Spora optika i visok ping navečer

  • 27 August 2023
  • 154 odgovora
  • 7342 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 154

Razina korisnika 2

Potvrđujem, danas sve radi uredno.

Rekao bi da smetnje definitivno nisu uzrokovane bilo kakvim problemom kod pojedinog korisnika, već na centrali.

Nadam se da će tako i ostati.

Razina korisnika 2

Na žalost, da. I kod mene ping divlja.

Ista stvar i kod mene

 

 

Razina korisnika 1

Moram se nazalost pridruziti temi, inace se i ne obazirem na ping posto znam da imam optiku i da je ping obicno top pogotovo jer imam drugi ruter iza A1 koji eliminira bufferbloat, ali primjetio sam unazad par dana u par navrata da mi ping skoci na oko 90-100 u CS2, rekoh ok mozda nesto privremeno, dogodi se, ali izgleda da to nije slucaj jer sam danas isto primjetio oko 13h i evo sad navecer od 20h pa do nekih 22:40 je postepeno padao i bio normalan tu i tamo, ugovorena brzina je 200/100 i ona je takodjer u banani prema ostalim serverima osim na A1 na kojem je skoro ok osim pinga.

Inace citao sam da su neki spominjali radove na centrali Crnomerec, ja sam na Zitnjaku 😀
Par speedtesta, i pingova prema dns-u i dva eu servera:

https://www.speedtest.net/result/15453541228

https://www.speedtest.net/result/15453544492

https://www.speedtest.net/result/15453549437

https://imgur.com/a/PXUqMYi

Takodjer kontaktirao sam SZK telefonski ali isti nije nista udaljeno “nasao” i uputio me da screenshotam sve pismeno sto sam ucinio, ali ne smeta i da ovdje “javim” jer imao sam slican problem samo sa upload brzinom prije dvije godine koji se tek rijesio zbog preopterecenog cvorista nakon 2-3 mjeseca kad se ukljucio HAKOM.

Razina korisnika 1

@z0x i nije nazalost u bridge modu, wifi je iskljucen na A1 i sve se spaja na drugi ruter (lan, wifi), double NAT je ali sve radi super

Razina korisnika 2

U svakom slučaju zvati SZK, prijaviti problem, budući da su se javili isti ljudi (osim zenka, ti si novi tu na temi), vjerujem da je opet problem sa centralom Črnomerec.

 

Ja ću danas isto pokrenuti skriptu za logiranje pinga, čisto da se nađe.

Razina korisnika 1

@nickno moj ruter nema veze s ovime ako ista usluga je losija bez njega pod opterecenjem (mjerenjem brzine), ali da probao sam i isto je, takodjer ni dns nema nikakve veze s brzinom i vec koristim cloudflare 1.1.1.1 dns

 

Ivana, misim da je vecina ekipe ovdje prijavila ovaj problem. 
Samo sto se on sustavno ne rijesava.

Razina korisnika 1

@bijelijerry i @Robert091 pozdrav, žao mi je čuti ako imate poteškoće s korištenjem naše usluge. Slobodno nam proslijedite podatke od vlasnika usluge i kontakt broj mobitela privatnom porukom OVDJE kako bismo napravili provjere ovim putem vezano za korištenje vaše internet usluge.

Borise,

To neće ništa pomoći! Provjera od nadležnih je već nekoliko puta obavljena. Kvar je prijavljen još 27. 12, nadležni su proslijedili problem ekipi za nadzor mreže koja je preuzela nadzor nad mrežom 27.1. kako bi se ustanovilo što se događa na mojoj liniji i da m se proba prebaciti na neki drugi port (tako mi je pročitala agentica iz tehničke podrške što su napisali kolege iz te ekipe i spomenula je da su zapisali da još nije otvoren neki put… neki tehnički problem, nisam baš dobro zapamtio), Javit će mi se povratno. Valjda jednog dana. Samo to stvarno već predugo traje.

Evo baš sam HAKOMetrom sada (7.2. u 22.17h) provjerio trenutno stanje - sramotnih 431,68 Mbit/s download i 162,69 Mbit/s upload uz ping 80,84 ms za brzinu od 1000/500 Mbit/s!!!

Što više reći? Borim se s A1 već skoro mjesec i pol i još uvijek ništa! Već sam umoran od gotovo svakodnevnog zivkanja tehničkoj podršci i slanja mailova s podacima o izmjerenoj brzini. Stvarno sramota kako nikako niste u stanju riješiti problem! 

 

 

Packetloss je takoder prisutan u znatnoj mjeri kroz cijeli dan pogotovo vikendima. Ali ajde bar mi je A1 Ivica poslao poruku da su napravili provjeru moje linije… sramota! Koliko vidim cilj A1 sa ovim takozvanim provjerama i otklanjanjima smetnje to da nas uvjere da im je stalo i da stvarno popravljaju probleme, dok je istina da se nista ne radi jer im to ocito nije prioritet u poslovanju!

p.s za A1, ako stavite ovaj post kao “RIJESENO” kao u ovom slucaju, to nece popraviti nevaljali internet!

Razina korisnika 1

Da, i dalje još ništa s rješenjem problema velikog pinga. Kod mene već cca 1,5 mjesec. Stvarno izgleda da baš ništa ne rade po tom pitanju!!!

Palac dolje za A1 :(((

Razina korisnika 4
Bedž +3

@bijelijerry komuniciramo privatnom porukom i potvrđena je ispravnost u korištenju usluge pa me ispravi ako griješim. 😕 @Robert091 bio si ovih dana u kontaktu s našom Tehničkom podrškom?

Razina korisnika 1

@A1_IvanaM  naravno da sam bio! Već mi je muka koliko sam puta zvao Tehničku podršku. Stvar se još uvijek nije riješila stvar! To je stvarno sramota da u 21. stoljeću imam optiku a stranice mi se otvaraju kao da imam neku ADSL vezu. Sve je bilo dobro dok A1 nije “upgradeo” uslugu na 2/1 Gbit/s od kada je usluga svakim danom sve lošija.

Pa do kada više tako?!?

@Robert091 Pozdrav,
kontaktirala sam kolege Tehničkog odjela s obzirom na broj dana koliko imamo prijavljenu poteškoću. Ista je malo kompleksnije prirode pa iz tog razloga i duže čekaš na obradu . Trenutno te možemo zamoliti za strpljenje do povratnog kontakta kolega. Nadamo se da će kontakt uskoro uslijediti.

Razina korisnika 1

@A1_Nikolina hvala ti na informaciji, ali ta zamolba "za strpljenje" se već podosta izlizala, jer (gotovo) svaki put kada nazovem tehničku podršku ili kada napišem ovdje upit ponavlja se to isto - molimo za malo strpljenja. I ništa se ne događa i tako već skoro 2 mjeseca! Bilo je dogovoreno i točno vrijeme kada se trebao pojaviti tehničar kod mene i nije došao niti je javio zbog čega nije mogao doći!

Mislim da bi i ti, da toliko čekaš na rješenje problema od prve prijave, već lagano izgubila strpljenje i povjerenje u A1!

Koliko još moram čekati? Ako nije moguće rješenje problema, neka me neko kontaktira kako bi mi ponudio moguće solucije da znam što dalje! Ovako imam dojam da se ništa ne pokreće s mrtve točke! 

Samo update:  Nije istina da je problem rijesen, nego nisam htio da mi salju tehnicare. Identicna nestabilna veza i visoka, varijabilna latencija od 6 navecer!

Ekipa, nema smisla raspravljati sa A1 gospodom iz tehnicke podrske jer oni ionako ne mogu popraviti problem sa slabom infrastrukturom koji imaju zbog koje dolazi do zagusenja i packet lossa, gresaka, veceg pinga itd.

Sve sto ce se dogoditi ako kontaktirate nekoga iz tehncike je oni ce reci da su promijenili neku 'postavku', a zapravo ce biti IDENTICNO!

Eto to je sve od mene!

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav  @bijelijerry, vjerujem da za svaku poteškoću postoji rješenje. Ako i dalje imaš poteškoću s uslugom svakako ju ponovno prijavi tehničkoj podršci i reci da je situacija nepromijenjena, kolege možeš dobiti na broj 0800 091 091 0-24h.

Pozdrav  @bijelijerry, vjerujem da za svaku poteškoću postoji rješenje. Ako i dalje imaš poteškoću s uslugom svakako ju ponovno prijavi tehničkoj podršci i reci da je situacija nepromijenjena, kolege možeš dobiti na broj 0800 091 091 0-24h.

Postovani Karlo, problem nije rijesen, kontaktirao sam vas, poslao mail sa opisom problema i screenshotima i nisam dobio odgovor!

Veza je daleko gora za gaming nego sto je bila prije 15 godina preko bakra od carneta. Packetloss sveprisutan i ping skace svaki dan, cijelo popodne!

Razina korisnika 1

Evo mali update nakon što je prošlo DVA MJESECA otkada sam primijetio da mi navečer divlja ping i brzina downloada/uploada - a pogotovo uploada: stanje je skoro nepromijenjeno!

Pa zar stvarno ne postoji mogućnost da me se, nakon što mi je započeo nadzor mreže 27.1. iz kojeg bi se trebali vidjeti problemi na mojoj liniji, napokon ne prebaci na neku drugu centralu gdje je manje zagušenje linije i gdje navečer neće biti takvih oscilacija u latenciji i brzini uploada? Ako uopće i postoji takva centrala? 

 

Razina korisnika 1

Svaki dan sve gore i gore!

Evo upravo (25.2.2024. u 19:57 h) rezultati HAKOMetar aplikacije:

Download: 273,55 MBit/s

Upload: 124,33 MBit/s

Ping: 72,74 ms!

(od brzine 1000/500 MBit/s)!!!

 

Stvarno sramota od A1 i njihovog optičkog priključka! 

 

Razina korisnika 2
Bedž +3

@Robert091 pozdrav, molim te samo za još malo strpljenja kako kolege tehničari specijalizirani za ovakve situacije rade sve potrebne provjere vezano za tvoj slučaj. Po izvršenim provjerama i rješenju kolege će ti se povratno javiti. 

Razina korisnika 2
Bedž +2

@Robert091 provjerio sam prijavu s obzirom na to da si nam se javio privatnom porukom, razumijem tvoje nezadovoljstvo i to da imaš dojam da se “ništa ne radi” po pitanju poteškoće, no mogu ti potvrditi da nije tako. Tehnička podrška surađuje s nekoliko nadležnih odjela u ovom slučaju. Nadamo se brzom rješenju i još jednom nam je žao zbog poteškoća koje imaš. Nije nam cilj stvoriti nezadovoljnog korisnika, a vjerujem da to znaš i sam.

Razina korisnika 1

@A1_Karlo, OK, vjerujem da vam cilj nije stvoriti nezadovoljnog korisnika jer bi na taj način samo išli na ruke konkurenciji jer bi onda ljudi otišli tamo, ali kako objašnjavaš to da se na mojoj liniji nikako ne poboljšavaju stvari, već ispada da je cijelo vrijeme isto, odnosno ponekad čak i malo gore stanje s internetom!

Primjerice sinoć, 26.2. iza 21 h SVE stranice koje bih posjetio otvarale su se barem 10-ak sekundi, po slobodnoj procjeni! (a možda i malo više) ŠTO STVARNO NIJE NORMALNA STVAR! Pritom sam probao mijenjati preglednik iz kojeg surfam, ali isto mi se događalo i u Microsoftovom Edgeu i Googlovom Chromeu - SVE JE “TROKIRALO” i bilo je skoro nemoguće surfati internetom!

Izgleda da ništa od tog brzog rješenja! Ako itko od nadležnih tehničara posjećuje ovaj forum ili ste vi u kontaktu s njima, možete im prenijeti prijedlog da probaju moj postojeći priključak sa centrale u Velikoj Gorici, za što sam slučajno saznao da sam spojen tamo (još prije dvije godine radi veće dostupne brzine interneta), a to sam saznao kada sam prije dva tjedna ostao bez interneta na pola dana (problem je bio baš u centrali u Velikoj Gorici na koju nisam ni znao da sam prebačen), dok mi je šogor koji živi u istoj kući a povezan je na drugu centralu (u Novom Zagrebu), uredno imao internet cijelo to vrijeme (iako on ima nešto sporiju ugovorenu brzinu interneta - valjda ograničenje centrale ili dostupnih portova u njoj). 

Možda bi to napokon urodilo nekim plodom. Jer ovo stvarno više nema nikakvog smisla...     

Bedž

@Robert091, znam da ti je usluga bitna. Napravila sam provjeru u sustavu i vidljivo mi je da kolege svakodnevno rade dijagnostiku tvoje usluge i trude se pronaći rješenje. Vjerujem da će poteškoća uskoro biti riješena i da ćemo ovu temu pozitivno zaključiti na obostrano zadovoljstvo  . 

Odgovori