Raskid ugovora

  • 18 January 2017
  • 82 odgovora
  • 16238 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 82

Hvala
Razina korisnika 3
Bok Budha!

U pravilu možeš s parice prijeći na HB (Trebaš zatražiti migraciju u Vip centru) i neće se naplatiti naknada za raskid. No, ako bi na parici uslugu smanjio s DUO na Single Internet, naplatit će se naknada za raskid.

Dakle, pravac Vip centar 😉
U 7.mjesecu je sklopljen ugovor vip duo. Sad vidim bolju i jeftiniju opciju Homebox duo. Ako želim tu tarifu dali se smatra raskidanjem ugovora za ovu prethodnu tarifu ili se može nastaviti pod boljim uvjetima. Ili ako promijenim tarifu na samo Internet. Što u slučaju ako se smatra prijevremenim raskidom ugovora?
Razina korisnika 2
Pomnozite cijenu paketa koji placate s mjesecima do kraja ugovorne obveze i dobit cete iznos.
Poštovani,
Ugovorio sam telefonskim putem HOME BOX Duo 23.10.2017 uređaj sam dobio 27.10.2017 nakon saznanja da Vip instalira optićki kabel 3.11.2017 šaljem emilom zahtijev za raskid i tražim da se navede adresa povratauređaj. emilom dobivam odgovor 7.11.2017 da su moj zahtijev zaprimili i proslijedili u nadležni odijel.
do danas14.01.2018nisam dobio nikakav odgovor ali su mi uredno poslali iznos za platiti. u Međuvremenu sklopio sam ugovor sa vipom za korištenje optičke tj. fiksne mreže. Pokušao sam u Vrtnom putu dva puta vratiti uređaj ali svaki put su mi rekli da če tehničar doći po opremu. sada više ne želim držati opremu kod sebe i molim sve koji mi mogu pomoći da mi daju adresu gdje se vrača oprema HOME BOX dali je to skladište MMM Agram servis d.o.o. Vipnet-skladište Slavonska av. 22d Zagreb. tamo još nisam bio jer su me agenti stalno upučivali na tehničarekoji če doći po opremu.
Molim pomoć pri kraju sam sa živcima i strpljenjem
Lp
Postovani eto pisem tu jer me zanima tko ce mi prije reci o cemu se radi. Znaci imam broj u tomatu vec 2 god ja mislim i do sad sam imala zestoku tarifu i presla sam na srednju jer mi se cinilo da je okej. Medutim prije 2 dana sam odlucila uzet pretplatu u tele2 produljit ugovor zapravo i uzet novi broj i tako da sam svoj od tomata stavila u ladicu ne koristim ga vise. I posaljem postom isti dan zahtjev za raskid ugovora sa svime sto je potrebno jos platim preporuceno(kao dode brze ovo ono) i danas zovem da vidim u kojem je djelu procesa raskid posto nemam UO i zena mi kaze da jos nije pokrenuto. Sad me zanima posto treba ocito predugo da se to stavi u proces, hocu li trebat platit koristenje usluge iako je ne koristim vise? I koliko treba da se to pokrene?
Razina korisnika 2
Samo odi usluga Vipa je postala katastrofalna...
Razina korisnika 4
@dkraml oprosti na čekanju odgovora :(
Zahtjev za raskid možeš podnijeti u bilo kojoj poslovnici ili ga možeš poslati mailom na zahtjev.za.raskid-privatni@vipnet.hr
Samo napominjem da će se naplatiti penali ako još imaš ugovornu obavezu :/
Žao nam je što ideš od nas, i rado bi pokušali popraviti situaciju. Ako nam želiš dati još jednu priliku, molim te, javi nam se OVDJE s podacima vlasnika usluge i kontakt brojem.
Pozdrav, gdje se mogu javiti elektronski (mail) za prijevremeni raskid ugovora? Ne idem vise do poslovnica, ne zelim da me ljudi zovu i pricaju da ce se sve rijesiti i sl., raskrstio sam sa vama i prelazim u konkurenciju, koja me, zapravo, ceka rasirenih ruku i nudi mi sve i svasta za razliku od vas ciji sam korisnik 15god...
poštovanje.zanima me kolko bi bila cijena raskida ugovora fiksnih usluga i interneta?ugovorna obveza je na ime Nevenka Kolenko.molim da mi posaljete tocan izbos penala.hvala unaprijed.
Razina korisnika 3
Pozdrav!

Javi nam se u INBOX pa ćemo sve provjeriti 😉
Ističe mi ugovor na 24 mj, kako službeno deaktivirati internet i tv, korisnik "vip1055992"
Hvala!
Razina korisnika 4
Kada je Vip pred 18 god. počeo sa radom,odmah sam uzeo nekoliko pretplata.Do 2014. godine imao sam u obitelji oko 20 pretplata,a onda su se promijenili "uvjeti poslovanja".Sve pretpate sam ugasio i ostavio samo jednu S+.Za 85 kn mj. imam Vip Now,12 mj.To mi se čini jedino isplativa usluga jer preko Cromcasta 2 na velikom ekranu gledam Sk1,3,gdje god hoću.
Razina korisnika 3
Bedž +3
Ok, samo je bitno da je prigovor vlastoručno potpisan i sa navedenim podacima o liniji, kako bi bio pravovaljan. Nadam se da će kolege pronaći zadovoljavajuće rješenje 🙂
Nikakav ugovor nisam dobila na kucnu adresu, kako je receno.
Postovani,
prigovor je poslan u Vip ducanu s jednom gospodjom koja tamo radi i poslala je direktno gdje treba. Odgovor je stigao, ali naravno, nije zadovoljen s moje strane. Sad sam poslala novi i cekam.
Razgovore sam uvijek vodila preko telefona i to rqzdoblje sam se stalno cula s operaterima.. da mi nije dosla opomena ne bih ni znala da je moj broj jos uvijek aktivan kod Vas i da imam ugovor.
Razina korisnika 3
Bedž +3
Pozdrav,

ukratko, bila sam korisnik Vip-a par godina. Bila sam nezadovoljna tarifom i odlucila sam prestati koristiti Vase usluge. Nazvala sam i pricala sa 4 razlicita operatera u roku tjedan dana. Mislila sam da je rijesen prekik veza i presla sam na Tele 2. Medjutim, dobivam racun iz vip-a kako moram platiti za mjesece u kojima UOPCE NISAM KORISTILA VIP BROJ NITI MOBITEL. Da stvar bude gora, operater mi je produljio ugovor bez moga pristanka. Receno je da mi je isti ugovor poslan na adresu i da sam se mogla zaliti u roku 14 dana, MEDJUTIM JA UGOVOR NIKAKAV NISAM DOBILA. Automatski su mi proudljili ugovor i sada mi ne dopustaju da se islljucim. Ja penale necu placati jer ja taj ugovor nisam htjela ! Jako je ruzno tako skupljati novce. Poslala sam zalbe, odgovori se cekaju po mjesec dana da sto vise imam za platiti ocito. Ja zelim prekid tog ugovora bez ikakvih drugih zahtjeva i placanja penala. Niti koristim Vip broj niti sam htjela produljenje ugovora. Ne zelim nikakva cekanja po godinu dana i na kraju placanja visokih svota. Taj ugovor je donesen bez moje afirmacije i zelim da se sto prije raskine.


Pozdrav tea23. Produljenje ugovora nikako ne ide automatizmom, bez pristanka korisnika. Također, zahtjev za raskid pretplatničkog odnosa, da bi bio pravovaljan, obavezno treba biti upućen u pisanom obliku. Čini mi se da je u tvom slučaju došlo do niza nesporazuma 😕 Ukoliko si poslala pisani prigovor, odgovor će ti svakako biti poslan unutar zakonskog roka koji ne smije biti dulji od 15 dana.
Razina korisnika 4
A kako ste zatražili raskid konkretno?Samo preko telefona?
Pozdrav,

ukratko, bila sam korisnik Vip-a par godina. Bila sam nezadovoljna tarifom i odlucila sam prestati koristiti Vase usluge. Nazvala sam i pricala sa 4 razlicita operatera u roku tjedan dana. Mislila sam da je rijesen prekik veza i presla sam na Tele 2. Medjutim, dobivam racun iz vip-a kako moram platiti za mjesece u kojima UOPCE NISAM KORISTILA VIP BROJ NITI MOBITEL. Da stvar bude gora, operater mi je produljio ugovor bez moga pristanka. Receno je da mi je isti ugovor poslan na adresu i da sam se mogla zaliti u roku 14 dana, MEDJUTIM JA UGOVOR NIKAKAV NISAM DOBILA. Automatski su mi proudljili ugovor i sada mi ne dopustaju da se islljucim. Ja penale necu placati jer ja taj ugovor nisam htjela ! Jako je ruzno tako skupljati novce. Poslala sam zalbe, odgovori se cekaju po mjesec dana da sto vise imam za platiti ocito. Ja zelim prekid tog ugovora bez ikakvih drugih zahtjeva i placanja penala. Niti koristim Vip broj niti sam htjela produljenje ugovora. Ne zelim nikakva cekanja po godinu dana i na kraju placanja visokih svota. Taj ugovor je donesen bez moje afirmacije i zelim da se sto prije raskine.
Razina korisnika 6
Bedž +6
Postoji i ono po novom zakonu (od 2015.) da korisnik ima pravo na 5 dana probnog korištenja usluge i vratiti sve ako mu ne odgovara, uz plaćanje naravno onoga što je potrošio u tom periodu. Vidim da im ta stavka stoji u Uvjetima korištenja kod mobilnog interneta, dok kod voice tarifa to nisu stavili iako se zakon mora odnositi na sve usluge. Doduše, ako je ugovor potpisan 4.4. onda je prošlo i tih 5 dana, ali eto ako nekome drugom bude zatrebalo trebao bi moći napraviti raskid ugovora iako je sklopljen u dućanu.
Razina korisnika 2
Tako sam i mislio hvala na odgovoru
Razina korisnika 7
Bedž +3
Točno. Ako je kupio u VIP centru nema predomišljanja. Ako želi raskid mora platiti penale, maloprodajnu cijenu uređaja ili tarifu x24.
Razina korisnika 2
Dobro jutro jedno pitanje , prijatelj je uzeo xl+ tarifu i mate 9 4.4 u vip centru a sada bi htio odustati od tarife (zašto ne znam)
nisam siguran ali ja mislim da može odustati u 14 dana samo ako je ugovor sklopljen na daljinu ,telefonski a ako je ugovor sklopljen u centru nema pravo odustati bez penala pa bi molio odgovor ako je to točno.
Razina korisnika 6
Bedž +4
Jučer sam raskinuo ugovor i za mobilni imternet. Zanimljivo je kako me uopće nitko nije niti nazvao te pokušao zadržati s nekom boljom ponudom (ipak sam korisnik preko 5 godina).
No nema veze. Pojavila se na tržištu bolja ponuda drugog operatera tako da danas odoh sklopiti ugovor.
Hm, pa sad, ne bi smio toliko čekati na odgovor na prigovor. Ni u kom slučaju preko 30 dana Stavka 9.4 Općih uvjeta poslovanja kaže "Služba za korisnike obvezna je u prvostupanjskom postupku dostaviti pisani odgovor o prigovoru u roku od najviše 15 (petnaest) dana od dana zaprimanja prigovora, odnosno u roku od 30 (trideset) dana od dana zaprimanja istog ako se radi o prigovoru na usluge s posebnom tarifom." - http://www.vipnet.hr/o-vipnetu/uvjeti-koristenja#cla9

Probaj se informirati ako su stvarno prekršili ovu stavku imaš li pravo na raskid ugovora na njihovu štetu (HAKOM), pa uštediš godinu dana čekanja i natezanja. Ne volim kada veliki igraju bahato, pa moraš čekat banke, državne službe i ostale da se očituju o svojoj grešci ohoho, te ih baš briga kad kasne s odgovorom. A ako ti zakasniš jedan dan sa prigovorom, neće ti ga uvažiti. To mi je baš fuj.

Odgovori