Riješeno

Dostava playstation 5 uredjaja

  • 28 November 2023
  • 301 odgovor
  • 13954 pregleda

Razina korisnika 4

Postovani, zanima me koliko trebamo cekati dostavu playstation 5 uredjaja nakon produzenja ugovorne obveze za internet usluge ? 
Usluga je aktivirana 25.11.2023. 
Pokusavam saznati tocne informacije o dostavi ps5 uredjaja jer se javljaju korisnici koji i duze od 14 dana od aktivacije usluge/a nisu dobili nikakve obavjesti o dostavi navedenog uredjaja. Neki i mnogo duze. 

Dosad stvarno imamo ugodna iskustva sa a1 djelatnicima i uslugama te Vas ljubazno molim za informaciju. 
Ne zelimo cekati mjesec i vise dana za uredjaj koji moze biti dostavljen za dva radna dana ako je na raspolaganju. 
 

LP

icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 28 November 2023, 21:13

Pogledaj original

Odgovora 301

Najrađe bi sam sebi odgovorio na ovo pitanje jer već znam kakav će odgovor biti 😓

Razina korisnika 4
Bedž +3

Svima kojima je potrebna provjera zahtjeva i pošiljke općenito, pozivam da nam se jave porukom OVDJE kako bismo za svakog ponaosob provjerili status zahtjeva. Od podataka nam treba ime i prezime vlasnika usluge, adresa za dostavu, OIB i kontakt broj. Apeliram da se podaci ne pišu ovdje javno zbog zaštite privatnosti i zato pozivam na individualan pristup. 

15.11 naruceno, slusalice stigle ali od ps5 ni traga ni glasa.samo laži svaki dan

Razina korisnika 4

15.11 naruceno, slusalice stigle ali od ps5 ni traga ni glasa.samo laži svaki dan

Ovaj tjedan sigurno ! 😂

Razina korisnika 4

Ima ovakvih tema od prosle godine na forumu

I prošle godine u ovo vrijeme su imali problem sa HP ekspresom

Razina korisnika 4

Na ljeto isto ?

I koliko vidim prije mjesec dana isto tako, a nije bio black week niti blagdani 

Razina korisnika 1

Kaos 🫨🫨🫨

Razina korisnika 6
Bedž +6

Kad nitko ne želi za kikiriki radit u HP-u, pa je "jadan" HP prisiljen zapošljavati indijce, nepalce, ovi tražeći adrese završe na zagrebačkom kolodvoru čekajući vlak za dojčland. Pa eno neki dan slučaj iz Pule- cijela se Pula žalila kak ne dobivaju račune, kad ono interna hp inspekcija našla cijelo skladište neisporučenih pošiljaka kod svih dva poštara u Puli. Da, dobro ste pročitali, Pula ima dva (2) poštara i oba, obadva su pala 😛😅

Kad nitko ne želi za kikiriki radit u HP-u, pa je "jadan" HP prisiljen zapošljavati indijce, nepalce, ovi tražeći adrese završe na zagrebačkom kolodvoru čekajući vlak za dojčland. Pa eno neki dan slučaj iz Pule- cijela se Pula žalila kak ne dobivaju račune, kad ono interna hp inspekcija našla cijelo skladište neisporučenih pošiljaka kod svih dva poštara u Puli. Da, dobro ste pročitali, Pula ima dva (2) poštara i oba, obadva su pala 😛😅

 

Da su iz A1 poslali Ps5 već bi bili dostavljeni davnih dana kao što su dostavljene slušalice iz iste narudžbe. Što će reći da ih nisu poslali i nije problem u HP-u isto kao što nije problem u opsegu posla zbog Black Friday-a. Jer ako stigneš zapakirat jednu kutiju sa slušalicama možeš zapakirat i drugu sa Ps5 ako ju imaš. 

Razina korisnika 4

Da je to uzrok zastoja vec bi odavna uzeli neku od raznih dostavnih firmi . Volio bi da znam - doci ce do bozica - nece doci do bozica - tako da ih odjebem 

Razina korisnika 1

Dali je netko od vas možda platio račun na kojem je tih 12€ za PS5, ja sam ih tražio da maknu tu stavku, mislim da nije ok plaćati nešto šta se ne koristi.

Razina korisnika 4

Nisam jos dobio ali pretpostavljam da ce biti iznos uracunat bez obzira sto uredjaj nismo dobili tu nema zastoja 

Razina korisnika 1

Došao jučer račun i naravno da je uračunato 12€ za PS5 i zato sam tražio da to korigiraju

Razina korisnika 4

Da ne naplacuju dok nemas uredjaj

Razina korisnika 1

Dali je netko od vas možda platio račun na kojem je tih 12€ za PS5, ja sam ih tražio da maknu tu stavku, mislim da nije ok plaćati nešto šta se ne koristi.

Još nisam dobio prvi račun… ali čim dobijem, šaljem prigovor i tražim da se stavka izbriše/oprosti.
Ne znam koliko je zakonski ispravno naplatiti uređaj/uslugu, samim time što nemamo nikakvu konkretnu informaciju niti uređaj.

Samim ne pružanjem konkretnih informacija vezanih za isporuku naručene robe, direktno krše Zakon o zaštiti potrošača. Konkretno Članak 60., stavka 8. - Prije nego što potrošač sklopi ugovor izvan poslovnih prostorija odnosno ugovor na daljinu ili bude obvezan odgovarajućom ponudom, trgovac ga mora na jasan i razumljiv način obavijestiti o: uvjetima plaćanja, uvjetima isporuke robe ili pružanja usluge, vremenu isporuke robe ili pružanja usluge te, ako postoji, načinu rješavanja potrošačkih pritužbi od strane trgovca.

 



 

Razina korisnika 1

Bacite oko na aplikaciju, vjerojatno je već formiran račun 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ah, znači vama na ugovoru niš ne piše o roku isporuke PS5? On je u biti bio bonus za potpisivanje/produživanje ugovora i nije bitna stavka za uslugu koju primarno plaćate (internet+tv ili samo internet).

Ne mogu vam naplaćivati nešto kaj još nisu isporučili, ako stvarno imate tu stavku na računu, to je za inspekciju. Tek kad ga dobijete, tek od tada vam mogu i početi naplaćivati tu stavku.

Koliko vidim po drugim forumima, A1 je cijeli 11.mjesec imal akciju za 12€/mj.,od 23.11.nude samo slim verziju, a svega se dvoje ljudi pohvalilo kak je dobilo svoje uređaje…od toga jedan nikak nije uspio spojit svoj ps5 na internet, da li je na kraju uspio nije mi se dalo čitat sve.

Negoo, ako nešto predobro izgleda da bi bilo istinito, onda vjerojatno i nije istinito...budite ljubazni pa pronađite link na bilo koji site bilo gdje u svijetu, može i bangladeš, gdje netko, pogotovo teleoperater, nudi ps5 za 289€. Najnižu cijenu sam vidjela 399$. 

Razina korisnika 4

Mislim da to cesto ide odmah na sljedeci racun jer se smatra u normalnim okolnostima i poslovanju da ce uredjaj biti dostavljen uredno korisniku…

Posebno je neugodno sto se ps5 po promo cijenama koristi kao magnet za korisnike nove i stare da se odluce produziti ugovor. To je sasvim ok ako kupcima dajes to sto su kupili ali ovo…

Razina korisnika 4

Ah, znači vama na ugovoru niš ne piše o roku isporuke PS5? On je u biti bio bonus za potpisivanje/produživanje ugovora i nije bitna stavka za uslugu koju primarno plaćate (internet+tv ili samo internet).

Ne mogu vam naplaćivati nešto kaj još nisu isporučili, ako stvarno imate tu stavku na računu, to je za inspekciju. Tek kad ga dobijete, tek od tada vam mogu i početi naplaćivati tu stavku.

Koliko vidim po drugim forumima, A1 je cijeli 11.mjesec imal akciju za 12€/mj.,od 23.11.nude samo slim verziju, a svega se dvoje ljudi pohvalilo kak je dobilo svoje uređaje…od toga jedan nikak nije uspio spojit svoj ps5 na internet, da li je na kraju uspio nije mi se dalo čitat sve.

Negoo, ako nešto predobro izgleda da bi bilo istinito, onda vjerojatno i nije istinito...budite ljubazni pa pronađite link na bilo koji site bilo gdje u svijetu, može i bangladeš, gdje netko, pogotovo teleoperater, nudi ps5 za 289€. Najnižu cijenu sam vidjela 399$. 

Pise svima - u roku od 14 dana od aktivacije usluge -

Razina korisnika 2

Evo da vam javim da su mene zvali danas i ocito je u posti problem, kao probali su dostaviti makar ja nisam dobila ni obavijest ni nista i onda su vratili u postu. Zvali su da potvrde adresu i poslat ce mi broj za pracenje posiljke i probat ponovo dostavit, ako ne onda mogu podic u postanskom uredu. Valjda ce i vas zvat uskoro onda. Sretno:)

Evo da vam javim da su mene zvali danas i ocito je u posti problem, kao probali su dostaviti makar ja nisam dobila ni obavijest ni nista i onda su vratili u postu. Zvali su da potvrde adresu i poslat ce mi broj za pracenje posiljke i probat ponovo dostavit, ako ne onda mogu podic u postanskom uredu. Valjda ce i vas zvat uskoro onda. Sretno:)

Od kada ti čekaš plejku, kada ti je aktivirana usluga?

Razina korisnika 2

@Baticeli aktivirano 20.11. 

Razina korisnika 1

Ajde nešto se ipak pokreće strpljen spašen 

Odgovori