Spora optika i visok ping navečer

  • 27 August 2023
  • 154 odgovora
  • 7342 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 154

Razina korisnika 1

Evo mali update nakon što je prošlo DVA MJESECA otkada sam primijetio da mi navečer divlja ping i brzina downloada/uploada - a pogotovo uploada: stanje je skoro nepromijenjeno!

Pa zar stvarno ne postoji mogućnost da me se, nakon što mi je započeo nadzor mreže 27.1. iz kojeg bi se trebali vidjeti problemi na mojoj liniji, napokon ne prebaci na neku drugu centralu gdje je manje zagušenje linije i gdje navečer neće biti takvih oscilacija u latenciji i brzini uploada? Ako uopće i postoji takva centrala? 

 

Pozdrav  @bijelijerry, vjerujem da za svaku poteškoću postoji rješenje. Ako i dalje imaš poteškoću s uslugom svakako ju ponovno prijavi tehničkoj podršci i reci da je situacija nepromijenjena, kolege možeš dobiti na broj 0800 091 091 0-24h.

Postovani Karlo, problem nije rijesen, kontaktirao sam vas, poslao mail sa opisom problema i screenshotima i nisam dobio odgovor!

Veza je daleko gora za gaming nego sto je bila prije 15 godina preko bakra od carneta. Packetloss sveprisutan i ping skace svaki dan, cijelo popodne!

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav  @bijelijerry, vjerujem da za svaku poteškoću postoji rješenje. Ako i dalje imaš poteškoću s uslugom svakako ju ponovno prijavi tehničkoj podršci i reci da je situacija nepromijenjena, kolege možeš dobiti na broj 0800 091 091 0-24h.

Ekipa, nema smisla raspravljati sa A1 gospodom iz tehnicke podrske jer oni ionako ne mogu popraviti problem sa slabom infrastrukturom koji imaju zbog koje dolazi do zagusenja i packet lossa, gresaka, veceg pinga itd.

Sve sto ce se dogoditi ako kontaktirate nekoga iz tehncike je oni ce reci da su promijenili neku 'postavku', a zapravo ce biti IDENTICNO!

Eto to je sve od mene!

Samo update:  Nije istina da je problem rijesen, nego nisam htio da mi salju tehnicare. Identicna nestabilna veza i visoka, varijabilna latencija od 6 navecer!

Razina korisnika 1

@A1_Nikolina hvala ti na informaciji, ali ta zamolba "za strpljenje" se već podosta izlizala, jer (gotovo) svaki put kada nazovem tehničku podršku ili kada napišem ovdje upit ponavlja se to isto - molimo za malo strpljenja. I ništa se ne događa i tako već skoro 2 mjeseca! Bilo je dogovoreno i točno vrijeme kada se trebao pojaviti tehničar kod mene i nije došao niti je javio zbog čega nije mogao doći!

Mislim da bi i ti, da toliko čekaš na rješenje problema od prve prijave, već lagano izgubila strpljenje i povjerenje u A1!

Koliko još moram čekati? Ako nije moguće rješenje problema, neka me neko kontaktira kako bi mi ponudio moguće solucije da znam što dalje! Ovako imam dojam da se ništa ne pokreće s mrtve točke! 

@Robert091 Pozdrav,
kontaktirala sam kolege Tehničkog odjela s obzirom na broj dana koliko imamo prijavljenu poteškoću. Ista je malo kompleksnije prirode pa iz tog razloga i duže čekaš na obradu . Trenutno te možemo zamoliti za strpljenje do povratnog kontakta kolega. Nadamo se da će kontakt uskoro uslijediti.

Razina korisnika 1

@A1_IvanaM  naravno da sam bio! Već mi je muka koliko sam puta zvao Tehničku podršku. Stvar se još uvijek nije riješila stvar! To je stvarno sramota da u 21. stoljeću imam optiku a stranice mi se otvaraju kao da imam neku ADSL vezu. Sve je bilo dobro dok A1 nije “upgradeo” uslugu na 2/1 Gbit/s od kada je usluga svakim danom sve lošija.

Pa do kada više tako?!?

Razina korisnika 4
Bedž +3

@bijelijerry komuniciramo privatnom porukom i potvrđena je ispravnost u korištenju usluge pa me ispravi ako griješim. 😕 @Robert091 bio si ovih dana u kontaktu s našom Tehničkom podrškom?

Razina korisnika 1

Da, i dalje još ništa s rješenjem problema velikog pinga. Kod mene već cca 1,5 mjesec. Stvarno izgleda da baš ništa ne rade po tom pitanju!!!

Palac dolje za A1 :(((

Packetloss je takoder prisutan u znatnoj mjeri kroz cijeli dan pogotovo vikendima. Ali ajde bar mi je A1 Ivica poslao poruku da su napravili provjeru moje linije… sramota! Koliko vidim cilj A1 sa ovim takozvanim provjerama i otklanjanjima smetnje to da nas uvjere da im je stalo i da stvarno popravljaju probleme, dok je istina da se nista ne radi jer im to ocito nije prioritet u poslovanju!

p.s za A1, ako stavite ovaj post kao “RIJESENO” kao u ovom slucaju, to nece popraviti nevaljali internet!

Razina korisnika 1

@bijelijerry i @Robert091 pozdrav, žao mi je čuti ako imate poteškoće s korištenjem naše usluge. Slobodno nam proslijedite podatke od vlasnika usluge i kontakt broj mobitela privatnom porukom OVDJE kako bismo napravili provjere ovim putem vezano za korištenje vaše internet usluge.

Borise,

To neće ništa pomoći! Provjera od nadležnih je već nekoliko puta obavljena. Kvar je prijavljen još 27. 12, nadležni su proslijedili problem ekipi za nadzor mreže koja je preuzela nadzor nad mrežom 27.1. kako bi se ustanovilo što se događa na mojoj liniji i da m se proba prebaciti na neki drugi port (tako mi je pročitala agentica iz tehničke podrške što su napisali kolege iz te ekipe i spomenula je da su zapisali da još nije otvoren neki put… neki tehnički problem, nisam baš dobro zapamtio), Javit će mi se povratno. Valjda jednog dana. Samo to stvarno već predugo traje.

Evo baš sam HAKOMetrom sada (7.2. u 22.17h) provjerio trenutno stanje - sramotnih 431,68 Mbit/s download i 162,69 Mbit/s upload uz ping 80,84 ms za brzinu od 1000/500 Mbit/s!!!

Što više reći? Borim se s A1 već skoro mjesec i pol i još uvijek ništa! Već sam umoran od gotovo svakodnevnog zivkanja tehničkoj podršci i slanja mailova s podacima o izmjerenoj brzini. Stvarno sramota kako nikako niste u stanju riješiti problem! 

 

 

Razina korisnika 2
Bedž +3

@bijelijerry i @Robert091 pozdrav, žao mi je čuti ako imate poteškoće s korištenjem naše usluge. Slobodno nam proslijedite podatke od vlasnika usluge i kontakt broj mobitela privatnom porukom OVDJE kako bismo napravili provjere ovim putem vezano za korištenje vaše internet usluge.

Razina korisnika 1

Da, a kad prijaviš kvar, iz SZK (pardon tehničke podrške, kako god se zvali, isto su nesposobni!) samo uvijek kao papagaji ponavljaju da će kvar riješiti u najkraćem mogućem roku! Kakav kvrapcu najkraći mogući rok?!? Koliko je to kod A1? 1- mjesec, 6 mjeseci, godinu dana…? ??

Problem s visokim pingom i drastičnim padom brzine interneta iza 21h navečer sam prijavio još 27.12.2023. (a možda je bio problem bio prisutan i ranije, ali na to sam tek krenuo obraćati pažnju kad sam uočio ovu temu na forumu) i još uvijek ništa - do dana današnjeg (5.2.2024.) problem je i dalje prisutan! 

Ili A1 nema ljude koji bi na kvalitetan način održavali postojeću infrastrukturu, ili ne znaju kako popraviti kvar ili su loše izveli optičku mrežu (tj. prodali previše priključaka na jednu centralu zbog čega mreža navečer “rikava”). Što god bilo, red je da nama korisnicima konačno ponude uslugu koju nemalo plaćamo!

Pa zar se stvarno ne može ništa konačno riješiti po tom pitanju??   

Aha, vidim 5 mjeseci isti problem i nista se ne poduzima? Ajde bar plusic za A1 sto ne reklamiraju optiku kao 'najbolji internet za gaming!' kao sto ht radi, posto znaju da su smece po tom pitanju. Mjesecima isti problem sa internetom, Oko 5 popodne ping 100+ do A1, sve do iduceg jutra. Sve ove pogodnosti, virtualni tehnicari, gluposti a ni jedna osoba iza svega koja konkretno ide rjesavat problem.

Razina korisnika 1

Već na prvom hopu? Pa to bi im onda trebalo lako detektirat u čemu je problem. Vjerovatno loše podešeni profili na serverima (možda su implementirali neki novi softwer u zadnje vrijeme koji radi probleme. Softwer koji je ima funkciju limitiranja bandwidtha po svakom korisniku). Tu je prvi hop koliko znam

Da, zapravo to je hop koji mi vidimo a tu je interno lako moguce jos na desetke switcheva/rutera/firewall.

Razina korisnika 2

Kako mislis sa VPN-om zaobici ISP mrezu? Vec na prvom hopu u A1 mrezu ping je bio 90, ako ista ping bi bio jos nesto veci i brzina manja, pogledaj rutu

Drugi se nisu izjasnili, kod mene od 15. radi normalno.

Već na prvom hopu? Pa to bi im onda trebalo lako detektirat u čemu je problem. Vjerovatno loše podešeni profili na serverima (možda su implementirali neki novi softwer u zadnje vrijeme koji radi probleme. Softwer koji ima funkciju limitiranja bandwidtha po svakom korisniku). Tu je prvi hop koliko znam

Razina korisnika 1

Kako mislis sa VPN-om zaobici ISP mrezu? Vec na prvom hopu u A1 mrezu ping je bio 90, ako ista ping bi bio jos nesto veci i brzina manja, pogledaj rutu

Drugi se nisu izjasnili, kod mene od 15. radi normalno.

Razina korisnika 2

Da li je itko od vas probao ovaj problem riješit sa nekim kvalitetnijim VPN provajderom koji ima servere u RH? Ako nije da proba pa nam javi rezultat? Uskoro ću imat mogućnost priključka na optičku mrežu a o ovoj pojavi degradiranja usluge od strane A1 ovisit će hoću li njih izabrati za provajdera. 2Gbit/s zvuči primamljivo ali ako je ta usluga nerijetko tokom dana na nivou 1 Mbit/s sa tom fluktuacijom pinga  onda svakako bježim kod drugog operatera bez obzira što nema 2 Gbit/s u ponudi

Gdje sam bio dosad pa tek sada ovo vidim… Prijavio ovaj problem unazad mjesec dana tri puta. Nisam uopće do jučer primjetio uzorak da se većinom događa od 20:00 do 23:00 jer se znalo dogoditi i u 12:00 i u 02:00.

Budući da sam prijavio tri puta, došao tehničar, naravno sve u redu… Ovo postaje neizdrživo, ne mogu više ni IPTV gledati navečer. Brzina koju imam je 1000/500 i pada na cca 500-600Mbps kad je ping visok, ali internet radi kao da padne na 1Mbps…

Ima li itko ikakav SMISLEN odgovor od A1, a da nije prijavite službi za korisnike?

Razina korisnika 1

Kod mene u zadnja 2 dana napokon opet radi normalno

 

Razina korisnika 1

Prigovore vezane uz račun ili kakvoću usluge potrebno je uputiti prema opisanom postupku iz linka https://www.a1.hr/hr/podrska/obrasci-za-prigovore dok je naša Tehnička podrška na raspolaganju svakim danom od 0-24 na broju 0800 091 091.

Cirkus 😂

@sb123 moras poslati poseban obrazac, kada vide u emailu da si poslao pdf sve ce biti ekspresno rijeseno

btw danas sam dobio povratni poziv, po njima je problem rijesen osmoga 😂

RIJESENO!

Ivana, kao što ti je valjda 10 korisnika već napisalo, uključujući mene, problem je prijavljen tehničkoj podršci!

 

Slanje copy-paste odgovora je neopisivo frustrirajuće, s obzirom da problem postoji već mjesecima.

 

 

Razina korisnika 4
Bedž +3

Prigovore vezane uz račun ili kakvoću usluge potrebno je uputiti prema opisanom postupku iz linka https://www.a1.hr/hr/podrska/obrasci-za-prigovore dok je naša Tehnička podrška na raspolaganju svakim danom od 0-24 na broju 0800 091 091.

Razina korisnika 1

Racune u punom iznosu im ne mislim platit pa nek oni prodavaju, mogu doci pokupit opremu i kabel, vratit cu se na VDSL 50/10 s kojim nisam nikad imao problema.

Odgovori