Spora optika i visok ping navečer

  • 27 August 2023
  • 154 odgovora
  • 7342 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 154

Razina korisnika 7
Bedž +4

Čvorišta su im preopterećena prodali više priključaka nego što sama čvorišta mogu podnijeti. Tako je bilo i sa Homebox 1TB nije dugo izdržao….

Razina korisnika 1

Jucer zovem SZK jer je normalno opet stekalo, veli lik da je problem rijesen u pol 8 ili tako nesto i da resetiram ruter ako nisam, iako im onaj govorni automat kaze da rade na problemu.

Pa jeste li vi u A1 normalni?

 

Instalirana mi je 2Gbit optika prije koji dan na Žitnjaku.. i isto odma sam skužio problem da u popodnevim/večernjim satima brzina drastično pada što.. ali još gore od toga ping skače preko 100ms+.. uglavnom isti problemi kao i kod dosta vas.
Prije toga sam imao preko koaksijalca na Knežiji 1Gbit i nije bilo problema nikakvih.

Još sam se veselio toj famoznoj optici, da napokon i ja okusim to.. i na kraju blago razočaranje..
Vjerujem 100% da su svjesni problema.. vjerovatno preopterećenja čvorišta  te nam mažu oči ne priznavajući ga. Preostaje nam samo da u što većem broju snimamo i dokumentiramo kvalitetu usluge i dalje prema Hakomu...

Razina korisnika 1

@A1_IvanaM Kao sto su i drugi vec rekli, ljudi su vec prijavili problem (vise puta) sto telefonski, sto putem emaila, ali se isto i dalje mjesecima ignorira, ocito je da vas nije briga i da testirate strpljenje korisnika.

Isto potvrdjujete s racunom kojeg uredno saljete u punom iznosu kao da nista nije bilo, iako je vise od polovine prethodnog mjeseca bilo sa smanjenom kvalitetom.

Moje strpljenje je na vrhuncu i cekam samo jos jedan dan sa malo duzim periodom.

cijeli dan
ne izgleda potpuno rijeseno, vidjet cemo

 

Razina korisnika 7
Bedž +4

Ma neće oni ništa priznati tako je i bilo kada su gasili frekvencije na pojedinim 4G tornjevima. Krivac je bila oprema od korisnika ili magla ili pozicija routera ili…..

Ivana, problem je prijavljen, tehničari su bili i ustanovili da je s mrežom sve ok. Naravno da je sve ok, jer se problem pojavljuje u satima između 20:30 i 23:00, a mjerenja su provedena u jutarnjim ili poslijepodnevnim satima.

 

Malo je reči da je iritantan odgovor “samo prijavite problem”, kada se radi o temi koja je aktivna već 3 mjeseca i ima gotovo 100 odgovora, a problem je i dalje svakodnevan.

 

Najmanje što bi iz A1 mogli napraviti je potvrditi da problem postoji i da se traži uzrok problema.

 

A gle, A1 ne komunicira s plebsom po forumu. A pogotovo ne s plebsom koji ima par zrna soli u glavi gdje bi taj isti A1 morao priznati da imaju problem s kapacitetom i da se pretvaraju u Flixbus: “Idemo prodat vise karata, nego ima sjedecih mjesta. Mozda se netko ne pojavi.”

Razina korisnika 7
Bedž +4

Teško da će tu šta moći riješiti osim povećanje kapaciteta optike…..

Ivana, problem je prijavljen, tehničari su bili i ustanovili da je s mrežom sve ok. Naravno da je sve ok, jer se problem pojavljuje u satima između 20:30 i 23:00, a mjerenja su provedena u jutarnjim ili poslijepodnevnim satima.

 

Malo je reči da je iritantan odgovor “samo prijavite problem”, kada se radi o temi koja je aktivna već 3 mjeseca i ima gotovo 100 odgovora, a problem je i dalje svakodnevan.

 

Najmanje što bi iz A1 mogli napraviti je potvrditi da problem postoji i da se traži uzrok problema.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Hm hm, A1 želi i ovce i novce, meni se sve čini. Načičkal vas je ko božićne lampice na svoju mrežu 😛

Ivana, misim da je vecina ekipe ovdje prijavila ovaj problem. 
Samo sto se on sustavno ne rijesava.

Razina korisnika 4
Bedž +3

Ekipa, poteškoću u radu A1 usluge potrebno je prijaviti prema uputi iz linka https://www.a1.hr/hr/podrska/obrasci-za-prigovore ili pozivom prema Tehničkoj podršci na besplatan broj 0800 091 091. Svi su dobro došli za razmjenu iskustava i savjetovanje u korištenju usluga, no kada to ne pomogne, idući korak je kontakt prema A1 prema navedenoj uputi iz prve rečenice.

Meni se svakodnevno dešava još od 9. mjeseca, krene oko 20:30 i prestane oko 22:30, na području Sesveta sam.

 

Zanima me samo je li netko dobio konkretan odgovor od A1 zašto se to dešava? Meni su samo odgovorili da problem zapravo ne postoji, jer je u njihovom trenutku mjerenja veza bila zadovoljavajuća.

Prave se ludi. Sigurno znaju koji je problem, ali logično je da neće korisniku reći da im je mreža u k*, a također moguće je i da ljudi koji odgovaraju na pozive stvarno nemaju pojma. U tim pozivnim centrima rade ili studenti ili ljudi koji o mrežama znaju isto kolko i blagajnica u konzumu.

Meni se svakodnevno dešava još od 9. mjeseca, krene oko 20:30 i prestane oko 22:30, na području Sesveta sam.

 

Zanima me samo je li netko dobio konkretan odgovor od A1 zašto se to dešava? Meni su samo odgovorili da problem zapravo ne postoji, jer je u njihovom trenutku mjerenja veza bila zadovoljavajuća.

Slazem se. Bilo kakav online gaming je nemoguc.

 

A pogotovo sto se pod zadnje vrijeme koristi GeForce Now streaming i od toga, s ovakvim internetom, nema nista.

Jucer 2 frenda i ja isti problem (oni u sopotu i zapruđu, ja na žitnjaku). Nismo cijeli dan mogli igrat ništa.

Ogorman ping brzina ni blizu koja bi trebala bit. Ovo se već dogodilo par puta zadnja 2-3 mjeseca. U cemu je problem?

Ja nisam na ugovoru ako se ovo dogodi jos par puta prelazim nekom drugom operateru

Razina korisnika 7
Bedž +4

Previše korisnika zagušenost očito im se događa kao i na 4G mreži. Nakon23.30 ljudi otišli spavati😀

Također, ali na žitnjaku. Cijeli dan užas, popravilo se iza 23:30 cca

Ista stvar i kod mene. 2 lokacije udaljene 1.5km, kvart Donja Dubrava - u isto vrijeme ping na 100ms jucer popodne. Smirilo se predvecer.

A šta da ti kažem, otprilike 5 godina sam na A1 optici, i do nedavno je sve bilo savršeno. Ma nikad veza pukla jednom u to cijelo vrijeme, ali evo zadnjih par tjedana ping 100+ i download li-la.  

Sad si razmišljam produljit ugovor uz 2 Gbit, ili istražiti ponude ostalih pa vidjet...

Razina korisnika 6
Bedž +6

Nešto tu debelo ne štima. Pa sam A1 se hvali(o), ima hrpa članaka na internetu o tome kako ulaže 500 milijuna eura u optičku pasivnu infrastrukturu i gradsku i međugradsku, pa koliko od 700-800.000 korisnika ima ove vaše probleme? Na ostalim forumima su uglavnom pozitivna iskustva sa A1 optikom, čak i preko tuđe infrastrukture.

Možda je najbolje da stvarno idete preko hakoma ako mjesecima imate lošu uslugu. Čula sam da postoje mjerni uređaji (skupi, par desetaka tisuća eura) koje koriste firme-kooperanti koje unajmljuju operateri da im grade infrastrukturu. Ti uređaji za 5 sekundi detektiraju gdje je problem u mreži.

Ovo je 1000/500 po ugovoru. Danas je baš kritično, ali događa se par tjedana već.

Razina korisnika 7
Bedž +4

Do A1 je. Mnogi se žale na optiku e sad dali je tolika zagušenost optike ili im je loša infrastruktura. Jer ako je malo dobro pa malo nije nije do routera sigurno.

Razina korisnika 1

@nickno moj ruter nema veze s ovime ako ista usluga je losija bez njega pod opterecenjem (mjerenjem brzine), ali da probao sam i isto je, takodjer ni dns nema nikakve veze s brzinom i vec koristim cloudflare 1.1.1.1 dns

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

@zenk , da li si probao izbaciti svoj router i mjerenja izvršiti isključivo preko A1 opreme?  I promijenit dns, recimo stavit Googleov ili neki drugi

Razina korisnika 1

Da, A1 Afrika je danas krenula rano, inace mi skripta prati od 17-24h ali izgleda cu morat stavit da prati mrtvi internet cijeli dan.

Preporucujem svima da izmedju ostalog rade i mjerenja s hakometrom i traze umanjenje racuna na povjerenstvo@A1.hr, i da se zale direktno hakom-u, SZK je gubitak vremena.

200/100 upravo sad

 

Odgovori