Riješeno

Dostava playstation 5 uredjaja

  • 28 November 2023
  • 301 odgovor
  • 14001 pregled

Razina korisnika 4

Postovani, zanima me koliko trebamo cekati dostavu playstation 5 uredjaja nakon produzenja ugovorne obveze za internet usluge ? 
Usluga je aktivirana 25.11.2023. 
Pokusavam saznati tocne informacije o dostavi ps5 uredjaja jer se javljaju korisnici koji i duze od 14 dana od aktivacije usluge/a nisu dobili nikakve obavjesti o dostavi navedenog uredjaja. Neki i mnogo duze. 

Dosad stvarno imamo ugodna iskustva sa a1 djelatnicima i uslugama te Vas ljubazno molim za informaciju. 
Ne zelimo cekati mjesec i vise dana za uredjaj koji moze biti dostavljen za dva radna dana ako je na raspolaganju. 
 

LP

icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 28 November 2023, 21:13

Pogledaj original

Odgovora 301

Razina korisnika 6
Bedž +6

Baš piše " PS5 će biti isporučen u roku 14 dana od aktivacije usluge"? 

Razina korisnika 2

@nickno meni su rekli kroz 14 dana a moguce i duze, a u slucaju da ga dostave ranije a ja odlucim raskinut ugovor onda moram vratit uredaj, nista drugo mi nisu rekli. Meni je jucer bilo 14 dana od aktivacije i danas su me zvali

Razina korisnika 1

Ipak se onda nešto pomiče ja još čekam od 16.11 tako da se nadam ovome tjednu. 

Koji događaj oni smatraju aktivacijom usluge kod produljenja ugovora?

Koji događaj oni smatraju aktivacijom usluge kod produljenja ugovora?

Koliko sam shvatio ako su ti slali novi ruter onda danom spajanja rutera, a ako nisi dobivao ruter onda onaj dan kada si ih zvao ili bio u poslovnici i sklopio ugovor

Razina korisnika 1

Mi smo produživali ugovor 25.11. i to su mi definirali kao datum aktivacije.

Koji događaj oni smatraju aktivacijom usluge kod produljenja ugovora?

Koliko sam shvatio ako su ti slali novi ruter onda danom spajanja rutera, a ako nisi dobivao ruter onda onaj dan kada si ih zvao ili bio u poslovnici i sklopio ugovor

 

Nisu slali novi router jer je brzina interneta ostala ista, ali poslali su novi uredjaj za tv (isti kakav je i bio). I produljivao sam online, po tome bi onda 16.11 bio datum aktivacije kad je potpisan ugovor.

Koji događaj oni smatraju aktivacijom usluge kod produljenja ugovora?

Koliko sam shvatio ako su ti slali novi ruter onda danom spajanja rutera, a ako nisi dobivao ruter onda onaj dan kada si ih zvao ili bio u poslovnici i sklopio ugovor

 

Nisu slali novi router jer je brzina interneta ostala ista, ali poslali su novi uredjaj za tv (isti kakav je i bio). I produljivao sam online, po tome bi onda 16.11 bio datum aktivacije kad je potpisan ugovor.

Ja mislim da je tako, ali možda se netko od admina udostoji javiti i točno objasniti @A1_Ana @A1_IvanaM @A1_Darka @A1_Mislav 

Razina korisnika 3
Bedž +3

@Veki94 @Baticeli datum realizacije zahtjeva ovisi o vrsti zahtjeva. U slučaju produljenja obveze koju ste svi napravili imamo dvija slučaja; u prvom šaljemo novu opremu te se zahtjev obično realizira u roku 24 sata, u drugom šaljemo opremu te će zahtejv biti obrađen s aktivacijom usluge na novoj opremi. 

@Veki94 @Baticeli datum realizacije zahtjeva ovisi o vrsti zahtjeva. U slučaju produljenja obveze koju ste svi napravili imamo dvija slučaja; u prvom šaljemo novu opremu te se zahtjev obično realizira u roku 24 sata, u drugom šaljemo opremu te će zahtejv biti obrađen s aktivacijom usluge na novoj opremi. 

A zašto ne smijete reći da nemate Playstation 5 na stanju?

Svima je isto, pošalješ im upit i sve što dobiješ tamo je kao da će ti pošta javit tracking. Šaltanje lijevo-desno ne koristi apsolutno nikome.

Ne smiju reci da nemaju na stanju, da nebi kupci masovno otkazivali ugovore ili još gore, planirali neku kolektivnu tužbu.

Ovako zujimo i čekamo, nadam se da će samo doći prije Božića. Ako ne dođe meni do tad, tražit ću raskid ugovora i oštetu... 

Razina korisnika 4

Kad se ionako procuje za ovo to odvraca i buduce kupce. HP moze imati probleme i sigurno ih ima znam pouzdano jer radim s njima ljudi se trude al nema ih dovoljno.

 

A1 bi kao kompanija kojoj je stalo do korisnika i imidza trebao poduzeti sve sto moze da pruzi korisniku kupljenu uslugu. Ne sutiti i cekati da voda prodje ispod mosta ili kroz wc skoljku ovisi ko gleda. 
 

Postoje i druge sluzbe dostave. Krmci iz upper managementa ionako zarade masne pare, ali zasto se valjati u blatu kao s nedavnim prosvjedima djelatnika koji su sramotno malo placeni. Malo bozicnog duha i dobre volje bi donijelo vise od priglupih reklama koje masno placate.

 

Drustvo mrtvih pjesnika a1 foruma

 

P.S. Routeri uredno stizu i brzo

 

 

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Koji događaj oni smatraju aktivacijom usluge kod produljenja ugovora?

Koliko sam shvatio ako su ti slali novi ruter onda danom spajanja rutera, a ako nisi dobivao ruter onda onaj dan kada si ih zvao ili bio u poslovnici i sklopio ugovor

 

Nisu slali novi router jer je brzina interneta ostala ista, ali poslali su novi uredjaj za tv (isti kakav je i bio). I produljivao sam online, po tome bi onda 16.11 bio datum aktivacije kad je potpisan ugovor.

Ne, nego dan kad si spojil novi uređaj za tv i on se registriral-aktiviral.

Razina korisnika 6
Bedž +6

"P.S. Routeri uredno stizu i brzo"

Pa naravno da vam stižu uredno i brzo, potpisali ste ugovor za internet, ne za playstation 🙄

A još se i čudite kaj nema najjeftinijeg na svijetu ps5 na lageru?

@nickno čitam tvoje komentare i ne vjerujem o čemu ti bulazniš. Kakve to ima veze da li je najeftiniji ili nije. Ja sam ugovor dobio na mail prema njihovom određivanju cijene tj njihovoj ponudi i želim da se to ispoštuje onako kako je i dogovoreno ranije. I da potpisali smo ugovor i za internet i za playstation kako fino i piše u ugovoru.

@nickno čitam tvoje komentare i ne vjerujem o čemu ti bulazniš. Kakve to ima veze da li je najeftiniji ili nije. Ja sam ugovor dobio na mail prema njihovom određivanju cijene tj njihovoj ponudi i želim da se to ispoštuje onako kako je i dogovoreno ranije. I da potpisali smo ugovor i za internet i za playstation kako fino i piše u ugovoru.

Željna je pažnje, samo ignoriraj 

Razina korisnika 4

Najjace su im ovi sto rade u tel sluzbi pa znate ovo pa znate ono

 

I samo ih pobijem na ta neprestena sranja, gdje je moj ps5?????

Super nickname 😂 hey A1 dafuq is my PS5 ??????

Razina korisnika 6
Bedž +6

Klinci nagovorili mame i tate da pređu na A1 da bi dobili plejku a kad ono plejka još na slaganju u Kini.. e moj A1 na krive ste se namjerili, sudeći po ovoj temi gorit će forum i društvene mreže ako ne stigne prije Božića i praznika 🤣 

Razina korisnika 2

Ja jos nisam dobila poruku za dostavu, a jucer su rekli da ce poslat😂 predivno

Razina korisnika 6
Bedž +6

Klinci nagovorili mame i tate da pređu na A1 da bi dobili plejku a kad ono plejka još na slaganju u Kini.. e moj A1 na krive ste se namjerili, sudeći po ovoj temi gorit će forum i društvene mreže ako ne stigne prije Božića i praznika 🤣 

Ae, zatrolali cijeli forum, kakti na ugovorima im piše 14 dana, ali to se odnosi na uređaje iz ugovora, ne na bonus uređaje, A1 ni prošlih godina nije slao da će baš ps5 biti poslan za 14 dana, znači- doći će kad dođe red na njih, a mnogima ovdje ni 7 dana nije prošlo od produženja ugovora (niti njegove aktivacije). Trololollovi. Dok čekate svoje igračke, igrajte i nagradnu igru u Moj A1 appu, možda baš vi osvojite još jedan ps5 😛

Razina korisnika 4

Klinci nagovorili mame i tate da pređu na A1 da bi dobili plejku a kad ono plejka još na slaganju u Kini.. e moj A1 na krive ste se namjerili, sudeći po ovoj temi gorit će forum i društvene mreže ako ne stigne prije Božića i praznika 🤣 

Ae, zatrolali cijeli forum, kakti na ugovorima im piše 14 dana, ali to se odnosi na uređaje iz ugovora, ne na bonus uređaje, A1 ni prošlih godina nije slao da će baš ps5 biti poslan za 14 dana, znači- doći će kad dođe red na njih, a mnogima ovdje ni 7 dana nije prošlo od produženja ugovora (niti njegove aktivacije). Trololollovi. Dok čekate svoje igračke, igrajte i nagradnu igru u Moj A1 appu, možda baš vi osvojite još jedan ps5 😛

Jedina osoba koja trolla na ovoj temi si upravo ti sa svojim upadicama i apsolutno netocnim informacijama a uopce nemas veze sa temom vec si hardcore attention seeker ili a1 fanboy ne znam sto je gore i jedno i drugo za strucnu pomoc. Ti nemas pojma sto ljudima pise u pojedinim ugovorima. Nista konstruktivno ni informativno nema u tvojim postovima osim sitnih provokacija prema ljudima koji zele dobiti informacije i rijesiti legitimni problem. Pravi onaj legit bridge troll. 

Nista lose nema u tome ako su mame i tate kupile ps5 nekome za bozic. Imaju pravo dobiti to sto placaju i imaju pravo traziti informaciju. 
To sto se radi o vecem broju ljudi je jos gore i cudo da se nije vec podiglo na mreze a mozda i na pojedine portale i kolumne. 

Tvoji postovi su vec posao za moderatore foruma pa te lijepo molim da se suzdrzis od daljnjih uvrjedljivih i zlobnih komentara prema autorima postova u ovoj temi. Hvala. 
 

Klinci nagovorili mame i tate da pređu na A1 da bi dobili plejku a kad ono plejka još na slaganju u Kini.. e moj A1 na krive ste se namjerili, sudeći po ovoj temi gorit će forum i društvene mreže ako ne stigne prije Božića i praznika 🤣 

Ae, zatrolali cijeli forum, kakti na ugovorima im piše 14 dana, ali to se odnosi na uređaje iz ugovora, ne na bonus uređaje, A1 ni prošlih godina nije slao da će baš ps5 biti poslan za 14 dana, znači- doći će kad dođe red na njih, a mnogima ovdje ni 7 dana nije prošlo od produženja ugovora (niti njegove aktivacije). Trololollovi. Dok čekate svoje igračke, igrajte i nagradnu igru u Moj A1 appu, možda baš vi osvojite još jedan ps5 😛

Jedina osoba koja trolla na ovoj temi si upravo ti sa svojim upadicama i aspolutno netocnim informacijama a uopce nemas veze sa temom vec si hardcore attention seeker ili a1 fanboy ne znam sto je gore i jedno i drugo za strucnu pomoc. Ti nemas pojma sto ljudima pise u pojedinim ugovorima. Nista konstruktivno ni informativno nema u tvojim postovima osim sitnih provokacija prema ljudima koji zele dobiti informacije i rijesiti legitimni problem. Pravi onaj legit bridge troll. 

Nista lose nema u tome ako su mame i tate kupile ps5 nekome za bozic. Imaju pravo dobiti to sto placaju i imaju pravo traziti informaciju. 
To sto se radi o vecem broju ljudi je jos gore i cudo da se nije vec podiglo na mreze a mozda i na pojedine portale i kolumne. 

Tvoji postovi su vec posao za moderatore foruma pa te lijepo molim da se suzdrzis od daljnjih uvrjedljivih i zlobnih komentara prema autorima postova u ovoj temi. Hvala. 
 

Ti kao autor posta ju ne možeš blockat ili obrisati?

Razina korisnika 4

Ne vjerujem i neka se vidi budalastina u sjaju. Ima tko treba paziti na te stvari. Zeli isprovocirati nekog da se zakljuca tema. Sendvic dnevnica.

Razina korisnika 2

Danas ih zvao.Kaže lik do 20.12. 

Aktivirana usluga 29.11.

Rok je mjesec dana po zakonu pa neka si misle šta i kako će kada ih ljudi krenu prijavljivati inspektoratu i udrugama za zaštitu korisnika.

A sami sebi su skočili u stomak što su na svojim stranicama napisali da je dostava za uređaje 2 radna za ZG odnosno 5 ako je gužva.

I mislim suludo im je bilo staviti cijenu od 12 eura kroz 24 mjeseca plus Konzum 50 e + sancta Domenica popust + još neki  sitni uređaj za 1 euro.

Te još ljudi  koji su novi korisnici 50 % prvih god dana ako se ne varam.

Pozdravljam njihovu ponudu ali ogorčen sam koliko su neprofesionalni u zadnje vrijeme i neorganizirani.Uz sve to su oni napravili migraciju na nove rutere pa imali problema sa postavom jer treba puno posla odraditi kako su mi ispričali tehničari.

Meni pokazivao pon na novom ruteru ,vanjski suradnik ukopčao stari ,ovaj više nije registriran na mreži,nema usluge 6 dana,novi termin bio tek 7.12.

Al svaki dan provjeravao termine i zvao pa se oslobodio novi 29.11. tada su jedva uspili spojiti,

Da sam čekao do 7.12. izbio bih im hrpu love zbog nepružanja usluge.

Veza pucala malo malo,zvao,tehničar tek 5.12.,dečko sve odradio potrudio se.

U međuvremenu nakon javnog istupa na njihovim marketinškim objavama i detaljnim opisom šta proživljavam sa njima zvoni mob piše VIP centar prije nego je tehničar došao.

Sa druge strane lik sa kojim sam jako ugodno popričao,po priči kužim da nije obični agent nego voditelj.Stvarno svaka čast gospodinu.Odmah je umanjio račun za 11 mj koji mi je stigao na prvu u punom iznosu a sada umanjen kao da sam platio dio uz isprike.Nažalost za ps5 mi nije mogao pomoći jer nije njegov odjel.Danas me ponovno zvao da vidi kako je prošlo sa tehničarom.Kontaktirao je ostale odjele u vezi mojih ostalih problema koji su u domeni centralnog skladišta koliko sam skužio jer najviše problema dolazi od tamo nemaju uređaj koji sam poslao na servis pa mi odobrena zamjena a nitko nema pojma kako će i što.

Nekako mi ih i malo žao ali onda bolje da kažu istinu,ps5 će doći,neznsamo točno kada i to je to,ko hoće hoće ko neće hvala i doviđenja.Šalati korisnike i govoriti svaki svoj rok za isporuku nimalo pametno jer ljudi tek onda polude.

Ovako će si samo natovariti probleme na glavu zbog uvjeravanja kao da će sutra doći.

Hey pa stavili ste je... Ponudu za uređaj još nije bio ni u sancti na prodaju koja je generalni uvoznik za ps4

 

 

Razina korisnika 4

Zanimljivo hvala sto si detaljno opisao svoje pustolovine s a1 . Ako je ista vjerovati valjda ce ljudi koji su prije narucili i aktivirali dobiti prije. Ako je njima ista za vjerovati ne znas ko tu koga manje vise.

 

”napis to rodjo pleystejsn za dest eura pa da vis kako ce svi trcat u vipa domenice ti sante”

super je kako oni ispale datum. Kupe malo vremena. Sto kad dodje i prodje ?

Odgovori