Spora optika i visok ping navečer

  • 27 August 2023
  • 148 odgovora
  • 6933 pregleda

Razina korisnika 1
  • Forum rekreativac
  • 16 odgovora

Poštovani,
htio bi znati iz kojeg razloga već više od tjedan dana imam smanjenu brzinu i iznimno visok ping navečer?
https://www.speedtest.net/result/15173675117

Tokom dana je sve uredno, ping na a1 server 1ms, brzina 1000/500 kao i ugovoreno ali nevečer sve ode kvragu.

Hvala


Odgovora 148

Razina korisnika 1

@A1_IvanaM Kao sto su i drugi vec rekli, ljudi su vec prijavili problem (vise puta) sto telefonski, sto putem emaila, ali se isto i dalje mjesecima ignorira, ocito je da vas nije briga i da testirate strpljenje korisnika.

Isto potvrdjujete s racunom kojeg uredno saljete u punom iznosu kao da nista nije bilo, iako je vise od polovine prethodnog mjeseca bilo sa smanjenom kvalitetom.

Moje strpljenje je na vrhuncu i cekam samo jos jedan dan sa malo duzim periodom.

cijeli dan
ne izgleda potpuno rijeseno, vidjet cemo

 

Instalirana mi je 2Gbit optika prije koji dan na Žitnjaku.. i isto odma sam skužio problem da u popodnevim/večernjim satima brzina drastično pada što.. ali još gore od toga ping skače preko 100ms+.. uglavnom isti problemi kao i kod dosta vas.
Prije toga sam imao preko koaksijalca na Knežiji 1Gbit i nije bilo problema nikakvih.

Još sam se veselio toj famoznoj optici, da napokon i ja okusim to.. i na kraju blago razočaranje..
Vjerujem 100% da su svjesni problema.. vjerovatno preopterećenja čvorišta  te nam mažu oči ne priznavajući ga. Preostaje nam samo da u što većem broju snimamo i dokumentiramo kvalitetu usluge i dalje prema Hakomu...

Razina korisnika 1

Jucer zovem SZK jer je normalno opet stekalo, veli lik da je problem rijesen u pol 8 ili tako nesto i da resetiram ruter ako nisam, iako im onaj govorni automat kaze da rade na problemu.

Pa jeste li vi u A1 normalni?

 

Razina korisnika 7
Bedž +4

Čvorišta su im preopterećena prodali više priključaka nego što sama čvorišta mogu podnijeti. Tako je bilo i sa Homebox 1TB nije dugo izdržao….

Razina korisnika 1

Racune u punom iznosu im ne mislim platit pa nek oni prodavaju, mogu doci pokupit opremu i kabel, vratit cu se na VDSL 50/10 s kojim nisam nikad imao problema.

Razina korisnika 4
Bedž +3

Prigovore vezane uz račun ili kakvoću usluge potrebno je uputiti prema opisanom postupku iz linka https://www.a1.hr/hr/podrska/obrasci-za-prigovore dok je naša Tehnička podrška na raspolaganju svakim danom od 0-24 na broju 0800 091 091.

Ivana, kao što ti je valjda 10 korisnika već napisalo, uključujući mene, problem je prijavljen tehničkoj podršci!

 

Slanje copy-paste odgovora je neopisivo frustrirajuće, s obzirom da problem postoji već mjesecima.

 

 

Razina korisnika 1

Prigovore vezane uz račun ili kakvoću usluge potrebno je uputiti prema opisanom postupku iz linka https://www.a1.hr/hr/podrska/obrasci-za-prigovore dok je naša Tehnička podrška na raspolaganju svakim danom od 0-24 na broju 0800 091 091.

Cirkus 😂

@sb123 moras poslati poseban obrazac, kada vide u emailu da si poslao pdf sve ce biti ekspresno rijeseno

btw danas sam dobio povratni poziv, po njima je problem rijesen osmoga 😂

RIJESENO!

Razina korisnika 1

Kod mene u zadnja 2 dana napokon opet radi normalno

 

Gdje sam bio dosad pa tek sada ovo vidim… Prijavio ovaj problem unazad mjesec dana tri puta. Nisam uopće do jučer primjetio uzorak da se većinom događa od 20:00 do 23:00 jer se znalo dogoditi i u 12:00 i u 02:00.

Budući da sam prijavio tri puta, došao tehničar, naravno sve u redu… Ovo postaje neizdrživo, ne mogu više ni IPTV gledati navečer. Brzina koju imam je 1000/500 i pada na cca 500-600Mbps kad je ping visok, ali internet radi kao da padne na 1Mbps…

Ima li itko ikakav SMISLEN odgovor od A1, a da nije prijavite službi za korisnike?

Razina korisnika 2

Da li je itko od vas probao ovaj problem riješit sa nekim kvalitetnijim VPN provajderom koji ima servere u RH? Ako nije da proba pa nam javi rezultat? Uskoro ću imat mogućnost priključka na optičku mrežu a o ovoj pojavi degradiranja usluge od strane A1 ovisit će hoću li njih izabrati za provajdera. 2Gbit/s zvuči primamljivo ali ako je ta usluga nerijetko tokom dana na nivou 1 Mbit/s sa tom fluktuacijom pinga  onda svakako bježim kod drugog operatera bez obzira što nema 2 Gbit/s u ponudi

Razina korisnika 1

Kako mislis sa VPN-om zaobici ISP mrezu? Vec na prvom hopu u A1 mrezu ping je bio 90, ako ista ping bi bio jos nesto veci i brzina manja, pogledaj rutu

Drugi se nisu izjasnili, kod mene od 15. radi normalno.

Razina korisnika 2

Kako mislis sa VPN-om zaobici ISP mrezu? Vec na prvom hopu u A1 mrezu ping je bio 90, ako ista ping bi bio jos nesto veci i brzina manja, pogledaj rutu

Drugi se nisu izjasnili, kod mene od 15. radi normalno.

Već na prvom hopu? Pa to bi im onda trebalo lako detektirat u čemu je problem. Vjerovatno loše podešeni profili na serverima (možda su implementirali neki novi softwer u zadnje vrijeme koji radi probleme. Softwer koji ima funkciju limitiranja bandwidtha po svakom korisniku). Tu je prvi hop koliko znam

Razina korisnika 1

Već na prvom hopu? Pa to bi im onda trebalo lako detektirat u čemu je problem. Vjerovatno loše podešeni profili na serverima (možda su implementirali neki novi softwer u zadnje vrijeme koji radi probleme. Softwer koji je ima funkciju limitiranja bandwidtha po svakom korisniku). Tu je prvi hop koliko znam

Da, zapravo to je hop koji mi vidimo a tu je interno lako moguce jos na desetke switcheva/rutera/firewall.

Aha, vidim 5 mjeseci isti problem i nista se ne poduzima? Ajde bar plusic za A1 sto ne reklamiraju optiku kao 'najbolji internet za gaming!' kao sto ht radi, posto znaju da su smece po tom pitanju. Mjesecima isti problem sa internetom, Oko 5 popodne ping 100+ do A1, sve do iduceg jutra. Sve ove pogodnosti, virtualni tehnicari, gluposti a ni jedna osoba iza svega koja konkretno ide rjesavat problem.

Razina korisnika 1

Da, a kad prijaviš kvar, iz SZK (pardon tehničke podrške, kako god se zvali, isto su nesposobni!) samo uvijek kao papagaji ponavljaju da će kvar riješiti u najkraćem mogućem roku! Kakav kvrapcu najkraći mogući rok?!? Koliko je to kod A1? 1- mjesec, 6 mjeseci, godinu dana…? ??

Problem s visokim pingom i drastičnim padom brzine interneta iza 21h navečer sam prijavio još 27.12.2023. (a možda je bio problem bio prisutan i ranije, ali na to sam tek krenuo obraćati pažnju kad sam uočio ovu temu na forumu) i još uvijek ništa - do dana današnjeg (5.2.2024.) problem je i dalje prisutan! 

Ili A1 nema ljude koji bi na kvalitetan način održavali postojeću infrastrukturu, ili ne znaju kako popraviti kvar ili su loše izveli optičku mrežu (tj. prodali previše priključaka na jednu centralu zbog čega mreža navečer “rikava”). Što god bilo, red je da nama korisnicima konačno ponude uslugu koju nemalo plaćamo!

Pa zar se stvarno ne može ništa konačno riješiti po tom pitanju??   

Razina korisnika 2
Bedž +3

@bijelijerry i @Robert091 pozdrav, žao mi je čuti ako imate poteškoće s korištenjem naše usluge. Slobodno nam proslijedite podatke od vlasnika usluge i kontakt broj mobitela privatnom porukom OVDJE kako bismo napravili provjere ovim putem vezano za korištenje vaše internet usluge.

Razina korisnika 1

@bijelijerry i @Robert091 pozdrav, žao mi je čuti ako imate poteškoće s korištenjem naše usluge. Slobodno nam proslijedite podatke od vlasnika usluge i kontakt broj mobitela privatnom porukom OVDJE kako bismo napravili provjere ovim putem vezano za korištenje vaše internet usluge.

Borise,

To neće ništa pomoći! Provjera od nadležnih je već nekoliko puta obavljena. Kvar je prijavljen još 27. 12, nadležni su proslijedili problem ekipi za nadzor mreže koja je preuzela nadzor nad mrežom 27.1. kako bi se ustanovilo što se događa na mojoj liniji i da m se proba prebaciti na neki drugi port (tako mi je pročitala agentica iz tehničke podrške što su napisali kolege iz te ekipe i spomenula je da su zapisali da još nije otvoren neki put… neki tehnički problem, nisam baš dobro zapamtio), Javit će mi se povratno. Valjda jednog dana. Samo to stvarno već predugo traje.

Evo baš sam HAKOMetrom sada (7.2. u 22.17h) provjerio trenutno stanje - sramotnih 431,68 Mbit/s download i 162,69 Mbit/s upload uz ping 80,84 ms za brzinu od 1000/500 Mbit/s!!!

Što više reći? Borim se s A1 već skoro mjesec i pol i još uvijek ništa! Već sam umoran od gotovo svakodnevnog zivkanja tehničkoj podršci i slanja mailova s podacima o izmjerenoj brzini. Stvarno sramota kako nikako niste u stanju riješiti problem! 

 

 

Packetloss je takoder prisutan u znatnoj mjeri kroz cijeli dan pogotovo vikendima. Ali ajde bar mi je A1 Ivica poslao poruku da su napravili provjeru moje linije… sramota! Koliko vidim cilj A1 sa ovim takozvanim provjerama i otklanjanjima smetnje to da nas uvjere da im je stalo i da stvarno popravljaju probleme, dok je istina da se nista ne radi jer im to ocito nije prioritet u poslovanju!

p.s za A1, ako stavite ovaj post kao “RIJESENO” kao u ovom slucaju, to nece popraviti nevaljali internet!

Razina korisnika 1

Da, i dalje još ništa s rješenjem problema velikog pinga. Kod mene već cca 1,5 mjesec. Stvarno izgleda da baš ništa ne rade po tom pitanju!!!

Palac dolje za A1 :(((

Razina korisnika 4
Bedž +3

@bijelijerry komuniciramo privatnom porukom i potvrđena je ispravnost u korištenju usluge pa me ispravi ako griješim. 😕 @Robert091 bio si ovih dana u kontaktu s našom Tehničkom podrškom?

Razina korisnika 1

@A1_IvanaM  naravno da sam bio! Već mi je muka koliko sam puta zvao Tehničku podršku. Stvar se još uvijek nije riješila stvar! To je stvarno sramota da u 21. stoljeću imam optiku a stranice mi se otvaraju kao da imam neku ADSL vezu. Sve je bilo dobro dok A1 nije “upgradeo” uslugu na 2/1 Gbit/s od kada je usluga svakim danom sve lošija.

Pa do kada više tako?!?

@Robert091 Pozdrav,
kontaktirala sam kolege Tehničkog odjela s obzirom na broj dana koliko imamo prijavljenu poteškoću. Ista je malo kompleksnije prirode pa iz tog razloga i duže čekaš na obradu . Trenutno te možemo zamoliti za strpljenje do povratnog kontakta kolega. Nadamo se da će kontakt uskoro uslijediti.

Razina korisnika 1

@A1_Nikolina hvala ti na informaciji, ali ta zamolba "za strpljenje" se već podosta izlizala, jer (gotovo) svaki put kada nazovem tehničku podršku ili kada napišem ovdje upit ponavlja se to isto - molimo za malo strpljenja. I ništa se ne događa i tako već skoro 2 mjeseca! Bilo je dogovoreno i točno vrijeme kada se trebao pojaviti tehničar kod mene i nije došao niti je javio zbog čega nije mogao doći!

Mislim da bi i ti, da toliko čekaš na rješenje problema od prve prijave, već lagano izgubila strpljenje i povjerenje u A1!

Koliko još moram čekati? Ako nije moguće rješenje problema, neka me neko kontaktira kako bi mi ponudio moguće solucije da znam što dalje! Ovako imam dojam da se ništa ne pokreće s mrtve točke! 

Samo update:  Nije istina da je problem rijesen, nego nisam htio da mi salju tehnicare. Identicna nestabilna veza i visoka, varijabilna latencija od 6 navecer!

Odgovori