Raskid ugovora

  • 18 January 2017
  • 82 odgovora
  • 16235 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 82

Razina korisnika 4
Bok @ivana1997
Zbilja mi je žao što razmišljaš o raskidu ugovora 😞 Mogu pitati što se dogodilo?
Zahtjev za raskid možeš podnijeti na prodajnom mjestu ili nam ga poslati poštom ili mailom. Treba sadržavati sve podatke vlasnika usluge, što je točno potrebno učiniti, vlastoručni potpis i presliku osobne iskaznice. Ako je usluga pod ugovornom obavezom, naplatit će se penali.
Razina korisnika 4
Zbilja mi je žao to čuti 😞
Nisam bas iskusna, ali kada sam ja htjela raskinuti tarifu s T-mobileom uvjet je bio da platim svaki mjesec do isteka tarife, uredaj ti ostaje i placas ga i dalje. Mislim da placanje tarife i placanje uredaja nemaju bas puno veze jedno s drugim.
Ali to je bio slucaj kod mene, a za Vip bolje netko ko radi neka kaze
Razina korisnika 3
Bedž +3
Pozdrav,

ukratko, bila sam korisnik Vip-a par godina. Bila sam nezadovoljna tarifom i odlucila sam prestati koristiti Vase usluge. Nazvala sam i pricala sa 4 razlicita operatera u roku tjedan dana. Mislila sam da je rijesen prekik veza i presla sam na Tele 2. Medjutim, dobivam racun iz vip-a kako moram platiti za mjesece u kojima UOPCE NISAM KORISTILA VIP BROJ NITI MOBITEL. Da stvar bude gora, operater mi je produljio ugovor bez moga pristanka. Receno je da mi je isti ugovor poslan na adresu i da sam se mogla zaliti u roku 14 dana, MEDJUTIM JA UGOVOR NIKAKAV NISAM DOBILA. Automatski su mi proudljili ugovor i sada mi ne dopustaju da se islljucim. Ja penale necu placati jer ja taj ugovor nisam htjela ! Jako je ruzno tako skupljati novce. Poslala sam zalbe, odgovori se cekaju po mjesec dana da sto vise imam za platiti ocito. Ja zelim prekid tog ugovora bez ikakvih drugih zahtjeva i placanja penala. Niti koristim Vip broj niti sam htjela produljenje ugovora. Ne zelim nikakva cekanja po godinu dana i na kraju placanja visokih svota. Taj ugovor je donesen bez moje afirmacije i zelim da se sto prije raskine.


Pozdrav tea23. Produljenje ugovora nikako ne ide automatizmom, bez pristanka korisnika. Također, zahtjev za raskid pretplatničkog odnosa, da bi bio pravovaljan, obavezno treba biti upućen u pisanom obliku. Čini mi se da je u tvom slučaju došlo do niza nesporazuma 😕 Ukoliko si poslala pisani prigovor, odgovor će ti svakako biti poslan unutar zakonskog roka koji ne smije biti dulji od 15 dana.
Razina korisnika 3
Bedž +3
Ok, samo je bitno da je prigovor vlastoručno potpisan i sa navedenim podacima o liniji, kako bi bio pravovaljan. Nadam se da će kolege pronaći zadovoljavajuće rješenje 🙂
Je li moguce raskinuti ugovor tako da mi i dalje dolazi racun za otplatu uredaja jer bi uredaj zadrzao a tarifu bi raskinuo?
Aha hvala na odg
@lucija10
@vip_berislav

Odgovori