Raskid ugovora

  • 18 January 2017
  • 82 odgovora
  • 16228 pregleda

Vecer, usla sam u pretplatu i sad bi htjela raskinut sve ugovore sa vipom dalaze mi ogromni racuni dali je to moguce i kako?

Odgovora 82

Razina korisnika 6
Bedž +4
Evo da se pohvalim da sam prije cca tjedan dana raskinuo ugovor sa Vipnetom za govornu tarifu, a iduće je na rasporedu za tjedan dana raskid usluge mobilnog interneta. Homebox će pričekati još godinu dana pa ide i on u otpis.

Glavni razlog raskida osim preskupe tarife je bio i taj što sam Vipnetu prethodnih mjeseci (a i prije) slao mnogo prigovora zbog krivih obračuna, pogrešaka u sustavu i sl. Pojedini prigovori su se ponavljali iz mjeseca u mjesec te sam za odgovor na svaki prigovor morao čekati danima, a u zadnjem slučaju i dulje od 30 dana. Nisu se udostojili niti ponuditi neki popust za ispirku zbog ponavljajućih propusta.
Sustav službe za korisnike je katastrofa. Agenti na front desku nemaju nikakve ovlasti (nekada prije su imali), a i znanje im je potanko. Služe jedino da prosljeđuju dalje, mole za strpljenje i lažu kako bi te što prije skinuli s veze, a ovi što su zaduženi za rješavanje prigovora rade svojim tempom (presporim).

Sve u svemu po meni je Vipnet od jedne ugledne telekomunikavijske firme dospio na vrlo niske grane, a što je najgore reklamira se kao "premium brand", ali eto preko 70% je zadovoljnih korisnika kako oni tvrde pa neka uživaju svi ti zadovoljni korisnici.

P.S. Znam da alternativa na koju sam prešao neće biti kvalitetnija (neće biti ni gora), ali će biti znatno jeftinija u svakom slučaju.
Pozdrav, gdje se mogu javiti elektronski (mail) za prijevremeni raskid ugovora? Ne idem vise do poslovnica, ne zelim da me ljudi zovu i pricaju da ce se sve rijesiti i sl., raskrstio sam sa vama i prelazim u konkurenciju, koja me, zapravo, ceka rasirenih ruku i nudi mi sve i svasta za razliku od vas ciji sam korisnik 15god...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Točno. Ako je kupio u VIP centru nema predomišljanja. Ako želi raskid mora platiti penale, maloprodajnu cijenu uređaja ili tarifu x24.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Opći uvjeti online kupnje

Imaš pravo raskida unutar 14 dana, prouči gore navedeni link (na dnu stranice je raskid ugovora). Što se tiče foruma, pretpostavljam da si shvatila da forum nije službeni medij za prigovore i žalbe pa na njemu možeš eventualno dobiti ponudu nekog od trenutno slobodnih moderatora da se javiš u inbox i da napravi provjeru. Koliko znam, ostali operateri nemaju forum upravo iz tog razloga da zaustave pljuvačinu. Dosta pljuvačina imaju i na FB-u...

Glede službe za korisnike, slažem se. Zapošljavaju se "studenti - brojevi" a ne stručni ljudi koji su upućeni u problematiku ili barem oni koji žele nešto naučiti. Sva sreća pa se svi razgovori snimaju i u slučaju greške SZK sve se može ponovo preslušati i umanjiti račun nastao zbog njihove greške.

P.S. nemoj misliti da će drugi operateri skakutati oko tebe, to je nažalost tako u lijepoj našoj. Nekad te kliknu iz prve, nekad se dogode nepredviđene okolnosti. Daleko smo mi od savršene usluge.
Razina korisnika 6
Bedž +4
Jučer sam raskinuo ugovor i za mobilni imternet. Zanimljivo je kako me uopće nitko nije niti nazvao te pokušao zadržati s nekom boljom ponudom (ipak sam korisnik preko 5 godina).
No nema veze. Pojavila se na tržištu bolja ponuda drugog operatera tako da danas odoh sklopiti ugovor.
Razina korisnika 6
Bedž +6
Postoji i ono po novom zakonu (od 2015.) da korisnik ima pravo na 5 dana probnog korištenja usluge i vratiti sve ako mu ne odgovara, uz plaćanje naravno onoga što je potrošio u tom periodu. Vidim da im ta stavka stoji u Uvjetima korištenja kod mobilnog interneta, dok kod voice tarifa to nisu stavili iako se zakon mora odnositi na sve usluge. Doduše, ako je ugovor potpisan 4.4. onda je prošlo i tih 5 dana, ali eto ako nekome drugom bude zatrebalo trebao bi moći napraviti raskid ugovora iako je sklopljen u dućanu.
Pozdrav,

ukratko, bila sam korisnik Vip-a par godina. Bila sam nezadovoljna tarifom i odlucila sam prestati koristiti Vase usluge. Nazvala sam i pricala sa 4 razlicita operatera u roku tjedan dana. Mislila sam da je rijesen prekik veza i presla sam na Tele 2. Medjutim, dobivam racun iz vip-a kako moram platiti za mjesece u kojima UOPCE NISAM KORISTILA VIP BROJ NITI MOBITEL. Da stvar bude gora, operater mi je produljio ugovor bez moga pristanka. Receno je da mi je isti ugovor poslan na adresu i da sam se mogla zaliti u roku 14 dana, MEDJUTIM JA UGOVOR NIKAKAV NISAM DOBILA. Automatski su mi proudljili ugovor i sada mi ne dopustaju da se islljucim. Ja penale necu placati jer ja taj ugovor nisam htjela ! Jako je ruzno tako skupljati novce. Poslala sam zalbe, odgovori se cekaju po mjesec dana da sto vise imam za platiti ocito. Ja zelim prekid tog ugovora bez ikakvih drugih zahtjeva i placanja penala. Niti koristim Vip broj niti sam htjela produljenje ugovora. Ne zelim nikakva cekanja po godinu dana i na kraju placanja visokih svota. Taj ugovor je donesen bez moje afirmacije i zelim da se sto prije raskine.
Razina korisnika 5
Bedž +2
Za prijenos u drugu mrežu traži od druge mreže da ga prenesu, znači samo s drugom mrežom radi ugovor i prijenos i oni to obave.

Za gašenje broja, nemam pojma, ja bi u centar i lijepo pisao i potpisao, možda te budu davili da moraš zvati nakon potpisa službu za psihološku pomoć onima koji odlaze iz najbolje mreže 😳
U 7.mjesecu je sklopljen ugovor vip duo. Sad vidim bolju i jeftiniju opciju Homebox duo. Ako želim tu tarifu dali se smatra raskidanjem ugovora za ovu prethodnu tarifu ili se može nastaviti pod boljim uvjetima. Ili ako promijenim tarifu na samo Internet. Što u slučaju ako se smatra prijevremenim raskidom ugovora?
Hvala
Pozdrav forumaši, prenijet ću svima naše loše iskustvo sa Vip-om na način da ću kopirati mail pritužbe koji sam im poslao:

''danas je 12. dan da u sjedištu naše tvrtke nemamo ni interneta ni telefona, što nam u potpunosti onemogućuje poslovanje!!!
Osim osnovne djelatnosti, bavimo se maloprodajom i internetskom prodajom robe te bez telefona ne možemo komunicirati
sa kupcima, a bez interneta ne možemo slati mailove, naloge za otpremu robe kao ni vršiti fiskalizaciju gotovinskih računa.
Na kraju, uopće nije ni važno čime se bavimo i zašto koristimo usluge koje uredno plaćamo. Nedopustivo je to da nas toliko dugo ostavljate bez usluga, a da nas i naše zahtjeve ignorirate. Štoviše, uopće se ne nazire rješenje problema...

U proteklih 12 dana u 20-tak navrata pozivali smo službu za korisnike ali nismo uspjeli riješiti problem. Govoreno nam je da će
problem biti otklonjen u najkraćem roku, da će nas netko kontaktirati i izaći na konkretnu lokaciju ali od svega – NIŠTA!!!

Zbog svega toga trpimo materijalnu štetu od više desetaka tisuća kuna, dok je ona nematerijalna (ugled i ozbiljnost) nemjerljiva.
6 djelatnika doslovce sjedi skrštenih ruku i gubi vrijeme. Dovoljno je uzeti srednju dnevnicu, pomnožiti je sa 10 radnih dana i 6 ljudi.

Prošli smo tjedan kontaktirali i našeg prodajnog zastupnika iz tvrtke Logista d.o.o., koji nam je obećao da će istražiti slučaj, pomoći da se problem što prije riješi i obavijestiti nas o tome, no ni tu ništa nije učinjeno te nismo dobili nikakvu povratnu informaciju...

Od svega nas najviše čudi ignorantsko ponašanje od strane Vip-a te činjenicu da nitko od nadležnih nije našao za shodno da nas kontaktira i bar pokuša ispričati nam se te nas informirati o uzroku problema i tijeku njegova rješavanja.
Svi se razgovori navodno snimaju pa nam je teško vjerovati da od svih poziva i razgovora sa agentima (kojima idu sve pohvale), problem nije riješen ili nam javljeno da se ne može riješiti te da tražimo alternativno rješenje.

Osim svega, prije puna 3 mjeseca, nakon što smo mjerenjem utvrdili da na našoj drugoj adresi (.....) brzina isporučivanog interneta nije ni 1/4 one koju plaćamo (izmjerio vaš tehničar), zatražili smo najprije provjeru tehničkih mogućnosti parice, a onda i uključenje VDSL usluge. Još ni danas, nakon 3 mjeseca, nekoliko mailova i 4 telefonska poziva nije nam usluga aktivirana.''

Što reći na sve to osim: 'pametnom dosta'. Prosudite sami.
Jasno mi je da neke stvari mogu i zapeti pa nije odmah riješeno. Nisam ni reagirala prva tri dana, ali da nekom ni 6 dana nije dovoljno da aktivira ugovor... Još me drže na tarifi Tango. A služba za korisnike samo kaže šaljem požurnicu, pričekajte.
Odmah čovjek počne razmišljati što će biti ako se dogodi nešto što zahtijeva malo ozbiljniju reakciju od njihove strane.
Ja zovem VIP službu za korisnike i pišem im e-mailove. Tako da ne misle da će me neki odgovor tipa: provjerit ćemo, šaljemo požurnicu itd. zaustaviti u traženju onog što sam ugovorila i uredno platila.
Imala sam VIP-ov Homebox za Internet i četiri godine sam se mučila sa sporom i nestabilnom vezom. A oni samo obećavali da će uskoro brži prijenos. Nakon isteka ugovorne obveze sam otišla k njima i otkazala priključak uz objašnjenje da su loši. I kako njihovi operatori stalno nazivaju i nude nešto čim vide da nisi na ugovornoj obvezi, samo im kažem da sam imala njihov Internet priključak i da sam ga otkazala jer su bili loši. Gotovo nagovaranje.
E pa sad ne želim čekati 24 mjeseca, ako mogu poduzeti nešto odmah.
Danas poslijepodne mi je aktivirana SIM kartica za novi mobitel, te je aktiviran novi ugovor. Treba biti uporan.
Ja jedva čekam da mi istekne ugovor u 2019.godini, jer imam pretplatu za 2 fiksna broja i njihove famozne pakete, ali ne vidim časa da ih lijepo pozdravim, a onda ću na javno (kad promijenim operatera) i ja i suprug objaviti jedan veliki članak na svim javnim medijima i portalima da ljudi čitaju što su sve radili.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Otiđi u VIP centar i zatraži izračun penala za raskid ugovora, a zatim i raskid. Penali će ti doć na zadnjem računu, platiš i pozdrav. Penali su razlika do pune cijene uređaja koji si uz pretplatu kupila ili preostale pretplate.

Ako može reci koju pretplatu si uzela i zbog čega ti dolaze veliki računi...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Najbolje je nazvati SZK jer forum nije službeni oblik za upite, ovdje samo možeš dobiti savjet da se javis u inbox sa podacima ali i to nekad zna potrajati i ovisi o dobroj volji (i online-u) moderatora. Po upisu bih rekao da produžuješ već postojeće usluge i da imaš NET+TV (duo). Router je pretpostavljam novi zbog veće brzine a receiver za TV je isti pa ga ne treba mijenjati (osim ako nije u kvaru ili ne zahtijevaš novi). Što se brzine tiče i isporuke tableta, provjeri pozivom. Postojeća parica ovisi o puno stvari, izmjerena trenutna konstanta ne mora značiti da je ona uvijek tolika, nažalost.
Bok matej_7,
evo jedan citat :)
U slučaju da Krajnji korisnik jednostrano raskine Ugovor prije isteka razdoblja obveznog trajanja Ugovora (što uključuje i raskid Ugovora u slučaju prijenosa broja), Krajnji korisnik je obvezan platiti ukupan iznos svih preostalih mjesečnih naknada za ostatak razdoblja obveznog trajanja Ugovora ili naknadu u visini popusta na proizvode i usluge koje je ostvario, ako je plaćanje te naknade povoljnije za Krajnjeg korisnika.“

Znači, ako zatražiš raskid prije isteka ugovora, mi ti izračunamo koliko bi bilo sve pretplate do kraja i koliko bi bila otplata popusta na mobitel i ti platiš manju cifru.
Razina korisnika 4
@dkraml oprosti na čekanju odgovora :(
Zahtjev za raskid možeš podnijeti u bilo kojoj poslovnici ili ga možeš poslati mailom na zahtjev.za.raskid-privatni@vipnet.hr
Samo napominjem da će se naplatiti penali ako još imaš ugovornu obavezu :/
Žao nam je što ideš od nas, i rado bi pokušali popraviti situaciju. Ako nam želiš dati još jednu priliku, molim te, javi nam se OVDJE s podacima vlasnika usluge i kontakt brojem.
Razina korisnika 4
Bok @LK25
Za početak, žao mi je što si odlučio otići od nas 😞 Ako ti možemo kako izići u susret, javi nam se, rado bi da ostaneš s nama.

Za slučaj da broj prenosiš u drugu mrežu, trebaš drugom operateru podnijeti zahtjev za prijenos, a oni ti dalje rješavaju. Ako želiš raskid (i recimo prijelaz na bonove), trebaš nam poslati ili na prodajnom mjestu potpisati zahtjev za raskid ugovora. Iva
Razina korisnika 4
Naravno da je, samo ćeš platiti penale ako imaš ugovornu obavezu :D
Vjerojano si uzela krivu tarifu, pa nazovi SZK i pitaj ih za savjet.

Inače, zahtjev za raskid podnosiš na prodajnom mjestu, a na zadnjem računu dobiješ i penalčiće.
Hm, pa sad, ne bi smio toliko čekati na odgovor na prigovor. Ni u kom slučaju preko 30 dana Stavka 9.4 Općih uvjeta poslovanja kaže "Služba za korisnike obvezna je u prvostupanjskom postupku dostaviti pisani odgovor o prigovoru u roku od najviše 15 (petnaest) dana od dana zaprimanja prigovora, odnosno u roku od 30 (trideset) dana od dana zaprimanja istog ako se radi o prigovoru na usluge s posebnom tarifom." - http://www.vipnet.hr/o-vipnetu/uvjeti-koristenja#cla9

Probaj se informirati ako su stvarno prekršili ovu stavku imaš li pravo na raskid ugovora na njihovu štetu (HAKOM), pa uštediš godinu dana čekanja i natezanja. Ne volim kada veliki igraju bahato, pa moraš čekat banke, državne službe i ostale da se očituju o svojoj grešci ohoho, te ih baš briga kad kasne s odgovorom. A ako ti zakasniš jedan dan sa prigovorom, neće ti ga uvažiti. To mi je baš fuj.
Postovani,
prigovor je poslan u Vip ducanu s jednom gospodjom koja tamo radi i poslala je direktno gdje treba. Odgovor je stigao, ali naravno, nije zadovoljen s moje strane. Sad sam poslala novi i cekam.
Razgovore sam uvijek vodila preko telefona i to rqzdoblje sam se stalno cula s operaterima.. da mi nije dosla opomena ne bih ni znala da je moj broj jos uvijek aktivan kod Vas i da imam ugovor.
Nikakav ugovor nisam dobila na kucnu adresu, kako je receno.
Razina korisnika 4
Kada je Vip pred 18 god. počeo sa radom,odmah sam uzeo nekoliko pretplata.Do 2014. godine imao sam u obitelji oko 20 pretplata,a onda su se promijenili "uvjeti poslovanja".Sve pretpate sam ugasio i ostavio samo jednu S+.Za 85 kn mj. imam Vip Now,12 mj.To mi se čini jedino isplativa usluga jer preko Cromcasta 2 na velikom ekranu gledam Sk1,3,gdje god hoću.

Odgovori