Spora optika i visok ping navečer

  • 27 August 2023
  • 154 odgovora
  • 7342 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 154

Razina korisnika 1

@A1_Tatjana to je samo tvoje mišljenje, a ja baš nisam u to uvjeren, pogotovo da se svakodnevno nešto radi! Ti i ostali moderatori samo ponavljate jedno te isto, no ništa se ne miče s mrtve točke! Možeš li mi konkretno reći zašto si u to uvjerena da uvjeriš i mene u to pa da konačno završimo ovu priču!

@A1_Tatjana to je samo tvoje mišljenje, a ja baš nisam u to uvjeren, pogotovo da se svakodnevno nešto radi! Ti i ostali moderatori samo ponavljate jedno te isto, no ništa se ne miče s mrtve točke! Možeš li mi konkretno reći zašto si u to uvjerena da uvjeriš i mene u to pa da konačno završimo ovu priču!

Roberte, ne bih se cudio da su ovi A1 odgovori generirani od chatgpta, tako da nema smisla s njima tu razgovarati. Ili postaviti ultimatum ili se pomiriti sa smece internetom :/

Razina korisnika 2

@Robert091, znam da ti je usluga bitna. Napravila sam provjeru u sustavu i vidljivo mi je da kolege svakodnevno rade dijagnostiku tvoje usluge i trude se pronaći rješenje. Vjerujem da će poteškoća uskoro biti riješena i da ćemo ovu temu pozitivno zaključiti na obostrano zadovoljstvo  . 

Ev bidalamaonda se i ja javim sa svojim iskustvom.  Kad mi je spojema optika na kuću taj isti dan mi je ulljucena i mega net usluga. Sve je radilo kako treba dok (pogađate) je trajao rok otkazivanja ugovora. Čim je taj rok istekao (jucer) pojavili su se gore spomenuti problemi sa visokim pingom i pucanjem interneta iako sam zasad jedini korisnik spojen na taj drzavni čvor!!! To samo znači da je A1 preventirao da se taj problem  ocituje u mom slučaju unutar otkaznog roka te itekako zna što je uzrok problemu i kako ga otkloniti!   Dakle sad pišem vama moderatorima ovog foruma: dobro vaša firma zna o čemu se radi i sve nas korisnike optickog interneta skupa pravi budalama zato prestanite zavlačit korisnike ovog foruma sa neistinama kako vaše kolege svakodnevno nastoje skužit u čemu je problem!

Razina korisnika 2
Bedž +3

@SC0RPl0N pozdrav, žao mi je ako imaš poteškoće s korištenjem naših usluga i radi iskazanog nezadovoljstva. Proslijedio sam pružene informacije kolegama tehničarima na detaljniju provjeru vezano za tvoj slučaj i molim te samo za malo strpljenja. Po izvršenim provjerama i rješenju kolege će ti se povratno javiti. 

Proslo je mjesec dana od kad sam prijavio problem, ne samo da ga nisu popravili, nego me ismijavaju i kazu da je "sve u redu s njihove strane" i "protok podataka je uredan sa A1 strane".

Unatoc tome svaki dan u isto vrijeme, obicno poslije 6 i vecinu dana dobivam ovakve rezultate sa tracepathom google.com:

1:  _gateway                                              0.819ms
 1:  _gateway                                              0.644ms

 2:  188.252.208.2                                         85.395ms
 3:  dh70-69.xnet.hr                                       85.315ms asymm  4
 4:  ae72.bar2.Zagreb1.Level3.net                          96.086ms asymm  6

  1. ...

 

A1 me ismijava i tvrdi da je sve u redu s njihove strane. Usput im je trebao jedan mjesec da njihov tim  "detaljno provjeri dostavljeni trace" i da ustanove da konstantno varijabilni ping 80-120ms na prvom hopu nije nikakva greska :). Sramota teska.

Razina korisnika 1
Brzina 1000/500 Mbit/s koliko iznosi u stvarnosti :(((

Evo danas izmjerenih “svjetskih” brzina na optičkoj mreži A1. Toliko o nekvaliteti i usluzi koju pruža A1 svojim korisnicima! Sramota od optičke mreže!

Update(~40 dana od prijave problema)

dobio odgovor na email nakon 20-og dana: “S nase strane je sve u redu” unatoc dostavljenim rezultatima tracea i speedtest rezultatima sa ocitom latencijom 100ms koja varira svake sekunde.

Problemi se dogadaju svaki dan popodne i cijeli dan vikendom i dalje. Nista nije ucinjeno po pitanju problema nego me se ignorira i ismijava u email porukama!

Rezultat danas na nedjelju 10.3:

https://www.speedtest.net/result/15992448434.png

 

Razina korisnika 2
Bedž +3

@bijelijerry pozdrav, žao mi je to čuti. Pružene informacije sam ovim putem proslijedio tehničarima na dodatnu provjeru i molim te samo za malo strpljenja do povratnog kontakta kolega. 

Razina korisnika 1

@bijelijerry, tek sam sada vidio ovaj post.

I kod mene ista takva situacija!

Ovo je stvarno prevršilo svaku mjeru. Evo jedne slikice kao dokaz da je optička mreža na koju sam spojen u raspadu:

 

Razina korisnika 1

Cijeli dan je tako i gotovo je nemoguće normalno surfati. I nikakvog objašnjenja zašto, niti ikakvog pomaka u rješavanju mog (i tvog, naravno) problema...

Razina korisnika 6
Bedž +6

Da nemaš slučajno Fritz box 6660? 😅

Slobodno nazovi SZK, oni su i više nego spremni čopnuti ti taj router jer im treba za novu kabelsku tarifu 2Gbps, a ti buš dobil neki Tehnicolor 🤣

Razina korisnika 1

Ne znam na pamet ali izgleda kao da je Hauwei HG8145V5.

Zanima me zar im toliko ljudi krene streamat navečer da spuštaju brzinu toliko ostalim korisnicima? Jako ne fer.

Razina korisnika 1

Haha pa da mi pada na 1000/500?

Ali najmanje mi je jasan taj ping sa a1 na a1 server 100ms. Tih 100ms je najbolji moguci scenarij. Sve ostalo je 300+

Razina korisnika 1

A možda tebe i sve sa 1000/500 i žele prisiliti da prijeđete na taj Megagig 2Gbps net, jer nema više te vaše tarife u ponudi 🤔

Kaj je najbolje, kada trazim svoju adresu kazu mi da mi je dostupan samo 300/150, a vec skoro 2 godine imam bez problema 1000/500. No eto sad navečer se ne mogu ni igrati a ni browsati normalno. Raspitao sam se i nisam jedini sa ovim problemom na A1. Prije nego me itko od tehničara pita - da spojen sam kablom.

Pozdrav, vidim da je rasprava prestala prije mjesec dana, a zadnjih dana sam poceo primjećivati iste probleme. Ogroman pad brzine i ping preko 100ms, ali samo u određenim razdobljima dana (najčešće navečer).

Zanima me je li itko uspio riješiti ovaj problem i koje su preporuke? 

Unaprijed hvala

Razina korisnika 1

Borim se zadnjih dana sa istim problemom, preko dana ping 1ms prema A1, navečer ~100 (uz drastičan pad brzine).

 

Prvi dan, korisnička podrška mi napravi hard reset (iako sam siguran da su svjesni ovog problema), naravno hard reset nije ništa pomogao.

 

Drugi dan, odmah krenem sa time da problem sigurno nije kod mene i opišem što se događa, žena kaže “da, niste jedini koji ste ovo prijavili, no trenutna nam je procedura da vam moramo poslati tehničare”.

I tako će mi tehničari doći za par dana, oko podneva, pogledat će, sve će raditi savršeno i reći “sve je super”.

Ali zato sad vrtim  batch skriptu koja pinga Googleov 8.8.8.8 svakih 10 minuta i to mi sprema u CSV, od toga ću napraviti graf da im objasnim da mi njihov dolazak ništa ne znači i da A1 treba priznati i riješiti problem.

Pritisak na njih, pa pritisak preko CARNeta ako treba dalje.

Potpisujem sve. Identican slucaj. Ima nas dosta sa tim problemom a ne zanima me zvati tehnicare na telefon da mi kazu da resetiram router. 🙄
Ja ne znam kakav problem imaju sa infrastukturom a iskreno me ni ne zanima. 70% garantirane brzine navecer ne primam a da ne govorim da zbog pinga navecer je i frustrirajuce browsati a kud tek igrati koju igru sa prijateljima sa 300 pingom prema europskim serverima. 😂

@rc_03  rado ćemo ti mi pomoći. Molim te javi nam svoje podatke OVDJE kako bismo proslijedili tvoju prijavu tehničarima.

Razina korisnika 1

@rc_03 moj ti je savjet da budeš jako uporan, svako malo kontaktiraš i tehničku podršku telefonski na 0800 091 091, a probaj poslati i mail na sluzba.za.korisnike@A1.hr sa opisom problema (možeš priložiti i koju sliku brzine izmjerene Speedtestom i HAKOMetrom).

Samo budi jako uporan i uspjet ćeš. Druge ti, bojim se, nema. Govorim iz vlastitog iskustva jer sam se nagnjavio preko 3 mjeseca dok mi nisu riješili problem (a radio sam sve što sam ti gore napisao), ali evo nakon podužeg vremena konačno sve radi kako treba - i ping i brzina su se normalizirali.

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Jeste gledali koliko ljudi u vašoj okolici koristi optiku od A1? Za početak, ako vam optički kabli dolazi sa bandere, koliko je ulaza iskorišteno na onoj “kutiji” iz koje ide kabli prema vama? Maksimalno može 4, recimo kod mene su 2 iskorištena - ja i prvi susjed koji ima 300Mbps paket, druga dva su prazna, a u ulici je na brdo bandera sva 4 ulaza prazna. Pretpostavljam da tu dolazi do opterećenosti, tj. što više korisnika  manje brzine. Osobno nemam tolikih oscilacija u brzinama, maksimalno zna 1 Gbps pasti na 800 Mbps ali to je već za pola sata opet 940-950 Mbps (što je maksimum svima na optici, nejde punih 1Gbps zbog opreme)

@Robert091 hvala ti, drago mi je cut da barem postoji kakav takav nacin da se ovo riješi. 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Mislim realno ovdje svoj problem nećeš ni riješit jer ovaj forum nije službeni vid komunikacije tebe sa A1, za početak ako si toliko nezadovoljan trebaš im se javit na SZK ili još konkretnije ako ne želiš gubiti vrijeme - javiti se preko maila i čekati službeni odgovor. Ovdje samo možeš pronaći što bi mogao biti problem za neku svoju satisfakciju i odluku što dalje.. 

Razina korisnika 1

Mislim realno ovdje svoj problem nećeš ni rješit jer ovaj forum nije službeni vid komunikacije tebe sa A1, za početak trebaš im se javit na SZK ili još konkretnije ako ne želiš gubiti vrijeme - javiti se preko maila i čekati službeni odgovor. Ovdje samo možeš pronaći što bi mogao biti problem za neku svoju satisfakciju i odluku što dalje.. 

Da je sve ostalo na pozivu SZK i mailu nitko od nas ne bi znao da je ovo rasiren problem.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Da je sve ostalo na pozivu SZK i mailu nitko od nas ne bi znao da je ovo rasiren problem.


Naravno, i to je skroz ok doći ovdje napisati kako stvari stoje i izraziti svoje nezadovoljstvo. Samo što neki nastupaju “neka dođu i priznaju da imaju problem i kad će ga riješit”. Apsolutno se to nikad nije desilo niti će se desti na ovom forumu. Maksimalno što ti se mogu javiti sa copy/paste porukom da im se javiš u inbox da “provjere situaciju”, što je zapravo SZK i to najgori oblik SZK jer na taj odgovor i provjeru čekaš 10 dana minimalno i rješavaju je 15 zaposlenika, kako koji stigne taj dan na posao i opet te upute na mail jer “kod njih u sustavu je sve ok”. 
 

Zato rekoh, ako netko stvarno želi rješavanje problema (a neki gornji speedtest podatci zaista jesu za žalbu) treba ih rješavati na drugim mjestima, a ovdje možemo samo pričati o tome, zajednički se tješit i upozoriti eventualno nekog novog korisnika…

Razina korisnika 6
Bedž +6

kablovi idu podzemno od “kutije” vani na cesti koja je nekih 200 metara od nas.
 

 

Jel A1 uopće vlasnik infrastrukture, kako acer reče- A1 se uglavnom vere po banderama. Ako nije, to bi bilo interesantno,tj. rat operatera je započel i prije deregulacije HT-a.

Razina korisnika 2

A1 je vlasnik i oni su provlačili optiku (vjerojatno neka vanjska firma koju je A1 zadužio, no to je manje bitno), T-com niti Terrakom i ostali uopće ne daju ovdje uslugu optike.

Kutija je jako lijepa, sva je oblijepljena sa A1 reklamama (i oku je puno ugodnija od T-comovih).

Odgovori