Poštovani,
htio bi znati iz kojeg razloga već više od tjedan dana imam smanjenu brzinu i iznimno visok ping navečer?
https://www.speedtest.net/result/15173675117
Tokom dana je sve uredno, ping na a1 server 1ms, brzina 1000/500 kao i ugovoreno ali nevečer sve ode kvragu.
Hvala
Spora optika i visok ping navečer
Čvorišta su im preopterećena prodali više priključaka nego što sama čvorišta mogu podnijeti. Tako je bilo i sa Homebox 1TB nije dugo izdržao….
Jucer zovem SZK jer je normalno opet stekalo, veli lik da je problem rijesen u pol 8 ili tako nesto i da resetiram ruter ako nisam, iako im onaj govorni automat kaze da rade na problemu.
Pa jeste li vi u A1 normalni?
Instalirana mi je 2Gbit optika prije koji dan na Žitnjaku.. i isto odma sam skužio problem da u popodnevim/večernjim satima brzina drastično pada što.. ali još gore od toga ping skače preko 100ms+.. uglavnom isti problemi kao i kod dosta vas.
Prije toga sam imao preko koaksijalca na Knežiji 1Gbit i nije bilo problema nikakvih.
Još sam se veselio toj famoznoj optici, da napokon i ja okusim to.. i na kraju blago razočaranje..
Vjerujem 100% da su svjesni problema.. vjerovatno preopterećenja čvorišta te nam mažu oči ne priznavajući ga. Preostaje nam samo da u što većem broju snimamo i dokumentiramo kvalitetu usluge i dalje prema Hakomu...
Isto potvrdjujete s racunom kojeg uredno saljete u punom iznosu kao da nista nije bilo, iako je vise od polovine prethodnog mjeseca bilo sa smanjenom kvalitetom.
Moje strpljenje je na vrhuncu i cekam samo jos jedan dan sa malo duzim periodom.
Ma neće oni ništa priznati tako je i bilo kada su gasili frekvencije na pojedinim 4G tornjevima. Krivac je bila oprema od korisnika ili magla ili pozicija routera ili…..
Ivana, problem je prijavljen, tehničari su bili i ustanovili da je s mrežom sve ok. Naravno da je sve ok, jer se problem pojavljuje u satima između 20:30 i 23:00, a mjerenja su provedena u jutarnjim ili poslijepodnevnim satima.
Malo je reči da je iritantan odgovor “samo prijavite problem”, kada se radi o temi koja je aktivna već 3 mjeseca i ima gotovo 100 odgovora, a problem je i dalje svakodnevan.
Najmanje što bi iz A1 mogli napraviti je potvrditi da problem postoji i da se traži uzrok problema.
A gle, A1 ne komunicira s plebsom po forumu. A pogotovo ne s plebsom koji ima par zrna soli u glavi gdje bi taj isti A1 morao priznati da imaju problem s kapacitetom i da se pretvaraju u Flixbus: “Idemo prodat vise karata, nego ima sjedecih mjesta. Mozda se netko ne pojavi.”
Ivana, problem je prijavljen, tehničari su bili i ustanovili da je s mrežom sve ok. Naravno da je sve ok, jer se problem pojavljuje u satima između 20:30 i 23:00, a mjerenja su provedena u jutarnjim ili poslijepodnevnim satima.
Malo je reči da je iritantan odgovor “samo prijavite problem”, kada se radi o temi koja je aktivna već 3 mjeseca i ima gotovo 100 odgovora, a problem je i dalje svakodnevan.
Najmanje što bi iz A1 mogli napraviti je potvrditi da problem postoji i da se traži uzrok problema.
Hm hm, A1 želi i ovce i novce, meni se sve čini. Načičkal vas je ko božićne lampice na svoju mrežu 😛
Ivana, misim da je vecina ekipe ovdje prijavila ovaj problem.
Samo sto se on sustavno ne rijesava.
Ekipa, poteškoću u radu A1 usluge potrebno je prijaviti prema uputi iz linka https://www.a1.hr/hr/podrska/obrasci-za-prigovore ili pozivom prema Tehničkoj podršci na besplatan broj 0800 091 091. Svi su dobro došli za razmjenu iskustava i savjetovanje u korištenju usluga, no kada to ne pomogne, idući korak je kontakt prema A1 prema navedenoj uputi iz prve rečenice.
Meni se svakodnevno dešava još od 9. mjeseca, krene oko 20:30 i prestane oko 22:30, na području Sesveta sam.
Zanima me samo je li netko dobio konkretan odgovor od A1 zašto se to dešava? Meni su samo odgovorili da problem zapravo ne postoji, jer je u njihovom trenutku mjerenja veza bila zadovoljavajuća.
Prave se ludi. Sigurno znaju koji je problem, ali logično je da neće korisniku reći da im je mreža u k*, a također moguće je i da ljudi koji odgovaraju na pozive stvarno nemaju pojma. U tim pozivnim centrima rade ili studenti ili ljudi koji o mrežama znaju isto kolko i blagajnica u konzumu.
Meni se svakodnevno dešava još od 9. mjeseca, krene oko 20:30 i prestane oko 22:30, na području Sesveta sam.
Zanima me samo je li netko dobio konkretan odgovor od A1 zašto se to dešava? Meni su samo odgovorili da problem zapravo ne postoji, jer je u njihovom trenutku mjerenja veza bila zadovoljavajuća.
Slazem se. Bilo kakav online gaming je nemoguc.
A pogotovo sto se pod zadnje vrijeme koristi GeForce Now streaming i od toga, s ovakvim internetom, nema nista.
Jucer 2 frenda i ja isti problem (oni u sopotu i zapruđu, ja na žitnjaku). Nismo cijeli dan mogli igrat ništa.
Ogorman ping brzina ni blizu koja bi trebala bit. Ovo se već dogodilo par puta zadnja 2-3 mjeseca. U cemu je problem?
Ja nisam na ugovoru ako se ovo dogodi jos par puta prelazim nekom drugom operateru
Previše korisnika zagušenost očito im se događa kao i na 4G mreži. Nakon23.30 ljudi otišli spavati😀
Također, ali na žitnjaku. Cijeli dan užas, popravilo se iza 23:30 cca
Ista stvar i kod mene. 2 lokacije udaljene 1.5km, kvart Donja Dubrava - u isto vrijeme ping na 100ms jucer popodne. Smirilo se predvecer.
A šta da ti kažem, otprilike 5 godina sam na A1 optici, i do nedavno je sve bilo savršeno. Ma nikad veza pukla jednom u to cijelo vrijeme, ali evo zadnjih par tjedana ping 100+ i download li-la.
Sad si razmišljam produljit ugovor uz 2 Gbit, ili istražiti ponude ostalih pa vidjet...
Nešto tu debelo ne štima. Pa sam A1 se hvali(o), ima hrpa članaka na internetu o tome kako ulaže 500 milijuna eura u optičku pasivnu infrastrukturu i gradsku i međugradsku, pa koliko od 700-800.000 korisnika ima ove vaše probleme? Na ostalim forumima su uglavnom pozitivna iskustva sa A1 optikom, čak i preko tuđe infrastrukture.
Možda je najbolje da stvarno idete preko hakoma ako mjesecima imate lošu uslugu. Čula sam da postoje mjerni uređaji (skupi, par desetaka tisuća eura) koje koriste firme-kooperanti koje unajmljuju operateri da im grade infrastrukturu. Ti uređaji za 5 sekundi detektiraju gdje je problem u mreži.
Ovo je 1000/500 po ugovoru. Danas je baš kritično, ali događa se par tjedana već.
Do A1 je. Mnogi se žale na optiku e sad dali je tolika zagušenost optike ili im je loša infrastruktura. Jer ako je malo dobro pa malo nije nije do routera sigurno.
Da, A1 Afrika je danas krenula rano, inace mi skripta prati od 17-24h ali izgleda cu morat stavit da prati mrtvi internet cijeli dan.
Preporucujem svima da izmedju ostalog rade i mjerenja s hakometrom i traze umanjenje racuna na povjerenstvo@A1.hr, i da se zale direktno hakom-u, SZK je gubitak vremena.
200/100 upravo sad
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko FacebookaEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.