Raskid ugovora

  • 18 January 2017
  • 82 odgovora
  • 16238 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 82

Razina korisnika 3
Bok @LK25
Za početak, žao mi je što si odlučio otići od nas 😞 Ako ti možemo kako izići u susret, javi nam se, rado bi da ostaneš s nama.

Za slučaj da broj prenosiš u drugu mrežu, trebaš drugom operateru podnijeti zahtjev za prijenos, a oni ti dalje rješavaju. Ako želiš raskid (i recimo prijelaz na bonove), trebaš nam poslati ili na prodajnom mjestu potpisati zahtjev za raskid ugovora. Iva




hvala na odgovoru...zanima me raskid makar je ugovor vec istekao...tocnije zelio bi ugasiti broj sto pretpostavljam da se desava raskidom ugovora,tocno? ima li neki online obrazac za ispuniti i poslati vama ili do centra pa uzivo potpisati? ako ima obrazac makar za skinut pa ispunit da dodem sa time molio bi link...hvala unaprijed...



Nema obrasca ali možeš mi se javiti u INBOX pa ću te dalje uputiti 😉
Razina korisnika 7
Bedž +3
Opći uvjeti online kupnje

Imaš pravo raskida unutar 14 dana, prouči gore navedeni link (na dnu stranice je raskid ugovora). Što se tiče foruma, pretpostavljam da si shvatila da forum nije službeni medij za prigovore i žalbe pa na njemu možeš eventualno dobiti ponudu nekog od trenutno slobodnih moderatora da se javiš u inbox i da napravi provjeru. Koliko znam, ostali operateri nemaju forum upravo iz tog razloga da zaustave pljuvačinu. Dosta pljuvačina imaju i na FB-u...

Glede službe za korisnike, slažem se. Zapošljavaju se "studenti - brojevi" a ne stručni ljudi koji su upućeni u problematiku ili barem oni koji žele nešto naučiti. Sva sreća pa se svi razgovori snimaju i u slučaju greške SZK sve se može ponovo preslušati i umanjiti račun nastao zbog njihove greške.

P.S. nemoj misliti da će drugi operateri skakutati oko tebe, to je nažalost tako u lijepoj našoj. Nekad te kliknu iz prve, nekad se dogode nepredviđene okolnosti. Daleko smo mi od savršene usluge.
Ne samo da mi nisu aktivirali novi SIM, već mi još nisu aktivirali niti novu tarifu. To bi moglo značiti da mi ni novi ugovor nije aktiviran. Moglo bi se lakše postići raskid.
Razina korisnika 5
Bedž +2
Na tvom mjestu bi otišao do dotičnog prodajnog mjesta i tamo se raspitao o raskidu, inaće mislim da su oni i zabrljali prijenos na novi sim jer to oni odrađuju i samo treba proći kroz sistem, meni nikada nije trajalo duže od 2h.

A što se tiče SZK nju bi mogli slobodno ukinuti jer u zadnje vrijeme ništa neznaju ili ne mogu odraditi, evo danas s njima bio na vezi 35minuta i na svako pitanje su me stavili na čekanje da pitaju nekog pametnijeg, a što oni šalju požurnice od toga ništa.

P.S. i jedan biser za kraj iz današnjeg razgovora s SZK: ugovor ste potpisali s VIPom a mi smo sada VIP-Metromet a to vam gospodine nije isto.
Bok @LK25
Za početak, žao mi je što si odlučio otići od nas 😞 Ako ti možemo kako izići u susret, javi nam se, rado bi da ostaneš s nama.

Za slučaj da broj prenosiš u drugu mrežu, trebaš drugom operateru podnijeti zahtjev za prijenos, a oni ti dalje rješavaju. Ako želiš raskid (i recimo prijelaz na bonove), trebaš nam poslati ili na prodajnom mjestu potpisati zahtjev za raskid ugovora. Iva



hvala na odgovoru...zanima me raskid makar je ugovor vec istekao...tocnije zelio bi ugasiti broj sto pretpostavljam da se desava raskidom ugovora,tocno? ima li neki online obrazac za ispuniti i poslati vama ili do centra pa uzivo potpisati? ako ima obrazac makar za skinut pa ispunit da dodem sa time molio bi link...hvala unaprijed...
dugogodišnja sam korisnica VIP mobilne usluge, nisam bila pod ugovornom obvezom i 26.01.2018. sam prihvatila ponudu preko webshopa za kupovinu mobitela, uz mobilnu M tarifu i r-račun. Mobitel sam preuzela 31.01.2018. u VIP poslovnici, zajedno s novim ugovorom i novom SIM karticom s istim brojem mobitela kao i do sada
Kako je prošlo već šest dana da mi nisu aktivirali novu SIM karticu, moram koristiti stari mobitel. Na Internetu piše da aktivacija SIM kartice s istim brojem treba biti napravljena u roku od 24 sata. Pozivi službi za korisnike, traženje tehničke podrške te mailovi, rezultiraju samo odgovorom operatora da prosljeđuju požurnicu nadležnima i neka pričekam još malo. Pošto ne želim više trpjeti ovakav neposlovan i omalovažavajući odnos prema meni kao korisnici, a niti pokušati zamisliti kako će se ponašati ako se pojavi neki stvarni problem, odlučila sam da se ne želim vezati za ovakvog operatora na sljedećih 24 mjeseca.
ugovor i kupovinu sam obavila preko web shopa, ali sam robu preuzela u VIP centru pa me zanima da li ugovor i kupovinu mogu otkazati u roku od 14 dana, ili se primjenjuje propis kao za kupovinu u trgovini
Pozdrav forumaši, prenijet ću svima naše loše iskustvo sa Vip-om na način da ću kopirati mail pritužbe koji sam im poslao:

''danas je 12. dan da u sjedištu naše tvrtke nemamo ni interneta ni telefona, što nam u potpunosti onemogućuje poslovanje!!!
Osim osnovne djelatnosti, bavimo se maloprodajom i internetskom prodajom robe te bez telefona ne možemo komunicirati
sa kupcima, a bez interneta ne možemo slati mailove, naloge za otpremu robe kao ni vršiti fiskalizaciju gotovinskih računa.
Na kraju, uopće nije ni važno čime se bavimo i zašto koristimo usluge koje uredno plaćamo. Nedopustivo je to da nas toliko dugo ostavljate bez usluga, a da nas i naše zahtjeve ignorirate. Štoviše, uopće se ne nazire rješenje problema...

U proteklih 12 dana u 20-tak navrata pozivali smo službu za korisnike ali nismo uspjeli riješiti problem. Govoreno nam je da će
problem biti otklonjen u najkraćem roku, da će nas netko kontaktirati i izaći na konkretnu lokaciju ali od svega – NIŠTA!!!

Zbog svega toga trpimo materijalnu štetu od više desetaka tisuća kuna, dok je ona nematerijalna (ugled i ozbiljnost) nemjerljiva.
6 djelatnika doslovce sjedi skrštenih ruku i gubi vrijeme. Dovoljno je uzeti srednju dnevnicu, pomnožiti je sa 10 radnih dana i 6 ljudi.

Prošli smo tjedan kontaktirali i našeg prodajnog zastupnika iz tvrtke Logista d.o.o., koji nam je obećao da će istražiti slučaj, pomoći da se problem što prije riješi i obavijestiti nas o tome, no ni tu ništa nije učinjeno te nismo dobili nikakvu povratnu informaciju...

Od svega nas najviše čudi ignorantsko ponašanje od strane Vip-a te činjenicu da nitko od nadležnih nije našao za shodno da nas kontaktira i bar pokuša ispričati nam se te nas informirati o uzroku problema i tijeku njegova rješavanja.
Svi se razgovori navodno snimaju pa nam je teško vjerovati da od svih poziva i razgovora sa agentima (kojima idu sve pohvale), problem nije riješen ili nam javljeno da se ne može riješiti te da tražimo alternativno rješenje.

Osim svega, prije puna 3 mjeseca, nakon što smo mjerenjem utvrdili da na našoj drugoj adresi (.....) brzina isporučivanog interneta nije ni 1/4 one koju plaćamo (izmjerio vaš tehničar), zatražili smo najprije provjeru tehničkih mogućnosti parice, a onda i uključenje VDSL usluge. Još ni danas, nakon 3 mjeseca, nekoliko mailova i 4 telefonska poziva nije nam usluga aktivirana.''

Što reći na sve to osim: 'pametnom dosta'. Prosudite sami.
Razina korisnika 4
Zbilja mi je žao to čuti 😞
Nažalost nisam vise financijski u mogucnosti to sve pratit,a usluga je na ugovornu obvezu.
Razina korisnika 4
Bok @ivana1997
Zbilja mi je žao što razmišljaš o raskidu ugovora 😞 Mogu pitati što se dogodilo?
Zahtjev za raskid možeš podnijeti na prodajnom mjestu ili nam ga poslati poštom ili mailom. Treba sadržavati sve podatke vlasnika usluge, što je točno potrebno učiniti, vlastoručni potpis i presliku osobne iskaznice. Ako je usluga pod ugovornom obavezom, naplatit će se penali.
Razina korisnika 4
Bok @vana1997
Zbilja mi je žao što razmišljaš o raskidu ugovora 😞 Mogu pitati što se dogodilo?
Zahtjev za raskid možeš podnijeti na prodajnom mjestu ili nam ga poslati poštom ili mailom. Treba sadržavati sve podatke vlasnika usluge, što je točno potrebno učiniti, vlastoručni potpis i presliku osobne iskaznice. Ako je usluga pod ugovornom obavezom, naplatit će se penali.
Pozdrav,

Zanima me sta sve treba napisati u zahtjevu za raskidanje ugovora,kako treba izgledat i sta sve treba prilozit?
Razina korisnika 4
Bok @LK25
Za početak, žao mi je što si odlučio otići od nas 😞 Ako ti možemo kako izići u susret, javi nam se, rado bi da ostaneš s nama.

Za slučaj da broj prenosiš u drugu mrežu, trebaš drugom operateru podnijeti zahtjev za prijenos, a oni ti dalje rješavaju. Ako želiš raskid (i recimo prijelaz na bonove), trebaš nam poslati ili na prodajnom mjestu potpisati zahtjev za raskid ugovora. Iva
Razina korisnika 3
vecer imam pitanje, zanime kolko bi me otprilike dosli penali za raskid ugovora koji bi trebao trajat jos 11 mjeseci a uz to i mobitel na pretplatu..? ima kakvih iskusnih po tom pitanju? hvala..

Tromy ti je točno otprilike rekao no za točnu info nam se trebaš javiti u SZK 😉
Razina korisnika 5
Bedž +2
Ovako nabrzinu, broj rata za mob puta br mjeseci, plus, pogledaj račun koliki ti je popust na tarifu pa taj popust puta br mjeseci
vecer imam pitanje, zanime kolko bi me otprilike dosli penali za raskid ugovora koji bi trebao trajat jos 11 mjeseci a uz to i mobitel na pretplatu..? ima kakvih iskusnih po tom pitanju? hvala..
Razina korisnika 5
Bedž +2
Za prijenos u drugu mrežu traži od druge mreže da ga prenesu, znači samo s drugom mrežom radi ugovor i prijenos i oni to obave.

Za gašenje broja, nemam pojma, ja bi u centar i lijepo pisao i potpisao, možda te budu davili da moraš zvati nakon potpisa službu za psihološku pomoć onima koji odlaze iz najbolje mreže 😳
zanima me moze li se ugovor raskinuti online bez odlaska u centar? imam 2 broja na tarifi ideal start + (mislim da se tako zove)...ugovor je bio na 2 godine milsim ali je davno istekao a pretplata i dalje vrijedi(automatski obnovljena valjda jel nitko nije mijenjao tarife niti operatere)...uzet je uredaj kod sklapanja ugovora ali je davnih dana otplacen tako da nebi trebalo biti nikakvih penala...samo zelim raskinuti ugovor,deaktivirati jedan broj drugi prebaciti u novu mrezu...moram li do centra ili se moze online?
Razina korisnika 7
Bedž +3
Najbolje je nazvati SZK jer forum nije službeni oblik za upite, ovdje samo možeš dobiti savjet da se javis u inbox sa podacima ali i to nekad zna potrajati i ovisi o dobroj volji (i online-u) moderatora. Po upisu bih rekao da produžuješ već postojeće usluge i da imaš NET+TV (duo). Router je pretpostavljam novi zbog veće brzine a receiver za TV je isti pa ga ne treba mijenjati (osim ako nije u kvaru ili ne zahtijevaš novi). Što se brzine tiče i isporuke tableta, provjeri pozivom. Postojeća parica ovisi o puno stvari, izmjerena trenutna konstanta ne mora značiti da je ona uvijek tolika, nažalost.
Poštovani,

molim vas za objašnjenje obavijesti koji sam danas zaprimila s paketom VIP VDSL 2D, u njemu stoji da mi je ugovorena brzina 10 Mbit/s, a ugovorom smo sklopili brzinu do 20 Mbit/s.
Vaš mi je djelatnik prije sklapanja ugovora poslao mjerenje koje pokazuje brzinu od 18 Mbit/s, te je to bio jedan od razloga da ostanemo na vašoj usluzi.
Također me zanima zašto sam u paketu dobila samo novi router ali ne i TV prijemnik, te kada će stići tablet koji je obećan ugovorom.

Unaprijed hvala.
Razina korisnika 3
A sto ako nemam fejs?

Možeš se javiti na info@tomato.com.hr ili na 0800 092 092.
A sto ako nemam fejs?
Razina korisnika 4
Bok @Vesna Novak
Molila bih te da nam se za pitanja u vezi Tomata obratiš putem Facebook stranice, a koja se nalazi na linku http://bit.ly/1gVbDFr

Hvala ti 🙂
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pošto se radi o pretplati moraš platiti račun makar ti broj stajao u ladici, jedino je bez ugovorne obveze pa nemaš nikakve penale za raskid. Otiđi u poštu ili vidi na stranici gdje je prodajno mjesto Tomata u tvom mjestu i tamo zatraži raskid ugovora osobno. Tko zna gdje je zahtjev završio i jesi li ga uopće ispravno popunila.
Razina korisnika 4
Bok @Shodak4 i oprosti na čekanju odgovora :/
Molila bih te da nam pošalješ podatke kako bi mogli provjeriti. Podatke nam pošalji OVDJE a treba nam OIB, kontakt broj i kratki opis situacije. Hvala ti puno.

Odgovori