Raskid ugovora
Vecer, usla sam u pretplatu i sad bi htjela raskinut sve ugovore sa vipom dalaze mi ogromni racuni dali je to moguce i kako?
Stranica 4 / 4
Evo da se pohvalim da sam prije cca tjedan dana raskinuo ugovor sa Vipnetom za govornu tarifu, a iduće je na rasporedu za tjedan dana raskid usluge mobilnog interneta. Homebox će pričekati još godinu dana pa ide i on u otpis.
Glavni razlog raskida osim preskupe tarife je bio i taj što sam Vipnetu prethodnih mjeseci (a i prije) slao mnogo prigovora zbog krivih obračuna, pogrešaka u sustavu i sl. Pojedini prigovori su se ponavljali iz mjeseca u mjesec te sam za odgovor na svaki prigovor morao čekati danima, a u zadnjem slučaju i dulje od 30 dana. Nisu se udostojili niti ponuditi neki popust za ispirku zbog ponavljajućih propusta.
Sustav službe za korisnike je katastrofa. Agenti na front desku nemaju nikakve ovlasti (nekada prije su imali), a i znanje im je potanko. Služe jedino da prosljeđuju dalje, mole za strpljenje i lažu kako bi te što prije skinuli s veze, a ovi što su zaduženi za rješavanje prigovora rade svojim tempom (presporim).
Sve u svemu po meni je Vipnet od jedne ugledne telekomunikavijske firme dospio na vrlo niske grane, a što je najgore reklamira se kao "premium brand", ali eto preko 70% je zadovoljnih korisnika kako oni tvrde pa neka uživaju svi ti zadovoljni korisnici.
P.S. Znam da alternativa na koju sam prešao neće biti kvalitetnija (neće biti ni gora), ali će biti znatno jeftinija u svakom slučaju.
Glavni razlog raskida osim preskupe tarife je bio i taj što sam Vipnetu prethodnih mjeseci (a i prije) slao mnogo prigovora zbog krivih obračuna, pogrešaka u sustavu i sl. Pojedini prigovori su se ponavljali iz mjeseca u mjesec te sam za odgovor na svaki prigovor morao čekati danima, a u zadnjem slučaju i dulje od 30 dana. Nisu se udostojili niti ponuditi neki popust za ispirku zbog ponavljajućih propusta.
Sustav službe za korisnike je katastrofa. Agenti na front desku nemaju nikakve ovlasti (nekada prije su imali), a i znanje im je potanko. Služe jedino da prosljeđuju dalje, mole za strpljenje i lažu kako bi te što prije skinuli s veze, a ovi što su zaduženi za rješavanje prigovora rade svojim tempom (presporim).
Sve u svemu po meni je Vipnet od jedne ugledne telekomunikavijske firme dospio na vrlo niske grane, a što je najgore reklamira se kao "premium brand", ali eto preko 70% je zadovoljnih korisnika kako oni tvrde pa neka uživaju svi ti zadovoljni korisnici.
P.S. Znam da alternativa na koju sam prešao neće biti kvalitetnija (neće biti ni gora), ali će biti znatno jeftinija u svakom slučaju.
Aha hvala na odg
@lucija10
@vip_berislav
@lucija10
@vip_berislav
Bok matej_7,
evo jedan citat :)
U slučaju da Krajnji korisnik jednostrano raskine Ugovor prije isteka razdoblja obveznog trajanja Ugovora (što uključuje i raskid Ugovora u slučaju prijenosa broja), Krajnji korisnik je obvezan platiti ukupan iznos svih preostalih mjesečnih naknada za ostatak razdoblja obveznog trajanja Ugovora ili naknadu u visini popusta na proizvode i usluge koje je ostvario, ako je plaćanje te naknade povoljnije za Krajnjeg korisnika.“
Znači, ako zatražiš raskid prije isteka ugovora, mi ti izračunamo koliko bi bilo sve pretplate do kraja i koliko bi bila otplata popusta na mobitel i ti platiš manju cifru.
evo jedan citat :)
U slučaju da Krajnji korisnik jednostrano raskine Ugovor prije isteka razdoblja obveznog trajanja Ugovora (što uključuje i raskid Ugovora u slučaju prijenosa broja), Krajnji korisnik je obvezan platiti ukupan iznos svih preostalih mjesečnih naknada za ostatak razdoblja obveznog trajanja Ugovora ili naknadu u visini popusta na proizvode i usluge koje je ostvario, ako je plaćanje te naknade povoljnije za Krajnjeg korisnika.“
Znači, ako zatražiš raskid prije isteka ugovora, mi ti izračunamo koliko bi bilo sve pretplate do kraja i koliko bi bila otplata popusta na mobitel i ti platiš manju cifru.
Nisam bas iskusna, ali kada sam ja htjela raskinuti tarifu s T-mobileom uvjet je bio da platim svaki mjesec do isteka tarife, uredaj ti ostaje i placas ga i dalje. Mislim da placanje tarife i placanje uredaja nemaju bas puno veze jedno s drugim.
Ali to je bio slucaj kod mene, a za Vip bolje netko ko radi neka kaze
Ali to je bio slucaj kod mene, a za Vip bolje netko ko radi neka kaze
Je li moguce raskinuti ugovor tako da mi i dalje dolazi racun za otplatu uredaja jer bi uredaj zadrzao a tarifu bi raskinuo?
Naravno da je, samo ćeš platiti penale ako imaš ugovornu obavezu :D
Vjerojano si uzela krivu tarifu, pa nazovi SZK i pitaj ih za savjet.
Inače, zahtjev za raskid podnosiš na prodajnom mjestu, a na zadnjem računu dobiješ i penalčiće.
Vjerojano si uzela krivu tarifu, pa nazovi SZK i pitaj ih za savjet.
Inače, zahtjev za raskid podnosiš na prodajnom mjestu, a na zadnjem računu dobiješ i penalčiće.
Otiđi u VIP centar i zatraži izračun penala za raskid ugovora, a zatim i raskid. Penali će ti doć na zadnjem računu, platiš i pozdrav. Penali su razlika do pune cijene uređaja koji si uz pretplatu kupila ili preostale pretplate.
Ako može reci koju pretplatu si uzela i zbog čega ti dolaze veliki računi...
Ako može reci koju pretplatu si uzela i zbog čega ti dolaze veliki računi...
Stranica 4 / 4
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.