Poštovani,
htio bi znati iz kojeg razloga već više od tjedan dana imam smanjenu brzinu i iznimno visok ping navečer?
https://www.speedtest.net/result/15173675117
Tokom dana je sve uredno, ping na a1 server 1ms, brzina 1000/500 kao i ugovoreno ali nevečer sve ode kvragu.
Hvala
Spora optika i visok ping navečer
Morao sam napraviti account da iskomentiram ovu temu.
Imam isti problem već 3 mjeseca, tehničar je bio, i u tom trenutku je veza bila u redu pa su ustanovili da zapravo problem ne postoji.
Imam Gbit internet paket, kada sve funkcionira kako treba download bude ~900, upload ~450.
Ali ne funkcionira kako treba, jer svaki dan po nekoliko sati u danu padnu brzine, a ping skoči sa 15-16 na 100+.
U pravilu se to dešava u noćnim satima, ali danas primjerice se već krenulo dešavati u 11 ujutro.
Problem očito traje mjesecima, i stvarno mi nije jasno kako do sad nije rješen.
Smece od A1 optike se nastavlja i u ovom mjesecu
Bio tehnicar, dosao oko 19:20 iako je dogovoren termin bio 20-21 ali nebitno bilo bi isto, izmjerio optiku i ocekivano sve uredu, proslijedio je kolegi koji radi ujutro.
Danas je prvi uzastopni dan: https://i.imgur.com/pUKw2Cl.png
Neke novosti kod drugih?
Trend od svakog drugog dana se nastavlja u nesto kracim razmaknutim periodima, napravio sam i "certificirana" hakometar mjerenja s kojim cu ocito morat radit prituzbu hakom-u jer nista od A1, bitno da oni navuku korisnike na super/mega/giga brzine i da prodaju sto vise paketa.
https://i.imgur.com/VLCrZUU.png
https://i.imgur.com/7h1XS65.png
Pitanje je koliko korisnika uopce obuhvaca, vjerujem da oni koji su nesto primjetili da su zvali (nadam se), meni je SZK dogovorila tehnicara za sljedeci tjedan ako pogodi vrijeme i dan 😁
Za sad od 01-11 je bilo jedan dan lose drugi dobro (koji kratki spike)
Neće ti oni riješiti problem na centrali, ali ako se skupi dovoljno pritužbi, onda će oni na centrali prije riješiti isti :)
U svakom slučaju zvati SZK, prijaviti problem, budući da su se javili isti ljudi (osim zenka, ti si novi tu na temi), vjerujem da je opet problem sa centralom Črnomerec.
Jedino sto mi je SZK ikad napravila je resetiranje rutera da se moram zezat sa ponovnim postavljanjem imena wlana i sifre. Koristio bi grublje rijeci ali bi dobio ban.
Začudila bi se, ali mobilni internet (nema neke razlike između A1 i HT-a tu baš) u RH je zapravo prilično dobar. Držimo se na solidnom 20-om mjestu na svijetu i po prosječnoj brzini smo bolji od Švicarske, Kanade, Francuske, Austrije, Grčke, Belgije, Njemačke, Italije, Japana, UK-a, Španjolske.
Također nam je pokrivenost jača strana (iako tu igra i to što smo geografski relativno mali).
No, da se vratimo on-topic, čini se da je danas sve OK sa pingom i brzinom.
Ovaaj, pa valjda je logično da koristim A1 mrežu, ne vidim razloga biti forumaš na mreži koju ne koristim.🤪
Imam S21 Ultru 5G,ograničenu ediciju sa 16GB RAM-a,pravi raritet, ako želiš kupit, prodajem je za 1200€ 😛, živim na moru, nije bitno koji grad, A1 tvrdi da tu ima super 4G signal i najbržu 5G mrežu...koju ja do sad nisam vidjela a prošla grad uzdugo i poprijeko 🤣. U Zagrebu je malo bolja situacija,ali svugdje drugdje- A1 sucks...Jedino da kompletnu Hrvatsku strpamo pod Zagreb, možda bi tad A1 pružio bolju uslugu i drugdje.
Loš 4G signal?? Loooš 4G signal?????
Daj mi taj loš 4G signal, a evo tebi stvarno loš 4G signal 😛
Tocno, ne znam gdje ti zivis i koji uredjaj i provider koristis ali ovo je moj rezultat s dvije crtice, a moja osobna usporedba je i nebitna ovo je i dalje sramotno za OPTIKU
Danasnja zalost predivne A1 optike, moze proci i kao los 4g signal
Loš 4G signal?? Loooš 4G signal?????
Daj mi taj loš 4G signal, a evo tebi stvarno loš 4G signal 😛
U svakom slučaju zvati SZK, prijaviti problem, budući da su se javili isti ljudi (osim zenka, ti si novi tu na temi), vjerujem da je opet problem sa centralom Črnomerec.
Ja ću danas isto pokrenuti skriptu za logiranje pinga, čisto da se nađe.
Danasnja zalost predivne A1 optike, moze proci i kao los 4g signal
Pingana dva razlicita servera po 3 puta svakih 5 minuta, pocinje lagano divljati od oko 18:30 s normalnim periodima izmedju, onda od oko 20:30 pa do 22:55 je katastrofa
Barem ne dopušta na novim ZTE F8648P uređajima.
Moram se nazalost pridruziti temi, inace se i ne obazirem na ping posto znam da imam optiku i da je ping obicno top pogotovo jer imam drugi ruter iza A1 koji eliminira bufferbloat, ali primjetio sam unazad par dana u par navrata da mi ping skoci na oko 90-100 u CS2, rekoh ok mozda nesto privremeno, dogodi se, ali izgleda da to nije slucaj jer sam danas isto primjetio oko 13h i evo sad navecer od 20h pa do nekih 22:40 je postepeno padao i bio normalan tu i tamo, ugovorena brzina je 200/100 i ona je takodjer u banani prema ostalim serverima osim na A1 na kojem je skoro ok osim pinga.
Inace citao sam da su neki spominjali radove na centrali Crnomerec, ja sam na Zitnjaku 😀
Par speedtesta, i pingova prema dns-u i dva eu servera:
https://www.speedtest.net/result/15453541228
https://www.speedtest.net/result/15453544492
https://www.speedtest.net/result/15453549437
Takodjer kontaktirao sam SZK telefonski ali isti nije nista udaljeno “nasao” i uputio me da screenshotam sve pismeno sto sam ucinio, ali ne smeta i da ovdje “javim” jer imao sam slican problem samo sa upload brzinom prije dvije godine koji se tek rijesio zbog preopterecenog cvorista nakon 2-3 mjeseca kad se ukljucio HAKOM.
Ista stvar i kod mene
Na žalost, da. I kod mene ping divlja.
Upozorenje svima da se problem vratio. Presretan sam sa uslugom.
To je u principu sve što sam i htio postići, priznanje A1 da je problem kod njih na centrali i neki okvirni plan kada bi ga mogli riješiti.
To je to kolega 🤝
Imam update. Danas su mi trebali doći tehničari provjeriti eventualni problem kod mene, ali su me prije toga zvali da nema potrebe da dolaze (što sam utvrdio sa tehničkom podrškom na telefonu i ranije), budući da je problem raširen, nije vezan uz pojedinog korisnika, A1 ga je svjestan, ima dosta prijava.
Problem je na centrali Črnomerec, i najavio je radove na toj centrali u noći sa subote na nedjelju kako bi se problem konačno otklonio.
To je u principu sve što sam i htio postići, priznanje A1 da je problem kod njih na centrali i neki okvirni plan kada bi ga mogli riješiti.
Također zahvaljujem još jednom
Također je jucer i kod mene sve uredno radilo :)
Potvrđujem, danas sve radi uredno.
Rekao bi da smetnje definitivno nisu uzrokovane bilo kakvim problemom kod pojedinog korisnika, već na centrali.
Nadam se da će tako i ostati.
Za sad je večeras sve tip top. Toplo se nadam da problema više neće biti.
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko FacebookaEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.