Spora optika i visok ping navečer

  • 27 August 2023
  • 152 odgovora
  • 7095 pregleda

Razina korisnika 1
  • Forum rekreativac
  • 16 odgovora

Poštovani,
htio bi znati iz kojeg razloga već više od tjedan dana imam smanjenu brzinu i iznimno visok ping navečer?
https://www.speedtest.net/result/15173675117

Tokom dana je sve uredno, ping na a1 server 1ms, brzina 1000/500 kao i ugovoreno ali nevečer sve ode kvragu.

Hvala


Odgovora 152

Razina korisnika 1

Trend od svakog drugog dana se nastavlja u nesto kracim razmaknutim periodima, napravio sam i "certificirana" hakometar mjerenja s kojim cu ocito morat radit prituzbu hakom-u jer nista od A1, bitno da oni navuku korisnike na super/mega/giga brzine i da prodaju sto vise paketa.


https://i.imgur.com/VLCrZUU.png
https://i.imgur.com/7h1XS65.png

Razina korisnika 1

Bio tehnicar, dosao oko 19:20 iako je dogovoren termin bio 20-21 ali nebitno bilo bi isto, izmjerio optiku i ocekivano sve uredu, proslijedio je kolegi koji radi ujutro.

Danas je prvi uzastopni dan: https://i.imgur.com/pUKw2Cl.png

Neke novosti kod drugih?

Razina korisnika 1

Smece od A1 optike se nastavlja i u ovom mjesecu

 

Morao sam napraviti account da iskomentiram ovu temu.

 

Imam isti problem već 3 mjeseca, tehničar je bio, i u tom trenutku je veza bila u redu pa su ustanovili da zapravo problem ne postoji.

 

 

Imam Gbit internet paket, kada sve funkcionira kako treba download bude ~900, upload ~450.

Ali ne funkcionira kako treba, jer svaki dan po nekoliko sati u danu padnu brzine, a ping skoči sa 15-16 na 100+.

 

U pravilu se to dešava u noćnim satima, ali danas primjerice se već krenulo dešavati u 11 ujutro.

 

Problem očito traje mjesecima, i stvarno mi nije jasno kako do sad nije rješen.

Razina korisnika 1

Da, A1 Afrika je danas krenula rano, inace mi skripta prati od 17-24h ali izgleda cu morat stavit da prati mrtvi internet cijeli dan.

Preporucujem svima da izmedju ostalog rade i mjerenja s hakometrom i traze umanjenje racuna na povjerenstvo@A1.hr, i da se zale direktno hakom-u, SZK je gubitak vremena.

200/100 upravo sad

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

@zenk , da li si probao izbaciti svoj router i mjerenja izvršiti isključivo preko A1 opreme?  I promijenit dns, recimo stavit Googleov ili neki drugi

Razina korisnika 1

@nickno moj ruter nema veze s ovime ako ista usluga je losija bez njega pod opterecenjem (mjerenjem brzine), ali da probao sam i isto je, takodjer ni dns nema nikakve veze s brzinom i vec koristim cloudflare 1.1.1.1 dns

 

Razina korisnika 7
Bedž +4

Do A1 je. Mnogi se žale na optiku e sad dali je tolika zagušenost optike ili im je loša infrastruktura. Jer ako je malo dobro pa malo nije nije do routera sigurno.

Ovo je 1000/500 po ugovoru. Danas je baš kritično, ali događa se par tjedana već.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Nešto tu debelo ne štima. Pa sam A1 se hvali(o), ima hrpa članaka na internetu o tome kako ulaže 500 milijuna eura u optičku pasivnu infrastrukturu i gradsku i međugradsku, pa koliko od 700-800.000 korisnika ima ove vaše probleme? Na ostalim forumima su uglavnom pozitivna iskustva sa A1 optikom, čak i preko tuđe infrastrukture.

Možda je najbolje da stvarno idete preko hakoma ako mjesecima imate lošu uslugu. Čula sam da postoje mjerni uređaji (skupi, par desetaka tisuća eura) koje koriste firme-kooperanti koje unajmljuju operateri da im grade infrastrukturu. Ti uređaji za 5 sekundi detektiraju gdje je problem u mreži.

A šta da ti kažem, otprilike 5 godina sam na A1 optici, i do nedavno je sve bilo savršeno. Ma nikad veza pukla jednom u to cijelo vrijeme, ali evo zadnjih par tjedana ping 100+ i download li-la.  

Sad si razmišljam produljit ugovor uz 2 Gbit, ili istražiti ponude ostalih pa vidjet...

Ista stvar i kod mene. 2 lokacije udaljene 1.5km, kvart Donja Dubrava - u isto vrijeme ping na 100ms jucer popodne. Smirilo se predvecer.

Također, ali na žitnjaku. Cijeli dan užas, popravilo se iza 23:30 cca

Razina korisnika 7
Bedž +4

Previše korisnika zagušenost očito im se događa kao i na 4G mreži. Nakon23.30 ljudi otišli spavati😀

Jucer 2 frenda i ja isti problem (oni u sopotu i zapruđu, ja na žitnjaku). Nismo cijeli dan mogli igrat ništa.

Ogorman ping brzina ni blizu koja bi trebala bit. Ovo se već dogodilo par puta zadnja 2-3 mjeseca. U cemu je problem?

Ja nisam na ugovoru ako se ovo dogodi jos par puta prelazim nekom drugom operateru

Slazem se. Bilo kakav online gaming je nemoguc.

 

A pogotovo sto se pod zadnje vrijeme koristi GeForce Now streaming i od toga, s ovakvim internetom, nema nista.

Meni se svakodnevno dešava još od 9. mjeseca, krene oko 20:30 i prestane oko 22:30, na području Sesveta sam.

 

Zanima me samo je li netko dobio konkretan odgovor od A1 zašto se to dešava? Meni su samo odgovorili da problem zapravo ne postoji, jer je u njihovom trenutku mjerenja veza bila zadovoljavajuća.

Meni se svakodnevno dešava još od 9. mjeseca, krene oko 20:30 i prestane oko 22:30, na području Sesveta sam.

 

Zanima me samo je li netko dobio konkretan odgovor od A1 zašto se to dešava? Meni su samo odgovorili da problem zapravo ne postoji, jer je u njihovom trenutku mjerenja veza bila zadovoljavajuća.

Prave se ludi. Sigurno znaju koji je problem, ali logično je da neće korisniku reći da im je mreža u k*, a također moguće je i da ljudi koji odgovaraju na pozive stvarno nemaju pojma. U tim pozivnim centrima rade ili studenti ili ljudi koji o mrežama znaju isto kolko i blagajnica u konzumu.

Razina korisnika 4
Bedž +3

Ekipa, poteškoću u radu A1 usluge potrebno je prijaviti prema uputi iz linka https://www.a1.hr/hr/podrska/obrasci-za-prigovore ili pozivom prema Tehničkoj podršci na besplatan broj 0800 091 091. Svi su dobro došli za razmjenu iskustava i savjetovanje u korištenju usluga, no kada to ne pomogne, idući korak je kontakt prema A1 prema navedenoj uputi iz prve rečenice.

Ivana, misim da je vecina ekipe ovdje prijavila ovaj problem. 
Samo sto se on sustavno ne rijesava.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Hm hm, A1 želi i ovce i novce, meni se sve čini. Načičkal vas je ko božićne lampice na svoju mrežu 😛

Ivana, problem je prijavljen, tehničari su bili i ustanovili da je s mrežom sve ok. Naravno da je sve ok, jer se problem pojavljuje u satima između 20:30 i 23:00, a mjerenja su provedena u jutarnjim ili poslijepodnevnim satima.

 

Malo je reči da je iritantan odgovor “samo prijavite problem”, kada se radi o temi koja je aktivna već 3 mjeseca i ima gotovo 100 odgovora, a problem je i dalje svakodnevan.

 

Najmanje što bi iz A1 mogli napraviti je potvrditi da problem postoji i da se traži uzrok problema.

Razina korisnika 7
Bedž +4

Teško da će tu šta moći riješiti osim povećanje kapaciteta optike…..

Ivana, problem je prijavljen, tehničari su bili i ustanovili da je s mrežom sve ok. Naravno da je sve ok, jer se problem pojavljuje u satima između 20:30 i 23:00, a mjerenja su provedena u jutarnjim ili poslijepodnevnim satima.

 

Malo je reči da je iritantan odgovor “samo prijavite problem”, kada se radi o temi koja je aktivna već 3 mjeseca i ima gotovo 100 odgovora, a problem je i dalje svakodnevan.

 

Najmanje što bi iz A1 mogli napraviti je potvrditi da problem postoji i da se traži uzrok problema.

 

A gle, A1 ne komunicira s plebsom po forumu. A pogotovo ne s plebsom koji ima par zrna soli u glavi gdje bi taj isti A1 morao priznati da imaju problem s kapacitetom i da se pretvaraju u Flixbus: “Idemo prodat vise karata, nego ima sjedecih mjesta. Mozda se netko ne pojavi.”

Razina korisnika 7
Bedž +4

Ma neće oni ništa priznati tako je i bilo kada su gasili frekvencije na pojedinim 4G tornjevima. Krivac je bila oprema od korisnika ili magla ili pozicija routera ili…..

Odgovori