sve pristojne rokove.. Nije uopće u redu, čovjek zaslužuje da mu se odužite

Klinci nagovorili mame i tate da pređu na A1 da bi dobili plejku a kad ono plejka još na slaganju u Kini.. e moj A1 na krive ste se namjerili, sudeći po ovoj temi gorit će forum i društvene mreže ako ne stigne prije Božića i praznika 🤣 

Ae, zatrolali cijeli forum, kakti na ugovorima im piše 14 dana, ali to se odnosi na uređaje iz ugovora, ne na bonus uređaje, A1 ni prošlih godina nije slao da će baš ps5 biti poslan za 14 dana, znači- doći će kad dođe red na njih, a mnogima ovdje ni 7 dana nije prošlo od produženja ugovora (niti njegove aktivacije). Trololollovi. Dok čekate svoje igračke, igrajte i nagradnu igru u Moj A1 appu, možda baš vi osvojite još jedan ps5 😛

Jedina osoba koja trolla na ovoj temi si upravo ti sa svojim upadicama i aspolutno netocnim informacijama a uopce nemas veze sa temom vec si hardcore attention seeker ili a1 fanboy ne znam sto je gore i jedno i drugo za strucnu pomoc. Ti nemas pojma sto ljudima pise u pojedinim ugovorima. Nista konstruktivno ni informativno nema u tvojim postovima osim sitnih provokacija prema ljudima koji zele dobiti informacije i rijesiti legitimni problem. Pravi onaj legit bridge troll. 

Nista lose nema u tome ako su mame i tate kupile ps5 nekome za bozic. Imaju pravo dobiti to sto placaju i imaju pravo traziti informaciju. 
To sto se radi o vecem broju ljudi je jos gore i cudo da se nije vec podiglo na mreze a mozda i na pojedine portale i kolumne. 

Tvoji postovi su vec posao za moderatore foruma pa te lijepo molim da se suzdrzis od daljnjih uvrjedljivih i zlobnih komentara prema autorima postova u ovoj temi. Hvala. 
 

Ti kao autor posta ju ne možeš blockat ili obrisati?

Razina korisnika 1

Ponavljam: dok vam ne stigne plejka, nemojte niti u ludilu platiti ratu za nju. Napišite prigovor na sporan dio, a po potrebi i proslijedite dalje. Treba ih stisnuti na više strana.

Danas sam dobio odgovor službe za korisnike, gdje sam 13.11.23. dogovorio uvijete i PS5. Odgovor je da je njima žao i priznaju grešku, da ništa od PS5. Da mogu ponovno zatražiti novi ugovor no bez PS5 jer ga nemaju, da izaberem neki drugi uređaj.

Stvarno za pohvalu!!! 😱

Razina korisnika 4

Zanimljivo hvala sto si detaljno opisao svoje pustolovine s a1 . Ako je ista vjerovati valjda ce ljudi koji su prije narucili i aktivirali dobiti prije. Ako je njima ista za vjerovati ne znas ko tu koga manje vise.

 

”napis to rodjo pleystejsn za dest eura pa da vis kako ce svi trcat u vipa domenice ti sante”

super je kako oni ispale datum. Kupe malo vremena. Sto kad dodje i prodje ?

Razina korisnika 6
Bedž +6

@Camaris  , ako zaključaju temu sami ste si krivi, prvi ti, koji si otvoril temu dan nakon potpisivanja ugovora i počel kmečat kad buš dobil ps5. Baš vas je smješno sve gledati, napadate A1, a ugovori vam maltene svježi par dana.

Nego ja vas sve već vidm da ćete za mjesec dana ponovno biti ovdje i žaliti se na PIING, na sporu optiku, ali nijedan od vas nebu ni riječi zucnul da igra preko turskih, brazilskih, indijskih ili američkih accounta. Jer lako je kupit ps5 pa i da je po regularnoj cijeni-košta kao 6 ps5 igara, ali kad treba i dobro platit za igranje-e tu ste bogme cicije. Zato mi sve smješno u vezi ps5.i vašim napadanjem A1 koji baš i nije toliko kriv u ovom slučaju. 

Ti buš čekal još 10tak dana svoj ps5, nisi na redu, ako ste znali da ste toliko nestrpljivi, a vi ste lijepo mogli otić direkt u SD i kupit ga odmah, tamo je (začudo) i najjeftiniji. Ako imate novaca za ps5 igre, imate i za ps5. Ako nemate...a vi onda vozite fiću, a ne mercedes.

Danas sam bio u A1 poslovnici u Rijeci i pitao za dostavu uređaja (PS5) . Mlađi dečko koji tamo radi kaže da su dobili interni mail s informacijom da će uređaji kasniti te da se isporuke očekuju tijekom Siječnja. 

Ne znam ko tu koga zaj.. ako nam je svima rečeno da ćemo isti dobiti nakon 14 dana od aktivacije. 

Poslovnica A1 Rijeka/ZTC

Razina korisnika 6
Bedž +6

@Camaris , potpuno si fulal. Ja mogu da hoću (a neću jer me uopće ne interesira) kupiti ne jedan, već 100 ps5 i za to mi uopće ne treba ni mama ni tata niti black friday cijelog studenog kojeg ste pola vas ulovili u zadnji tren, valjda ste cijeli mjesec nagovarali starce da vam ga uzmu..

Ne vrijedi baš ona "napad je najbolja obrana" kod teleoperatera. Možete vi frkati nosom, strugati beton svojim kopitima koliko god hoćete, ali to ne bu ubrzalo isporuku vaših čudesa od plastike zbog koje vam je ladica opala do pojasa i iz nje curi slina. Strpljenje,strpljenje, strpljenje. Dobit ćete svoje igračke kad dođete na red. A1 još nisam čula da nije ispunio svoje akcije i promocije.

@Camaris , potpuno si fulal. Ja mogu da hoću (a neću jer me uopće ne interesira) kupiti ne jedan, već 100 ps5 i za to mi uopće ne treba ni mama ni tata niti black friday cijelog studenog kojeg ste pola vas ulovili u zadnji tren, valjda ste cijeli mjesec nagovarali starce da vam ga uzmu..

Ne vrijedi baš ona "napad je najbolja obrana" kod teleoperatera. Možete vi frkati nosom, strugati beton svojim kopitima koliko god hoćete, ali to ne bu ubrzalo isporuku vaših čudesa od plastike zbog koje vam je ladica opala do pojasa i iz nje curi slina. Strpljenje,strpljenje, strpljenje. Dobit ćete svoje igračke kad dođete na red. A1 još nisam čula da nije ispunio svoje akcije i promocije.

 

S obzirom da je tema o dostavi uredjaja koji te uopce ne interesira zasto i dalje komentiras ovdje?

 

 

Pozz,

Evo da i ja podijelim "srecu". 

16.11 postao (aktiviran) korisnik A1. A od ps-a ni p,al racun vec placen.Da ne govorim da nisam imao ugovorene brzine,pa sam cekao 8 dana ,aj mozda se popravi-na kraju sam morao zvati da osiguraju dogovorene brzine. Uglavnom -nisam ,a i postajem sve nezadovoljniji sa A1.

 

Razina korisnika 2

@nickno Stvar je principa.Pročitaj što sam napisao.Prošle god sam čekao mobitel preko mjesec dana dok ih nisam stisnuo pa je došao u roku 3 dana a nije ni bilo vrijeme popusta i crnog petka da se čupaju na gužvu.

Nikoga sigurno nisam nagovarao da mi kupi ps5,ugovor mi je izlazio pa zašto ne bih uzeo ps5. Za sitnu lovu

Malo više organizacije bi im dobro došlo.

Na internet brzinu nemam zamjerke,preko kabla 2 GB a a WiFi 1.6 gb s tim da su bili problemi oko instalacije te uslugu od prije nisam mogao koristiti 6 dana pa pucanje veze ali sad sve ok kada je došao tehničar i nanovo spajao utičnicu za optiku.

Ali ovo oko strujanja informacija i ne poznavanje njihovih vlastitih propisa koji su istaknuti na stranici je nedopustivo.

Odi malo pogledaj post koji sam otvorio i sve detaljno napisao o mojim problemima pa če ti biti jasnije.

Za kvalitetu internet veze i uslugu nemam zamjerku ali na njihovo neznanje i nesposobnost imam.

Ako piše dva dana ili 5 kada je gužva na njihovoj stranici onda se to poštuje.

Neznam dali se baviš poslom koji imaju rokove ,ali probaj kasniti više od dogovorenog pa ćeš vidjeti kako te stranka ili šef pritišću.

Razina korisnika 6
Bedž +6

@Suvi , produžio si ugovor 29.11. Prije tjedan dana. Kao i ti, mnogi su iskoristili priliku da jeftino dođu do ps5, pa s obzirom da si ti,a i skoro svi na ovoj temi tu priliku iskoristili u zadnji čas, znači da ćete među zadnjima i dobiti svoje uređaje. Gdje na njihovim stranicama piše o dostavi? Ako misliš na uvjete korištenja, previdio si rečenicu koja piše ispod toga. 

Kod kupovine fiksnih i homebox proizvoda isporuka će krenuti nakon uspješne instalacije usluge. Tu ne vrijedi ovo 2,3 ili 5 dana. 

 

@Veki94 , pišem jer ste malo pretjerali, tj.zatrolali forum. Da ste ugovor potisali odmah na početku mjeseca kad je akcija i počela već biste dobili svoje ps5ice. Ne preostaje vam puno mogućnosti po tom pitanju. Vidite i sami da vam moderatori više i ne odgovaraju. Htjeli su vam pomoći, ali vi uporno napadate A1 koji nije kriv što je njegova akcija privukla možda i tisuće prije vas, a nerealno je očekivati od bilo kojeg trgovca da ima toliko uređaja na lageru. Oni su originalnu akciju, a to je ps5 sa fizičkim diskom ispucali još 23.11.,a od tada ste mogli dobiti jedino digitalnu verziju. Ne mogu ni oni teleportirati za jednu sekundu uređaje iz Kine, a i A1 je samo jedan od tisuće ili stotine tisuća korisnika Sonyja. Znači, među zadnjima ste u Hrvatskoj ulovili jeftinjaka, a Sonyju baš i nismo toliko bitni kad tek sada, skoro godinu dana od uvođenja,on na hrvatskom playstoreu mijenja valutu u euro.

I još nešto, niti jedan trgovac, pa ni A1 ne stavlja sve proizvode na akciju već određenu količinu. Zato i dalje imaju na lageru određeni dio potreban za izvršenje sadašnje ponude, a ti uređaji vama nisu dostupni. Uostalom, u uvjetima korištenja web prodaje piše da ste uređaje REZERVIRALI a ne kupili,tek nakon uplate i da postoji mogućnost da trenutno nisu dostupni. Drugim riječima,ako nisu dostupni TRENUTNO,oni će ih naručiti, ako više ne postoji mogućnost narudžbe (što u slučaju ps5 nije istina, jer Sony će ih proizvoditi još par godina) pisat će da su nedostupni.

Odgovori