Riješeno

Dostava playstation 5 uredjaja

  • 28 November 2023
  • 301 odgovor
  • 14025 pregleda

Razina korisnika 4

Postovani, zanima me koliko trebamo cekati dostavu playstation 5 uredjaja nakon produzenja ugovorne obveze za internet usluge ? 
Usluga je aktivirana 25.11.2023. 
Pokusavam saznati tocne informacije o dostavi ps5 uredjaja jer se javljaju korisnici koji i duze od 14 dana od aktivacije usluge/a nisu dobili nikakve obavjesti o dostavi navedenog uredjaja. Neki i mnogo duze. 

Dosad stvarno imamo ugodna iskustva sa a1 djelatnicima i uslugama te Vas ljubazno molim za informaciju. 
Ne zelimo cekati mjesec i vise dana za uredjaj koji moze biti dostavljen za dva radna dana ako je na raspolaganju. 
 

LP

icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 28 November 2023, 21:13

Pogledaj original

Odgovora 301

Razina korisnika 4

Klinci nagovorili mame i tate da pređu na A1 da bi dobili plejku a kad ono plejka još na slaganju u Kini.. e moj A1 na krive ste se namjerili, sudeći po ovoj temi gorit će forum i društvene mreže ako ne stigne prije Božića i praznika 🤣 

Ae, zatrolali cijeli forum, kakti na ugovorima im piše 14 dana, ali to se odnosi na uređaje iz ugovora, ne na bonus uređaje, A1 ni prošlih godina nije slao da će baš ps5 biti poslan za 14 dana, znači- doći će kad dođe red na njih, a mnogima ovdje ni 7 dana nije prošlo od produženja ugovora (niti njegove aktivacije). Trololollovi. Dok čekate svoje igračke, igrajte i nagradnu igru u Moj A1 appu, možda baš vi osvojite još jedan ps5 😛

Jedina osoba koja trolla na ovoj temi si upravo ti sa svojim upadicama i apsolutno netocnim informacijama a uopce nemas veze sa temom vec si hardcore attention seeker ili a1 fanboy ne znam sto je gore i jedno i drugo za strucnu pomoc. Ti nemas pojma sto ljudima pise u pojedinim ugovorima. Nista konstruktivno ni informativno nema u tvojim postovima osim sitnih provokacija prema ljudima koji zele dobiti informacije i rijesiti legitimni problem. Pravi onaj legit bridge troll. 

Nista lose nema u tome ako su mame i tate kupile ps5 nekome za bozic. Imaju pravo dobiti to sto placaju i imaju pravo traziti informaciju. 
To sto se radi o vecem broju ljudi je jos gore i cudo da se nije vec podiglo na mreze a mozda i na pojedine portale i kolumne. 

Tvoji postovi su vec posao za moderatore foruma pa te lijepo molim da se suzdrzis od daljnjih uvrjedljivih i zlobnih komentara prema autorima postova u ovoj temi. Hvala. 
 

Razina korisnika 1

Ja sam upravo dobio poruku od HP o dolasku paketa sutra ili preko sutra. Realizacija usluge je bila 16.11 tako da se nadam da ce i vama brzo stici.

Razina korisnika 4

@Camaris  , ako zaključaju temu sami ste si krivi, prvi ti, koji si otvoril temu dan nakon potpisivanja ugovora i počel kmečat kad buš dobil ps5. Baš vas je smješno sve gledati, napadate A1, a ugovori vam maltene svježi par dana.

Nego ja vas sve već vidm da ćete za mjesec dana ponovno biti ovdje i žaliti se na PIING, na sporu optiku, ali nijedan od vas nebu ni riječi zucnul da igra preko turskih, brazilskih, indijskih ili američkih accounta. Jer lako je kupit ps5 pa i da je po regularnoj cijeni-košta kao 6 ps5 igara, ali kad treba i dobro platit za igranje-e tu ste bogme cicije. Zato mi sve smješno u vezi ps5.i vašim napadanjem A1 koji baš i nije toliko kriv u ovom slučaju. 

Ti buš čekal još 10tak dana svoj ps5, nisi na redu, ako ste znali da ste toliko nestrpljivi, a vi ste lijepo mogli otić direkt u SD i kupit ga odmah, tamo je (začudo) i najjeftiniji. Ako imate novaca za ps5 igre, imate i za ps5. Ako nemate...a vi onda vozite fiću, a ne mercedes.

Vidite sto se dogodi kad Vam Mama i Tata ne kupe Ps5 za bozic

Razina korisnika 4

Dosao ps5 danas no kako sam na sluzbenom putu dignut cu ga sutra u postanskom uredu

Razina korisnika 4
Bedž +3

Svi koji su naručili PS5, bez obzira na model, svima će pošiljka biti isporučena i zaista nema razlog za brigu. Svjesni smo da postupak slanja i dostave paketa traje dulje od očekivanog roka i zaista se maksimalno trudimo svima čim prije isporučiti dogovorenu ponudu.

Razina korisnika 2

Draga ekipa,

Neprihvatljivo je kašnjenje isporuke konzole PlayStation 5, koja je ključni dio paketa internetskih usluga koji sam kupio. Dok je instalacija internetskog rutera izvršena brzo, isporuka PlayStation 5 konzole nije realizirana, unatoč vremenu koje je prošlo od aktivacije usluge. Ova situacija postaje sve zabrinjavajuća i izgleda kao kršenje ugovora koji uključuje i internetsku uslugu i uređaj PlayStation. Samim tim nisam ni prema uvjetima korištenja dužan platiti prvi račun jer uplatom pravno prihvaćam ugovor, a usluga/uređaji nisu isporučeni.

Nedostatak specifičnih informacija i dugotrajno čekanje na konzolu ne samo da je frustrirajuće, već loše odražava vašu posvećenost zadovoljstvu kupaca. Mnogi od nas su u neizvjesnosti neprihvatljivo dugo, i situacija zahtijeva hitno ispravljanje.

Molim vas da se suzdržite od davanja template odgovora poput "molim te, javi nam svoje podatke da pogledamo o kojem je točno paketu riječ pa ti mogu dati informaciju" - samo svjedočimo odugovlačenju od strane različitih support timova kako na forumu tako i na telefonskoj podršci. Vašem Whatsapp kanalu za podršku treba više od 6 sati za dobiti first reply. Ako ne možete posvetiti osobu za Whatsapp support, možda bi bilo bolje da ga uopće nemate, jer ovakva usluga samo dodatno frustrira vaše kupce. Iako razumijem potrebu za procjenom pojedinačnih slučajeva, očito je da je ovaj problem široko rasprostranjen i utječe na brojne kupce. Zaslužujemo transparentno i sveobuhvatno objašnjenje u vezi s kašnjenjem i konkretan vremenski okvir za isporuku PlayStation 5.

Ako se ovaj problem ne riješi hitno, spreman sam eskalirati pitanje višem menadžmentu unutar A1. Vjerujem da je imperativ da imamo pošten i transparentan tretman kao kupci; radi se o povjerenju i pouzdanosti usluga i promocija A1.

Zahvaljujem na vašoj pažnji i očekujem brzo i zadovoljavajuće rješenje, ne samo za mene, već za sve pogođene kupce.

Hvala

Razina korisnika 4

Ne vjerujem i neka se vidi budalastina u sjaju. Ima tko treba paziti na te stvari. Zeli isprovocirati nekog da se zakljuca tema. Sendvic dnevnica.

Dobio sam i ja napokon odgovor od službe za korisnike, dobio sam broj za praćenje pošiljke, predano je pošti, za dan, dva je kod mene 🎉🎉

Razina korisnika 4

Kad se ionako procuje za ovo to odvraca i buduce kupce. HP moze imati probleme i sigurno ih ima znam pouzdano jer radim s njima ljudi se trude al nema ih dovoljno.

 

A1 bi kao kompanija kojoj je stalo do korisnika i imidza trebao poduzeti sve sto moze da pruzi korisniku kupljenu uslugu. Ne sutiti i cekati da voda prodje ispod mosta ili kroz wc skoljku ovisi ko gleda. 
 

Postoje i druge sluzbe dostave. Krmci iz upper managementa ionako zarade masne pare, ali zasto se valjati u blatu kao s nedavnim prosvjedima djelatnika koji su sramotno malo placeni. Malo bozicnog duha i dobre volje bi donijelo vise od priglupih reklama koje masno placate.

 

Drustvo mrtvih pjesnika a1 foruma

 

P.S. Routeri uredno stizu i brzo

 

 

 

Razina korisnika 2

Danas ih zvao.Kaže lik do 20.12. 

Aktivirana usluga 29.11.

Rok je mjesec dana po zakonu pa neka si misle šta i kako će kada ih ljudi krenu prijavljivati inspektoratu i udrugama za zaštitu korisnika.

A sami sebi su skočili u stomak što su na svojim stranicama napisali da je dostava za uređaje 2 radna za ZG odnosno 5 ako je gužva.

I mislim suludo im je bilo staviti cijenu od 12 eura kroz 24 mjeseca plus Konzum 50 e + sancta Domenica popust + još neki  sitni uređaj za 1 euro.

Te još ljudi  koji su novi korisnici 50 % prvih god dana ako se ne varam.

Pozdravljam njihovu ponudu ali ogorčen sam koliko su neprofesionalni u zadnje vrijeme i neorganizirani.Uz sve to su oni napravili migraciju na nove rutere pa imali problema sa postavom jer treba puno posla odraditi kako su mi ispričali tehničari.

Meni pokazivao pon na novom ruteru ,vanjski suradnik ukopčao stari ,ovaj više nije registriran na mreži,nema usluge 6 dana,novi termin bio tek 7.12.

Al svaki dan provjeravao termine i zvao pa se oslobodio novi 29.11. tada su jedva uspili spojiti,

Da sam čekao do 7.12. izbio bih im hrpu love zbog nepružanja usluge.

Veza pucala malo malo,zvao,tehničar tek 5.12.,dečko sve odradio potrudio se.

U međuvremenu nakon javnog istupa na njihovim marketinškim objavama i detaljnim opisom šta proživljavam sa njima zvoni mob piše VIP centar prije nego je tehničar došao.

Sa druge strane lik sa kojim sam jako ugodno popričao,po priči kužim da nije obični agent nego voditelj.Stvarno svaka čast gospodinu.Odmah je umanjio račun za 11 mj koji mi je stigao na prvu u punom iznosu a sada umanjen kao da sam platio dio uz isprike.Nažalost za ps5 mi nije mogao pomoći jer nije njegov odjel.Danas me ponovno zvao da vidi kako je prošlo sa tehničarom.Kontaktirao je ostale odjele u vezi mojih ostalih problema koji su u domeni centralnog skladišta koliko sam skužio jer najviše problema dolazi od tamo nemaju uređaj koji sam poslao na servis pa mi odobrena zamjena a nitko nema pojma kako će i što.

Nekako mi ih i malo žao ali onda bolje da kažu istinu,ps5 će doći,neznsamo točno kada i to je to,ko hoće hoće ko neće hvala i doviđenja.Šalati korisnike i govoriti svaki svoj rok za isporuku nimalo pametno jer ljudi tek onda polude.

Ovako će si samo natovariti probleme na glavu zbog uvjeravanja kao da će sutra doći.

Hey pa stavili ste je... Ponudu za uređaj još nije bio ni u sancti na prodaju koja je generalni uvoznik za ps4

 

 

Razina korisnika 2

Zanimljivo hvala sto si detaljno opisao svoje pustolovine s a1 . Ako je ista vjerovati valjda ce ljudi koji su prije narucili i aktivirali dobiti prije. Ako je njima ista za vjerovati ne znas ko tu koga manje vise.

Dalo bi se tu svašta napisati.Čisto sumnjam da bude bilo prije.Mislim da će sve odjednom ići kada dobiju svoju pošiljku od SD.A onda ovisimo o pošti a još su i blagdani.Biti će tu veselja.

Još detaljnije sam napisao u svom postu.

Copy paste je sa Facebooka.Mislim da me svi agenti  znaju jer digao sam im šefove na slušalice prvo sam išao na finjaka kako i dolikuje a kada su postali bahati potrudio sam se isprintati ,par puta pročitati uvijete korištenja,zakone o dostavi i HAKOM regulative.

Mislim nemam ništa osobno protiv njih ali nevolim kada me netko mulja i neradi svoj posao i otkanta te lagano.Pogotovo ovo o dostavi,dakle čuo sam 10 verzija koji je zakonski rok.

 

DAKLE ZA SVE AGENTE I ZAPOSLENIKE  A 1 KOJI ČITAJU  OVAJ POST ZAKONSKI ROK VAM JE 30 DANA OD DANA KUPNJE(ILI U VAŠEM SLUČAJU AKTIVACIJE USLUGE) NAKON TOGA AKO NE ISPORUČITE MORATE JAVITI KUPCU DA ODLUČI HOČE LI VAM DATI RAZUMAN ROK ZA ČEKANJE(RAZUMAN ROK NIGDJE NIJE DEFINIRAN,PO MENI BI SVAKI SUD ILI INSPEKTOR NAKON PRIJAVE REKAO DA JE TO JOŠ DVA TJEDNA NE DULJE) ,E SAD POŠTO JE UREĐAJ VEZAN ZA USLUGU TU VAM NASTAJU PROBLEMI JER MORATE RASKINUT UGOVOR PREMDA JE PROŠLO 14 DANA ILI OBEŠTETITI KORISNIKA AKO JE ODUSTAO OD UREĐAJA

NA VAŠIM STRANICAMA PIŠE DVA DANA ZA ZG ODNOSNO DO PET KADA JE GUŽVA.KRIVI SU VAM ONI KOJI SU KREIRALI NATPISE NA STRANICI.AKO NEZNATE DOK PRIČATE SA KORISNIKOM NE PRAVITE SE PAMETNI I BUBAT BEZVEZE DANE ,TJEDNE ITD. STAVITE NAS NA ČEKANJE I  U GOOGLE TRAŽILICU UPISATI.  "ROK ZA ISPORUKU PROIZVODA KUPLJEN NA DALJINU U RH" I ONDA NAS FINO I KULTURNO ODJ.…

I KAŽETE GOSP STRPITE SE MALO DOĆI ĆE ,AKO NE DOĐE U ROKU OD MJESEC DANA KONTAKTIRATI ĆEMO VAS ILI VI NAS KONTAKTIRAJTE,GUŽVA NAM JE VELIKA,ZNAJTE,NISTE JEDINI PA ĆEMO VIDJETI ŠTO MOŽEMO UČINITI(JA BIH PRVI POPUSTIO I STAO)

MOJE ISPRIKE SVIMA VAMA KOJE NA DNEVNOJ BAZI ZOVEM I UBIJAM VAS SA SVOJIM PROBLEMIMA U A1 MREŽI I OBJAŠNJAVAM VAM UVJETE KORIŠTENJA I ZAKONE ALI NAŽALOST PROBLEMA  JE JAKO  PUNO,PS5 JE NAJMANJI PROBLEM,VIŠE MI JE ZASMETALO TO ŠTO SE I PRIJETITE U PRIVATNIM PORUKAMA DA BI ME MOGLI BLOKIRATI ZBOG DUPLIH OBJAVA(COPY PASTE  JE SAMO OVDJE NA FORUMU SA FACEBOOKA A TO SU DVA RAZLIČITA MJESTA)

ZNATE VI DA SAM NAPRAVIO SCREEN SHOOT MOJIH OBJAVA ,VAŠIH ODGOVORA I VAŠIH PORUKA I MALO SE UPRISTOJITE I RJEŠITE PROBLEME KOJE IMAM 

NO HARD FEELINGS JA VAS JAKO VOLIM

 

Ma 100% ih nema na stanju, a ne žele priznati, nego sada okolo naokolo 😒

Razina korisnika 4

Muljaza 100% za privuci korisnike i onda ti treba inspektor Columbo da dobijes sto si platio. Nema HP veze s tim. Nema a1 uredjaje ocito. Onda zoves CS pa te oni ljubazno zavlace i muljaju da prodju dani. Ima postova od prosle godine na ovom forumu gdje ljudi mjesecima nisu dobili kupljeni uredjaj

Razina korisnika 4

Bilo bi jako lijepo da se s ove teme makne oznaka -rjeseno- jer nikome od nas nista nije rjeseno dapace nemamo nikakve informacije o dostavi kupljenih proizvoda !

Razina korisnika 2

Želim vas obavijestiti da je moja nova tema, u kojoj sam tražio pojašnjenje i raspravu o kašnjenju isporuke PlayStation 5 konzola, izbrisana od strane A1. Ovo djeluje kao oblik cenzure i ne odražava transparentnost i posvećenost zadovoljstvu kupaca. S obzirom na to, ponovno naglašavam potrebu da A1 hitno i transparentno adresira ovaj problem, ne samo za mene, već za sve pogođene kupce. Očekujemo brzo i zadovoljavajuće rješenje.

Razina korisnika 4

Navjerojatnije ima vise uzroka. Ps5 slim lansiran pocetkom studenog za US trziste se bez velike pompe pojavio i u EU. Preko noci je osvanuo na web shoppvima a poznato je da je sony prekinuo proizvodnju originalnog modela koji se prodaje dok ima zaliha a proizvodi se iskljucivo slim. Ne opravdavam a1 i nadam se da cemo brzo svi dobiti sto smo narucili. Jer to je ipak najbitnije ! Ovdje u ovoj temi se radi o ljudima koji su narucili uredjaj debelo prije sadasnjih cijena. Cijena slim modela je ista tako da se nistq ne mijenja. Po svemu sudeci zrtve smo BF ludila i sporosti a1 internog sustava rada. 

Svima je isto, pošalješ im upit i sve što dobiješ tamo je kao da će ti pošta javit tracking. Šaltanje lijevo-desno ne koristi apsolutno nikome.

Ne smiju reci da nemaju na stanju, da nebi kupci masovno otkazivali ugovore ili još gore, planirali neku kolektivnu tužbu.

Ovako zujimo i čekamo, nadam se da će samo doći prije Božića. Ako ne dođe meni do tad, tražit ću raskid ugovora i oštetu... 

@nickno čitam tvoje komentare i ne vjerujem o čemu ti bulazniš. Kakve to ima veze da li je najeftiniji ili nije. Ja sam ugovor dobio na mail prema njihovom određivanju cijene tj njihovoj ponudi i želim da se to ispoštuje onako kako je i dogovoreno ranije. I da potpisali smo ugovor i za internet i za playstation kako fino i piše u ugovoru.

@nickno čitam tvoje komentare i ne vjerujem o čemu ti bulazniš. Kakve to ima veze da li je najeftiniji ili nije. Ja sam ugovor dobio na mail prema njihovom određivanju cijene tj njihovoj ponudi i želim da se to ispoštuje onako kako je i dogovoreno ranije. I da potpisali smo ugovor i za internet i za playstation kako fino i piše u ugovoru.

Željna je pažnje, samo ignoriraj 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Klinci nagovorili mame i tate da pređu na A1 da bi dobili plejku a kad ono plejka još na slaganju u Kini.. e moj A1 na krive ste se namjerili, sudeći po ovoj temi gorit će forum i društvene mreže ako ne stigne prije Božića i praznika 🤣 

Razina korisnika 4

He who dares wins - Derek Delboy

Razina korisnika 2

Moja se jucer vratila u postu i ide na ponovno slanje, kad ce to bit, ko zna😂 bitno da se nesto pokrece

Razina korisnika 2

Strpljen spasen🙌

Slanje dodatnog, naručenog  uređaja je pokrenuto i on uskoro dolazi na vaše adrese. Inače tijekom studenog i prosinca zbog iznimno velikog broja pošiljki (obzirom na posebne ponude crnog petka i blagdanskih ponuda) dostava dodatnih uređaja može potrajati dulje na što ne možemo utjecati.

Glavne uređaje šaljemo odmah kako bi naši korisnici mogli započeti s korištenjem usluge što prije, a dodatni uređaji se pakiraju u drugom skladištu te dostava zbog toga nije istovremeno uz glavni uređaj. Žao nam je zbog čekanja dodatnog uređaja i nezadovoljstva te vas molimo za još malo strpljenja.

Zahvaljujemo na vašem razumijevanju.  
Za sve dodatne upite vezane uz pojedinačne usluge, možete nam se javiti OVDJE

 

Prestanite lagat ili odgovorite na sva pitanja koja vam se postave jer strpljenja vise nemamo.

Iz kojeg drugog skladista se salje PS5 a iz kojeg se salju slusalice? Idu li iz istog skladista to dvoje? Kako je moguce da se korisniku zabunom nakon vise od mjesec dana po drugi put posalju slusalice koje su vec dostavljene umjesto PS5?

 

Koji vam je zakonski rok za odgovor na prigovor, te ide li pismeni odgovor?

 

Koji vam je zakonski rok za dostavu dodatnih uređaja?

 

Kako je moguce da neki korsnici koji su kasnije aktivirali usluge dobiju uredjaj ranije nego korsnici koju su prije njih aktivirali uslugu?

 

 

 

Razina korisnika 1

Dobio sam i ja napokon odgovor od službe za korisnike, dobio sam broj za praćenje pošiljke, predano je pošti, za dan, dva je kod mene 🎉🎉

Wuhu! 🎉

Koji ti je datum aktivacije? Da sad ne tražim po forumu? :D

 

24.11.23

Sutra mi je onaj famozni 14 dan

 

Nama je aktivacija potvrđena na 25.11.23…. Znači mogli bi uskoro dobiti nekakv SMS. :D

Odgovori