Riješeno

Dostava playstation 5 uredjaja

  • 28 November 2023
  • 301 odgovor
  • 13957 pregleda

Razina korisnika 4

Postovani, zanima me koliko trebamo cekati dostavu playstation 5 uredjaja nakon produzenja ugovorne obveze za internet usluge ? 
Usluga je aktivirana 25.11.2023. 
Pokusavam saznati tocne informacije o dostavi ps5 uredjaja jer se javljaju korisnici koji i duze od 14 dana od aktivacije usluge/a nisu dobili nikakve obavjesti o dostavi navedenog uredjaja. Neki i mnogo duze. 

Dosad stvarno imamo ugodna iskustva sa a1 djelatnicima i uslugama te Vas ljubazno molim za informaciju. 
Ne zelimo cekati mjesec i vise dana za uredjaj koji moze biti dostavljen za dva radna dana ako je na raspolaganju. 
 

LP

icon

Najbolji odgovor od A1_Darka 28 November 2023, 21:13

Pogledaj original

Odgovora 301

Draga ekipa,

Neprihvatljivo je kašnjenje isporuke konzole PlayStation 5, koja je ključni dio paketa internetskih usluga koji sam kupio. Dok je instalacija internetskog rutera izvršena brzo, isporuka PlayStation 5 konzole nije realizirana, unatoč vremenu koje je prošlo od aktivacije usluge. Ova situacija postaje sve zabrinjavajuća i izgleda kao kršenje ugovora koji uključuje i internetsku uslugu i uređaj PlayStation. Samim tim nisam ni prema uvjetima korištenja dužan platiti prvi račun jer uplatom pravno prihvaćam ugovor, a usluga/uređaji nisu isporučeni.

Nedostatak specifičnih informacija i dugotrajno čekanje na konzolu ne samo da je frustrirajuće, već loše odražava vašu posvećenost zadovoljstvu kupaca. Mnogi od nas su u neizvjesnosti neprihvatljivo dugo, i situacija zahtijeva hitno ispravljanje.

Molim vas da se suzdržite od davanja template odgovora poput "molim te, javi nam svoje podatke da pogledamo o kojem je točno paketu riječ pa ti mogu dati informaciju" - samo svjedočimo odugovlačenju od strane različitih support timova kako na forumu tako i na telefonskoj podršci. Vašem Whatsapp kanalu za podršku treba više od 6 sati za dobiti first reply. Ako ne možete posvetiti osobu za Whatsapp support, možda bi bilo bolje da ga uopće nemate, jer ovakva usluga samo dodatno frustrira vaše kupce. Iako razumijem potrebu za procjenom pojedinačnih slučajeva, očito je da je ovaj problem široko rasprostranjen i utječe na brojne kupce. Zaslužujemo transparentno i sveobuhvatno objašnjenje u vezi s kašnjenjem i konkretan vremenski okvir za isporuku PlayStation 5.

Ako se ovaj problem ne riješi hitno, spreman sam eskalirati pitanje višem menadžmentu unutar A1. Vjerujem da je imperativ da imamo pošten i transparentan tretman kao kupci; radi se o povjerenju i pouzdanosti usluga i promocija A1.

Zahvaljujem na vašoj pažnji i očekujem brzo i zadovoljavajuće rješenje, ne samo za mene, već za sve pogođene kupce.

Hvala

Svaka čast, sve jako ljepo sročeno 👏👏

Razina korisnika 4

Bilo bi jako lijepo da se s ove teme makne oznaka -rjeseno- jer nikome od nas nista nije rjeseno dapace nemamo nikakve informacije o dostavi kupljenih proizvoda !

Razina korisnika 1

Pozz ekipa. Da vas nadopunim meni su rekli prvih tjedan dana da će isporka uređaja biti. 16.11 je instaliran ruter i priključen internet. U ponedeljak sam se javio i rečeno je da se uređaj šalje 10 dana nakon aktivacije paketa. I da je trenutno moj uređaj vidljiv u sistemu i da je spreman za slanje ali ni traga ni glasa od HP-a tako da sretno. Iskreno razoracan sam sporom realizacijom.

Razina korisnika 1

Totalno nejasna situacija…mislim da je jedini pravi razlog tome da ga nemaju na skladištu odnosno da je dobavljač rasprodao zalihe pa sada ganjaju druge koji će ih isporučiti po sličnoj cijeni jer drugog objašnjenja nema…HP dostavlja u roku 2 dana (provjereno za smart uređaje ) ako  ih imaju na stanju, tako da bi najsretniji bio da se javi netko sa jasnim objašnjenjem pa da znamo svi na čemu smo kako bi mogli reagirati na vrijeme  a ne da bude prekasno. Mislim zašto bi netko trebao uopće čekati 10 dana za isporuku uređaja, totalno van pameti.
Jako neozbiljno za jednu tvrtku kao što je A1.

 

Razina korisnika 2

Želim vas obavijestiti da je moja nova tema, u kojoj sam tražio pojašnjenje i raspravu o kašnjenju isporuke PlayStation 5 konzola, izbrisana od strane A1. Ovo djeluje kao oblik cenzure i ne odražava transparentnost i posvećenost zadovoljstvu kupaca. S obzirom na to, ponovno naglašavam potrebu da A1 hitno i transparentno adresira ovaj problem, ne samo za mene, već za sve pogođene kupce. Očekujemo brzo i zadovoljavajuće rješenje.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Želim vas obavijestiti da je moja nova tema, u kojoj sam tražio pojašnjenje i raspravu o kašnjenju isporuke PlayStation 5 konzola, izbrisana od strane A1. Ovo djeluje kao oblik cenzure i ne odražava transparentnost i posvećenost zadovoljstvu kupaca. S obzirom na to, ponovno naglašavam potrebu da A1 hitno i transparentno adresira ovaj problem, ne samo za mene, već za sve pogođene kupce. Očekujemo brzo i zadovoljavajuće rješenje.

 

Ne bi ti bila obrisana tema da nisi isti post koji si postavil ovdje i koji ti nije obrisan samo prekopirao u svojoj "novoj" temi. To je kršenje pravila foruma, nikakva cenzura. Inače bi ti i ovdje obrisali taj post. A nisu. Dakle, ako si želio svoju temu o PS5, nisi trebal pisati ovdje. I imal bi svoju temu, kao kaj je i mnogi prije tebe imaju.

Razina korisnika 4
Bedž +3

Ekipa, svi koji se susrećete s kašnjenjem PS5 uređaja možete nam se javiti OVDJE s podacima (ime i prezime, adresa za dostavu, OIB i kontakt broj). Ovo nije preusmjeravanje upita ili zataškavanje info već moramo napraviti provjeru zahtjeva, a podatke ne smijemo imati javno objavljene zbog zaštite privatnosti. Ono što možemo potvrditi je da uređaje šaljemo po realizaciji produljenja ili aktivacije novog priključka i da smo za vrijeme Black Friday Week imali zaista veliki interes za ponudom pa se na obradu zahtjeva i dostavu paketa čeka nešto dulje od predviđenog roka. 

Ekipa, jel tko dobio kakve suvisle informacije gdje je plejka, ili dal' je kome možda došla?

Razina korisnika 1

Upit poslao ali nema odgovora

Upit poslao ali nema odgovora

Također, već dva dana provjeravaju gdje je zapelo, možda i upite nadležnoj službi šalju HP ekspresom pa zato kasni 🤷‍♂️

niti meni jos ni traga ni glasa o dostavi istoga, ugovor produljen 24.11.

 

Razina korisnika 4

Nista jos, nemam nikakve informacije nazalost...

Razina korisnika 6
Bedž +6

Kak to da još niste nabavili svoj primjerak, PS5 je u prodaji već 3 godine? Zašto ga kupujete baš sada, a niste npr.prošle ili pretprošle godine?

Razina korisnika 4

Kak to da još niste nabavili svoj primjerak, PS5 je u prodaji već 3 godine? Zašto ga kupujete baš sada, a niste npr.prošle ili pretprošle godine?

Totalno nerelevantno za ovu situaciju. Pitanja na razini osobe od 12 godina.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pa ne bih se baš složila. Ako ste bez PS5 mogli 3 godine, onda vam još par dana čekanja više ne bi trebalo predstavljati neki veći problem.

Evo baš sam pogledala kaj SD ima u ponudi od PS5. Jedan je nedostupan, onaj najjeftiniji, a svi ostali su jeftiniji nego u A1. I isporuka ide odmah i još se dobije popust. Uopće ne vidim nikakvu povoljnost kupovine PS5 od A1.

Nije nepoznato niti je od jučer prisutan problem spore isporuke od strane A1, mada možda ovdje i nije toliko kriv. 

 

Razina korisnika 4

Sto pojedini kupci kupuju i po kojim uvjetima je njihova osobna stvar. Poanta je da a1 prodaje to sto prodaje mozda nekad i po boljim uvjetima nego druge trgovine ali nije u stanju isporuciti. Ne vidim uooce razloga zasto branis korporaciju koja je itekako odgovorna za ono sto prodaje i ugovore koje sklapa s kupcima. Mogu oni savrseno mazati oci i bez pomoci civila 😂

Razina korisnika 6
Bedž +6

Kako je povoljniji 600 i 672€ ps5 u A1 od 519, 570 i 550€ u SD? 🤭🤪🤔

Razina korisnika 4

Kako je povoljniji 600 i 672€ ps5 u A1 od 519, 570 i 550€ u SD? 🤭🤪🤔

Ugovori se sklapaju pojedinacno sa svakim korisnikom ovisno o uvjetima i mogucnostima koje A1 nudi kod pregovora tako da govoris iz dupeta sorry + black friday akcija koja je prosla + blagdanska ponuda 

Kako je povoljniji 600 i 672€ ps5 u A1 od 519, 570 i 550€ u SD? 🤭🤪🤔

Kojim izracunom si dosao do cifre od 600 pa cak i 672 eura, ako mjesecno iznosi 12 eura iduca 24 mjeseca

Razina korisnika 6
Bedž +6

@Barcelonavk , po sadašnjoj,ne-black friday cijeni, odi na a1 web pa vidi, ovaj vaš od 1€+12/24, sad je 1€+25/24, onaj drugi je 67€ +28/24. I ne piše da su rasprodani 😅.

Meni se čini da je A1 blagdanska promocija i black friday prodaja usporedno sa regularnom prodajom,tj.da je A1 vaše uređaje naručio tek po vašim ugovorima.tj.možda je odvojio npr. 100 ps5 za promociju i sve preko toga mora naručiti, a i taj broj je vjerojatno limitiran.

To me podsjetilo kad sam ja prednaručila svoju S21 Ultru u SD. Čekala sam je mjesec dana, došla mi je mjesec dana poslije dana kad je službeno puštena u prodaju u Hrvatskoj. Dakle, bez obzira kaj je bila u prodaji i na lageru, svoju ultru sam čekala jer ju je SD naručio od Samsunga po mojoj narudžbi. Zato ja imam limitiranu ekskluzivnu seriju od 16GB RAM-a, koja se radila samo po prednarudžbi.

P.S.ako je vaš ps5 onaj za koji na SD piše da je nedostupan, bute se malo strpili dok ne dođe, pošto na više foruma piše da je SD glavni distributer Sonyja (kao i Samsunga isto)

Razina korisnika 4

Navjerojatnije ima vise uzroka. Ps5 slim lansiran pocetkom studenog za US trziste se bez velike pompe pojavio i u EU. Preko noci je osvanuo na web shoppvima a poznato je da je sony prekinuo proizvodnju originalnog modela koji se prodaje dok ima zaliha a proizvodi se iskljucivo slim. Ne opravdavam a1 i nadam se da cemo brzo svi dobiti sto smo narucili. Jer to je ipak najbitnije ! Ovdje u ovoj temi se radi o ljudima koji su narucili uredjaj debelo prije sadasnjih cijena. Cijena slim modela je ista tako da se nistq ne mijenja. Po svemu sudeci zrtve smo BF ludila i sporosti a1 internog sustava rada. 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Isto tako je općepoznato da isporuke PS5 kasne od strane Sonyja od početka, znači sve 3 godine, tak da, kao kaj i vi morate čekati da dođete na red ovisno o vremenu u kojem ste izvršili narudžbu, tak vjerojatno i A1 mora čekati na svoj red da mu Sony (ili SD) isporuči naručenu količinu, a kad se uz to još uzme u obzir i HP...ne isplati vam se živcirati, dobit ćete svoje uređaje, malo ćete dulje čekati od predviđenog roka, ali ćete ih dobiti, nadam se, u nekom razumnom roku. 

Razina korisnika 4
Bedž +3

Shvaćam nezadovoljstvo i ljutnju s druge strane, i svjesna sam što god sad napisala da neće biti prihvaćeno i zaista mi je žao zbog toga. 😕 Nisu “template” odgovori, nismo “botovi”, no za provjeru zahtjeva ne smijemo koristiti pristup javne stranice i zato pozivamo da nam se svi obuhvaćeni ovom tematikom jave privatnom porukom prema uputi iznad. Napravi se provjera zahtjeva i dostave uređaja, i komuniciraju se konkretnije info. Potvrđujem da se uređaji šalju tek po realizaciji produljenja postojeće ugovorne obveze ili aktivacije novog priključka, ne šaljemo ih usred postupka same realizacije zahtjeva. 

Shvaćam nezadovoljstvo i ljutnju s druge strane, i svjesna sam što god sad napisala da neće biti prihvaćeno i zaista mi je žao zbog toga. 😕 Nisu “template” odgovori, nismo “botovi”, no za provjeru zahtjeva ne smijemo koristiti pristup javne stranice i zato pozivamo da nam se svi obuhvaćeni ovom tematikom jave privatnom porukom prema uputi iznad. Napravi se provjera zahtjeva i dostave uređaja, i komuniciraju se konkretnije info. Potvrđujem da se uređaji šalju tek po realizaciji produljenja postojeće ugovorne obveze ili aktivacije novog priključka, ne šaljemo ih usred postupka same realizacije zahtjeva. 

Imate li informaciju hoce li PS5 ponovo bit dostupan za 12€ mjesecno? Hocete li obnavljati zalihe ili je rasprodano do daljnjeg? 

Razina korisnika 4
Bedž +3

@Kosarka265 trenutno nam je ponuda za 1 EUR po preuzimanju + 25 EUR mjesečna rata i drugi model PS5 je 67 EUR po preuzimanju + 28 EUR mjesečna rata. Ovdje https://www.a1.hr/privatni/uredaji-uz-pakete si možeš popratiti aktualne uređaje iz naše ponude uz fiksnu uslugu. Ponuda koja te zanima bila je dostupna za vrijeme Black Friday Week i pitanje je hoćemo li do kraja godine ponovno imati tu promociju.

Odgovori