Riješeno

Dostava playstation 5 uredjaja

  • 28 November 2023
  • 301 odgovor
  • 13795 pregleda

Razina korisnika 4

Postovani, zanima me koliko trebamo cekati dostavu playstation 5 uredjaja nakon produzenja ugovorne obveze za internet usluge ? 
Usluga je aktivirana 25.11.2023. 
Pokusavam saznati tocne informacije o dostavi ps5 uredjaja jer se javljaju korisnici koji i duze od 14 dana od aktivacije usluge/a nisu dobili nikakve obavjesti o dostavi navedenog uredjaja. Neki i mnogo duze. 

Dosad stvarno imamo ugodna iskustva sa a1 djelatnicima i uslugama te Vas ljubazno molim za informaciju. 
Ne zelimo cekati mjesec i vise dana za uredjaj koji moze biti dostavljen za dva radna dana ako je na raspolaganju. 
 

LP

icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 28 November 2023, 21:13

Pogledaj original

Odgovora 301

Razina korisnika 2

Zanimljivo hvala sto si detaljno opisao svoje pustolovine s a1 . Ako je ista vjerovati valjda ce ljudi koji su prije narucili i aktivirali dobiti prije. Ako je njima ista za vjerovati ne znas ko tu koga manje vise.

Dalo bi se tu svašta napisati.Čisto sumnjam da bude bilo prije.Mislim da će sve odjednom ići kada dobiju svoju pošiljku od SD.A onda ovisimo o pošti a još su i blagdani.Biti će tu veselja.

Još detaljnije sam napisao u svom postu.

Copy paste je sa Facebooka.Mislim da me svi agenti  znaju jer digao sam im šefove na slušalice prvo sam išao na finjaka kako i dolikuje a kada su postali bahati potrudio sam se isprintati ,par puta pročitati uvijete korištenja,zakone o dostavi i HAKOM regulative.

Mislim nemam ništa osobno protiv njih ali nevolim kada me netko mulja i neradi svoj posao i otkanta te lagano.Pogotovo ovo o dostavi,dakle čuo sam 10 verzija koji je zakonski rok.

 

DAKLE ZA SVE AGENTE I ZAPOSLENIKE  A 1 KOJI ČITAJU  OVAJ POST ZAKONSKI ROK VAM JE 30 DANA OD DANA KUPNJE(ILI U VAŠEM SLUČAJU AKTIVACIJE USLUGE) NAKON TOGA AKO NE ISPORUČITE MORATE JAVITI KUPCU DA ODLUČI HOČE LI VAM DATI RAZUMAN ROK ZA ČEKANJE(RAZUMAN ROK NIGDJE NIJE DEFINIRAN,PO MENI BI SVAKI SUD ILI INSPEKTOR NAKON PRIJAVE REKAO DA JE TO JOŠ DVA TJEDNA NE DULJE) ,E SAD POŠTO JE UREĐAJ VEZAN ZA USLUGU TU VAM NASTAJU PROBLEMI JER MORATE RASKINUT UGOVOR PREMDA JE PROŠLO 14 DANA ILI OBEŠTETITI KORISNIKA AKO JE ODUSTAO OD UREĐAJA

NA VAŠIM STRANICAMA PIŠE DVA DANA ZA ZG ODNOSNO DO PET KADA JE GUŽVA.KRIVI SU VAM ONI KOJI SU KREIRALI NATPISE NA STRANICI.AKO NEZNATE DOK PRIČATE SA KORISNIKOM NE PRAVITE SE PAMETNI I BUBAT BEZVEZE DANE ,TJEDNE ITD. STAVITE NAS NA ČEKANJE I  U GOOGLE TRAŽILICU UPISATI.  "ROK ZA ISPORUKU PROIZVODA KUPLJEN NA DALJINU U RH" I ONDA NAS FINO I KULTURNO ODJ.…

I KAŽETE GOSP STRPITE SE MALO DOĆI ĆE ,AKO NE DOĐE U ROKU OD MJESEC DANA KONTAKTIRATI ĆEMO VAS ILI VI NAS KONTAKTIRAJTE,GUŽVA NAM JE VELIKA,ZNAJTE,NISTE JEDINI PA ĆEMO VIDJETI ŠTO MOŽEMO UČINITI(JA BIH PRVI POPUSTIO I STAO)

MOJE ISPRIKE SVIMA VAMA KOJE NA DNEVNOJ BAZI ZOVEM I UBIJAM VAS SA SVOJIM PROBLEMIMA U A1 MREŽI I OBJAŠNJAVAM VAM UVJETE KORIŠTENJA I ZAKONE ALI NAŽALOST PROBLEMA  JE JAKO  PUNO,PS5 JE NAJMANJI PROBLEM,VIŠE MI JE ZASMETALO TO ŠTO SE I PRIJETITE U PRIVATNIM PORUKAMA DA BI ME MOGLI BLOKIRATI ZBOG DUPLIH OBJAVA(COPY PASTE  JE SAMO OVDJE NA FORUMU SA FACEBOOKA A TO SU DVA RAZLIČITA MJESTA)

ZNATE VI DA SAM NAPRAVIO SCREEN SHOOT MOJIH OBJAVA ,VAŠIH ODGOVORA I VAŠIH PORUKA I MALO SE UPRISTOJITE I RJEŠITE PROBLEME KOJE IMAM 

NO HARD FEELINGS JA VAS JAKO VOLIM

 

Razina korisnika 1

Ja sam upravo dobio poruku od HP o dolasku paketa sutra ili preko sutra. Realizacija usluge je bila 16.11 tako da se nadam da ce i vama brzo stici.

Razina korisnika 4

He who dares wins - Derek Delboy

Razina korisnika 6
Bedž +6

@Camaris  , ako zaključaju temu sami ste si krivi, prvi ti, koji si otvoril temu dan nakon potpisivanja ugovora i počel kmečat kad buš dobil ps5. Baš vas je smješno sve gledati, napadate A1, a ugovori vam maltene svježi par dana.

Nego ja vas sve već vidm da ćete za mjesec dana ponovno biti ovdje i žaliti se na PIING, na sporu optiku, ali nijedan od vas nebu ni riječi zucnul da igra preko turskih, brazilskih, indijskih ili američkih accounta. Jer lako je kupit ps5 pa i da je po regularnoj cijeni-košta kao 6 ps5 igara, ali kad treba i dobro platit za igranje-e tu ste bogme cicije. Zato mi sve smješno u vezi ps5.i vašim napadanjem A1 koji baš i nije toliko kriv u ovom slučaju. 

Ti buš čekal još 10tak dana svoj ps5, nisi na redu, ako ste znali da ste toliko nestrpljivi, a vi ste lijepo mogli otić direkt u SD i kupit ga odmah, tamo je (začudo) i najjeftiniji. Ako imate novaca za ps5 igre, imate i za ps5. Ako nemate...a vi onda vozite fiću, a ne mercedes.

Razina korisnika 4

@Camaris  , ako zaključaju temu sami ste si krivi, prvi ti, koji si otvoril temu dan nakon potpisivanja ugovora i počel kmečat kad buš dobil ps5. Baš vas je smješno sve gledati, napadate A1, a ugovori vam maltene svježi par dana.

Nego ja vas sve već vidm da ćete za mjesec dana ponovno biti ovdje i žaliti se na PIING, na sporu optiku, ali nijedan od vas nebu ni riječi zucnul da igra preko turskih, brazilskih, indijskih ili američkih accounta. Jer lako je kupit ps5 pa i da je po regularnoj cijeni-košta kao 6 ps5 igara, ali kad treba i dobro platit za igranje-e tu ste bogme cicije. Zato mi sve smješno u vezi ps5.i vašim napadanjem A1 koji baš i nije toliko kriv u ovom slučaju. 

Ti buš čekal još 10tak dana svoj ps5, nisi na redu, ako ste znali da ste toliko nestrpljivi, a vi ste lijepo mogli otić direkt u SD i kupit ga odmah, tamo je (začudo) i najjeftiniji. Ako imate novaca za ps5 igre, imate i za ps5. Ako nemate...a vi onda vozite fiću, a ne mercedes.

Vidite sto se dogodi kad Vam Mama i Tata ne kupe Ps5 za bozic

Razina korisnika 6
Bedž +6

@Camaris , potpuno si fulal. Ja mogu da hoću (a neću jer me uopće ne interesira) kupiti ne jedan, već 100 ps5 i za to mi uopće ne treba ni mama ni tata niti black friday cijelog studenog kojeg ste pola vas ulovili u zadnji tren, valjda ste cijeli mjesec nagovarali starce da vam ga uzmu..

Ne vrijedi baš ona "napad je najbolja obrana" kod teleoperatera. Možete vi frkati nosom, strugati beton svojim kopitima koliko god hoćete, ali to ne bu ubrzalo isporuku vaših čudesa od plastike zbog koje vam je ladica opala do pojasa i iz nje curi slina. Strpljenje,strpljenje, strpljenje. Dobit ćete svoje igračke kad dođete na red. A1 još nisam čula da nije ispunio svoje akcije i promocije.

@Camaris , potpuno si fulal. Ja mogu da hoću (a neću jer me uopće ne interesira) kupiti ne jedan, već 100 ps5 i za to mi uopće ne treba ni mama ni tata niti black friday cijelog studenog kojeg ste pola vas ulovili u zadnji tren, valjda ste cijeli mjesec nagovarali starce da vam ga uzmu..

Ne vrijedi baš ona "napad je najbolja obrana" kod teleoperatera. Možete vi frkati nosom, strugati beton svojim kopitima koliko god hoćete, ali to ne bu ubrzalo isporuku vaših čudesa od plastike zbog koje vam je ladica opala do pojasa i iz nje curi slina. Strpljenje,strpljenje, strpljenje. Dobit ćete svoje igračke kad dođete na red. A1 još nisam čula da nije ispunio svoje akcije i promocije.

 

S obzirom da je tema o dostavi uredjaja koji te uopce ne interesira zasto i dalje komentiras ovdje?

 

 

Razina korisnika 2

@nickno Stvar je principa.Pročitaj što sam napisao.Prošle god sam čekao mobitel preko mjesec dana dok ih nisam stisnuo pa je došao u roku 3 dana a nije ni bilo vrijeme popusta i crnog petka da se čupaju na gužvu.

Nikoga sigurno nisam nagovarao da mi kupi ps5,ugovor mi je izlazio pa zašto ne bih uzeo ps5. Za sitnu lovu

Malo više organizacije bi im dobro došlo.

Na internet brzinu nemam zamjerke,preko kabla 2 GB a a WiFi 1.6 gb s tim da su bili problemi oko instalacije te uslugu od prije nisam mogao koristiti 6 dana pa pucanje veze ali sad sve ok kada je došao tehničar i nanovo spajao utičnicu za optiku.

Ali ovo oko strujanja informacija i ne poznavanje njihovih vlastitih propisa koji su istaknuti na stranici je nedopustivo.

Odi malo pogledaj post koji sam otvorio i sve detaljno napisao o mojim problemima pa če ti biti jasnije.

Za kvalitetu internet veze i uslugu nemam zamjerku ali na njihovo neznanje i nesposobnost imam.

Ako piše dva dana ili 5 kada je gužva na njihovoj stranici onda se to poštuje.

Neznam dali se baviš poslom koji imaju rokove ,ali probaj kasniti više od dogovorenog pa ćeš vidjeti kako te stranka ili šef pritišću.

Razina korisnika 6
Bedž +6

@Suvi , produžio si ugovor 29.11. Prije tjedan dana. Kao i ti, mnogi su iskoristili priliku da jeftino dođu do ps5, pa s obzirom da si ti,a i skoro svi na ovoj temi tu priliku iskoristili u zadnji čas, znači da ćete među zadnjima i dobiti svoje uređaje. Gdje na njihovim stranicama piše o dostavi? Ako misliš na uvjete korištenja, previdio si rečenicu koja piše ispod toga. 

Kod kupovine fiksnih i homebox proizvoda isporuka će krenuti nakon uspješne instalacije usluge. Tu ne vrijedi ovo 2,3 ili 5 dana. 

 

@Veki94 , pišem jer ste malo pretjerali, tj.zatrolali forum. Da ste ugovor potisali odmah na početku mjeseca kad je akcija i počela već biste dobili svoje ps5ice. Ne preostaje vam puno mogućnosti po tom pitanju. Vidite i sami da vam moderatori više i ne odgovaraju. Htjeli su vam pomoći, ali vi uporno napadate A1 koji nije kriv što je njegova akcija privukla možda i tisuće prije vas, a nerealno je očekivati od bilo kojeg trgovca da ima toliko uređaja na lageru. Oni su originalnu akciju, a to je ps5 sa fizičkim diskom ispucali još 23.11.,a od tada ste mogli dobiti jedino digitalnu verziju. Ne mogu ni oni teleportirati za jednu sekundu uređaje iz Kine, a i A1 je samo jedan od tisuće ili stotine tisuća korisnika Sonyja. Znači, među zadnjima ste u Hrvatskoj ulovili jeftinjaka, a Sonyju baš i nismo toliko bitni kad tek sada, skoro godinu dana od uvođenja,on na hrvatskom playstoreu mijenja valutu u euro.

I još nešto, niti jedan trgovac, pa ni A1 ne stavlja sve proizvode na akciju već određenu količinu. Zato i dalje imaju na lageru određeni dio potreban za izvršenje sadašnje ponude, a ti uređaji vama nisu dostupni. Uostalom, u uvjetima korištenja web prodaje piše da ste uređaje REZERVIRALI a ne kupili,tek nakon uplate i da postoji mogućnost da trenutno nisu dostupni. Drugim riječima,ako nisu dostupni TRENUTNO,oni će ih naručiti, ako više ne postoji mogućnost narudžbe (što u slučaju ps5 nije istina, jer Sony će ih proizvoditi još par godina) pisat će da su nedostupni.

Razina korisnika 2

Evo dobila sam obavijest o paketu sad

Evo dobila sam obavijest o paketu sad

Blago tebi

Razina korisnika 2

@Kiki19898 kad si ti narucio?

@Kiki19898 kad si ti narucio?

24.11, par dana iza tebe, onda po toj matematici drugi tjedan dolazi 🙏

Razina korisnika 2

@Kiki19898 bude sigurno, drzim fige😉

Razina korisnika 2

Ipak nije plejka, sad sam skuzila da dolazi drugi paket, uzalud se ponadala😂 jbg opet cekanje

Ipak nije plejka, sad sam skuzila da dolazi drugi paket, uzalud se ponadala😂 jbg opet cekanje

😂😂😂

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Glejte, ljudi, ja vam svima savjetujem da se obratite državnom inspektoratu ako smatrate da ste ili da ćete biti zakinuti-prevareni, odnosno da je akcija-promocija ps5 bila samo navlakuša za potisivanje-produživanje ugovora. Oni jedino mogu provjeriti pravo stanje te promocije.

Razina korisnika 1

Meni dolazi danas. Ja sam potipiso ugovor 15.11 tako da nadam se da će i vama stići uskoro. Iskreno nisam se nadao da ovako duže traje isporuka uređaja. Kao novi korisnik A1 nadam se da će se to popraviti. Sretno ekipa.

 

Razina korisnika 2

Moja se jucer vratila u postu i ide na ponovno slanje, kad ce to bit, ko zna😂 bitno da se nesto pokrece

Dobio sam i ja napokon odgovor od službe za korisnike, dobio sam broj za praćenje pošiljke, predano je pošti, za dan, dva je kod mene 🎉🎉

Razina korisnika 2

Strpljen spasen🙌

Razina korisnika 1

Dobio sam i ja napokon odgovor od službe za korisnike, dobio sam broj za praćenje pošiljke, predano je pošti, za dan, dva je kod mene 🎉🎉

Wuhu! 🎉

Koji ti je datum aktivacije? Da sad ne tražim po forumu? :D

 

Dobio sam i ja napokon odgovor od službe za korisnike, dobio sam broj za praćenje pošiljke, predano je pošti, za dan, dva je kod mene 🎉🎉

Wuhu! 🎉

Koji ti je datum aktivacije? Da sad ne tražim po forumu? :D

 

24.11.23

Sutra mi je onaj famozni 14 dan

 

Razina korisnika 1

Dobio sam i ja napokon odgovor od službe za korisnike, dobio sam broj za praćenje pošiljke, predano je pošti, za dan, dva je kod mene 🎉🎉

Wuhu! 🎉

Koji ti je datum aktivacije? Da sad ne tražim po forumu? :D

 

24.11.23

Sutra mi je onaj famozni 14 dan

 

Nama je aktivacija potvrđena na 25.11.23…. Znači mogli bi uskoro dobiti nekakv SMS. :D

Dobio sam i ja napokon odgovor od službe za korisnike, dobio sam broj za praćenje pošiljke, predano je pošti, za dan, dva je kod mene 🎉🎉

Wuhu! 🎉

Koji ti je datum aktivacije? Da sad ne tražim po forumu? :D

 

24.11.23

Sutra mi je onaj famozni 14 dan

 

Nama je aktivacija potvrđena na 25.11.23…. Znači mogli bi uskoro dobiti nekakv SMS. :D

Vrlo lako moguće, ako idu po nekom redu, onda ste Vi idući 😊

Odgovori