Spora optika i visok ping navečer

  • 27 August 2023
  • 154 odgovora
  • 7342 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 154

Razina korisnika 1

Već na prvom hopu? Pa to bi im onda trebalo lako detektirat u čemu je problem. Vjerovatno loše podešeni profili na serverima (možda su implementirali neki novi softwer u zadnje vrijeme koji radi probleme. Softwer koji je ima funkciju limitiranja bandwidtha po svakom korisniku). Tu je prvi hop koliko znam

Da, zapravo to je hop koji mi vidimo a tu je interno lako moguce jos na desetke switcheva/rutera/firewall.

Aha, vidim 5 mjeseci isti problem i nista se ne poduzima? Ajde bar plusic za A1 sto ne reklamiraju optiku kao 'najbolji internet za gaming!' kao sto ht radi, posto znaju da su smece po tom pitanju. Mjesecima isti problem sa internetom, Oko 5 popodne ping 100+ do A1, sve do iduceg jutra. Sve ove pogodnosti, virtualni tehnicari, gluposti a ni jedna osoba iza svega koja konkretno ide rjesavat problem.

Razina korisnika 1

Da, a kad prijaviš kvar, iz SZK (pardon tehničke podrške, kako god se zvali, isto su nesposobni!) samo uvijek kao papagaji ponavljaju da će kvar riješiti u najkraćem mogućem roku! Kakav kvrapcu najkraći mogući rok?!? Koliko je to kod A1? 1- mjesec, 6 mjeseci, godinu dana…? ??

Problem s visokim pingom i drastičnim padom brzine interneta iza 21h navečer sam prijavio još 27.12.2023. (a možda je bio problem bio prisutan i ranije, ali na to sam tek krenuo obraćati pažnju kad sam uočio ovu temu na forumu) i još uvijek ništa - do dana današnjeg (5.2.2024.) problem je i dalje prisutan! 

Ili A1 nema ljude koji bi na kvalitetan način održavali postojeću infrastrukturu, ili ne znaju kako popraviti kvar ili su loše izveli optičku mrežu (tj. prodali previše priključaka na jednu centralu zbog čega mreža navečer “rikava”). Što god bilo, red je da nama korisnicima konačno ponude uslugu koju nemalo plaćamo!

Pa zar se stvarno ne može ništa konačno riješiti po tom pitanju??   

Razina korisnika 2
Bedž +3

@bijelijerry i @Robert091 pozdrav, žao mi je čuti ako imate poteškoće s korištenjem naše usluge. Slobodno nam proslijedite podatke od vlasnika usluge i kontakt broj mobitela privatnom porukom OVDJE kako bismo napravili provjere ovim putem vezano za korištenje vaše internet usluge.

Odgovori