Riješeno

Dostava playstation 5 uredjaja

  • 28 November 2023
  • 301 odgovor
  • 14085 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 301

Razina korisnika 1

Pozz ekipa. Da vas nadopunim meni su rekli prvih tjedan dana da će isporka uređaja biti. 16.11 je instaliran ruter i priključen internet. U ponedeljak sam se javio i rečeno je da se uređaj šalje 10 dana nakon aktivacije paketa. I da je trenutno moj uređaj vidljiv u sistemu i da je spreman za slanje ali ni traga ni glasa od HP-a tako da sretno. Iskreno razoracan sam sporom realizacijom.

Slim verzija i 2 joysticka došla

 

 

Upit poslao ali nema odgovora

Također, već dva dana provjeravaju gdje je zapelo, možda i upite nadležnoj službi šalju HP ekspresom pa zato kasni 🤷‍♂️

Razina korisnika 4

Kak to da još niste nabavili svoj primjerak, PS5 je u prodaji već 3 godine? Zašto ga kupujete baš sada, a niste npr.prošle ili pretprošle godine?

Totalno nerelevantno za ovu situaciju. Pitanja na razini osobe od 12 godina.

Razina korisnika 1

Dali je jos nekome prošli tjedan stigao ps5 pošto moj po broju za praćenje stoji vec 5 dana u HP sortirnici Pise da su ga preuzeli ali se ne miče iz sortirnici 😉

Razina korisnika 4
Bedž +3

Shvaćam nezadovoljstvo i ljutnju s druge strane, i svjesna sam što god sad napisala da neće biti prihvaćeno i zaista mi je žao zbog toga. 😕 Nisu “template” odgovori, nismo “botovi”, no za provjeru zahtjeva ne smijemo koristiti pristup javne stranice i zato pozivamo da nam se svi obuhvaćeni ovom tematikom jave privatnom porukom prema uputi iznad. Napravi se provjera zahtjeva i dostave uređaja, i komuniciraju se konkretnije info. Potvrđujem da se uređaji šalju tek po realizaciji produljenja postojeće ugovorne obveze ili aktivacije novog priključka, ne šaljemo ih usred postupka same realizacije zahtjeva. 

Razina korisnika 4
Bedž +3

@Kosarka265 trenutno nam je ponuda za 1 EUR po preuzimanju + 25 EUR mjesečna rata i drugi model PS5 je 67 EUR po preuzimanju + 28 EUR mjesečna rata. Ovdje https://www.a1.hr/privatni/uredaji-uz-pakete si možeš popratiti aktualne uređaje iz naše ponude uz fiksnu uslugu. Ponuda koja te zanima bila je dostupna za vrijeme Black Friday Week i pitanje je hoćemo li do kraja godine ponovno imati tu promociju.

Razina korisnika 1

Ja sam uspio nekim čudom ali iz treće 😂

Ako ti kojim čudom stigne PS5 javi 😉

Moj mozda do božica stigne😂

Razina korisnika 1

Meni su upravno na privat napisali da vjeruju kako bi ovaj tjedan trebali imati broj pošiljke, tj. da će biti poslan. Usluga je aktivirana 25.11.
Malo sam skeptičan, ali se nadam najboljem.  :)

Razina korisnika 1

Može, čim dođe javim, ti isto 😂

Evo moj se čak pomaknuo iz sortirnici vidim preko onog broja za praćenje 😂

Razina korisnika 1

Može, čim dođe javim, ti isto 😂

Moj je stigo upravo

Razina korisnika 4

Ps5 se salje nakon ukljucenja ili instalacije uredjaja koji pruza uslugu. Isto tako ugovor skopljen na daljinu je pravno nevazeci dok se ne plati prvi racun. Takodjer korisnik ima pravo raskinuti ugovor u roku 14 dana. 
 

Kupljeni uredjaj se dobiva najkasnije 14 dana od ukljucenja usluge. - tesko i nikako izgleda 

Rokovi ne sluze nicemu ako se ne moraju postivati a  A1 uzorno pokazuje da im puca kubura za rokove,prava i obveze prema korisnicima, ali sigurno ce vam poslati racun koji ce doci na vrijeme. Kao sto i router dodje i prije vremena kao da ga sam vrag nosi leteci. 

Slazem se da je najgore sto se ne moze dobiti nikakva pouzdana informacija vec se sve svodi na uzmi ili ostavi , cekaj ili storno i ko vas jebe drugovi. 
 

Mislio sam da ne moze gore od Telemacha ali ovi se skolovali u mordoru izgleda jbg.

Razina korisnika 1

Ja bi volio samo nekako doći do info kada je zadnji PS5 isporučen (Blagdanska ponuda) i dali je nekom uopće isporučen od aktivacije preko blagdanske ponude.

 

15.11 naruceno, slusalice stigle ali od ps5 ni traga ni glasa.samo laži svaki dan

Razina korisnika 4

15.11 naruceno, slusalice stigle ali od ps5 ni traga ni glasa.samo laži svaki dan

Ovaj tjedan sigurno ! 😂

Ista stvar se dogodila i meni, nisi jedini. 1.12. mi je izvršena instalacija usluge, nakon toga nisam dobio nikakvu obavijest da mi je PS5 poslan već sam morao tražiti korisničku podršku da mi dostave broj za praćenje pošiljke. 9.12. mi je trebalo biti dostavljeno, međutim niti pošiljke niti obavijesti da bi se na kraju 18.12. uređaj vratio ponovo u A1. Iz Hrvatske Pošte se naravno pravdaju da oni nisu krivi, A1 krivi HP i tvrde da ne mogu utjecati na isporuku te da su oni sve uredno poslali, klasično prebacivanje loptice jedni na druge. Ja kao korisnik sam potpisao ugovor s A1 i mene ne zanima Hrvatska Pošta ni tko to dostavlja jer nisam kupio uređaj u Pošti već preko A1 webshop-a, nakon kupnje u webshop-u pisalo je da uređaj stiže u roku od 14 dana od instalacije usluge i svi želimo da se to ispoštuje te da uređaj stigne a ne da se čeka preko 30 dana. Korisnička podrška bespomoćna, uvijek neki drugi nadležni odjel to riješava i uređaj mi još uvijek nije ponovo poslan, od mene se traži svaki put extra strpljenje. Polako gubim nadu da će taj uređaj uopće i stići te je pitanje da li će doći u jednom komadu i ispravan ako uopće i dođe (ne kužim tko dođe na ideju da se PS5 šalje HP-om).

Jako loš i razočaravajući odnos prema kupcima, nemam izbora nego pisati prigovore i tražiti neko obeštećenje jer ovo je blago reći užas od usluge i odnosa prema korisnicima, te nemam namjeru preći tek tako preko ovog.

 

Kad nitko ne želi za kikiriki radit u HP-u, pa je "jadan" HP prisiljen zapošljavati indijce, nepalce, ovi tražeći adrese završe na zagrebačkom kolodvoru čekajući vlak za dojčland. Pa eno neki dan slučaj iz Pule- cijela se Pula žalila kak ne dobivaju račune, kad ono interna hp inspekcija našla cijelo skladište neisporučenih pošiljaka kod svih dva poštara u Puli. Da, dobro ste pročitali, Pula ima dva (2) poštara i oba, obadva su pala 😛😅

 

Da su iz A1 poslali Ps5 već bi bili dostavljeni davnih dana kao što su dostavljene slušalice iz iste narudžbe. Što će reći da ih nisu poslali i nije problem u HP-u isto kao što nije problem u opsegu posla zbog Black Friday-a. Jer ako stigneš zapakirat jednu kutiju sa slušalicama možeš zapakirat i drugu sa Ps5 ako ju imaš. 

Razina korisnika 2

Evo da vam javim da su mene zvali danas i ocito je u posti problem, kao probali su dostaviti makar ja nisam dobila ni obavijest ni nista i onda su vratili u postu. Zvali su da potvrde adresu i poslat ce mi broj za pracenje posiljke i probat ponovo dostavit, ako ne onda mogu podic u postanskom uredu. Valjda ce i vas zvat uskoro onda. Sretno:)

Razina korisnika 2

@Baticeli aktivirano 20.11. 

Postovani, zanima me koliko trebamo cekati dostavu playstation 5 uredjaja nakon produzenja ugovorne obveze za internet usluge ? 
Usluga je aktivirana 25.11.2023. 
Pokusavam saznati tocne informacije o dostavi ps5 uredjaja jer se javljaju korisnici koji i duze od 14 dana od aktivacije usluge/a nisu dobili nikakve obavjesti o dostavi navedenog uredjaja. Neki i mnogo duze. 

Dosad stvarno imamo ugodna iskustva sa a1 djelatnicima i uslugama te Vas ljubazno molim za informaciju. 
Ne zelimo cekati mjesec i vise dana za uredjaj koji moze biti dostavljen za dva radna dana ako je na raspolaganju. 
 

LP

Isti scenarij.

Uopće još nemaju ni broj pošiljke mog uređaja, di je to od dostave još onda? I klasični odgovor zbog velikog broja zahtjeva, pošta blabla.

A lijepo već naplatili prvi mjesec.

Koji događaj oni smatraju aktivacijom usluge kod produljenja ugovora?

Koliko sam shvatio ako su ti slali novi ruter onda danom spajanja rutera, a ako nisi dobivao ruter onda onaj dan kada si ih zvao ili bio u poslovnici i sklopio ugovor

 

Nisu slali novi router jer je brzina interneta ostala ista, ali poslali su novi uredjaj za tv (isti kakav je i bio). I produljivao sam online, po tome bi onda 16.11 bio datum aktivacije kad je potpisan ugovor.

Ja mislim da je tako, ali možda se netko od admina udostoji javiti i točno objasniti @A1_Ana @A1_IvanaM @A1_Darka @A1_Mislav 

Razina korisnika 1

Napišite prigovor na račun i nemojte platiti sporan dio - PS5 (drugi dio normalno platite), zahtijevajte da Vam prebace za mjesec kada vam stigne plejka. Morate biti malo žešći jer će vas inače vrtiti oko malog prsta.

Razina korisnika 3
Bedž +3

@Veki94 @Baticeli datum realizacije zahtjeva ovisi o vrsti zahtjeva. U slučaju produljenja obveze koju ste svi napravili imamo dvija slučaja; u prvom šaljemo novu opremu te se zahtjev obično realizira u roku 24 sata, u drugom šaljemo opremu te će zahtejv biti obrađen s aktivacijom usluge na novoj opremi. 

@Veki94 @Baticeli datum realizacije zahtjeva ovisi o vrsti zahtjeva. U slučaju produljenja obveze koju ste svi napravili imamo dvija slučaja; u prvom šaljemo novu opremu te se zahtjev obično realizira u roku 24 sata, u drugom šaljemo opremu te će zahtejv biti obrađen s aktivacijom usluge na novoj opremi. 

A zašto ne smijete reći da nemate Playstation 5 na stanju?

I tako dodjem ja danas s posla i vidim naljepnicu o pokusaju dostave  od HP-a, bez ikakve prethodne obavijesti o icemu.

odem u Hp prikupit paket, zena mi kaze-tek u ponedjeljak mozes jer je pokusaj dostave bio danas…


Prethodno nikakvu obavijest o nicem nisam dobila.

Barem znam da se ovoj agoniji u ponedjeljak blizi kraj. :’)

Odgovori