Riješeno

Dostava playstation 5 uredjaja

  • 28 November 2023
  • 301 odgovor
  • 14012 pregleda

Razina korisnika 4

Postovani, zanima me koliko trebamo cekati dostavu playstation 5 uredjaja nakon produzenja ugovorne obveze za internet usluge ? 
Usluga je aktivirana 25.11.2023. 
Pokusavam saznati tocne informacije o dostavi ps5 uredjaja jer se javljaju korisnici koji i duze od 14 dana od aktivacije usluge/a nisu dobili nikakve obavjesti o dostavi navedenog uredjaja. Neki i mnogo duze. 

Dosad stvarno imamo ugodna iskustva sa a1 djelatnicima i uslugama te Vas ljubazno molim za informaciju. 
Ne zelimo cekati mjesec i vise dana za uredjaj koji moze biti dostavljen za dva radna dana ako je na raspolaganju. 
 

LP

icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 28 November 2023, 21:13

Pogledaj original

Odgovora 301

I tako dodjem ja danas s posla i vidim naljepnicu o pokusaju dostave  od HP-a, bez ikakve prethodne obavijesti o icemu.

odem u Hp prikupit paket, zena mi kaze-tek u ponedjeljak mozes jer je pokusaj dostave bio danas…


Prethodno nikakvu obavijest o nicem nisam dobila.

Barem znam da se ovoj agoniji u ponedjeljak blizi kraj. :’)

Razina korisnika 2

 

Razina korisnika 2

Tek nakon konstantnih pritisaka su se udostojili obraditi zahtjev.samo ih pritiščite oni koji nisu dobili šifru za praćenje.zanimljivo da su tek uveli podatke ali nisu predali.Al i ovo je nešto

E fino kad je danas proslo 30 dana od ugovora, 28 dana od aktivacije usluge... U pon krecemo vatreno... Prvo zovemo sluzbu za korisnike i direktno trazimo sefa, jer ne zelim neduzne operatere dovodit u situacije kakve ce proci njihov nadredeni :) Sramotno Zakoni o zastiti potrosaca ne vrijede nista ocito, prijatelji u HAKOMu ce se razveseliti kada im opisem ovu situaciju, vec su me savjetovali kojim smjernicama da krenem. Stavke ugovora su zanemarene itd, itd... Kad se ne moze na fino, i kada se ne moze konkretno dobiti odgovor na pitanje, e pa onda cemo ruzno i neugodno kada smo toliko neprofesionalni. Jad i bijeda. Jedva cekam ponedjeljak.

Razina korisnika 2

Pitam ja danas lika iz korisničke službe kako to neki korisnici kojima je usluga aktivirana poslije dobiju ps5 uređaj prije,kaže on neznam .

Reko da nije možda da promješaju naloge pa se igraju izvlačenja,i današnji dobitnik jeeeeee.…

Imam i prigovor na pokvareni uređaj,poslao 1.12.,sredinom 10 mjeseca dostavio u Agram,Bijelić kao zastupnik za Amazfit odobrio zamjenu sredinom 11 mjeseca.Od tad ni mu ni b od A1.,kaže agent ,rješen je prigovor ,samo čekamo odobrenje za zamjenu od Bijelića,Reko gospodine pa dostavio sam vam dokument gdje piše da je odobrena zamjena od strane Bijelića.

Nakon aktivacije 29.11, doslo danas bez najave. Cak ni A1 nije znao kada ce doci nakon moje jucerasnje primjedbe.

Ljudi meni su oni danas pokušali opet dostavit slušalice.... Ovo graniči sa zdravim razumom tako da jedva čekam ponedjeljak da se dohvatim telefona.

E fino kad je danas proslo 30 dana od ugovora, 28 dana od aktivacije usluge... U pon krecemo vatreno... Prvo zovemo sluzbu za korisnike i direktno trazimo sefa, jer ne zelim neduzne operatere dovodit u situacije kakve ce proci njihov nadredeni :) Sramotno Zakoni o zastiti potrosaca ne vrijede nista ocito, prijatelji u HAKOMu ce se razveseliti kada im opisem ovu situaciju, vec su me savjetovali kojim smjernicama da krenem. Stavke ugovora su zanemarene itd, itd... Kad se ne moze na fino, i kada se ne moze konkretno dobiti odgovor na pitanje, e pa onda cemo ruzno i neugodno kada smo toliko neprofesionalni. Jad i bijeda. Jedva cekam ponedjeljak.

 

Ajde molim te sa se cujemo privatno pa da pošaljemo sve duplo.

Ponavljam: dok vam ne stigne plejka, nemojte niti u ludilu platiti ratu za nju. Napišite prigovor na sporan dio, a po potrebi i proslijedite dalje. Treba ih stisnuti na više strana.

Danas sam bio u A1 poslovnici u Rijeci i pitao za dostavu uređaja (PS5) . Mlađi dečko koji tamo radi kaže da su dobili interni mail s informacijom da će uređaji kasniti te da se isporuke očekuju tijekom Siječnja. 

Ne znam ko tu koga zaj.. ako nam je svima rečeno da ćemo isti dobiti nakon 14 dana od aktivacije. 

Poslovnica A1 Rijeka/ZTC

Razina korisnika 6
Bedž +6

 

Poslovnica A1 Rijeka/ZTC

Mobilcentar A1,tj.Logista d.o.o. To nije A1 centar već njegov prodajni ovlašteni partner. A1 poslovnice su samo A1 centri, i koliko vidim u Rijeci je samo jedan- na Rivi 4.

Pošto sam se davno opekla kod A1 partnera (misleći da je A1, ali nije bio) za sve kaj trebam idem ISKLJUČIVO u A1 Centar, njihove partnere zaobilazim u širokim luku.

 

Pozz,

Evo da i ja podijelim "srecu". 

16.11 postao (aktiviran) korisnik A1. A od ps-a ni p,al racun vec placen.Da ne govorim da nisam imao ugovorene brzine,pa sam cekao 8 dana ,aj mozda se popravi-na kraju sam morao zvati da osiguraju dogovorene brzine. Uglavnom -nisam ,a i postajem sve nezadovoljniji sa A1.

 

Razina korisnika 2

Svi koji nisu dobili uređaj ili Vam ne daju potrebne informacije   krenite svoje nezadovoljstvo pisati na stranici od Facebooka.Možda javni linč urodi plodom.Jer čisto sumnjam da će uređaji doći ovaj tjedan.imaju pet dana a onda kreće razdoblje zastoja u dostavi.

Razina korisnika 2

 

Razina korisnika 2

Evo šamarčina za one kojima je usluga instalirana prije 4.12.

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav @Beri, žao mi je radi iskazanog nezadovoljstva. Možeš li mi samo javiti svoje podatke privatnom porukom OVDJE kako bih mogao napraviti detaljnije provjere vezano za tvoj slučaj, dostavu uređaja i brzinu interneta. 

Razina korisnika 2

@A1_Boris  risbo mene nećeš ni pitati,šta se pravite tulululu bla bla ,žao nam je ,još nemamo naznake,blablabla al zato drugima šaljemo,blabla bla,pošta je kriva,bla bla bla

Ja potpiso 24.11, ruter stigo u petak 15.12 hahahaa. Čitajući vaše komentare i kolko je nekima trebalo da im dođe uređaj nakon aktivacije meni će negdje oko Uskrsa doc. Btw jel istina da dolaze 2 kontrolera? 

Razina korisnika 2

Meni je dosao obican ps5 s 2 kontrolera, 25% popusta u sancta domenici i poklon bon 50€ konzum

Razina korisnika 2
Bedž +3

Slanje dodatnog, naručenog  uređaja je pokrenuto i on uskoro dolazi na vaše adrese. Inače tijekom studenog i prosinca zbog iznimno velikog broja pošiljki (obzirom na posebne ponude crnog petka i blagdanskih ponuda) dostava dodatnih uređaja može potrajati dulje na što ne možemo utjecati.

Glavne uređaje šaljemo odmah kako bi naši korisnici mogli započeti s korištenjem usluge što prije, a dodatni uređaji se pakiraju u drugom skladištu te dostava zbog toga nije istovremeno uz glavni uređaj. Žao nam je zbog čekanja dodatnog uređaja i nezadovoljstva te vas molimo za još malo strpljenja.

Zahvaljujemo na vašem razumijevanju.  
Za sve dodatne upite vezane uz pojedinačne usluge, možete nam se javiti OVDJE

Slanje dodatnog, naručenog  uređaja je pokrenuto i on uskoro dolazi na vaše adrese. Inače tijekom studenog i prosinca zbog iznimno velikog broja pošiljki (obzirom na posebne ponude crnog petka i blagdanskih ponuda) dostava dodatnih uređaja može potrajati dulje na što ne možemo utjecati.

Glavne uređaje šaljemo odmah kako bi naši korisnici mogli započeti s korištenjem usluge što prije, a dodatni uređaji se pakiraju u drugom skladištu te dostava zbog toga nije istovremeno uz glavni uređaj. Žao nam je zbog čekanja dodatnog uređaja i nezadovoljstva te vas molimo za još malo strpljenja.

Zahvaljujemo na vašem razumijevanju.  
Za sve dodatne upite vezane uz pojedinačne usluge, možete nam se javiti OVDJE

 

Prestanite lagat ili odgovorite na sva pitanja koja vam se postave jer strpljenja vise nemamo.

Iz kojeg drugog skladista se salje PS5 a iz kojeg se salju slusalice? Idu li iz istog skladista to dvoje? Kako je moguce da se korisniku zabunom nakon vise od mjesec dana po drugi put posalju slusalice koje su vec dostavljene umjesto PS5?

 

Koji vam je zakonski rok za odgovor na prigovor, te ide li pismeni odgovor?

 

Koji vam je zakonski rok za dostavu dodatnih uređaja?

 

Kako je moguce da neki korsnici koji su kasnije aktivirali usluge dobiju uredjaj ranije nego korsnici koju su prije njih aktivirali uslugu?

 

 

 

Razina korisnika 2

@Veki94 nećeš se usrećiti ni sa pismenim odgovorom,čekao sam odgovor za jedan drugi slučaj.opet mole za strpljenje.neznam po kakvim oni shemama rade,al ovo je gore od jedne druge Hr mreže .oni barem nisu imali takvu korisničku službu.

Mislim da bi se ova direktorica privatnih korisnika  Ivana Marković i Jiří Dvorjančanský generalni direktor trebali uhvatiti posla i vidjeti što se dešava ili su otišli na skijanje.

@A1_Ana 

@A1_IvanaM 

@A1_Boris 

@A1_Darka 

Ajde objasnite nam u čemu je problem,nemamo više strpljenja,samo laži dobivamo od Vas ,svatko govori druge rokove.Budite normalni i iskreno nam objasnite zašto su neki dobili prije a neki kasnije,i nije do pošte.ovo je sramotno.ja čekam do 29.12. ali ću tražiti odštetu pošto ne želim odustati od narudžbe.I vjerujem da će dosta korisnika tražiti isto tako.

 

@Veki94 nećeš se usrećiti ni sa pismenim odgovorom,čekao sam odgovor za jedan drugi slučaj.opet mole za strpljenje.neznam po kakvim oni shemama rade,al ovo je gore od jedne druge Hr mreže .oni barem nisu imali takvu korisničku službu.

Mislim da bi se ova direktorica privatnih korisnika  Ivana Marković i Jiří Dvorjančanský generalni direktor trebali uhvatiti posla i vidjeti što se dešava ili su otišli na skijanje.

@A1_Ana

@A1_IvanaM

@A1_Boris

@A1_Darka

Ajde objasnite nam u čemu je problem,nemamo više strpljenja,samo laži dobivamo od Vas ,svatko govori druge rokove.Budite normalni i iskreno nam objasnite zašto su neki dobili prije a neki kasnije,i nije do pošte.ovo je sramotno.ja čekam do 29.12. ali ću tražiti odštetu pošto ne želim odustati od narudžbe.I vjerujem da će dosta korisnika tražiti isto tako.

 

Jasno mi je da me nece odusevit odgovor ali ga i dalje ocekujem, jer nisu u stanju ni odgovorit od 4.12 do danas.

 

Ali dobro, imat ce Hakom pune ruke posla uskoro izgleda.

Razina korisnika 2

Evo nakon novog poziva koji sam uputio ,opet se pokazuje nesposobnost,produljen je rok za dostavu ps5.usosili su se,na pitanje zašto nije javljeno i kada će doći,opet molbe za strpljenje.tako da .mislim da treba nastaviti sa javnim nezadovoljstvom.

Podsjećam ako netko nije čitao što sam  pisao.

Zakonski rok za kupnju na daljinu za dostavu je 30 dana(ne dana uključenja usluge,nego ugovora),ako je rok produljen trebaju vas nazvati i pitati dali još želite,ok naravno da želimo kada je dobra ponuda (sa tim nas drže u šahu ali ne i šah matu)

Savjetujem svima da napišu prigovore,ako imaju neki drugi problem sa A1 mrežom isto navedu,tražite dlaku u jajetu,kada su oni bezobrazni biti ćemo i mi.

NEMOJTE VRIJEĐATI AKO ZOVETE SLUŽBU ZA KORISNIKE ALI NETREBA NI BITI FIN JER ONI NAS LAŽU OD POČETKA NAMA ,SNIMAJTE RAZGOVORE I NAGLASITE DA I VI SNIMATE JER AKO DOĐE DO IKAKVOG PROBLEMA IMATE DOKAZE,ONI ĆE REĆI E BAŠ OVAJ POZIV NISMO SNIMALI

Prvi prigovor prvostupanjski ide njima,nakon 15 dana DUŽNI SU ODGOVORITI PO ZAKONU ,ako ne odgovore ,odmah treba pisati drugi prigovor drugostupanjski iako se ne dobije odg na prvostupanjski tretira se kao da ste dobili odbijenicu i niste zadovoljni odgovorom,navesti iste probleme (u drugom stupnju u komisiji će biti netko iz udruge za zaštitu potrošaća),ako dođe do trećeg stupnja ti prigovori se šalju u HAKOM i inspektorat.

Ako nekome treba pomoć oko pisanja prigovora rado ću pomoći.MOLIM DA SE NEŠALJU PRIVATNI PODACI.

ŽIVILI I SRETNO

A1 ekipo kako bi rekao Zdravko M. 

PRESTANITE LAGAT VIŠE OVAJ NAPAČENI NAROD

 

 

Razina korisnika 2

Update,očito nakon mog zadnjeg poziva se nešto pomaklo,predali su pošiljku.Provjerite brojeve za praćenje.Držim Svima fige

Odgovori