Riješeno

Dostava playstation 5 uredjaja

  • 28 November 2023
  • 301 odgovor
  • 14001 pregled

Razina korisnika 4

Postovani, zanima me koliko trebamo cekati dostavu playstation 5 uredjaja nakon produzenja ugovorne obveze za internet usluge ? 
Usluga je aktivirana 25.11.2023. 
Pokusavam saznati tocne informacije o dostavi ps5 uredjaja jer se javljaju korisnici koji i duze od 14 dana od aktivacije usluge/a nisu dobili nikakve obavjesti o dostavi navedenog uredjaja. Neki i mnogo duze. 

Dosad stvarno imamo ugodna iskustva sa a1 djelatnicima i uslugama te Vas ljubazno molim za informaciju. 
Ne zelimo cekati mjesec i vise dana za uredjaj koji moze biti dostavljen za dva radna dana ako je na raspolaganju. 
 

LP

icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 28 November 2023, 21:13

Pogledaj original

Odgovora 301

Razina korisnika 6
Bedž +6

@A1_IvanaM , jučer na hrt1 vidjeh vašu reklamu- nudite  mobitel (e to nisam zapamtila koji) + ps5 za 15 € mjesečno.

Razina korisnika 4

Shvaćam nezadovoljstvo i ljutnju s druge strane, i svjesna sam što god sad napisala da neće biti prihvaćeno i zaista mi je žao zbog toga. 😕 Nisu “template” odgovori, nismo “botovi”, no za provjeru zahtjeva ne smijemo koristiti pristup javne stranice i zato pozivamo da nam se svi obuhvaćeni ovom tematikom jave privatnom porukom prema uputi iznad. Napravi se provjera zahtjeva i dostave uređaja, i komuniciraju se konkretnije info. Potvrđujem da se uređaji šalju tek po realizaciji produljenja postojeće ugovorne obveze ili aktivacije novog priključka, ne šaljemo ih usred postupka same realizacije zahtjeva. 


 Potvrdjujem da je krenuo deseti dan od realizacije usluge te nista jos nije poslano nazalost…

Shvaćam nezadovoljstvo i ljutnju s druge strane, i svjesna sam što god sad napisala da neće biti prihvaćeno i zaista mi je žao zbog toga. 😕 Nisu “template” odgovori, nismo “botovi”, no za provjeru zahtjeva ne smijemo koristiti pristup javne stranice i zato pozivamo da nam se svi obuhvaćeni ovom tematikom jave privatnom porukom prema uputi iznad. Napravi se provjera zahtjeva i dostave uređaja, i komuniciraju se konkretnije info. Potvrđujem da se uređaji šalju tek po realizaciji produljenja postojeće ugovorne obveze ili aktivacije novog priključka, ne šaljemo ih usred postupka same realizacije zahtjeva. 

A zašto se za konkretnu informaciju treba čekati 5 dana, dal' im stvarno toliko treba da provjere?

Razina korisnika 4

Pogledaj u privatne poruke gdje si ostavio podatke mozda vec imas informaciju neku 

Pogledaj u privatne poruke gdje si ostavio podatke mozda vec imas informaciju neku 

Ma nemam, čekam povratnu informaciju ne od admina ovog foruma nego od službe za dostavu, a od njih se nitko ne javlja već danima

Razina korisnika 4

Ti si bar na sluzbi za dostavu. Ja nemam nista 🥲

Ti si bar na sluzbi za dostavu. Ja nemam nista 🥲

Mislim nije služba za dostavu, krivo sam napisao, nego nadležna služba, tako su mi bar napisali 🤷‍♂️

Razina korisnika 4

😂😅🥹🥺😢😭

Razina korisnika 1

Meni su upravno na privat napisali da vjeruju kako bi ovaj tjedan trebali imati broj pošiljke, tj. da će biti poslan. Usluga je aktivirana 25.11.
Malo sam skeptičan, ali se nadam najboljem.  :)

Razina korisnika 1

Zvuči čudno ali i ja sam dobio isti odgovor, nekako sumnjam u njihove navode ali možda me i iznenade 😂

Razina korisnika 4

Svi imamo taj odgovor 😂

Ja nemam, ja im već idem na živce, ja ću dobiti plejku druge godine 😂

Razina korisnika 1

ma sve stoji, svi dobivamo te ne-template odgovore. 🤣

Samo ne kužim poslovnu logiku iza zavlačenja klijenata.
Osobno bih više cijenio da napišu/potvrde da imaju backlog 10-15 dana kod dostava, čekaju isporuku dobavljača ili da ne očekujemo dostavu prije određenog datuma. 
Istina, malo bih grintao i bio nezadovoljan… ali bi barem imao istinitu i okvirnu inforamciju, te znao kada očekivati dostavu. 
Ako se boje otkazivanja Ugovorne obveze korisnika, prije ću otkazati radi ovakvog zavlačenja...

Naruceno 16.11.2023 uz produljenje ugovora, reda radi sam uzeo i slusalice one za 1 eur koje su uredno stigle 23.11 pa mi nije jasno kako zbog "guzve" jednu stavku mogu poslat a drugu ne. 

Pozdrav, ja sam 28.11. telefonski ugovorio internet i tv uz ps5. Rečeno mi je da je rok za instalaciju zakonski 30 dana i tek onda šalju ps5 na adresu 😂. Uzmem malom poklon za Božić, ali izgleda onaj tamo 2024. 

Razina korisnika 4

Ps5 se salje nakon ukljucenja ili instalacije uredjaja koji pruza uslugu. Isto tako ugovor skopljen na daljinu je pravno nevazeci dok se ne plati prvi racun. Takodjer korisnik ima pravo raskinuti ugovor u roku 14 dana. 
 

Kupljeni uredjaj se dobiva najkasnije 14 dana od ukljucenja usluge. - tesko i nikako izgleda 

Rokovi ne sluze nicemu ako se ne moraju postivati a  A1 uzorno pokazuje da im puca kubura za rokove,prava i obveze prema korisnicima, ali sigurno ce vam poslati racun koji ce doci na vrijeme. Kao sto i router dodje i prije vremena kao da ga sam vrag nosi leteci. 

Slazem se da je najgore sto se ne moze dobiti nikakva pouzdana informacija vec se sve svodi na uzmi ili ostavi , cekaj ili storno i ko vas jebe drugovi. 
 

Mislio sam da ne moze gore od Telemacha ali ovi se skolovali u mordoru izgleda jbg.

Razina korisnika 4

Pozdrav, ja sam 28.11. telefonski ugovorio internet i tv uz ps5. Rečeno mi je da je rok za instalaciju zakonski 30 dana i tek onda šalju ps5 na adresu 😂. Uzmem malom poklon za Božić, ali izgleda onaj tamo 2024. 

Zalosno. Kupis djetetu poklon mjesec dana prije i pusiona. I jos ce ti nabiti na nos neki izmisljeni propis ili jos bolje ne reci nista dok to ne dopizdi. 
 

Koliko novaca tope na reklame mogli su svoj ducan i dostavnu sluzbu imati.

Razina korisnika 4

ma sve stoji, svi dobivamo te ne-template odgovore. 🤣

Samo ne kužim poslovnu logiku iza zavlačenja klijenata.
Osobno bih više cijenio da napišu/potvrde da imaju backlog 10-15 dana kod dostava, čekaju isporuku dobavljača ili da ne očekujemo dostavu prije određenog datuma. 
Istina, malo bih grintao i bio nezadovoljan… ali bi barem imao istinitu i okvirnu inforamciju, te znao kada očekivati dostavu. 
Ako se boje otkazivanja Ugovorne obveze korisnika, prije ću otkazati radi ovakvog zavlačenja…

14 dana od aktivacije usluge mozete raskinuti ugovor bez penala. Tako da svi pripazite na to jer ovo zavlacenje upravo tome i sluzi. 
 

“ovaj tjedan sigurno”  “kroz par dana” “uskoro” “pretpostavljam kroz iduci tjedan” samo su tipicni primjeri zavlacenja korisnika bez davanja konkretnih informacija ali bitno da vrijeme ide 

 

Razina korisnika 1

Ma samo neka kažu u glavu di šteka pa onda neka se svako za sebe odluči dali će čekati ili će sve otkazati. Koristim A1 mrežu godinama i nikada nije bilo ovakvih propusta. Čak bi se i Telemach posramio. Razlog je taj što ga nemaju nigdje na lageru i to potvrđuje činjenica da su Veki95 dostavili slušalice (znači da HP ne šteka) ne kužim kako se za to nije trebalo čekati 650 dana. Mah sve u svemu veliki kupus. 

Razina korisnika 2

I meni je usluga aktivirana 20.11. pa jos ni traga ni glasa o ps5. Rekli su da se uredaj salje odmah nakon aktivacije usluge i uskoro cu dobiti obavijest od dostavne sluzbe vezano uz paket. To je bilo 23.11. i poslije opet nista. Jos cekam uredaj

Razina korisnika 1

Ja bi volio samo nekako doći do info kada je zadnji PS5 isporučen (Blagdanska ponuda) i dali je nekom uopće isporučen od aktivacije preko blagdanske ponude.

 

Razina korisnika 4

I meni je usluga aktivirana 20.11. pa jos ni traga ni glasa o ps5. Rekli su da se uredaj salje odmah nakon aktivacije usluge i uskoro cu dobiti obavijest od dostavne sluzbe vezano uz paket. To je bilo 23.11. i poslije opet nista. Jos cekam uredaj

Strasno to je vec dva tjedna od aktivacije…ovo nije nikakva zatrpanost neke dostavne sluzbe ovo je praksa koju a1 uredno provodi

Razina korisnika 2

Ma samo da jave doc ce tad i tad da znam kolko jos moram cekat. Ovo nema smisla, racuni dolaze a uredaja nigdje.

Razina korisnika 4

Ovdje vec ima toliko ljudi za prijavu hakomu i 

mingu.

@A1_Ana @A1_IvanaM @A1_Darka 

Hoće netko napokon biti iskren s nama?

Zar Vama vaši korisnici ništa ne znače?

Odgovori