Riješeno

Dostava playstation 5 uredjaja

  • 28 November 2023
  • 301 odgovor
  • 13795 pregleda

Razina korisnika 4

Postovani, zanima me koliko trebamo cekati dostavu playstation 5 uredjaja nakon produzenja ugovorne obveze za internet usluge ? 
Usluga je aktivirana 25.11.2023. 
Pokusavam saznati tocne informacije o dostavi ps5 uredjaja jer se javljaju korisnici koji i duze od 14 dana od aktivacije usluge/a nisu dobili nikakve obavjesti o dostavi navedenog uredjaja. Neki i mnogo duze. 

Dosad stvarno imamo ugodna iskustva sa a1 djelatnicima i uslugama te Vas ljubazno molim za informaciju. 
Ne zelimo cekati mjesec i vise dana za uredjaj koji moze biti dostavljen za dva radna dana ako je na raspolaganju. 
 

LP

icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 28 November 2023, 21:13

Pogledaj original

Odgovora 301

Razina korisnika 3
Bedž +3

Bok @Camaris, molim te, javi nam svoje podatke privatnom porukom da pogledamo o kojem je točno paketu riječ pa ti mogu dati informaciju i o roku isporuke dodatnog uređaja. 🙂 

Razina korisnika 4

Hvala na odgovoru ! Poslao sam PM

Razina korisnika 3
Bedž +3

@Camaris jesi li nam se javio OVDJE

Razina korisnika 4

Poslao sam Vam poruku direktno 

Razina korisnika 4

Nisam dobio nikakav odgovor

Razina korisnika 1
Bedž +3

Hmmm, nismo zaprimili tvoju poruku. 🤔 Možeš li ponoviti slanje ovdje

Razina korisnika 4

Hmmm, nismo zaprimili tvoju poruku. 🤔 Možeš li ponoviti slanje ovdje

Poslano hvala na linku !

jel ti stigla plejka?

Razina korisnika 4

Ne. Niti itko ima podatak kad ce biti poslana.

Tako je i meni, meni je dan prije tebe aktivirana usluga, sve se bojim da ih nema više na stanju i da smo popušili, jer na njihovim stranicama vidim da je konzola rasprodana 😓

Razina korisnika 2
Bedž +1

@Camaris @Baticeli  ako ste napravili narudžbu s navedenim uređajem isti je rezerviran tako da će vam svakako stići. S obzirom na jako veliki interes, ne samo za Playstation nego i ostale uređaje u blagdanskoj ponudi  i ponudi koju smo imali za Black friday, slanje uređaja pa i sama dostava ( s obzirom na povećan obujam posla Pošte kao dostavljača) malo dulje traju nego što je to inače uobičajeno. Uređaji će vam svakako stići.

Pa dal' se može znati gdje je zapelo, pa budem sam otišao po njega ako je problem u dostavi, osim ako ga treba čekati od vanjskog dobavljača, onda će valjda doći do Božića

Razina korisnika 2
Bedž +1

@Baticeli slobodno nam OVDJE napiši svoje podatke pa ćemo provjeriti. 

Razina korisnika 4

Pa dal' se može znati gdje je zapelo, pa budem sam otišao po njega ako je problem u dostavi, osim ako ga treba čekati od vanjskog dobavljača, onda će valjda doći do Božića

Ima ljudi koji vise od mjesec dana cekaju sto je apsolutno pusiona. Isao bi sam po njega u trgovinu ako je recimo SD dobavljac … Router dodje u dva dana kao da ga je USS Enterprise teleportirao, ali PS5 ni traga ni glasa. Racuni zato dodju i prije vremena

@Baticeli slobodno nam OVDJE napiši svoje podatke pa ćemo provjeriti. 

Već sam Vam jučer pisao i niste mi ništa konkretno odg, osim da dolazi ali da imate gužvu, mogu opet pisati ali mislim da nema smisla

Pa dal' se može znati gdje je zapelo, pa budem sam otišao po njega ako je problem u dostavi, osim ako ga treba čekati od vanjskog dobavljača, onda će valjda doći do Božića

Ima ljudi koji vise od mjesec dana cekaju sto je apsolutno pusiona. Isao bi sam po njega u trgovinu ako je recimo SD dobavljac … Router dodje u dva dana kao da ga je USS Enterprise teleportirao, ali PS5 ni traga ni glasa. Racuni zato dodju i prije vremena

Haha, pa baš, ne znam zašto nije moguće da sami odemo po to, ili da nam bar kažu, nema više dolaze iz vana i doći će za dva mjeseca, pa da znamo, a ne ovako, sada će, samo što nije i onda nikako da dođe 🤦‍♂️

Razina korisnika 4

Uredjaji su prodani kao dostupni tako da me uopce ne zanima da ga nose i iz Tokya. Za par dana ce stici racun gdje ce se navedeni uredjaj uredno naplatiti iako ga korisnik nema i ne zna nista o negovoj dostavi i dobiva genericne copy paste odgovore od korisnicke sluzbe. 

Razina korisnika 1

I moja je usluga aktivirana ali ni traga ni glasa vezano za uređaj, zvuči nevjerovatno sumnjam da je pošta ta koja kaska ali budemo provjerili. Isto tako ruter dođe drugi dan  pa mi je malo sumnjivo.

Ma 100% ih nema na stanju, a ne žele priznati, nego sada okolo naokolo 😒

Razina korisnika 4

Muljaza 100% za privuci korisnike i onda ti treba inspektor Columbo da dobijes sto si platio. Nema HP veze s tim. Nema a1 uredjaje ocito. Onda zoves CS pa te oni ljubazno zavlace i muljaju da prodju dani. Ima postova od prosle godine na ovom forumu gdje ljudi mjesecima nisu dobili kupljeni uredjaj

Razina korisnika 4

I moja je usluga aktivirana ali ni traga ni glasa vezano za uređaj, zvuči nevjerovatno sumnjam da je pošta ta koja kaska ali budemo provjerili. Isto tako ruter dođe drugi dan  pa mi je malo sumnjivo.

Router dodje brze od Flasha.

Razina korisnika 4

Sigurno ima jos ljudi s aktualnim problemom pa nek se svi jave u temu. Nek bar dronovi citaju mozda netko proslijedi nadredjenom ako ima m…

Ima sigurno ali bojim se da zaboli A1 za njih i nas, ugovori potpisani, računi idu, a uređaj kad dođe, dođe, a u međuvremenu iste floskule 🤷‍♂️

Razina korisnika 2

Draga ekipa,

Neprihvatljivo je kašnjenje isporuke konzole PlayStation 5, koja je ključni dio paketa internetskih usluga koji sam kupio. Dok je instalacija internetskog rutera izvršena brzo, isporuka PlayStation 5 konzole nije realizirana, unatoč vremenu koje je prošlo od aktivacije usluge. Ova situacija postaje sve zabrinjavajuća i izgleda kao kršenje ugovora koji uključuje i internetsku uslugu i uređaj PlayStation. Samim tim nisam ni prema uvjetima korištenja dužan platiti prvi račun jer uplatom pravno prihvaćam ugovor, a usluga/uređaji nisu isporučeni.

Nedostatak specifičnih informacija i dugotrajno čekanje na konzolu ne samo da je frustrirajuće, već loše odražava vašu posvećenost zadovoljstvu kupaca. Mnogi od nas su u neizvjesnosti neprihvatljivo dugo, i situacija zahtijeva hitno ispravljanje.

Molim vas da se suzdržite od davanja template odgovora poput "molim te, javi nam svoje podatke da pogledamo o kojem je točno paketu riječ pa ti mogu dati informaciju" - samo svjedočimo odugovlačenju od strane različitih support timova kako na forumu tako i na telefonskoj podršci. Vašem Whatsapp kanalu za podršku treba više od 6 sati za dobiti first reply. Ako ne možete posvetiti osobu za Whatsapp support, možda bi bilo bolje da ga uopće nemate, jer ovakva usluga samo dodatno frustrira vaše kupce. Iako razumijem potrebu za procjenom pojedinačnih slučajeva, očito je da je ovaj problem široko rasprostranjen i utječe na brojne kupce. Zaslužujemo transparentno i sveobuhvatno objašnjenje u vezi s kašnjenjem i konkretan vremenski okvir za isporuku PlayStation 5.

Ako se ovaj problem ne riješi hitno, spreman sam eskalirati pitanje višem menadžmentu unutar A1. Vjerujem da je imperativ da imamo pošten i transparentan tretman kao kupci; radi se o povjerenju i pouzdanosti usluga i promocija A1.

Zahvaljujem na vašoj pažnji i očekujem brzo i zadovoljavajuće rješenje, ne samo za mene, već za sve pogođene kupce.

Hvala

Razina korisnika 4

Draga ekipa,

Neprihvatljivo je kašnjenje isporuke konzole PlayStation 5, koja je ključni dio paketa internetskih usluga koji sam kupio. Dok je instalacija internetskog rutera izvršena brzo, isporuka PlayStation 5 konzole nije realizirana, unatoč vremenu koje je prošlo od aktivacije usluge. Ova situacija postaje sve zabrinjavajuća i izgleda kao kršenje ugovora koji uključuje i internetsku uslugu i uređaj PlayStation. Samim tim nisam ni prema uvjetima korištenja dužan platiti prvi račun jer uplatom pravno prihvaćam ugovor, a usluga/uređaji nisu isporučeni.

Nedostatak specifičnih informacija i dugotrajno čekanje na konzolu ne samo da je frustrirajuće, već loše odražava vašu posvećenost zadovoljstvu kupaca. Mnogi od nas su u neizvjesnosti neprihvatljivo dugo, i situacija zahtijeva hitno ispravljanje.

Molim vas da se suzdržite od davanja template odgovora poput "molim te, javi nam svoje podatke da pogledamo o kojem je točno paketu riječ pa ti mogu dati informaciju" - samo svjedočimo odugovlačenju od strane različitih support timova kako na forumu tako i na telefonskoj podršci. Vašem Whatsapp kanalu za podršku treba više od 6 sati za dobiti first reply. Ako ne možete posvetiti osobu za Whatsapp support, možda bi bilo bolje da ga uopće nemate, jer ovakva usluga samo dodatno frustrira vaše kupce. Iako razumijem potrebu za procjenom pojedinačnih slučajeva, očito je da je ovaj problem široko rasprostranjen i utječe na brojne kupce. Zaslužujemo transparentno i sveobuhvatno objašnjenje u vezi s kašnjenjem i konkretan vremenski okvir za isporuku PlayStation 5.

Ako se ovaj problem ne riješi hitno, spreman sam eskalirati pitanje višem menadžmentu unutar A1. Vjerujem da je imperativ da imamo pošten i transparentan tretman kao kupci; radi se o povjerenju i pouzdanosti usluga i promocija A1.

Zahvaljujem na vašoj pažnji i očekujem brzo i zadovoljavajuće rješenje, ne samo za mene, već za sve pogođene kupce.

Hvala

Sve napisano je tocno i zapravo tuzno. Kupci koji uredno placaju racune i obveze uredno zakinuti za iste od strane bezlicne korporacije koja odavno ne vidi ljudsko lice od punjenja svojih bankovnih racuna.

Oholo i bahato dok se u prime time terminima vrte reklame na tv. Covjek bi ocito naivno pomislio da bi ovakvoj kompaniji ipak trebalo vise biti stalo do zadovoljstva kupaca,  postivanja ugovora i uvjeta koristenja usluga.

 

Odgovori