Riješeno

Dostava playstation 5 uredjaja

  • 28 November 2023
  • 301 odgovor
  • 14027 pregleda

Razina korisnika 4

Postovani, zanima me koliko trebamo cekati dostavu playstation 5 uredjaja nakon produzenja ugovorne obveze za internet usluge ? 
Usluga je aktivirana 25.11.2023. 
Pokusavam saznati tocne informacije o dostavi ps5 uredjaja jer se javljaju korisnici koji i duze od 14 dana od aktivacije usluge/a nisu dobili nikakve obavjesti o dostavi navedenog uredjaja. Neki i mnogo duze. 

Dosad stvarno imamo ugodna iskustva sa a1 djelatnicima i uslugama te Vas ljubazno molim za informaciju. 
Ne zelimo cekati mjesec i vise dana za uredjaj koji moze biti dostavljen za dva radna dana ako je na raspolaganju. 
 

LP

icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 28 November 2023, 21:13

Pogledaj original

Odgovora 301

Danas sam dobio odgovor službe za korisnike, gdje sam 13.11.23. dogovorio uvijete i PS5. Odgovor je da je njima žao i priznaju grešku, da ništa od PS5. Da mogu ponovno zatražiti novi ugovor no bez PS5 jer ga nemaju, da izaberem neki drugi uređaj.

Stvarno za pohvalu!!! 😱

@lukon pozdrav, žao mi je to čuti. Kako si nam se javio privatnom porukom za provjeru, odgovor te već čeka. Molim te samo za još malo strpljenja i vjerujem kako će se dostava tvojeg uređaja realizirati u najkraćem mogućem roku. 


Premašili ste sve pristojne rokove.. Nije uopće u redu, čovjek zaslužuje da mu se odužite

Razina korisnika 2
Bedž +3

@lukon pozdrav, žao mi je to čuti. Kako si nam se javio privatnom porukom za provjeru, odgovor te već čeka. Molim te samo za još malo strpljenja i vjerujem kako će se dostava tvojeg uređaja realizirati u najkraćem mogućem roku. 

Ima li kakvih novosti, ja još čekam. 
Zahtjev predan 23.11. , usluga aktivirana 15.12. ps5 nema nigdje. 

Evo update:.

Točno nakon 14 dana od aktivacije uređaj došao na adresu. Dakle PS5 new slim bundle, dolazi sa dva kontrolera te tri koda sa popustom za kupovini u SD ili SD webshop.

Lp svima

Ista stvar se dogodila i meni, nisi jedini. 1.12. mi je izvršena instalacija usluge, nakon toga nisam dobio nikakvu obavijest da mi je PS5 poslan već sam morao tražiti korisničku podršku da mi dostave broj za praćenje pošiljke. 9.12. mi je trebalo biti dostavljeno, međutim niti pošiljke niti obavijesti da bi se na kraju 18.12. uređaj vratio ponovo u A1. Iz Hrvatske Pošte se naravno pravdaju da oni nisu krivi, A1 krivi HP i tvrde da ne mogu utjecati na isporuku te da su oni sve uredno poslali, klasično prebacivanje loptice jedni na druge. Ja kao korisnik sam potpisao ugovor s A1 i mene ne zanima Hrvatska Pošta ni tko to dostavlja jer nisam kupio uređaj u Pošti već preko A1 webshop-a, nakon kupnje u webshop-u pisalo je da uređaj stiže u roku od 14 dana od instalacije usluge i svi želimo da se to ispoštuje te da uređaj stigne a ne da se čeka preko 30 dana. Korisnička podrška bespomoćna, uvijek neki drugi nadležni odjel to riješava i uređaj mi još uvijek nije ponovo poslan, od mene se traži svaki put extra strpljenje. Polako gubim nadu da će taj uređaj uopće i stići te je pitanje da li će doći u jednom komadu i ispravan ako uopće i dođe (ne kužim tko dođe na ideju da se PS5 šalje HP-om).

Jako loš i razočaravajući odnos prema kupcima, nemam izbora nego pisati prigovore i tražiti neko obeštećenje jer ovo je blago reći užas od usluge i odnosa prema korisnicima, te nemam namjeru preći tek tako preko ovog.

 

Meni A1 poslali 19.12. broj za praćenje. 20.12 ostao doma jer je pisalo dostava u tijeku.

U 16.30 pošta promijenila status u pokušaj dostave neuspješan i 22.12. vratili plejku A1.

Nikakvu obavijest poštar nije ostavio, nikakvo preuzimanje u poštanskom uredu, a kako će i biti kad poštara taj dan nije ni bilo blizu moje zgrade gledali smo na kamerama 😑.

Koji sam ja pehist!

 

Razina korisnika 4
Bedž +3

Trebaš li provjeru pošiljke, uputa je iznad pa te molim da po njoj postupiš i pošalješ potrebne nam podatke.

Došao ps5 zanima me di je drugi 🎮 jer ps5 nisam otvarao kutiju jer je za poklon da li je drugi 🎮  u kutiji.

Lp

A prije dva dana sam zvao u a1 i kaže agent da ne vidi da je poslano i ne vjeruje da će bit prije do iza nove godine 😂😂

Ali ajde barem su u roku isporučili uređaj moj bed je što nisam bio kući. 

Meni jučer ostavili poruku iz pošte o pokušaju dostave bez ikakve najave, naravno nisam bio kod kuće. Usluga aktivirana 12.12. 

Sretno ostalima i sve najbolje za blagdane. 

Razina korisnika 4
Bedž +3

Ekipa, svi koji ste naručili PS5 i čekate ga prema vašim saznanjima o rokovima dostave dulje od komuniciranog, javite nam se OVDJE pa ćemo provjeriti zahtjev. Od podataka trebamo:

  • ime i prezime
  • OIB
  • adresu za dostavu pošiljke
  • kontakt broj
     

@Miha želiš li da provjerimo i tvoj zahtjev, narudžbu, ponuda za javljanjem OVDJE stoji otvorena.

Evo da i ja podijelim svoje iskustvo. Usluga je kupljena 24.11, a aktivirana tek 7.12 . Danas 22.12 , 15 dana nakon uključenja, na privatne poruke odgovaraju da oni nemaju broj za praćenje. Danas dolazim na posao i kolega koji je uzeo istu uslugu kao i ja i aktivirao je 14.12 je sinoć IZNENADA dobio uređaj. Ja iskreno ne znam tko ovdi koga zeza i kako ste vi “uspješna” i funkcionalna kompanija. Ako mi na ovo odgovorite javi se sa svojim podacima OVDJE, jesam već tri puta. Samo sada više i ne odgovarata na poruke...

Šta da ja kažem 13.11. dogovori s agenticom produženje ugovora i PS5, još ništa. Osim da se izvinjava jer je pogrješila i da nemaju više PS5. Nekako se vidim u HRVATSKOM TELEKOMU (znam da nije isto neka sreća). Bye-Bye A1 nakon 23.g.!!! 😥

Meni sad pošar ostavio obavijest niti kucao niti zvonio al sutra je PS5 doma.

Lp

@Beri  Kada vam je aktivirana usluga? 

Evo,dosao ps u zadnji cas.

Sretno!

Evo da i ja podijelim svoje iskustvo. Usluga je kupljena 24.11, a aktivirana tek 7.12 . Danas 22.12 , 15 dana nakon uključenja, na privatne poruke odgovaraju da oni nemaju broj za praćenje. Danas dolazim na posao i kolega koji je uzeo istu uslugu kao i ja i aktivirao je 14.12 je sinoć IZNENADA dobio uređaj. Ja iskreno ne znam tko ovdi koga zeza i kako ste vi “uspješna” i funkcionalna kompanija. Ako mi na ovo odgovorite javi se sa svojim podacima OVDJE, jesam već tri puta. Samo sada više i ne odgovarata na poruke...

Odgovaraju u rukavicama ti pitaš pitanje a dobiješ odgovor evo kaj su meni rekli.

  • Pozdrav!
    Zanima me kad će doći PS5 usluga je pušena 5.12.2023.
    Lp

  • A

    Rang

    A1_Hrvatska

     prije 2 dana

    Pozdrav Pero, zbog većeg broja zahtjeva kojih trenutno imamo u obradi i samih dostava od strane HP-a moguće je koji dan dužeg čekanja od predviđenog datuma dostave.
    Uređaji će svakako biti isporučeni. Molimo te samo za malo strpljenja.Josip

Meni je dan broj za praćenje sa totalnom krivim poštanskim brojem na drugoj strani grada🤷🏻

Pozdrav svima

 

Na 14. dan od aktivacije ugovorenih usluga poslali su broj za praćenje.

Javim kad stigne. 

Lp

Meni na privatnu poruku kažu da još nemaju točnih informacija o dostavi uređaja..Ne razumijem kako ne znaju pa ili je poslan ili nije. 

Slim verzija i 2 joysticka došla

 

 

Ja od 4.12 čekam PS5(potpisan ugovor te je isti dan tehničar došao ruter postaviti) , svaki put kada ih nazovem ili pošaljem mail dobijem drugačiji odgovor. Jedan je da još nemaju evidenciju kada će se poslati, drugi da je poslano još prošli petak(nije), treći da će napraviti požurnicu, itd itd itd….

@Danijel1 slim verzija ili obican? 

Moj je došao

 

Odgovori