Riješeno

Dostava playstation 5 uredjaja

  • 28 November 2023
  • 301 odgovor
  • 14025 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 301

Update,očito nakon mog zadnjeg poziva se nešto pomaklo,predali su pošiljku.Provjerite brojeve za praćenje.Držim Svima fige

Jel vam salje Hrvatska posta ?  Meni prodaju pricu da se moj paket salje preko Orbica

Razina korisnika 2

@DB30 pošta

Moja saga ide ovako. Napravljena kupnja preko web shopa. Naručen novi optički priključak i playstaion po blagdanskoj ponudi. Nakon par dana dolazi ugovor koji se poziva na nepostojeći telefonski razgovor i u njemu totalno drugačiji uvjeti. U razgovoru sa korisničkom službum operator se čudi kako su napravljena dva naloga za isti priključak i obećava ispraviti krivi nalog.

Za par dana zove služba za korisnike i kaže da je sada sve ok i da će tehničar doći na dogovoreni termin tj .07.12. U međuvremenu dolazi neki lik iz a1 i traži potpis da se provuku kablovi za optiku u cijelu zgradu.

Na dan  instalacije tehničar zove da mu je gužva i da će doć drugi put.

Nakon poziva korisničkoj službi izgleda da je tehničar otkazao moju narudžbu, iako on tvrdi meni preko telefona da nije.

Po njihovom, mogu napravit novi zahtjev, ali po novim uvjetima tj playstation po duploj cijeni hahaha

ALIII pokašat će oni nešto srediti  jer je njihova greška reče meni služba za korisnike i javit će  mi se u roku 48 sati.

Nakon 4 dana nejavljanja ipak je rok 14 dana  hahahahah

Da nije žalosno bilo bi smješno

 

 

 

 

Razina korisnika 2

@uRobert tebe baš izlevatili,mene su pokušali tako ali ja sam odmah zvao da ponovo naprave nalog.Ne daj se ,imaš sve zabilježeno,dokumente od ugovora,drži se....

Moja saga ide ovako. Napravljena kupnja preko web shopa. Naručen novi optički priključak i playstaion po blagdanskoj ponudi. Nakon par dana dolazi ugovor koji se poziva na nepostojeći telefonski razgovor i u njemu totalno drugačiji uvjeti. U razgovoru sa korisničkom službum operator se čudi kako su napravljena dva naloga za isti priključak i obećava ispraviti krivi nalog.

Za par dana zove služba za korisnike i kaže da je sada sve ok i da će tehničar doći na dogovoreni termin tj .07.12. U međuvremenu dolazi neki lik iz a1 i traži potpis da se provuku kablovi za optiku u cijelu zgradu.

Na dan  instalacije tehničar zove da mu je gužva i da će doć drugi put.

Nakon poziva korisničkoj službi izgleda da je tehničar otkazao moju narudžbu, iako on tvrdi meni preko telefona da nije.

Po njihovom, mogu napravit novi zahtjev, ali po novim uvjetima tj playstation po duploj cijeni hahaha

ALIII pokašat će oni nešto srediti  jer je njihova greška reče meni služba za korisnike i javit će  mi se u roku 48 sati.

Nakon 4 dana nejavljanja ipak je rok 14 dana  hahahahah

Da nije žalosno bilo bi smješno

 

 

 

 

A mozda si se i spasio pa neces morat imat posla s ovim muljatorima. Ja osobno da nisam uzeo plejku ne bi produzivo ugovor, i ovako sam na rubu da trazim otkaz svega ali iz principa necu jer nisam nigdje drugdje uzeo akciju za black friday. Ali sam 110% siguran da druga dva ugovora u mozaiku ne nastavljamo u A1.

 

Jel kome stigao PS5 u međuvremenu možda? Meni su rekli da su danas poslali Overseasom. Ali nemaju broj za praćenje. Nazvala sam u Overseas naravno i rekli su da ako je paket poslan da mora postojati broj za praćenje. Ne znam samo kad će to laganje i obmanjivanje prestati

Razina korisnika 2

Evo moja saga sa ps5 završila.Nema labavo,tražite svoja prava.Da ih nisam stisnuo vjerovatno bi i ja čekao.

Pa dal' se može znati gdje je zapelo, pa budem sam otišao po njega ako je problem u dostavi, osim ako ga treba čekati od vanjskog dobavljača, onda će valjda doći do Božića

Ima ljudi koji vise od mjesec dana cekaju sto je apsolutno pusiona. Isao bi sam po njega u trgovinu ako je recimo SD dobavljac … Router dodje u dva dana kao da ga je USS Enterprise teleportirao, ali PS5 ni traga ni glasa. Racuni zato dodju i prije vremena

Ja sam preko weba sklopio ugovor polovicom 11mj, novi router došao 22.11. Nakon tjedan dana zove poštar da ima dostavu, ja se ponadao evo došao PS5 koji je trebao biti klincu za rođendan koji je već prije 10 dana prošao, došle samo slušalice koje sam naručio uz konzolu za 1€. Zovem jednom korisničku službu, ne znaju gdje je niti znaju kad će doći, početkom 12mj šaljem mail korisnickoj službi, nisu se udostojili niti odgovoriti, zovem prije tjedan dana opet, agentica nema pojma kad će doći niti hoće li uopće doći, ja kažem ako ne dođe za tjedan dana raskidam ugovor, ona odgovori pa raskinite. Eto toliko od A1, uskoro idem u poslovnicu raskinuti ugovor i nikad vise kod njih.

Razina korisnika 4
Bedž +3

Ekipa, ponavljam poruku od ranije ako ju je netko predvidio. Za provjeru zahtjeva i dostave pošiljke potreban nam je uvid u korisnički profil i zahtjev općenito. Da bismo bilo što na individualnoj razini mogli provjeriti potrebni su nam podaci poput imena i prezimena vlasnika usluge, adrese za dostavu, kontakt broja i OIBa, a oni nam se mogu poslati OVDJE.

IvanZgb,

Kod mene identicna prica,slusalice dosle 22 a od ovog drugog ni traga ni glasa od 16.11.

Takoder mislim raskinut ugovor,ali sam i misljenja da im to i odgovara-jer su se zaletili malo grlom u jagode.(pogotovo ako imate samo net)

A ove fore da je velika potraznja i sta ti jaznam si  okacite macku o rep, jednostavno je netko u a1 zakazao -dakle nekom odgovornom pedala jer je trebao predvidjeti ovakvu situaciju. Kakve bi posljedice bile da mi ne placamo racun sa objasnjenjem kasni mi placa il sta ja znam. Uglavnom vrlo neozbiljno. 

IvanZgb,

Kod mene identicna prica,slusalice dosle 22 a od ovog drugog ni traga ni glasa od 16.11.

Takoder mislim raskinut ugovor,ali sam i misljenja da im to i odgovara-jer su se zaletili malo grlom u jagode.(pogotovo ako imate samo net)

A ove fore da je velika potraznja i sta ti jaznam si  okacite macku o rep, jednostavno je netko u a1 zakazao -dakle nekom odgovornom pedala jer je trebao predvidjeti ovakvu situaciju. Kakve bi posljedice bile da mi ne placamo racun sa objasnjenjem kasni mi placa il sta ja znam. Uglavnom vrlo neozbiljno. 

Tako i kod mene, ugovor potpisao 16.11. Imam full paket, tv, internet i telefon s time da tv imam prošireni paket tako da im baš ne plaćam kikiriki. Svako malo mi šalju podsjetnik da platim račun za 11mj, ja ignoriram jer sam čuo da dok ne platiš prvi račun možeš otkazati. Evo nakon posta javio mi se netko iz A1 da im pošaljem svoje podatke pa će sve provjeriti. Poslao podatke prije 2h još se nisu javili. Stvarno igraju zrende s nama..

Razina korisnika 4
Bedž +3

Odgovaramo prema redoslijedu zaprimljenog upita i mogu potvrditi da će svi biti na vrijeme obaviješteni o dostavi paketa. Nitko neće ostati bez prihvaćene ponude. PS5 će biti dostavljen na adresu koja je potvrđena prilikom kontakta s ponudom.

Postovani, 

Ako sam dobio 3 paketa unutar black friday ludnice te sada predbozicne ludnice iz njemacke Overseas expressom zbog cega je potrebno da se narudzbe odradene kod vas cekaju toliko vremena. Nekoliko paketa sam iz sancta domenice dobio kroz tjedan dana (takoder hrvatskom postom) - sve odreda dodaci za PS5 koji vi niste sposobni isporuciti u mjesec dana (takoder hrvatskom postom).  Molimo obrazlozenje i statuse.

LP

Kako vrijeme prolazi samo mijenjate statuse te vremena isporuke, vjerujem da je svatko tko je usao u BF deal ocekivao da ce PS koristiti (ili pokloniti) nekome pod bor

 

Odgovaramo prema redoslijedu zaprimljenog upita i mogu potvrditi da će svi biti na vrijeme obaviješteni o dostavi paketa. Nitko neće ostati bez prihvaćene ponude. PS5 će biti dostavljen na adresu koja je potvrđena prilikom kontakta s ponudom.

Osim sto ste vec hrpi ljudi dosli na adresu bez najave i bez tracking broja pa napravili komplikacije za preuzimanje, jer ljudi ne znaju u koju postu ste im vratili paket

Razina korisnika 1
Bedž +1

@mali-mate radi povećanog broja narudžbi u predblagdanskom periodu moguća su čekanja na dostavu, no trudimo se da bude izvršena što je prije moguće. OVDJE nammožeš poslati svoje podatke da provjerimo status.  

@mali-mate radi povećanog broja narudžbi u predblagdanskom periodu moguća su čekanja na dostavu, no trudimo se da bude izvršena što je prije moguće. OVDJE nammožeš poslati svoje podatke da provjerimo status.  

Ovo je, iskreno, smiješan izgovor. Kada ste stavili akciju mogli ste očekivati i da će se ljudi odazvati i kupiti proizvod! Prilikom ugovaranja ste rekli da je dostava u roku 10 dana od ugovora usluge. Zatim je bilo 10 dana od instalacije usluge (OK!), A1 korisnička služba je i sama rekla da je prosiječno vrijeme da pošalju uređaj 10 dana,  a sad odjednom je gužva i ne znate kada bi proizvodi mogli biti poslani. 
Drugi proizvodi, naručeni tijekom black friday i božićnih akcija su već dostavljeni … ne znam kako su se ostali uspijeli organizirati. 

 

I kad se privatno javimo “da provjerite status” dobijemo istu poruku “radi povećanog broja narudžbi u predblagdanskom periodu moguća su čekanja na dostavu, no trudimo se da bude izvršena što je prije moguće”   i informaciju da nemate broj pošiljke i da molite srtpljenje! 

@gdjejemojps5  jeste 15.11. predali zahtjev ili vam je tad aktivirana usluga? 
Ja sam zathtjev predao 23.11., uslugu su uključili 15.12. i sad čekam… 

I mene ceka paket na posti, vidjet cemo sutra sta je unutra :D

Evo napokon stigao. Sa dva joysticka 

Moje iskustvo na produženje ugovora fiksnih usluga i ps5. Ja sam nazvao 13.11. web shop i dogovorio uvijete ugovora i ps5 12eura/mj. povodom “crnog petka” odmah prvi dan.

Samo da kažem da do danas još nism dobio ps5 i ugovor istekao 7.12.. Danas me nazvali da im je žao da oni nemaju više ps5. Djelatnica se izvinjavala da je njena greška, da nije dobro odradila.

Da ne pričam da sam svaki dan zvao web shop i slušao laži. Svi se trude riješiti i voditelj me trebao nazvati, a na kraju ništa.

Znači nemaju!? Meni je jučer agentica sa A1 odgovorila da se strpimo i nista ne brinemo ps5 će sigurno doći. Ja sam potpisao ugovor 16.11 tak da očekujem da i mene nazovu.

Razina korisnika 2
Bedž +3

Pozdrav svima, za provjeru zahtjeva i dostave pošiljke potrebno je napraviti detaljnije provjere po korisničkim podacima i dogovorenim zahtjevima. Kako bismo mogli napraviti provjere po privatnim korisničkim podacima i zahtjevima slobodno nam svoje podatke proslijedite privatnom porukom OVDJE

Evo moj stize sutra nadam se nakon par upita i svega a ukljucenje je bilo 15.12. i receno mi je da nakon uključenja odmah salju izgleda da su ispostovali receno vidjeti cu sutra jer poslali su broj posiljke i vidim da je stigla na odredište za isporuku 

Smijesno je da ti dobis PS nakon 6 dana a ima hrpetina ljudi ovdje koji cekaju vec mj dana 

Odgovori