Spora optika i visok ping navečer

  • 27 August 2023
  • 152 odgovora
  • 7107 pregleda

Razina korisnika 1
  • Forum rekreativac
  • 16 odgovora

Poštovani,
htio bi znati iz kojeg razloga već više od tjedan dana imam smanjenu brzinu i iznimno visok ping navečer?
https://www.speedtest.net/result/15173675117

Tokom dana je sve uredno, ping na a1 server 1ms, brzina 1000/500 kao i ugovoreno ali nevečer sve ode kvragu.

Hvala


Odgovora 152

Razina korisnika 6
Bedž +6

https://www.a1.hr/uvjeti-koristenja/fiksne-usluge/a1-privatni-korisnici

Možete vi mjeriti brzinu interneta kojim god alatom hoćete, ali za reklamaciju i bilo kakvu reakciju i od A1 i od HAKOM-a morate se držati Uvjeta korištenja A1, pa ako već niste, proučite Uvjete i postupite prema njima.

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

@z0x , samo da dodam da sam tek sad vidjela da na tvojoj kutiji od A1 piše 0800 13 13...to nije A1, mislim je, ali to je ipak broj bio i ostao od bneta, dakle infrastrukturu nije uveo A1, već bnet

Razina korisnika 1

Ok meni je sve postavio a1, kaj sad?

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ok meni je sve postavio a1, kaj sad?

Znači, A1 će i tebi i svima s padom brzine pritužbu priznati i obavezno odgovoriti jedino ako je mjerite hakometrom minimalno 3 puta, kak piše u Uvjetima korištenja. Za speedtest dobit ćete samo šutnju i ništa više, jer vam nisu ni obvezni odgovoriti.

Razina korisnika 1

Sveti hakometar ce pokazati isti problem pa se onda mozda sveti a1 izjasni.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ne MOŽDA, već su jedino tada DUŽNI odgovoriti na pritužbe, ovako možete do vječnosti ispisivati vaše rezultate speedtesta, ako želite reakciju od A1, morate se držati Uvjeta korištenja, kako vam je @acer112  odmah i napomenul, na forumu ovdje nećete dobiti reakciju od A1

Razina korisnika 2

@nickno molim te da ne de-railaš temu bez razloga.

Ja sam uvjeren da će problem biti riješen bez potrebe za korištenjem HAKOMetra. U ovom trenutku mi pismena pritužba prema A1, a onda nakon toga niti prema HAKOM-u nije na pameti, nije mi bitno niti bilo kakvo umanjivanje iznosa na računu, niti želim iskoristiti ovu priliku za raskidom ugovora.

Sve što trenutno radim je da konkretiziram probleme, u smislu točno kada se događaju, kada su uopće započeli (zbog otkrivanja uzroka, a taj dio smo već riješili sa SZK-om) te kako se manifestiraju.

Dakle, ono što radim je zapravo korisno u dijagnostici, a nisam nazvao SZK i rekao “meni vam tu  internet ne dela”.

Naravno, ako će baš biti potrebe za pisanjem pismenih pritužbi, onda ću se referirati na pravilnik HAKOM-a, koji je regulatorno tijelo u RH, a opći uvjeti A1 (ili drugih telekoma) ionako ne smiju biti u sukobu sa istim.

Što se tiče Bnet/A1, ovo je pa skroz nebitno, Bnet je u vlasništvu A1, Bnet ne rješava nikakve pritužbe ni prigovore, broj 0800 13 13 je prodaja od A1, a “kutiju” je postavljao A1. Ne radi se tu o tome da je HT vlasnik infrastrukture, a A1 plaća “najam”. 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Vi biste službeni odgovor, a služite se neslužbenim alatima? Ne ide to tako. 

Jedini način da vam A1 uvaži pritužbu je gore spimenuti pdf u kojem se detaljno opisuje kaj treba ispuniti. Ovdje se sa speedtestom možete samo "hvaliti" kakve su vam brzine i pingovi, A1 neće reagirati , samo će vas zavlačiti. Postoji procedura i samo će na nju i reagirati.

Umjesto speedtesta, navečer koristi hakometar. I tako 5 dana za redom. Rezultate pošalji A1, a ako ih postaviš i ovdje- tek tada će ti bilo koji A1 moderator i odgovoriti.

https://www.a1.hr/uvjeti-koristenja/fiksne-usluge/a1-privatni-korisnici

Uvjeti korištenja A1 nisu u suprotnosti sa Hakom-ovim pravilnicima, i sam HAKOM će ti reći da njegov alat može poslužiti kao dokaz o kakvoći usluge i da A1 nije dužan priznati bilo koji drugi speed alat..

Aaa, postoji ipak neka caka. Hakometar nakon 10 mjerenja više nije besplatan. S razlogom 🤣

Razina korisnika 2

@nickno ne mislim da ću putem foruma riješiti problem, razgovaram sa SZK-om i imam dogovoren izlazak tehničara (zato što je to trenutna procedura za ovaj konkretan problem, vjerovala ili ne, bez da sam slao išta sa HAKOMetra). No sa tehničkom podrškom smo pinpointali noć sa 15-16.8. kada su problemi započeli, a tada su se izvodili određeni radovi na centrali na Črnomercu u Zagrebu na koju se ja spajam, utoliko i tehnička služba zna da mi izlazak tehničara kod mene neće riješiti problem, jer kod mene i nije problem.


Sam ovaj thread meni osobno služi (iako ga ja nisam otvorio) da vidim za taj konkretan problem da li je isti izolirani slučaj, ili se radi o raširenom ispadu. U principu, što je problem šire prirode, veća je šansa da se brže riješi.

 

Postoji mogućnost da je moj problem već riješen danas ujutro, ali to ću znati tek navečer (nisam preveliki optimist, ali vidjet ćemo).

E sad, ono u čemu se ti i ja razlikujemo je da ja smatram da tvrtka koja ima generalni problem o tome obavijesti korisnike (ili stavi neki status report), a ovdje je problem dovoljno raširen i specifičan da to naprave, dok ti misliš da bi trebali biti netransparentni i sve rješavati u tišini, pojedinačno, isključivo ako im se korisnik javi, i to ako im se javi sa 5 dana mjerenja HAKOMetrom. Dobio sam nedvojbenu informaciju od tehničara da problem postoji, da ima više prijava i da su ga svjesni.

No, sa druge strane, ti si svoje mjesto pod suncem iz nekog sebi znanog razloga našla na forumu A1 telekoma gdje si odlučila provoditi slobodno vrijeme. Pa očekujem da će ti i očekivanja biti prilično usklađena sa politikom A1 telekoma :) 

PS. HAKOMetar i 10 “besplatnih” mjerenja nemaju veze za našu potrebu, to na što se referiraš je mjerenje prometa, a bitno je eventualno onima koji nemaju flat, već neke ograničene tarife. Samo korištenje alata je besplatno, samo ISP neće za prvih 10 mjerenja HAKOMetrom zaračunati taj promet. Ne poznaješ tematiku, blamiraš se.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Daj me nemoj zezat. Kaj ti stvarno misliš da je uvođenje potpuno novih tarifa na svim, ali baš svim uslugama koje A1 nudi da ne kažem kakav dim i da bu sve prošlo glatko i bez ikakvih poteškoća? Pogotovo jer vaše tarife nema više, a i danima je u Moj A1 aplikaciji pisalo "Radimo na nadogradnji sustava, moguća je nedostupnost nekih usluga, molimo za strpljenje. Hvala na razumijevanju".

Meni je tek prekjučer nestala ta obavijest iz aplikacije, a riječ je o mobilnoj usluzi.

Razina korisnika 2

Ne zezam te.

Niti mi je zabavno, a najveći problem je zašto uopće komuniciram sa nekime tko je “zvijezda foruma”, i to foruma A1 telekoma, a nema nikakav utjecaj, tehničko znanje, niti je djelatnik A1 telekoma.

Ugodan dan.

Razina korisnika 1

Daj me nemoj zezat. Kaj ti stvarno misliš da je uvođenje potpuno novih tarifa na svim, ali baš svim uslugama koje A1 nudi da ne kažem kakav dim i da bu sve prošlo glatko i bez ikakvih poteškoća? Pogotovo jer vaše tarife nema više, a i danima je u Moj A1 aplikaciji pisalo "Radimo na nadogradnji sustava, moguća je nedostupnost nekih usluga, molimo za strpljenje. Hvala na razumijevanju".

Meni je tek prekjučer nestala ta obavijest iz aplikacije, a riječ je o mobilnoj usluzi.

Da ja ne platim račun pod isprikom da imam nedostupan bankovni račun i molim strpljenje i razumijevanje bi mi i dalje isključili uslugu. Ne razumijem zašto tolko braniš jednu tako ogromnu tvrtku.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ja nikog ne branim, ali vi očito ne razumijete koliko je opsežan posao u koji se A1 upustio, samo vas na optici ima 600-700 tisuća i očekivati da će njihova nadogradnja proći neprimjetno za sve je nonsens, znaju oni dobro gdje imaju problema i bez vas i riješit će ih i bez vaših prigovora. 

Aha, @z0x , ti si "kao" tehnički potkovan. 🤣

Onda valjda znaš kaj znači poruka

"RADIMO NA NADOGRADNJI SUSTAVA, MOGUĆE JE DA NEKE USLUGE NEĆE BITI DOSTUPNE, MOLIMO ZA STRPLJENJE. HVALA NA RAZUMIJEVANJU!"

@Mat3o , i bankovne aplikacije su povremeno nedostupne, nekad i svaki vikend. A za par dana kašnjenja plaćanja računa nitko te neće isključiti. Niti je ikad A1 isključio mene, iako redovno kasnim s plaćanjem min 15 dana, oni meni uredno šalju i opomenu i račun u istoj koverti, ja zanemarim opomenu i tak iz mjeseca u mjesec već godinama.

Razina korisnika 1
Bedž +3

@Mat3o , @z0x  i @Vanilla , savjetujem vam da se javite direktno našim tehničarima na broj 0800 091 091 kako bi se mogla napraviti provjera i pronaći uzrok smetnji.

 

"RADIMO NA NADOGRADNJI SUSTAVA, MOGUĆE JE DA NEKE USLUGE NEĆE BITI DOSTUPNE, MOLIMO ZA STRPLJENJE. HVALA NA RAZUMIJEVANJU!"

Btw ja sam radio u A1 2 godine i znam kak stvari funkcioniraju u A1 tech supportu.Ja ovu poruku nisam vidio a to da MOŽDA NEKE USLUGE NECE RADIT je glupost jel 80% dana usluga radi i onda 20h navecer ode sve u kurac sve do 1 u noci.Btw  ja imam ovakvih problema zadnja 3 tjedna.Ista stvar zadnja 3 tjedna.Btw zvao sam a1 szk i nikakve koristi od toga.Cekam odgovor 2 tjedna i onda me neki debil nazove povratno i pita u koj port u ruteru mi je prikopcan lan kabel i na koj se server spajam kad mjerim ping i brzinu i lik mi jos kaze da je 100ping na speedtestu ok i da je to samo vrijeme koje je potrebno da 2 servera komuniciraju.10 minuta potrosenih na najgluplja pjtanja ikad  + da sam na ta ista pitanja odgovio rijec po rijec kada sam prijavljivo ovaj problem.Cekam povratnu info nakon šta su me povratno nazvali sa tim ocito jako bitnim pitanjima za njih.Btw napomeno sam im da imam 3 prijatelja koja zive blizu mene i koriste A1 optiku i imaju iste probleme.

@Mat3o , @z0x  i @Vanilla , savjetujem vam da se javite direktno našim tehničarima na broj 0800 091 091 kako bi se mogla napraviti provjera i pronaći uzrok smetnji.

Napravio sam to prije 2 tjedna.Nema koristi.

Razina korisnika 2

@Mat3o , @z0x  i @Vanilla , savjetujem vam da se javite direktno našim tehničarima na broj 0800 091 091 kako bi se mogla napraviti provjera i pronaći uzrok smetnji.

Napravio sam to prije 2 tjedna.Nema koristi.

Imaš Privatnu poruku, please baci oko.

Razina korisnika 6
Bedž +6

 

"RADIMO NA NADOGRADNJI SUSTAVA, MOGUĆE JE DA NEKE USLUGE NEĆE BITI DOSTUPNE, MOLIMO ZA STRPLJENJE. HVALA NA RAZUMIJEVANJU!"

Btw ja sam radio u A1 2 godine i znam kak stvari funkcioniraju u A1 tech supportu.Ja ovu poruku nisam vidio a to da MOŽDA NEKE USLUGE NECE RADIT je glupost jel 80% dana usluga radi i onda 20h navecer ode sve u kurac sve do 1 u noci.Btw  ja imam ovakvih problema zadnja 3 tjedna.Ista stvar zadnja 3 tjedna.Btw zvao sam a1 szk i nikakve koristi od toga.Cekam odgovor 2 tjedna i onda me neki debil nazove povratno i pita u koj port u ruteru mi je prikopcan lan kabel i na koj se server spajam kad mjerim ping i brzinu i lik mi jos kaze da je 100ping na speedtestu ok i da je to samo vrijeme koje je potrebno da 2 servera komuniciraju.10 minuta potrosenih na najgluplja pjtanja ikad  + da sam na ta ista pitanja odgovio rijec po rijec kada sam prijavljivo ovaj problem.Cekam povratnu info nakon šta su me povratno nazvali sa tim ocito jako bitnim pitanjima za njih.Btw napomeno sam im da imam 3 prijatelja koja zive blizu mene i koriste A1 optiku i imaju iste probleme.

 

Radio u A1, bivše kolege zove debilima...krasno.

Radio si ti u A1 malo morgen.

Meni u aplikaciji do prekjučer nije bilo moguće odabrati niti jednu tarifu, pa ni trenutnu Fletericu koju imam. Čim su to riješili, maknuli su poruku iz aplikacije i ja sad vidim sve nove tarife, uključujući i moju Fletericu, koja se također više ne može aktivirati ako je već nemaš aktiviranu

Razina korisnika 1

Nickno pa ti kao da si A1 PR department.

Radio si ti u A1 malo morgen.

 

Zašto misliš da nisam?

Razina korisnika 6
Bedž +6

Zato jer si napisal ovo

"lik mi jos kaze da je 100ping na speedtestu ok i da je to samo vrijeme koje je potrebno da 2 servera komuniciraju.10 minuta potrosenih na najgluplja pjtanja ikad  + ...."

 

Je, smješno je, SZK na glupa i neslužbena prigovaranja odgovara isto tak glupo i neslužbeno, može zavlačit i odugovlačit jer nisu ni obvezni odgovoriti na takva prigovaranja.To ne radi samo A1, već i drugi operateri. Ali čim im se pismeno prigovori, odmah mijenjaju ploču,tj.odgovaraju na način na koji su obvezni vlastitim Uvjetima korištenja 🤣.

U čemu je problem umjesto speedtesta koristiti hakometar, ha? Aaa, možda u vašoj opremi koju ste po tim Uvjetima također dužni predočiti A1 tehničarima na uvid, ako nemate kaj skrivati ne bi trebalo biti problema 😜

Zato jer si napisal ovo

"lik mi jos kaze da je 100ping na speedtestu ok i da je to samo vrijeme koje je potrebno da 2 servera komuniciraju.10 minuta potrosenih na najgluplja pjtanja ikad  + ...."

 

Je, smješno je, SZK na glupa i neslužbena prigovaranja odgovara isto tak glupo i neslužbeno, može zavlačit i odugovlačit jer nisu ni obvezni odgovoriti na takva prigovaranja.To ne radi samo A1, već i drugi operateri. Ali čim im se pismeno prigovori, odmah mijenjaju ploču,tj.odgovaraju na način na koji su obvezni vlastitim Uvjetima korištenja 🤣.

U čemu je problem umjesto speedtesta koristiti hakometar, ha? Aaa, možda u vašoj opremi koju ste po tim Uvjetima također dužni predočiti A1 tehničarima na uvid, ako nemate kaj skrivati ne bi trebalo biti problema 😜

Mogu za bivše kolege rec sta god ocu jer sam tamo radio i znam kakvi ljudi tamo rad.Nisu svi debili al ima i ljudi koji imaju 40+ godina i kojima je ovo 1 posao kao i narkomana i ljudi koji su prije bili u zatvoru itd.A da su neki nesposobi zbilja jesu jer sam zvao tech podršku za svoju susjedu i agentica koja se javila nije znala napravit najosnovniju i najjednostaviju stvar koju mozes napravi u szk a to jee PROMJENIT WIFI ime i lozinku.Nije ni znala da imam 5ghz i 2.4ghz mrezu.Nije znala ama baš ništa.Ja sam joj isao pomagat gdje da to nađe ali i dalje nije znala.Stavila me na cekanje da se konzultira sa kolegom i nakon 10 min ceka ja mi je poklopila.Tamko da da svakakvi ljudi rade tamo.A kada sam prijavljivo ovak kvar o cemu je ovaj thread na forumu bio sam jako ljubazan i uljudan i sve sam objasnio po valjda 5 puta da covjeku zbilja bude jasno o cemu prica i da me razumije.Bio sam i više nego korektan.A to ako kažem da je covjek koj me zvao povratno debil onda to i mislim jer niti 1 normalan covjek mi memoze rec da je ping 100 ok i objasnjava mi sta je ping.Ali ok ti znas gdje sam ja radio i gdje nisam radio gdje sam rođen i sve ostalo o meni bolje nego ja sam.Uostalom sta ja imam od toga da kazem da sam tamo radio 2 godine.

Razina korisnika 1

U čemu je problem umjesto speedtesta koristiti hakometar, ha? Aaa, možda u vašoj opremi koju ste po tim Uvjetima također dužni predočiti A1 tehničarima na uvid, ako nemate kaj skrivati ne bi trebalo biti problema 😜

Zabrij ovo, našlo se nas 5 random izmišljat probleme sa internetskom vezom navečer.

Mora da je to puno vjerojatniji scenarij umjesto onoga da želim da se problem riješi bez da moram instaliravat javu i vrtit testove hakometrom slijedeca 3 dana. Veliki je problem pomoći korisniku koji plaća uslugu. Ja kao korisnik moram skakati kroz obruče da mi se popravi problem.

 

Ne znam za tebe ali ja radije ne bi tu bio visio na a1 forumu kao ti i neki.

Razina korisnika 6
Bedž +6

@Vanilla , ajde da se držimo teme, ja sam vam rekla kaj da poduzmete, hoćete li ili nećete, to je vaša stvar,  ovaj thread je samo još jedan u nizu primjera kako NE postupati prema A1, jer i njega, kao i vas obvezuju jedino Uvjeti korištenja i Opći uvjeti, na koje ste dobrovoljno pristali, ali ih se ne želite pridržavati. Isto tako vaš odabir.

Od moderatora A1 će ovisiti koliko dugo će dopustiti da unedogled razglabate od šupljeg u prazno.

Razina korisnika 2

@A1_Mislav da li je za prijavu problema tehničkoj podršci ili SZK-u kako bi se utvrdio i potencijalno otklonio problem potrebno napraviti višednevno HAKOMetar testiranje, ili se možemo javiti i bez istoga (dok ne radimo pismeni prigovor na kvalitetu usluge prema A1 i/ili HAKOM-u)? U interesu je svima isključivo da se usluga ustabili/popravi, a ne da se pišu prigovori i prijave kao prva instanca u rješavanju problema.

Čisto da utvrdimo da li je Vaša glasnogovornica @nickno ovdje u pravu, te da znamo daljnje korake.

Odgovori