Raskid ugovora

  • 18 January 2017
  • 82 odgovora
  • 16235 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 82

Razina korisnika 2
Samo odi usluga Vipa je postala katastrofalna...
Razina korisnika 2
Pomnozite cijenu paketa koji placate s mjesecima do kraja ugovorne obveze i dobit cete iznos.
Razina korisnika 5
Bedž +2
Ovako nabrzinu, broj rata za mob puta br mjeseci, plus, pogledaj račun koliki ti je popust na tarifu pa taj popust puta br mjeseci
Razina korisnika 5
Bedž +2
Na tvom mjestu bi otišao do dotičnog prodajnog mjesta i tamo se raspitao o raskidu, inaće mislim da su oni i zabrljali prijenos na novi sim jer to oni odrađuju i samo treba proći kroz sistem, meni nikada nije trajalo duže od 2h.

A što se tiče SZK nju bi mogli slobodno ukinuti jer u zadnje vrijeme ništa neznaju ili ne mogu odraditi, evo danas s njima bio na vezi 35minuta i na svako pitanje su me stavili na čekanje da pitaju nekog pametnijeg, a što oni šalju požurnice od toga ništa.

P.S. i jedan biser za kraj iz današnjeg razgovora s SZK: ugovor ste potpisali s VIPom a mi smo sada VIP-Metromet a to vam gospodine nije isto.
Ističe mi ugovor na 24 mj, kako službeno deaktivirati internet i tv, korisnik "vip1055992"
Hvala!
poštovanje.zanima me kolko bi bila cijena raskida ugovora fiksnih usluga i interneta?ugovorna obveza je na ime Nevenka Kolenko.molim da mi posaljete tocan izbos penala.hvala unaprijed.
Postovani eto pisem tu jer me zanima tko ce mi prije reci o cemu se radi. Znaci imam broj u tomatu vec 2 god ja mislim i do sad sam imala zestoku tarifu i presla sam na srednju jer mi se cinilo da je okej. Medutim prije 2 dana sam odlucila uzet pretplatu u tele2 produljit ugovor zapravo i uzet novi broj i tako da sam svoj od tomata stavila u ladicu ne koristim ga vise. I posaljem postom isti dan zahtjev za raskid ugovora sa svime sto je potrebno jos platim preporuceno(kao dode brze ovo ono) i danas zovem da vidim u kojem je djelu procesa raskid posto nemam UO i zena mi kaze da jos nije pokrenuto. Sad me zanima posto treba ocito predugo da se to stavi u proces, hocu li trebat platit koristenje usluge iako je ne koristim vise? I koliko treba da se to pokrene?
A sto ako nemam fejs?
Poštovani,
Ugovorio sam telefonskim putem HOME BOX Duo 23.10.2017 uređaj sam dobio 27.10.2017 nakon saznanja da Vip instalira optićki kabel 3.11.2017 šaljem emilom zahtijev za raskid i tražim da se navede adresa povratauređaj. emilom dobivam odgovor 7.11.2017 da su moj zahtijev zaprimili i proslijedili u nadležni odijel.
do danas14.01.2018nisam dobio nikakav odgovor ali su mi uredno poslali iznos za platiti. u Međuvremenu sklopio sam ugovor sa vipom za korištenje optičke tj. fiksne mreže. Pokušao sam u Vrtnom putu dva puta vratiti uređaj ali svaki put su mi rekli da če tehničar doći po opremu. sada više ne želim držati opremu kod sebe i molim sve koji mi mogu pomoći da mi daju adresu gdje se vrača oprema HOME BOX dali je to skladište MMM Agram servis d.o.o. Vipnet-skladište Slavonska av. 22d Zagreb. tamo još nisam bio jer su me agenti stalno upučivali na tehničarekoji če doći po opremu.
Molim pomoć pri kraju sam sa živcima i strpljenjem
Lp
Poštovani,

molim vas za objašnjenje obavijesti koji sam danas zaprimila s paketom VIP VDSL 2D, u njemu stoji da mi je ugovorena brzina 10 Mbit/s, a ugovorom smo sklopili brzinu do 20 Mbit/s.
Vaš mi je djelatnik prije sklapanja ugovora poslao mjerenje koje pokazuje brzinu od 18 Mbit/s, te je to bio jedan od razloga da ostanemo na vašoj usluzi.
Također me zanima zašto sam u paketu dobila samo novi router ali ne i TV prijemnik, te kada će stići tablet koji je obećan ugovorom.

Unaprijed hvala.
zanima me moze li se ugovor raskinuti online bez odlaska u centar? imam 2 broja na tarifi ideal start + (mislim da se tako zove)...ugovor je bio na 2 godine milsim ali je davno istekao a pretplata i dalje vrijedi(automatski obnovljena valjda jel nitko nije mijenjao tarife niti operatere)...uzet je uredaj kod sklapanja ugovora ali je davnih dana otplacen tako da nebi trebalo biti nikakvih penala...samo zelim raskinuti ugovor,deaktivirati jedan broj drugi prebaciti u novu mrezu...moram li do centra ili se moze online?
Bok @LK25
Za početak, žao mi je što si odlučio otići od nas 😞 Ako ti možemo kako izići u susret, javi nam se, rado bi da ostaneš s nama.

Za slučaj da broj prenosiš u drugu mrežu, trebaš drugom operateru podnijeti zahtjev za prijenos, a oni ti dalje rješavaju. Ako želiš raskid (i recimo prijelaz na bonove), trebaš nam poslati ili na prodajnom mjestu potpisati zahtjev za raskid ugovora. Iva



hvala na odgovoru...zanima me raskid makar je ugovor vec istekao...tocnije zelio bi ugasiti broj sto pretpostavljam da se desava raskidom ugovora,tocno? ima li neki online obrazac za ispuniti i poslati vama ili do centra pa uzivo potpisati? ako ima obrazac makar za skinut pa ispunit da dodem sa time molio bi link...hvala unaprijed...
vecer imam pitanje, zanime kolko bi me otprilike dosli penali za raskid ugovora koji bi trebao trajat jos 11 mjeseci a uz to i mobitel na pretplatu..? ima kakvih iskusnih po tom pitanju? hvala..
Pozdrav,

Zanima me sta sve treba napisati u zahtjevu za raskidanje ugovora,kako treba izgledat i sta sve treba prilozit?
Nažalost nisam vise financijski u mogucnosti to sve pratit,a usluga je na ugovornu obvezu.
dugogodišnja sam korisnica VIP mobilne usluge, nisam bila pod ugovornom obvezom i 26.01.2018. sam prihvatila ponudu preko webshopa za kupovinu mobitela, uz mobilnu M tarifu i r-račun. Mobitel sam preuzela 31.01.2018. u VIP poslovnici, zajedno s novim ugovorom i novom SIM karticom s istim brojem mobitela kao i do sada
Kako je prošlo već šest dana da mi nisu aktivirali novu SIM karticu, moram koristiti stari mobitel. Na Internetu piše da aktivacija SIM kartice s istim brojem treba biti napravljena u roku od 24 sata. Pozivi službi za korisnike, traženje tehničke podrške te mailovi, rezultiraju samo odgovorom operatora da prosljeđuju požurnicu nadležnima i neka pričekam još malo. Pošto ne želim više trpjeti ovakav neposlovan i omalovažavajući odnos prema meni kao korisnici, a niti pokušati zamisliti kako će se ponašati ako se pojavi neki stvarni problem, odlučila sam da se ne želim vezati za ovakvog operatora na sljedećih 24 mjeseca.
ugovor i kupovinu sam obavila preko web shopa, ali sam robu preuzela u VIP centru pa me zanima da li ugovor i kupovinu mogu otkazati u roku od 14 dana, ili se primjenjuje propis kao za kupovinu u trgovini
Ne samo da mi nisu aktivirali novi SIM, već mi još nisu aktivirali niti novu tarifu. To bi moglo značiti da mi ni novi ugovor nije aktiviran. Moglo bi se lakše postići raskid.
Hvala za link. Nisam ni očekivala da će forum nešto pokrenuti u ovoj situaciji. Samo kad krećem u nešto kao što je raskidanje ugovora na 24 mjeseca koji nije niti aktiviran želim znati kakve sumi šanse kako ne bih završila plaćajući 24 mjeseca uslugu koju niti ne koristim.Ali kad vam SZK svaki sugovornik samo govori da šalju požurnicu, na drugi mail nisam dobila niti formalni odgovor, onda je na redu upoznavanje s propisima kako ih se riješiti.
Znam da ni drugi operatori nisu idealni, ali ako svima pustimo da nas prave budalama tipa "sklopi ugovor samnom i sad si 24 mjeseca na mojoj nemilosti", onda će nam stalno tako i biti
Novi mobitel sam kupila jer mi je stari počeo otkazivati. Ne mogu prihvatiti poziv na Messengeru, već moram čekati da se pozivanje prekine i zatim nazvati onog tko je zvao, među ostalim problemima. I sad sam i dalje na njemu. Svaki put kada me netko nazove, sjetim se da imam novi u kutiji.
Ne očekujem da će novi operator biti idealan, ali bit će barem drugačije
Da li dobro čitam rokove kao uvjete za otkaz kupnje:
otkazni rok za ugovor počinje teći s danom sklapanja ugovora online (meni je to 26.01.)
otkazni rok za kupovinu uređaja počinje teći s danom preuzimanja (meni je to 31.01.)
Kako je to kupovina mobitela uz preuzimanje ugovorne obveze, pretpostavljam da će oni uzeti u obzir raniji datum. Što znači da imam još samo dva dana za otkaz.
Zašto čekati do isteka ugovora? Moje mišljenje je da treba reagirati odmah, pa i javnom objavom što nam rade. Neka ih to atjera na promjenu ponašanja. Kad vam istekne ugovor i pređete drugom operateru, onda puno ljudi mrzi pisati i objaviti što su vam radili.
Pišimo o onome što nam rade.
dugogodišnja sam korisnica VIP mobilne usluge, nisam bila pod ugovornom obvezom i 26.01.2018. sam prihvatila ponudu preko webshopa za kupovinu mobitela, uz mobilnu M tarifu i r-račun. Mobitel sam preuzela 31.01.2018. u VIP poslovnici, zajedno s novim ugovorom i novom SIM karticom s istim brojem mobitela kao i do sada
Kako je prošlo već šest dana da mi nisu aktivirali novu SIM karticu, moram koristiti stari mobitel. Na Internetu piše da aktivacija SIM kartice s istim brojem treba biti napravljena u roku od 24 sata. Pozivi službi za korisnike, traženje tehničke podrške te mailovi, rezultiraju samo odgovorom operatora da prosljeđuju požurnicu nadležnima i neka pričekam još malo. Pošto ne želim više trpjeti ovakav neposlovan i omalovažavajući odnos prema meni kao korisnici, a niti pokušati zamisliti kako će se ponašati ako se pojavi neki stvarni problem, odlučila sam da se ne želim vezati za ovakvog operatora na sljedećih 24 mjeseca.
ugovor i kupovinu sam obavila preko web shopa, ali sam robu preuzela u VIP centru pa me zanima da li ugovor i kupovinu mogu otkazati u roku od 14 dana, ili se primjenjuje propis kao za kupovinu u trgovini
Ja sam tek postala korisnik VIP-ovih usluga, ali sam se užasno razočarala. Platila penalizaciju T-comu 820 kn, da bih prešla u VIP, dečki iz VIP-a obećali da će sve biti ok, da će mi za iznos penalizacije umanjiti račune, a sad mi stigla opomena o dugovanju. Račune nisu uopće slali na pravu adresu, niti opominjali telef. putem i sad kao postoji dug po njihovim evidencijama. Dečki iz VIP-a ostavili svoje mobitele u slučaju bile čega, sada jedan totalno isključen, a drugi se uopće ne javlja. Poslala prigovor i još uvijek ništa riješeno. UŽAS PLJAČKA UŽAS
T-com isto 0 bodova, kod njih sam bila pretplatnik punih 25 godina, a ovi VIP još gori, 100 puta više.
Ja sam tek postala korisnik VIP-ovih usluga, ali sam se užasno razočarala. Platila penalizaciju T-comu 820 kn, da bih prešla u VIP, dečki iz VIP-a obećali da će sve biti ok, da će mi za iznos penalizacije umanjiti račune, a sad mi stigla opomena o dugovanju. Račune nisu uopće slali na pravu adresu, niti opominjali telef. putem i sad kao postoji dug po njihovim evidencijama. Dečki iz VIP-a ostavili svoje mobitele u slučaju bile čega, sada jedan totalno isključen, a drugi se uopće ne javlja. Poslala prigovor i još uvijek ništa riješeno. UŽAS PLJAČKA UŽAS
T-com isto 0 bodova, kod njih sam bila pretplatnik punih 25 godina, a ovi VIP još gori, 100 puta više.
Da još sam uzela mob. LENOVO na pretplatu, uključila ga prije mjesec dana i već ne radi, tj. dolazni pozivi uopće ne zvone, ne čuju se niti zvukovi za poruke. Čačkala, čačkala sve opcije, a na kraju na forumu pročitala da isti taj problem imaju i drugi s tim mobitelom. Smeće, podvaljuju smeće na elegantan način.

Odgovori