Raskid ugovora

  • 18 January 2017
  • 82 odgovora
  • 16235 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 82

Da još sam uzela mob. LENOVO na pretplatu, uključila ga prije mjesec dana i već ne radi, tj. dolazni pozivi uopće ne zvone, ne čuju se niti zvukovi za poruke. Čačkala, čačkala sve opcije, a na kraju na forumu pročitala da isti taj problem imaju i drugi s tim mobitelom. Smeće, podvaljuju smeće na elegantan način.
Da i još nešto, prošli mjesec ne radi mi internet u stanu, na mobitelu, na TV- u nema kanala, opet gasi, pali, gasi, pali, resetiraj, gubi vrijeme i nakon toga zove služu za privatne korisnike, objasnim im problem, oni kažu da je po njima sve ok, ali da će mi poslati djelatnike na teren. Dečki došli, gledaju, provjeravaju parice na instalaciji i kažu sad će biti sve ok. I stvarno evo sve se vratilo na normalu. Kad sam ih pitala u čemu je bio problem, kažu oni, ma greška je bila u isključivanju, umjesto drugog pretplatnika greškom smo isključili vas. (to je trajalo cca 10 dana, bez signala, samo što smo imali kućnu antenu pa nismo odmah registrirali problem)
Ma užas, stvarno užas, proklet je dan bio kad sam djelatnike VIP-a pustila u kuću, tako su sve ukrasili mašnicama, sve ćete dobiti u ovom paketu, obećali sve, a sad kad pošaljem SMS u inozmestvo, ili ostvarim poziv u inozemstvo, račun mi umjesto 315 kn dođe na 500 kn???!
Pozdrav,

ukratko, bila sam korisnik Vip-a par godina. Bila sam nezadovoljna tarifom i odlucila sam prestati koristiti Vase usluge. Nazvala sam i pricala sa 4 razlicita operatera u roku tjedan dana. Mislila sam da je rijesen prekik veza i presla sam na Tele 2. Medjutim, dobivam racun iz vip-a kako moram platiti za mjesece u kojima UOPCE NISAM KORISTILA VIP BROJ NITI MOBITEL. Da stvar bude gora, operater mi je produljio ugovor bez moga pristanka. Receno je da mi je isti ugovor poslan na adresu i da sam se mogla zaliti u roku 14 dana, MEDJUTIM JA UGOVOR NIKAKAV NISAM DOBILA. Automatski su mi proudljili ugovor i sada mi ne dopustaju da se islljucim. Ja penale necu placati jer ja taj ugovor nisam htjela ! Jako je ruzno tako skupljati novce. Poslala sam zalbe, odgovori se cekaju po mjesec dana da sto vise imam za platiti ocito. Ja zelim prekid tog ugovora bez ikakvih drugih zahtjeva i placanja penala. Niti koristim Vip broj niti sam htjela produljenje ugovora. Ne zelim nikakva cekanja po godinu dana i na kraju placanja visokih svota. Taj ugovor je donesen bez moje afirmacije i zelim da se sto prije raskine.
Ukratko i ja sam već na samo početku imala užasnih iskustava sa VIP-om. S VIP-om sam se dogovorila da ću prijeći kod njih kad mi kod T-coma isteklne ugovor (za 6 mjeseci) i oni su rekli ok, onda će ugovor mirovati 6 mjeseci i nakon toga će me oni prebaciti kod njih, tako da ne bih morala plaćati penalizaciju 825 kn T-comu. Međutim, nakon mjesec dana oni sami bez mog pristanka prebacuju moj broj na VIP, T-com me isključuje. Kad sam zvala VIP operatere da ih pitam, tko im je dao suglasnost da me prije isteka ugovora kod T-coma prebace u VIP, oni kažu da ne znaju. Kad sam zvala ove dečke koji su me nagovorili da pređem kod njih, oni kažu gospođo mi smo vas prebacili kod nas, vi platite penalizaciju T-comu 825 kn, a mi vam 6 mjeseci nećemo slati račune za mjesečnu pretplatu. Sada mi VIP šalje opomenu za dugovanje po računima za tih 6 mjeseci. Prigovor sam poslala ali još uvijek nikakAv odgovor. SRAMOTA da to rade na takav način i da se tako igraju s ljudima. TO je ČISTA PLJAČKA I PREVARA nas običnih smrtnika. A ako želiš prekinuti ugovor prije od 24 mjeseca, oguliti će te do gole kože za penalizaciju. ŠLJAM ŠLJAM
Pozdrav,

da li mi može netko objasniti kako je moguće raskinuti ugovor jer je to očito puno teže nego bi trebalo biti.
Ugovorna obveza mi je istekla 2014, što bi trebalo značiti da se ugovor prekida jednostavno. Na žalost, već deset dana od podnošenja zahtjeva za raskid, prvo iz poslovnice, pa sa svoga maila, nakon dva poziva i uvjeravanja da će broj biti isključen u roku 24 sata još uvijek ništa. Isključite me više
Poštovani
Molio bih da mi odgovorite na koji način i gdje da pokrenem raskid ugovora pošto sam poprilično nezadovoljan vašom uslugom.
Nemam ugovornu obavezu a i niste mi htjeli izaći u susret sa proširenjem programa.
Hvala
pozdrav produzio sam ugovor prije 2 mjeseca ali bih sada raskinio koliko bih trebao platiti penala dobio sam 60kn popusta na novom ugovoru rijec je o trio paketu
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pošto se radi o pretplati moraš platiti račun makar ti broj stajao u ladici, jedino je bez ugovorne obveze pa nemaš nikakve penale za raskid. Otiđi u poštu ili vidi na stranici gdje je prodajno mjesto Tomata u tvom mjestu i tamo zatraži raskid ugovora osobno. Tko zna gdje je zahtjev završio i jesi li ga uopće ispravno popunila.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Preko foruma nikako... Ako nemaš opciju otić na prodajno mjesto i tamo riješiti osobno, onda nemaš druge nego biti jako uporna i naporna na drugim kanalima.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Otiđi u najbliži centar i zatraži raskid. Pošto nemaš ugovornu obvezu ne bi trebalo biti problema, ali pripremi živce na nagovaranje da ostaneš, koji poziv ako budu odugovlačili i koji prigovor ako pošalju koji račun nakon što usluge budu ugašene.

Drugi način je da odeš novom operateru pa da on u tvoje ime traži raskid, ako uopće želiš daljnje usluge.
Sretno
Razina korisnika 7
Bedž +3
Nazovi SZK. Puno.
Razina korisnika 3
Pozdrav!

Javi nam se u INBOX pa ćemo sve provjeriti 😉
Razina korisnika 3
Bok Budha!

U pravilu možeš s parice prijeći na HB (Trebaš zatražiti migraciju u Vip centru) i neće se naplatiti naknada za raskid. No, ako bi na parici uslugu smanjio s DUO na Single Internet, naplatit će se naknada za raskid.

Dakle, pravac Vip centar 😉
Razina korisnika 3
A sto ako nemam fejs?

Možeš se javiti na info@tomato.com.hr ili na 0800 092 092.
Razina korisnika 3
vecer imam pitanje, zanime kolko bi me otprilike dosli penali za raskid ugovora koji bi trebao trajat jos 11 mjeseci a uz to i mobitel na pretplatu..? ima kakvih iskusnih po tom pitanju? hvala..

Tromy ti je točno otprilike rekao no za točnu info nam se trebaš javiti u SZK 😉
Razina korisnika 3
Bok @LK25
Za početak, žao mi je što si odlučio otići od nas 😞 Ako ti možemo kako izići u susret, javi nam se, rado bi da ostaneš s nama.

Za slučaj da broj prenosiš u drugu mrežu, trebaš drugom operateru podnijeti zahtjev za prijenos, a oni ti dalje rješavaju. Ako želiš raskid (i recimo prijelaz na bonove), trebaš nam poslati ili na prodajnom mjestu potpisati zahtjev za raskid ugovora. Iva




hvala na odgovoru...zanima me raskid makar je ugovor vec istekao...tocnije zelio bi ugasiti broj sto pretpostavljam da se desava raskidom ugovora,tocno? ima li neki online obrazac za ispuniti i poslati vama ili do centra pa uzivo potpisati? ako ima obrazac makar za skinut pa ispunit da dodem sa time molio bi link...hvala unaprijed...



Nema obrasca ali možeš mi se javiti u INBOX pa ću te dalje uputiti 😉
Razina korisnika 3
Ne samo da mi nisu aktivirali novi SIM, već mi još nisu aktivirali niti novu tarifu. To bi moglo značiti da mi ni novi ugovor nije aktiviran. Moglo bi se lakše postići raskid.

Gogsy te spašava sa savjetima :P

Da, javi mi se u INBOX pa ti sve provjerim što se tiče aktivacije broja i SIM kartice.
Razina korisnika 3
Ma ne bi se složila s tobom. U tvojoj situaciji mogu pretpostaviti što se dogodilo ali ne bi voljela opet napamet nešto tvrditi. Zato mi se javi pa da pogledam 'dublje'.

Nažalost, u zadnje vrijeme kako su bile razne akcije dostupne na WS-u tako je i generiran ogroman broj zahtjeva za pretplatničke tarife i tu, na žalost korisnika, dođe do zastoja. Ali, radimo na tome da se sve popegla i da se ne dešavaju takve situacije u budućnosti.
Zapravo je odlično što si se javila i ovdje jer je svaka povratna informacija prilično korisna u ispravljanju eventualnih grešaka.
Razina korisnika 3
U potpunosti te razumijem što se telefona tiče. Vjeruj mi, nije ni nama u interesu da korisnici čekaju. Želimo im pružiti uslugu što prije i, naravno, da njome budu zadovoljni.
Još uvijek sam uvjerenja da možemo ovu situaciju riješiti pa ti se javim u inbox - vidim da si nam poslala poruku.
Razina korisnika 2
Dobro jutro jedno pitanje , prijatelj je uzeo xl+ tarifu i mate 9 4.4 u vip centru a sada bi htio odustati od tarife (zašto ne znam)
nisam siguran ali ja mislim da može odustati u 14 dana samo ako je ugovor sklopljen na daljinu ,telefonski a ako je ugovor sklopljen u centru nema pravo odustati bez penala pa bi molio odgovor ako je to točno.
Razina korisnika 2
Tako sam i mislio hvala na odgovoru
Razina korisnika 4
A kako ste zatražili raskid konkretno?Samo preko telefona?
Razina korisnika 4
Bok @Shodak4 i oprosti na čekanju odgovora :/
Molila bih te da nam pošalješ podatke kako bi mogli provjeriti. Podatke nam pošalji OVDJE a treba nam OIB, kontakt broj i kratki opis situacije. Hvala ti puno.
Razina korisnika 4
Bok @Vesna Novak
Molila bih te da nam se za pitanja u vezi Tomata obratiš putem Facebook stranice, a koja se nalazi na linku http://bit.ly/1gVbDFr

Hvala ti 🙂
Razina korisnika 4
Bok @vana1997
Zbilja mi je žao što razmišljaš o raskidu ugovora 😞 Mogu pitati što se dogodilo?
Zahtjev za raskid možeš podnijeti na prodajnom mjestu ili nam ga poslati poštom ili mailom. Treba sadržavati sve podatke vlasnika usluge, što je točno potrebno učiniti, vlastoručni potpis i presliku osobne iskaznice. Ako je usluga pod ugovornom obavezom, naplatit će se penali.

Odgovori