Raskid ugovora
Vecer, usla sam u pretplatu i sad bi htjela raskinut sve ugovore sa vipom dalaze mi ogromni racuni dali je to moguce i kako?
Stranica 1 / 4
Otiđi u VIP centar i zatraži izračun penala za raskid ugovora, a zatim i raskid. Penali će ti doć na zadnjem računu, platiš i pozdrav. Penali su razlika do pune cijene uređaja koji si uz pretplatu kupila ili preostale pretplate.
Ako može reci koju pretplatu si uzela i zbog čega ti dolaze veliki računi...
Ako može reci koju pretplatu si uzela i zbog čega ti dolaze veliki računi...
Naravno da je, samo ćeš platiti penale ako imaš ugovornu obavezu :D
Vjerojano si uzela krivu tarifu, pa nazovi SZK i pitaj ih za savjet.
Inače, zahtjev za raskid podnosiš na prodajnom mjestu, a na zadnjem računu dobiješ i penalčiće.
Vjerojano si uzela krivu tarifu, pa nazovi SZK i pitaj ih za savjet.
Inače, zahtjev za raskid podnosiš na prodajnom mjestu, a na zadnjem računu dobiješ i penalčiće.
Je li moguce raskinuti ugovor tako da mi i dalje dolazi racun za otplatu uredaja jer bi uredaj zadrzao a tarifu bi raskinuo?
Nisam bas iskusna, ali kada sam ja htjela raskinuti tarifu s T-mobileom uvjet je bio da platim svaki mjesec do isteka tarife, uredaj ti ostaje i placas ga i dalje. Mislim da placanje tarife i placanje uredaja nemaju bas puno veze jedno s drugim.
Ali to je bio slucaj kod mene, a za Vip bolje netko ko radi neka kaze
Ali to je bio slucaj kod mene, a za Vip bolje netko ko radi neka kaze
Bok matej_7,
evo jedan citat :)
U slučaju da Krajnji korisnik jednostrano raskine Ugovor prije isteka razdoblja obveznog trajanja Ugovora (što uključuje i raskid Ugovora u slučaju prijenosa broja), Krajnji korisnik je obvezan platiti ukupan iznos svih preostalih mjesečnih naknada za ostatak razdoblja obveznog trajanja Ugovora ili naknadu u visini popusta na proizvode i usluge koje je ostvario, ako je plaćanje te naknade povoljnije za Krajnjeg korisnika.“
Znači, ako zatražiš raskid prije isteka ugovora, mi ti izračunamo koliko bi bilo sve pretplate do kraja i koliko bi bila otplata popusta na mobitel i ti platiš manju cifru.
evo jedan citat :)
U slučaju da Krajnji korisnik jednostrano raskine Ugovor prije isteka razdoblja obveznog trajanja Ugovora (što uključuje i raskid Ugovora u slučaju prijenosa broja), Krajnji korisnik je obvezan platiti ukupan iznos svih preostalih mjesečnih naknada za ostatak razdoblja obveznog trajanja Ugovora ili naknadu u visini popusta na proizvode i usluge koje je ostvario, ako je plaćanje te naknade povoljnije za Krajnjeg korisnika.“
Znači, ako zatražiš raskid prije isteka ugovora, mi ti izračunamo koliko bi bilo sve pretplate do kraja i koliko bi bila otplata popusta na mobitel i ti platiš manju cifru.
Aha hvala na odg
@lucija10
@vip_berislav
@lucija10
@vip_berislav
Evo da se pohvalim da sam prije cca tjedan dana raskinuo ugovor sa Vipnetom za govornu tarifu, a iduće je na rasporedu za tjedan dana raskid usluge mobilnog interneta. Homebox će pričekati još godinu dana pa ide i on u otpis.
Glavni razlog raskida osim preskupe tarife je bio i taj što sam Vipnetu prethodnih mjeseci (a i prije) slao mnogo prigovora zbog krivih obračuna, pogrešaka u sustavu i sl. Pojedini prigovori su se ponavljali iz mjeseca u mjesec te sam za odgovor na svaki prigovor morao čekati danima, a u zadnjem slučaju i dulje od 30 dana. Nisu se udostojili niti ponuditi neki popust za ispirku zbog ponavljajućih propusta.
Sustav službe za korisnike je katastrofa. Agenti na front desku nemaju nikakve ovlasti (nekada prije su imali), a i znanje im je potanko. Služe jedino da prosljeđuju dalje, mole za strpljenje i lažu kako bi te što prije skinuli s veze, a ovi što su zaduženi za rješavanje prigovora rade svojim tempom (presporim).
Sve u svemu po meni je Vipnet od jedne ugledne telekomunikavijske firme dospio na vrlo niske grane, a što je najgore reklamira se kao "premium brand", ali eto preko 70% je zadovoljnih korisnika kako oni tvrde pa neka uživaju svi ti zadovoljni korisnici.
P.S. Znam da alternativa na koju sam prešao neće biti kvalitetnija (neće biti ni gora), ali će biti znatno jeftinija u svakom slučaju.
Glavni razlog raskida osim preskupe tarife je bio i taj što sam Vipnetu prethodnih mjeseci (a i prije) slao mnogo prigovora zbog krivih obračuna, pogrešaka u sustavu i sl. Pojedini prigovori su se ponavljali iz mjeseca u mjesec te sam za odgovor na svaki prigovor morao čekati danima, a u zadnjem slučaju i dulje od 30 dana. Nisu se udostojili niti ponuditi neki popust za ispirku zbog ponavljajućih propusta.
Sustav službe za korisnike je katastrofa. Agenti na front desku nemaju nikakve ovlasti (nekada prije su imali), a i znanje im je potanko. Služe jedino da prosljeđuju dalje, mole za strpljenje i lažu kako bi te što prije skinuli s veze, a ovi što su zaduženi za rješavanje prigovora rade svojim tempom (presporim).
Sve u svemu po meni je Vipnet od jedne ugledne telekomunikavijske firme dospio na vrlo niske grane, a što je najgore reklamira se kao "premium brand", ali eto preko 70% je zadovoljnih korisnika kako oni tvrde pa neka uživaju svi ti zadovoljni korisnici.
P.S. Znam da alternativa na koju sam prešao neće biti kvalitetnija (neće biti ni gora), ali će biti znatno jeftinija u svakom slučaju.
Hm, pa sad, ne bi smio toliko čekati na odgovor na prigovor. Ni u kom slučaju preko 30 dana Stavka 9.4 Općih uvjeta poslovanja kaže "Služba za korisnike obvezna je u prvostupanjskom postupku dostaviti pisani odgovor o prigovoru u roku od najviše 15 (petnaest) dana od dana zaprimanja prigovora, odnosno u roku od 30 (trideset) dana od dana zaprimanja istog ako se radi o prigovoru na usluge s posebnom tarifom." - http://www.vipnet.hr/o-vipnetu/uvjeti-koristenja#cla9
Probaj se informirati ako su stvarno prekršili ovu stavku imaš li pravo na raskid ugovora na njihovu štetu (HAKOM), pa uštediš godinu dana čekanja i natezanja. Ne volim kada veliki igraju bahato, pa moraš čekat banke, državne službe i ostale da se očituju o svojoj grešci ohoho, te ih baš briga kad kasne s odgovorom. A ako ti zakasniš jedan dan sa prigovorom, neće ti ga uvažiti. To mi je baš fuj.
Probaj se informirati ako su stvarno prekršili ovu stavku imaš li pravo na raskid ugovora na njihovu štetu (HAKOM), pa uštediš godinu dana čekanja i natezanja. Ne volim kada veliki igraju bahato, pa moraš čekat banke, državne službe i ostale da se očituju o svojoj grešci ohoho, te ih baš briga kad kasne s odgovorom. A ako ti zakasniš jedan dan sa prigovorom, neće ti ga uvažiti. To mi je baš fuj.
Jučer sam raskinuo ugovor i za mobilni imternet. Zanimljivo je kako me uopće nitko nije niti nazvao te pokušao zadržati s nekom boljom ponudom (ipak sam korisnik preko 5 godina).
No nema veze. Pojavila se na tržištu bolja ponuda drugog operatera tako da danas odoh sklopiti ugovor.
No nema veze. Pojavila se na tržištu bolja ponuda drugog operatera tako da danas odoh sklopiti ugovor.
Dobro jutro jedno pitanje , prijatelj je uzeo xl+ tarifu i mate 9 4.4 u vip centru a sada bi htio odustati od tarife (zašto ne znam)
nisam siguran ali ja mislim da može odustati u 14 dana samo ako je ugovor sklopljen na daljinu ,telefonski a ako je ugovor sklopljen u centru nema pravo odustati bez penala pa bi molio odgovor ako je to točno.
nisam siguran ali ja mislim da može odustati u 14 dana samo ako je ugovor sklopljen na daljinu ,telefonski a ako je ugovor sklopljen u centru nema pravo odustati bez penala pa bi molio odgovor ako je to točno.
Točno. Ako je kupio u VIP centru nema predomišljanja. Ako želi raskid mora platiti penale, maloprodajnu cijenu uređaja ili tarifu x24.
Postoji i ono po novom zakonu (od 2015.) da korisnik ima pravo na 5 dana probnog korištenja usluge i vratiti sve ako mu ne odgovara, uz plaćanje naravno onoga što je potrošio u tom periodu. Vidim da im ta stavka stoji u Uvjetima korištenja kod mobilnog interneta, dok kod voice tarifa to nisu stavili iako se zakon mora odnositi na sve usluge. Doduše, ako je ugovor potpisan 4.4. onda je prošlo i tih 5 dana, ali eto ako nekome drugom bude zatrebalo trebao bi moći napraviti raskid ugovora iako je sklopljen u dućanu.
Pozdrav,
ukratko, bila sam korisnik Vip-a par godina. Bila sam nezadovoljna tarifom i odlucila sam prestati koristiti Vase usluge. Nazvala sam i pricala sa 4 razlicita operatera u roku tjedan dana. Mislila sam da je rijesen prekik veza i presla sam na Tele 2. Medjutim, dobivam racun iz vip-a kako moram platiti za mjesece u kojima UOPCE NISAM KORISTILA VIP BROJ NITI MOBITEL. Da stvar bude gora, operater mi je produljio ugovor bez moga pristanka. Receno je da mi je isti ugovor poslan na adresu i da sam se mogla zaliti u roku 14 dana, MEDJUTIM JA UGOVOR NIKAKAV NISAM DOBILA. Automatski su mi proudljili ugovor i sada mi ne dopustaju da se islljucim. Ja penale necu placati jer ja taj ugovor nisam htjela ! Jako je ruzno tako skupljati novce. Poslala sam zalbe, odgovori se cekaju po mjesec dana da sto vise imam za platiti ocito. Ja zelim prekid tog ugovora bez ikakvih drugih zahtjeva i placanja penala. Niti koristim Vip broj niti sam htjela produljenje ugovora. Ne zelim nikakva cekanja po godinu dana i na kraju placanja visokih svota. Taj ugovor je donesen bez moje afirmacije i zelim da se sto prije raskine.
ukratko, bila sam korisnik Vip-a par godina. Bila sam nezadovoljna tarifom i odlucila sam prestati koristiti Vase usluge. Nazvala sam i pricala sa 4 razlicita operatera u roku tjedan dana. Mislila sam da je rijesen prekik veza i presla sam na Tele 2. Medjutim, dobivam racun iz vip-a kako moram platiti za mjesece u kojima UOPCE NISAM KORISTILA VIP BROJ NITI MOBITEL. Da stvar bude gora, operater mi je produljio ugovor bez moga pristanka. Receno je da mi je isti ugovor poslan na adresu i da sam se mogla zaliti u roku 14 dana, MEDJUTIM JA UGOVOR NIKAKAV NISAM DOBILA. Automatski su mi proudljili ugovor i sada mi ne dopustaju da se islljucim. Ja penale necu placati jer ja taj ugovor nisam htjela ! Jako je ruzno tako skupljati novce. Poslala sam zalbe, odgovori se cekaju po mjesec dana da sto vise imam za platiti ocito. Ja zelim prekid tog ugovora bez ikakvih drugih zahtjeva i placanja penala. Niti koristim Vip broj niti sam htjela produljenje ugovora. Ne zelim nikakva cekanja po godinu dana i na kraju placanja visokih svota. Taj ugovor je donesen bez moje afirmacije i zelim da se sto prije raskine.
ukratko, bila sam korisnik Vip-a par godina. Bila sam nezadovoljna tarifom i odlucila sam prestati koristiti Vase usluge. Nazvala sam i pricala sa 4 razlicita operatera u roku tjedan dana. Mislila sam da je rijesen prekik veza i presla sam na Tele 2. Medjutim, dobivam racun iz vip-a kako moram platiti za mjesece u kojima UOPCE NISAM KORISTILA VIP BROJ NITI MOBITEL. Da stvar bude gora, operater mi je produljio ugovor bez moga pristanka. Receno je da mi je isti ugovor poslan na adresu i da sam se mogla zaliti u roku 14 dana, MEDJUTIM JA UGOVOR NIKAKAV NISAM DOBILA. Automatski su mi proudljili ugovor i sada mi ne dopustaju da se islljucim. Ja penale necu placati jer ja taj ugovor nisam htjela ! Jako je ruzno tako skupljati novce. Poslala sam zalbe, odgovori se cekaju po mjesec dana da sto vise imam za platiti ocito. Ja zelim prekid tog ugovora bez ikakvih drugih zahtjeva i placanja penala. Niti koristim Vip broj niti sam htjela produljenje ugovora. Ne zelim nikakva cekanja po godinu dana i na kraju placanja visokih svota. Taj ugovor je donesen bez moje afirmacije i zelim da se sto prije raskine.
Pozdrav tea23. Produljenje ugovora nikako ne ide automatizmom, bez pristanka korisnika. Također, zahtjev za raskid pretplatničkog odnosa, da bi bio pravovaljan, obavezno treba biti upućen u pisanom obliku. Čini mi se da je u tvom slučaju došlo do niza nesporazuma 😕 Ukoliko si poslala pisani prigovor, odgovor će ti svakako biti poslan unutar zakonskog roka koji ne smije biti dulji od 15 dana.
Postovani,
prigovor je poslan u Vip ducanu s jednom gospodjom koja tamo radi i poslala je direktno gdje treba. Odgovor je stigao, ali naravno, nije zadovoljen s moje strane. Sad sam poslala novi i cekam.
Razgovore sam uvijek vodila preko telefona i to rqzdoblje sam se stalno cula s operaterima.. da mi nije dosla opomena ne bih ni znala da je moj broj jos uvijek aktivan kod Vas i da imam ugovor.
prigovor je poslan u Vip ducanu s jednom gospodjom koja tamo radi i poslala je direktno gdje treba. Odgovor je stigao, ali naravno, nije zadovoljen s moje strane. Sad sam poslala novi i cekam.
Razgovore sam uvijek vodila preko telefona i to rqzdoblje sam se stalno cula s operaterima.. da mi nije dosla opomena ne bih ni znala da je moj broj jos uvijek aktivan kod Vas i da imam ugovor.
Nikakav ugovor nisam dobila na kucnu adresu, kako je receno.
Ok, samo je bitno da je prigovor vlastoručno potpisan i sa navedenim podacima o liniji, kako bi bio pravovaljan. Nadam se da će kolege pronaći zadovoljavajuće rješenje 🙂
Kada je Vip pred 18 god. počeo sa radom,odmah sam uzeo nekoliko pretplata.Do 2014. godine imao sam u obitelji oko 20 pretplata,a onda su se promijenili "uvjeti poslovanja".Sve pretpate sam ugasio i ostavio samo jednu S+.Za 85 kn mj. imam Vip Now,12 mj.To mi se čini jedino isplativa usluga jer preko Cromcasta 2 na velikom ekranu gledam Sk1,3,gdje god hoću.
Ističe mi ugovor na 24 mj, kako službeno deaktivirati internet i tv, korisnik "vip1055992"
Hvala!
Hvala!
poštovanje.zanima me kolko bi bila cijena raskida ugovora fiksnih usluga i interneta?ugovorna obveza je na ime Nevenka Kolenko.molim da mi posaljete tocan izbos penala.hvala unaprijed.
Pozdrav, gdje se mogu javiti elektronski (mail) za prijevremeni raskid ugovora? Ne idem vise do poslovnica, ne zelim da me ljudi zovu i pricaju da ce se sve rijesiti i sl., raskrstio sam sa vama i prelazim u konkurenciju, koja me, zapravo, ceka rasirenih ruku i nudi mi sve i svasta za razliku od vas ciji sam korisnik 15god...
@dkraml oprosti na čekanju odgovora :(
Zahtjev za raskid možeš podnijeti u bilo kojoj poslovnici ili ga možeš poslati mailom na zahtjev.za.raskid-privatni@vipnet.hr
Samo napominjem da će se naplatiti penali ako još imaš ugovornu obavezu :/
Žao nam je što ideš od nas, i rado bi pokušali popraviti situaciju. Ako nam želiš dati još jednu priliku, molim te, javi nam se OVDJE s podacima vlasnika usluge i kontakt brojem.
Zahtjev za raskid možeš podnijeti u bilo kojoj poslovnici ili ga možeš poslati mailom na zahtjev.za.raskid-privatni@vipnet.hr
Samo napominjem da će se naplatiti penali ako još imaš ugovornu obavezu :/
Žao nam je što ideš od nas, i rado bi pokušali popraviti situaciju. Ako nam želiš dati još jednu priliku, molim te, javi nam se OVDJE s podacima vlasnika usluge i kontakt brojem.
Stranica 1 / 4
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.