Riješeno

Dostava playstation 5 uredjaja

  • 28 November 2023
  • 301 odgovor
  • 14085 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 301

Razina korisnika 1

Dobio sam i ja napokon odgovor od službe za korisnike, dobio sam broj za praćenje pošiljke, predano je pošti, za dan, dva je kod mene 🎉🎉

Wuhu! 🎉

Koji ti je datum aktivacije? Da sad ne tražim po forumu? :D

 

24.11.23

Sutra mi je onaj famozni 14 dan

 

Nama je aktivacija potvrđena na 25.11.23…. Znači mogli bi uskoro dobiti nekakv SMS. :D

Moj razvoj dogadjaja:

Instalacija 23.11.

Ps5 dosao danas 7.12

 

Ako nesto to nekome znaci, nisam nikog zvao ni za sto.

Moj razvoj dogadjaja:

Instalacija 23.11.

Ps5 dosao danas 7.12

 

Ako nesto to nekome znaci, nisam nikog zvao ni za sto.

Jel možda slim verzija?

Normalna verzija sa dva joypada što me iznenadilo.

Razina korisnika 4

Draga ekipa,

Neprihvatljivo je kašnjenje isporuke konzole PlayStation 5, koja je ključni dio paketa internetskih usluga koji sam kupio. Dok je instalacija internetskog rutera izvršena brzo, isporuka PlayStation 5 konzole nije realizirana, unatoč vremenu koje je prošlo od aktivacije usluge. Ova situacija postaje sve zabrinjavajuća i izgleda kao kršenje ugovora koji uključuje i internetsku uslugu i uređaj PlayStation. Samim tim nisam ni prema uvjetima korištenja dužan platiti prvi račun jer uplatom pravno prihvaćam ugovor, a usluga/uređaji nisu isporučeni.

Nedostatak specifičnih informacija i dugotrajno čekanje na konzolu ne samo da je frustrirajuće, već loše odražava vašu posvećenost zadovoljstvu kupaca. Mnogi od nas su u neizvjesnosti neprihvatljivo dugo, i situacija zahtijeva hitno ispravljanje.

Molim vas da se suzdržite od davanja template odgovora poput "molim te, javi nam svoje podatke da pogledamo o kojem je točno paketu riječ pa ti mogu dati informaciju" - samo svjedočimo odugovlačenju od strane različitih support timova kako na forumu tako i na telefonskoj podršci. Vašem Whatsapp kanalu za podršku treba više od 6 sati za dobiti first reply. Ako ne možete posvetiti osobu za Whatsapp support, možda bi bilo bolje da ga uopće nemate, jer ovakva usluga samo dodatno frustrira vaše kupce. Iako razumijem potrebu za procjenom pojedinačnih slučajeva, očito je da je ovaj problem široko rasprostranjen i utječe na brojne kupce. Zaslužujemo transparentno i sveobuhvatno objašnjenje u vezi s kašnjenjem i konkretan vremenski okvir za isporuku PlayStation 5.

Ako se ovaj problem ne riješi hitno, spreman sam eskalirati pitanje višem menadžmentu unutar A1. Vjerujem da je imperativ da imamo pošten i transparentan tretman kao kupci; radi se o povjerenju i pouzdanosti usluga i promocija A1.

Zahvaljujem na vašoj pažnji i očekujem brzo i zadovoljavajuće rješenje, ne samo za mene, već za sve pogođene kupce.

Hvala

Sve napisano je tocno i zapravo tuzno. Kupci koji uredno placaju racune i obveze uredno zakinuti za iste od strane bezlicne korporacije koja odavno ne vidi ljudsko lice od punjenja svojih bankovnih racuna.

Oholo i bahato dok se u prime time terminima vrte reklame na tv. Covjek bi ocito naivno pomislio da bi ovakvoj kompaniji ipak trebalo vise biti stalo do zadovoljstva kupaca,  postivanja ugovora i uvjeta koristenja usluga.

 

Razina korisnika 1

Totalno nejasna situacija…mislim da je jedini pravi razlog tome da ga nemaju na skladištu odnosno da je dobavljač rasprodao zalihe pa sada ganjaju druge koji će ih isporučiti po sličnoj cijeni jer drugog objašnjenja nema…HP dostavlja u roku 2 dana (provjereno za smart uređaje ) ako  ih imaju na stanju, tako da bi najsretniji bio da se javi netko sa jasnim objašnjenjem pa da znamo svi na čemu smo kako bi mogli reagirati na vrijeme  a ne da bude prekasno. Mislim zašto bi netko trebao uopće čekati 10 dana za isporuku uređaja, totalno van pameti.
Jako neozbiljno za jednu tvrtku kao što je A1.

 

Razina korisnika 1

ma sve stoji, svi dobivamo te ne-template odgovore. 🤣

Samo ne kužim poslovnu logiku iza zavlačenja klijenata.
Osobno bih više cijenio da napišu/potvrde da imaju backlog 10-15 dana kod dostava, čekaju isporuku dobavljača ili da ne očekujemo dostavu prije određenog datuma. 
Istina, malo bih grintao i bio nezadovoljan… ali bi barem imao istinitu i okvirnu inforamciju, te znao kada očekivati dostavu. 
Ako se boje otkazivanja Ugovorne obveze korisnika, prije ću otkazati radi ovakvog zavlačenja...

Razina korisnika 2

Ma samo da jave doc ce tad i tad da znam kolko jos moram cekat. Ovo nema smisla, racuni dolaze a uredaja nigdje.

Meni A1 poslali 19.12. broj za praćenje. 20.12 ostao doma jer je pisalo dostava u tijeku.

U 16.30 pošta promijenila status u pokušaj dostave neuspješan i 22.12. vratili plejku A1.

Nikakvu obavijest poštar nije ostavio, nikakvo preuzimanje u poštanskom uredu, a kako će i biti kad poštara taj dan nije ni bilo blizu moje zgrade gledali smo na kamerama 😑.

Koji sam ja pehist!

 

Razina korisnika 4

Da je to uzrok zastoja vec bi odavna uzeli neku od raznih dostavnih firmi . Volio bi da znam - doci ce do bozica - nece doci do bozica - tako da ih odjebem 

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Kiki19898 napokon lijepe vijesti! Drago mi je ovo vidjeti 😊

@dorotea.ostroski0 imamo novosti za tebe, čekaju te u inboxu 😀

@gdjejemojps5 inbox provjeri i ti, gdje nastavljamo naš razgovor. 

Razina korisnika 1

Dali je netko od vas možda platio račun na kojem je tih 12€ za PS5, ja sam ih tražio da maknu tu stavku, mislim da nije ok plaćati nešto šta se ne koristi.

Još nisam dobio prvi račun… ali čim dobijem, šaljem prigovor i tražim da se stavka izbriše/oprosti.
Ne znam koliko je zakonski ispravno naplatiti uređaj/uslugu, samim time što nemamo nikakvu konkretnu informaciju niti uređaj.

Samim ne pružanjem konkretnih informacija vezanih za isporuku naručene robe, direktno krše Zakon o zaštiti potrošača. Konkretno Članak 60., stavka 8. - Prije nego što potrošač sklopi ugovor izvan poslovnih prostorija odnosno ugovor na daljinu ili bude obvezan odgovarajućom ponudom, trgovac ga mora na jasan i razumljiv način obavijestiti o: uvjetima plaćanja, uvjetima isporuke robe ili pružanja usluge, vremenu isporuke robe ili pružanja usluge te, ako postoji, načinu rješavanja potrošačkih pritužbi od strane trgovca.

 



 

Razina korisnika 6
Bedž +6

 

Poslovnica A1 Rijeka/ZTC

Mobilcentar A1,tj.Logista d.o.o. To nije A1 centar već njegov prodajni ovlašteni partner. A1 poslovnice su samo A1 centri, i koliko vidim u Rijeci je samo jedan- na Rivi 4.

Pošto sam se davno opekla kod A1 partnera (misleći da je A1, ali nije bio) za sve kaj trebam idem ISKLJUČIVO u A1 Centar, njihove partnere zaobilazim u širokim luku.

 

Razina korisnika 2

Evo dobila sam obavijest o paketu sad

Razina korisnika 2

Ipak nije plejka, sad sam skuzila da dolazi drugi paket, uzalud se ponadala😂 jbg opet cekanje

Razina korisnika 1

Meni dolazi danas. Ja sam potipiso ugovor 15.11 tako da nadam se da će i vama stići uskoro. Iskreno nisam se nadao da ovako duže traje isporuka uređaja. Kao novi korisnik A1 nadam se da će se to popraviti. Sretno ekipa.

 

Dobio sam i ja napokon odgovor od službe za korisnike, dobio sam broj za praćenje pošiljke, predano je pošti, za dan, dva je kod mene 🎉🎉

Wuhu! 🎉

Koji ti je datum aktivacije? Da sad ne tražim po forumu? :D

 

24.11.23

Sutra mi je onaj famozni 14 dan

 

Nama je aktivacija potvrđena na 25.11.23…. Znači mogli bi uskoro dobiti nekakv SMS. :D

Vrlo lako moguće, ako idu po nekom redu, onda ste Vi idući 😊

Mislim da je jedno vrijeme i bila akcija gdje dobiješ još jedan joystick gratis 

Razina korisnika 1

Evo i meni stigao ali u poštu jer nikog nije bilo doma niko nije javio nego slučajno sreo poštara pa mi je rekao…nisu stavili kontakt broj (A1 ekipa) pa nisu mogli zvati

Razina korisnika 1

Stigla slim verzija, sa 2 kontrolera.

Razina korisnika 1

Sutra će vam stići jer HP dostavlja i subotom tako da možda ima nade

Razina korisnika 1

Da li vam dolaze Slim verzije PS sa diskom ili digitalne ? 

Nije mi jos stigla ali receno je disk verzija prilikom potpisivanja ugovora

Razina korisnika 4

Pa dal' se može znati gdje je zapelo, pa budem sam otišao po njega ako je problem u dostavi, osim ako ga treba čekati od vanjskog dobavljača, onda će valjda doći do Božića

Ima ljudi koji vise od mjesec dana cekaju sto je apsolutno pusiona. Isao bi sam po njega u trgovinu ako je recimo SD dobavljac … Router dodje u dva dana kao da ga je USS Enterprise teleportirao, ali PS5 ni traga ni glasa. Racuni zato dodju i prije vremena

Razina korisnika 1

I moja je usluga aktivirana ali ni traga ni glasa vezano za uređaj, zvuči nevjerovatno sumnjam da je pošta ta koja kaska ali budemo provjerili. Isto tako ruter dođe drugi dan  pa mi je malo sumnjivo.

Razina korisnika 4

I moja je usluga aktivirana ali ni traga ni glasa vezano za uređaj, zvuči nevjerovatno sumnjam da je pošta ta koja kaska ali budemo provjerili. Isto tako ruter dođe drugi dan  pa mi je malo sumnjivo.

Router dodje brze od Flasha.

Draga ekipa,

Neprihvatljivo je kašnjenje isporuke konzole PlayStation 5, koja je ključni dio paketa internetskih usluga koji sam kupio. Dok je instalacija internetskog rutera izvršena brzo, isporuka PlayStation 5 konzole nije realizirana, unatoč vremenu koje je prošlo od aktivacije usluge. Ova situacija postaje sve zabrinjavajuća i izgleda kao kršenje ugovora koji uključuje i internetsku uslugu i uređaj PlayStation. Samim tim nisam ni prema uvjetima korištenja dužan platiti prvi račun jer uplatom pravno prihvaćam ugovor, a usluga/uređaji nisu isporučeni.

Nedostatak specifičnih informacija i dugotrajno čekanje na konzolu ne samo da je frustrirajuće, već loše odražava vašu posvećenost zadovoljstvu kupaca. Mnogi od nas su u neizvjesnosti neprihvatljivo dugo, i situacija zahtijeva hitno ispravljanje.

Molim vas da se suzdržite od davanja template odgovora poput "molim te, javi nam svoje podatke da pogledamo o kojem je točno paketu riječ pa ti mogu dati informaciju" - samo svjedočimo odugovlačenju od strane različitih support timova kako na forumu tako i na telefonskoj podršci. Vašem Whatsapp kanalu za podršku treba više od 6 sati za dobiti first reply. Ako ne možete posvetiti osobu za Whatsapp support, možda bi bilo bolje da ga uopće nemate, jer ovakva usluga samo dodatno frustrira vaše kupce. Iako razumijem potrebu za procjenom pojedinačnih slučajeva, očito je da je ovaj problem široko rasprostranjen i utječe na brojne kupce. Zaslužujemo transparentno i sveobuhvatno objašnjenje u vezi s kašnjenjem i konkretan vremenski okvir za isporuku PlayStation 5.

Ako se ovaj problem ne riješi hitno, spreman sam eskalirati pitanje višem menadžmentu unutar A1. Vjerujem da je imperativ da imamo pošten i transparentan tretman kao kupci; radi se o povjerenju i pouzdanosti usluga i promocija A1.

Zahvaljujem na vašoj pažnji i očekujem brzo i zadovoljavajuće rješenje, ne samo za mene, već za sve pogođene kupce.

Hvala

Svaka čast, sve jako ljepo sročeno 👏👏

Odgovori