Spora optika i visok ping navečer

  • 27 August 2023
  • 154 odgovora
  • 7342 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 154

Razina korisnika 6
Bedž +6

Samo sam pitala, jer kod mame je ispred zgrade ružna t-comova, a u zgradi se svi nagurali- i A1 i HT i Telemach i Iskon 🤪

Razina korisnika 1

Počelo je ranije danas 👎 https://www.speedtest.net/result/15177576526

Meni se vratilo u normalu sad

Razina korisnika 6
Bedž +6

https://www.a1.hr/uvjeti-koristenja/fiksne-usluge/a1-privatni-korisnici

Možete vi mjeriti brzinu interneta kojim god alatom hoćete, ali za reklamaciju i bilo kakvu reakciju i od A1 i od HAKOM-a morate se držati Uvjeta korištenja A1, pa ako već niste, proučite Uvjete i postupite prema njima.

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

@z0x , samo da dodam da sam tek sad vidjela da na tvojoj kutiji od A1 piše 0800 13 13...to nije A1, mislim je, ali to je ipak broj bio i ostao od bneta, dakle infrastrukturu nije uveo A1, već bnet

Razina korisnika 1

Ok meni je sve postavio a1, kaj sad?

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ok meni je sve postavio a1, kaj sad?

Znači, A1 će i tebi i svima s padom brzine pritužbu priznati i obavezno odgovoriti jedino ako je mjerite hakometrom minimalno 3 puta, kak piše u Uvjetima korištenja. Za speedtest dobit ćete samo šutnju i ništa više, jer vam nisu ni obvezni odgovoriti.

Razina korisnika 1

Sveti hakometar ce pokazati isti problem pa se onda mozda sveti a1 izjasni.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ne MOŽDA, već su jedino tada DUŽNI odgovoriti na pritužbe, ovako možete do vječnosti ispisivati vaše rezultate speedtesta, ako želite reakciju od A1, morate se držati Uvjeta korištenja, kako vam je @acer112  odmah i napomenul, na forumu ovdje nećete dobiti reakciju od A1

Razina korisnika 6
Bedž +6

Vi biste službeni odgovor, a služite se neslužbenim alatima? Ne ide to tako. 

Jedini način da vam A1 uvaži pritužbu je gore spimenuti pdf u kojem se detaljno opisuje kaj treba ispuniti. Ovdje se sa speedtestom možete samo "hvaliti" kakve su vam brzine i pingovi, A1 neće reagirati , samo će vas zavlačiti. Postoji procedura i samo će na nju i reagirati.

Umjesto speedtesta, navečer koristi hakometar. I tako 5 dana za redom. Rezultate pošalji A1, a ako ih postaviš i ovdje- tek tada će ti bilo koji A1 moderator i odgovoriti.

https://www.a1.hr/uvjeti-koristenja/fiksne-usluge/a1-privatni-korisnici

Uvjeti korištenja A1 nisu u suprotnosti sa Hakom-ovim pravilnicima, i sam HAKOM će ti reći da njegov alat može poslužiti kao dokaz o kakvoći usluge i da A1 nije dužan priznati bilo koji drugi speed alat..

Aaa, postoji ipak neka caka. Hakometar nakon 10 mjerenja više nije besplatan. S razlogom 🤣

Razina korisnika 6
Bedž +6

Daj me nemoj zezat. Kaj ti stvarno misliš da je uvođenje potpuno novih tarifa na svim, ali baš svim uslugama koje A1 nudi da ne kažem kakav dim i da bu sve prošlo glatko i bez ikakvih poteškoća? Pogotovo jer vaše tarife nema više, a i danima je u Moj A1 aplikaciji pisalo "Radimo na nadogradnji sustava, moguća je nedostupnost nekih usluga, molimo za strpljenje. Hvala na razumijevanju".

Meni je tek prekjučer nestala ta obavijest iz aplikacije, a riječ je o mobilnoj usluzi.

Razina korisnika 2

Ne zezam te.

Niti mi je zabavno, a najveći problem je zašto uopće komuniciram sa nekime tko je “zvijezda foruma”, i to foruma A1 telekoma, a nema nikakav utjecaj, tehničko znanje, niti je djelatnik A1 telekoma.

Ugodan dan.

Razina korisnika 1

Daj me nemoj zezat. Kaj ti stvarno misliš da je uvođenje potpuno novih tarifa na svim, ali baš svim uslugama koje A1 nudi da ne kažem kakav dim i da bu sve prošlo glatko i bez ikakvih poteškoća? Pogotovo jer vaše tarife nema više, a i danima je u Moj A1 aplikaciji pisalo "Radimo na nadogradnji sustava, moguća je nedostupnost nekih usluga, molimo za strpljenje. Hvala na razumijevanju".

Meni je tek prekjučer nestala ta obavijest iz aplikacije, a riječ je o mobilnoj usluzi.

Da ja ne platim račun pod isprikom da imam nedostupan bankovni račun i molim strpljenje i razumijevanje bi mi i dalje isključili uslugu. Ne razumijem zašto tolko braniš jednu tako ogromnu tvrtku.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ja nikog ne branim, ali vi očito ne razumijete koliko je opsežan posao u koji se A1 upustio, samo vas na optici ima 600-700 tisuća i očekivati da će njihova nadogradnja proći neprimjetno za sve je nonsens, znaju oni dobro gdje imaju problema i bez vas i riješit će ih i bez vaših prigovora. 

Aha, @z0x , ti si "kao" tehnički potkovan. 🤣

Onda valjda znaš kaj znači poruka

"RADIMO NA NADOGRADNJI SUSTAVA, MOGUĆE JE DA NEKE USLUGE NEĆE BITI DOSTUPNE, MOLIMO ZA STRPLJENJE. HVALA NA RAZUMIJEVANJU!"

@Mat3o , i bankovne aplikacije su povremeno nedostupne, nekad i svaki vikend. A za par dana kašnjenja plaćanja računa nitko te neće isključiti. Niti je ikad A1 isključio mene, iako redovno kasnim s plaćanjem min 15 dana, oni meni uredno šalju i opomenu i račun u istoj koverti, ja zanemarim opomenu i tak iz mjeseca u mjesec već godinama.

Razina korisnika 1
Bedž +3

@Mat3o , @z0x  i @Vanilla , savjetujem vam da se javite direktno našim tehničarima na broj 0800 091 091 kako bi se mogla napraviti provjera i pronaći uzrok smetnji.

 

"RADIMO NA NADOGRADNJI SUSTAVA, MOGUĆE JE DA NEKE USLUGE NEĆE BITI DOSTUPNE, MOLIMO ZA STRPLJENJE. HVALA NA RAZUMIJEVANJU!"

Btw ja sam radio u A1 2 godine i znam kak stvari funkcioniraju u A1 tech supportu.Ja ovu poruku nisam vidio a to da MOŽDA NEKE USLUGE NECE RADIT je glupost jel 80% dana usluga radi i onda 20h navecer ode sve u kurac sve do 1 u noci.Btw  ja imam ovakvih problema zadnja 3 tjedna.Ista stvar zadnja 3 tjedna.Btw zvao sam a1 szk i nikakve koristi od toga.Cekam odgovor 2 tjedna i onda me neki debil nazove povratno i pita u koj port u ruteru mi je prikopcan lan kabel i na koj se server spajam kad mjerim ping i brzinu i lik mi jos kaze da je 100ping na speedtestu ok i da je to samo vrijeme koje je potrebno da 2 servera komuniciraju.10 minuta potrosenih na najgluplja pjtanja ikad  + da sam na ta ista pitanja odgovio rijec po rijec kada sam prijavljivo ovaj problem.Cekam povratnu info nakon šta su me povratno nazvali sa tim ocito jako bitnim pitanjima za njih.Btw napomeno sam im da imam 3 prijatelja koja zive blizu mene i koriste A1 optiku i imaju iste probleme.

Razina korisnika 2

@Mat3o , @z0x  i @Vanilla , savjetujem vam da se javite direktno našim tehničarima na broj 0800 091 091 kako bi se mogla napraviti provjera i pronaći uzrok smetnji.

Napravio sam to prije 2 tjedna.Nema koristi.

Imaš Privatnu poruku, please baci oko.

Razina korisnika 6
Bedž +6

 

"RADIMO NA NADOGRADNJI SUSTAVA, MOGUĆE JE DA NEKE USLUGE NEĆE BITI DOSTUPNE, MOLIMO ZA STRPLJENJE. HVALA NA RAZUMIJEVANJU!"

Btw ja sam radio u A1 2 godine i znam kak stvari funkcioniraju u A1 tech supportu.Ja ovu poruku nisam vidio a to da MOŽDA NEKE USLUGE NECE RADIT je glupost jel 80% dana usluga radi i onda 20h navecer ode sve u kurac sve do 1 u noci.Btw  ja imam ovakvih problema zadnja 3 tjedna.Ista stvar zadnja 3 tjedna.Btw zvao sam a1 szk i nikakve koristi od toga.Cekam odgovor 2 tjedna i onda me neki debil nazove povratno i pita u koj port u ruteru mi je prikopcan lan kabel i na koj se server spajam kad mjerim ping i brzinu i lik mi jos kaze da je 100ping na speedtestu ok i da je to samo vrijeme koje je potrebno da 2 servera komuniciraju.10 minuta potrosenih na najgluplja pjtanja ikad  + da sam na ta ista pitanja odgovio rijec po rijec kada sam prijavljivo ovaj problem.Cekam povratnu info nakon šta su me povratno nazvali sa tim ocito jako bitnim pitanjima za njih.Btw napomeno sam im da imam 3 prijatelja koja zive blizu mene i koriste A1 optiku i imaju iste probleme.

 

Radio u A1, bivše kolege zove debilima...krasno.

Radio si ti u A1 malo morgen.

Meni u aplikaciji do prekjučer nije bilo moguće odabrati niti jednu tarifu, pa ni trenutnu Fletericu koju imam. Čim su to riješili, maknuli su poruku iz aplikacije i ja sad vidim sve nove tarife, uključujući i moju Fletericu, koja se također više ne može aktivirati ako je već nemaš aktiviranu

Ista situacija, odnedavno sam na A1 optičkom internetu te pošto dosta vremena provodim na internetu pogotovo u kasno večernjim satima, primjećujem da je internet KATASTROFA navečer ( konkretno imam probleme 23 - 04 ). Primijetio sam već ima tjedan dana, no mislio sam kako će se riješiti “samo od sebe”, ali pazi vraga, NIJE ! Znači ja evo npr noćas u 02:20, internet je bio toliko loš da nisam mogao učitati niti jednu stranicu, doslovno nije ju htjelo ni otvoriti. 

 

 

 

Radio si ti u A1 malo morgen.

 

Zašto misliš da nisam?

Bedž

 @alta pozdrav, jesi li kontaktirao tehničare radi provjere poteškoće? Dostupni su na broju 0800 091 091 svaki dan od 00 h do 24 h. 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Zato jer si napisal ovo

"lik mi jos kaze da je 100ping na speedtestu ok i da je to samo vrijeme koje je potrebno da 2 servera komuniciraju.10 minuta potrosenih na najgluplja pjtanja ikad  + ...."

 

Je, smješno je, SZK na glupa i neslužbena prigovaranja odgovara isto tak glupo i neslužbeno, može zavlačit i odugovlačit jer nisu ni obvezni odgovoriti na takva prigovaranja.To ne radi samo A1, već i drugi operateri. Ali čim im se pismeno prigovori, odmah mijenjaju ploču,tj.odgovaraju na način na koji su obvezni vlastitim Uvjetima korištenja 🤣.

U čemu je problem umjesto speedtesta koristiti hakometar, ha? Aaa, možda u vašoj opremi koju ste po tim Uvjetima također dužni predočiti A1 tehničarima na uvid, ako nemate kaj skrivati ne bi trebalo biti problema 😜

Zato jer si napisal ovo

"lik mi jos kaze da je 100ping na speedtestu ok i da je to samo vrijeme koje je potrebno da 2 servera komuniciraju.10 minuta potrosenih na najgluplja pjtanja ikad  + ...."

 

Je, smješno je, SZK na glupa i neslužbena prigovaranja odgovara isto tak glupo i neslužbeno, može zavlačit i odugovlačit jer nisu ni obvezni odgovoriti na takva prigovaranja.To ne radi samo A1, već i drugi operateri. Ali čim im se pismeno prigovori, odmah mijenjaju ploču,tj.odgovaraju na način na koji su obvezni vlastitim Uvjetima korištenja 🤣.

U čemu je problem umjesto speedtesta koristiti hakometar, ha? Aaa, možda u vašoj opremi koju ste po tim Uvjetima također dužni predočiti A1 tehničarima na uvid, ako nemate kaj skrivati ne bi trebalo biti problema 😜

Mogu za bivše kolege rec sta god ocu jer sam tamo radio i znam kakvi ljudi tamo rad.Nisu svi debili al ima i ljudi koji imaju 40+ godina i kojima je ovo 1 posao kao i narkomana i ljudi koji su prije bili u zatvoru itd.A da su neki nesposobi zbilja jesu jer sam zvao tech podršku za svoju susjedu i agentica koja se javila nije znala napravit najosnovniju i najjednostaviju stvar koju mozes napravi u szk a to jee PROMJENIT WIFI ime i lozinku.Nije ni znala da imam 5ghz i 2.4ghz mrezu.Nije znala ama baš ništa.Ja sam joj isao pomagat gdje da to nađe ali i dalje nije znala.Stavila me na cekanje da se konzultira sa kolegom i nakon 10 min ceka ja mi je poklopila.Tamko da da svakakvi ljudi rade tamo.A kada sam prijavljivo ovak kvar o cemu je ovaj thread na forumu bio sam jako ljubazan i uljudan i sve sam objasnio po valjda 5 puta da covjeku zbilja bude jasno o cemu prica i da me razumije.Bio sam i više nego korektan.A to ako kažem da je covjek koj me zvao povratno debil onda to i mislim jer niti 1 normalan covjek mi memoze rec da je ping 100 ok i objasnjava mi sta je ping.Ali ok ti znas gdje sam ja radio i gdje nisam radio gdje sam rođen i sve ostalo o meni bolje nego ja sam.Uostalom sta ja imam od toga da kazem da sam tamo radio 2 godine.

Razina korisnika 1

U čemu je problem umjesto speedtesta koristiti hakometar, ha? Aaa, možda u vašoj opremi koju ste po tim Uvjetima također dužni predočiti A1 tehničarima na uvid, ako nemate kaj skrivati ne bi trebalo biti problema 😜

Zabrij ovo, našlo se nas 5 random izmišljat probleme sa internetskom vezom navečer.

Mora da je to puno vjerojatniji scenarij umjesto onoga da želim da se problem riješi bez da moram instaliravat javu i vrtit testove hakometrom slijedeca 3 dana. Veliki je problem pomoći korisniku koji plaća uslugu. Ja kao korisnik moram skakati kroz obruče da mi se popravi problem.

 

Ne znam za tebe ali ja radije ne bi tu bio visio na a1 forumu kao ti i neki.

Razina korisnika 6
Bedž +6

@Vanilla , ajde da se držimo teme, ja sam vam rekla kaj da poduzmete, hoćete li ili nećete, to je vaša stvar,  ovaj thread je samo još jedan u nizu primjera kako NE postupati prema A1, jer i njega, kao i vas obvezuju jedino Uvjeti korištenja i Opći uvjeti, na koje ste dobrovoljno pristali, ali ih se ne želite pridržavati. Isto tako vaš odabir.

Od moderatora A1 će ovisiti koliko dugo će dopustiti da unedogled razglabate od šupljeg u prazno.

Odgovori