Poštovani,
htio bi znati iz kojeg razloga već više od tjedan dana imam smanjenu brzinu i iznimno visok ping navečer?
https://www.speedtest.net/result/15173675117
Tokom dana je sve uredno, ping na a1 server 1ms, brzina 1000/500 kao i ugovoreno ali nevečer sve ode kvragu.
Hvala
Spora optika i visok ping navečer
Roberte, ne bih se cudio da su ovi A1 odgovori generirani od chatgpta, tako da nema smisla s njima tu razgovarati. Ili postaviti ultimatum ili se pomiriti sa smece internetom :/
Ev bidalamaonda se i ja javim sa svojim iskustvom. Kad mi je spojema optika na kuću taj isti dan mi je ulljucena i mega net usluga. Sve je radilo kako treba dok (pogađate) je trajao rok otkazivanja ugovora. Čim je taj rok istekao (jucer) pojavili su se gore spomenuti problemi sa visokim pingom i pucanjem interneta iako sam zasad jedini korisnik spojen na taj drzavni čvor!!! To samo znači da je A1 preventirao da se taj problem ocituje u mom slučaju unutar otkaznog roka te itekako zna što je uzrok problemu i kako ga otkloniti! Dakle sad pišem vama moderatorima ovog foruma: dobro vaša firma zna o čemu se radi i sve nas korisnike optickog interneta skupa pravi budalama zato prestanite zavlačit korisnike ovog foruma sa neistinama kako vaše kolege svakodnevno nastoje skužit u čemu je problem!
Proslo je mjesec dana od kad sam prijavio problem, ne samo da ga nisu popravili, nego me ismijavaju i kazu da je "sve u redu s njihove strane" i "protok podataka je uredan sa A1 strane".
Unatoc tome svaki dan u isto vrijeme, obicno poslije 6 i vecinu dana dobivam ovakve rezultate sa tracepathom google.com:
1: _gateway 0.819ms
1: _gateway 0.644ms
2: 188.252.208.2 85.395ms
3: dh70-69.xnet.hr 85.315ms asymm 4
4: ae72.bar2.Zagreb1.Level3.net 96.086ms asymm 6
- ...
A1 me ismijava i tvrdi da je sve u redu s njihove strane. Usput im je trebao jedan mjesec da njihov tim "detaljno provjeri dostavljeni trace" i da ustanove da konstantno varijabilni ping 80-120ms na prvom hopu nije nikakva greska :). Sramota teska.
Evo danas izmjerenih “svjetskih” brzina na optičkoj mreži A1. Toliko o nekvaliteti i usluzi koju pruža A1 svojim korisnicima! Sramota od optičke mreže!
Update(~40 dana od prijave problema)
dobio odgovor na email nakon 20-og dana: “S nase strane je sve u redu” unatoc dostavljenim rezultatima tracea i speedtest rezultatima sa ocitom latencijom 100ms koja varira svake sekunde.
Problemi se dogadaju svaki dan popodne i cijeli dan vikendom i dalje. Nista nije ucinjeno po pitanju problema nego me se ignorira i ismijava u email porukama!
Rezultat danas na nedjelju 10.3:
https://www.speedtest.net/result/15992448434.png
I kod mene ista takva situacija!
Ovo je stvarno prevršilo svaku mjeru. Evo jedne slikice kao dokaz da je optička mreža na koju sam spojen u raspadu:
Cijeli dan je tako i gotovo je nemoguće normalno surfati. I nikakvog objašnjenja zašto, niti ikakvog pomaka u rješavanju mog (i tvog, naravno) problema...
Da nemaš slučajno Fritz box 6660? 😅
Slobodno nazovi SZK, oni su i više nego spremni čopnuti ti taj router jer im treba za novu kabelsku tarifu 2Gbps, a ti buš dobil neki Tehnicolor 🤣
Ne znam na pamet ali izgleda kao da je Hauwei HG8145V5.
Zanima me zar im toliko ljudi krene streamat navečer da spuštaju brzinu toliko ostalim korisnicima? Jako ne fer.
Haha pa da mi pada na 1000/500?
Ali najmanje mi je jasan taj ping sa a1 na a1 server 100ms. Tih 100ms je najbolji moguci scenarij. Sve ostalo je 300+
A možda tebe i sve sa 1000/500 i žele prisiliti da prijeđete na taj Megagig 2Gbps net, jer nema više te vaše tarife u ponudi 🤔
Kaj je najbolje, kada trazim svoju adresu kazu mi da mi je dostupan samo 300/150, a vec skoro 2 godine imam bez problema 1000/500. No eto sad navečer se ne mogu ni igrati a ni browsati normalno. Raspitao sam se i nisam jedini sa ovim problemom na A1. Prije nego me itko od tehničara pita - da spojen sam kablom.
Pozdrav, vidim da je rasprava prestala prije mjesec dana, a zadnjih dana sam poceo primjećivati iste probleme. Ogroman pad brzine i ping preko 100ms, ali samo u određenim razdobljima dana (najčešće navečer).
Zanima me je li itko uspio riješiti ovaj problem i koje su preporuke?
Unaprijed hvala
Borim se zadnjih dana sa istim problemom, preko dana ping 1ms prema A1, navečer ~100 (uz drastičan pad brzine).
Prvi dan, korisnička podrška mi napravi hard reset (iako sam siguran da su svjesni ovog problema), naravno hard reset nije ništa pomogao.
Drugi dan, odmah krenem sa time da problem sigurno nije kod mene i opišem što se događa, žena kaže “da, niste jedini koji ste ovo prijavili, no trenutna nam je procedura da vam moramo poslati tehničare”.
I tako će mi tehničari doći za par dana, oko podneva, pogledat će, sve će raditi savršeno i reći “sve je super”.
Ali zato sad vrtim batch skriptu koja pinga Googleov 8.8.8.8 svakih 10 minuta i to mi sprema u CSV, od toga ću napraviti graf da im objasnim da mi njihov dolazak ništa ne znači i da A1 treba priznati i riješiti problem.
Pritisak na njih, pa pritisak preko CARNeta ako treba dalje.
Potpisujem sve. Identican slucaj. Ima nas dosta sa tim problemom a ne zanima me zvati tehnicare na telefon da mi kazu da resetiram router. 🙄
Ja ne znam kakav problem imaju sa infrastukturom a iskreno me ni ne zanima. 70% garantirane brzine navecer ne primam a da ne govorim da zbog pinga navecer je i frustrirajuce browsati a kud tek igrati koju igru sa prijateljima sa 300 pingom prema europskim serverima. 😂
Samo budi jako uporan i uspjet ćeš. Druge ti, bojim se, nema. Govorim iz vlastitog iskustva jer sam se nagnjavio preko 3 mjeseca dok mi nisu riješili problem (a radio sam sve što sam ti gore napisao), ali evo nakon podužeg vremena konačno sve radi kako treba - i ping i brzina su se normalizirali.
Jeste gledali koliko ljudi u vašoj okolici koristi optiku od A1? Za početak, ako vam optički kabli dolazi sa bandere, koliko je ulaza iskorišteno na onoj “kutiji” iz koje ide kabli prema vama? Maksimalno može 4, recimo kod mene su 2 iskorištena - ja i prvi susjed koji ima 300Mbps paket, druga dva su prazna, a u ulici je na brdo bandera sva 4 ulaza prazna. Pretpostavljam da tu dolazi do opterećenosti, tj. što više korisnika manje brzine. Osobno nemam tolikih oscilacija u brzinama, maksimalno zna 1 Gbps pasti na 800 Mbps ali to je već za pola sata opet 940-950 Mbps (što je maksimum svima na optici, nejde punih 1Gbps zbog opreme)
Mislim realno ovdje svoj problem nećeš ni riješit jer ovaj forum nije službeni vid komunikacije tebe sa A1, za početak ako si toliko nezadovoljan trebaš im se javit na SZK ili još konkretnije ako ne želiš gubiti vrijeme - javiti se preko maila i čekati službeni odgovor. Ovdje samo možeš pronaći što bi mogao biti problem za neku svoju satisfakciju i odluku što dalje..
Mislim realno ovdje svoj problem nećeš ni rješit jer ovaj forum nije službeni vid komunikacije tebe sa A1, za početak trebaš im se javit na SZK ili još konkretnije ako ne želiš gubiti vrijeme - javiti se preko maila i čekati službeni odgovor. Ovdje samo možeš pronaći što bi mogao biti problem za neku svoju satisfakciju i odluku što dalje..
Da je sve ostalo na pozivu SZK i mailu nitko od nas ne bi znao da je ovo rasiren problem.
Da je sve ostalo na pozivu SZK i mailu nitko od nas ne bi znao da je ovo rasiren problem.
Naravno, i to je skroz ok doći ovdje napisati kako stvari stoje i izraziti svoje nezadovoljstvo. Samo što neki nastupaju “neka dođu i priznaju da imaju problem i kad će ga riješit”. Apsolutno se to nikad nije desilo niti će se desti na ovom forumu. Maksimalno što ti se mogu javiti sa copy/paste porukom da im se javiš u inbox da “provjere situaciju”, što je zapravo SZK i to najgori oblik SZK jer na taj odgovor i provjeru čekaš 10 dana minimalno i rješavaju je 15 zaposlenika, kako koji stigne taj dan na posao i opet te upute na mail jer “kod njih u sustavu je sve ok”.
Zato rekoh, ako netko stvarno želi rješavanje problema (a neki gornji speedtest podatci zaista jesu za žalbu) treba ih rješavati na drugim mjestima, a ovdje možemo samo pričati o tome, zajednički se tješit i upozoriti eventualno nekog novog korisnika…
kablovi idu podzemno od “kutije” vani na cesti koja je nekih 200 metara od nas.
Jel A1 uopće vlasnik infrastrukture, kako acer reče- A1 se uglavnom vere po banderama. Ako nije, to bi bilo interesantno,tj. rat operatera je započel i prije deregulacije HT-a.
A1 je vlasnik i oni su provlačili optiku (vjerojatno neka vanjska firma koju je A1 zadužio, no to je manje bitno), T-com niti Terrakom i ostali uopće ne daju ovdje uslugu optike.
Kutija je jako lijepa, sva je oblijepljena sa A1 reklamama (i oku je puno ugodnija od T-comovih).
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko FacebookaEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.