Stari vs. novi korisnik da li je to normalno

  • 20 November 2023
  • 42 odgovora
  • 1663 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 7 odgovora

Pozdrav svima.
Molim VAS da li je ovo normalno?

Ugovor mi istice za 1 mj. Dobio sam poziv za produljenjem ugovora na iduce 2 godine.
Na A1 imam nekoliko usluga, 2 fiksne na 2 adrese, pretplatu na 4 mobitela, Mozaik.

Međutim kao starom korisniku ponuda za produljenje je skuplja 10 EUR mjesečno od one koje dobivaju novi korisnici.
U prilogu screenshotovi.
Kontaktirana služba za korisnike putem e-mail, povratili poziv i telefonski. Njihov odgovor u prevodu UZMI ILI OSTAVI.

I zasto onda ostati u A1 nakon zavrsetka ugovora kada je puno bolja stvar otici drugdje i pokupiti puno bolje uvjete?

PRODULJENJE UGOVORA

 

NOVI KORISNIK

 


Odgovora 42

Razina korisnika 2

@pott   ma kakvo čekanje prvog, drugog mjeseca, digni telefon već sad i kreni zvat sve operatere i njih pitaj.
Koliko puta sam pročitao da drugi operater nekad tebi plati par zadnjih mjeseci pretplate koja ti je ostala kod trenutnog samo da te prebace sebi odmah.
Ovi A1 vragovi će ti svašta ispričati samo da te što dulje zadrže i da ti zeznu prijelaz. Nemaš ti šta odjavljivati, to će sve novi operater za tebe napraviti i na taj način će ti prijelaz biti najbrži i sa najmanje problema.
Sad je Božić i Nova godina, akcije posvuda i ovi ti normalno govore da ti čekaš prvi drugi mjesec kada će sve akcije i popusti proći. :D
Dakle zovi ht, telemach, iskon, reci im koja je situacija, reci šta sve imaš i šta želiš prebaciti i pitaj koje ti cijene nude i šta ti savjetuju.
A onda kad dogovoriš prijelaz kod nekoga očekuj i poziv od A1 službe za zadržavanje korisnika, pripremi šta znaš da možeš dobiti za ostanak, zatim to uduplaj pa nek pregovori krenu. :)

A ove gluposti za "pogodnosti nema ove godine jer ste vi sami tražili ugovor bez ugovorne obveze"  .... za nasmijat se. Za mene ni prošle godine nije bilo nikakvih pogodnosti za produljenje ugovora, kao niti pretprošle godine. Koji je onda bio razlog ? Lolčina.
Ali čim zatražiš prijelaz kod drugog operatera, op evo pogodnosti, pojavile su se odjednom preko noći, donio djeda mraz.
Kakve vražje veze imaju pogodnosti tj cijena za produljenje ugovora sa cijenom bez produljenja ugovora. Nikakve. Jedino što ih valjda muči što drugi imaju dobre cijene i bez ugovorne obveze pa onda sad A1 ne može tražiti duplo kao što je prije i na taj način navoditi ljude da potpisuju na 2 godine.

Razina korisnika 6
Bedž +6

@darmar

"A onda kad dogovoriš prijelaz kod nekoga očekuj i poziv od A1 službe za zadržavanje korisnika, pripremi šta znaš da možeš dobiti za ostanak, zatim to uduplaj pa nek pregovori krenu."

 

Služba za zadržavanje korisnika ne postoji, ali ako ti tvrdiš da i dalje postoji i imaš dokaze za to, no frks, može hakom opet opaliti A1 za par milijuna, HT i Telemach jedva čekaju da spuste jedni drugima

"Ali čim zatražiš prijelaz kod drugog operatera, op evo pogodnosti, pojavile su se odjednom preko noći, donio djeda mraz."

 

Jesi li i ovo u stanju potvrditi na sudu, jer upravo to je ZABRANJENO i A1 i HT-u i Telemachu, a A1 je već platio kaznu zbog toga, ali ako to i dalje radi- platit će opet. Dokaza na njegovom vlastitom forumu koš i još 🤭🤣😝.

I da ne bude zabune, ponuda koju vam A1 dadne TEK nakon vašeg očitog zanimanja za nastavak daljnje suradnje ne smatra se odvraćanjem od prelaska drugom operateru. A1 vam NEĆE ponuditi ništa, osim u slučaju da vi prvi nazovete A1 i interesirate se u vezi ponuda. Tek tada vam i može ponuditi neke pogodnosti.

Ali, ako vi zovete A1 i ucjenjujete ga sa prelaskom kod nekog drugog, A1 vam NE SMIJE više ništa ponuditi JER JE TO ZABRANJENO!

Razina korisnika 2

Netočno da ne mogu ponuditi pogodnosti dok ti njih ne nazoveš. Pa stalno zovu ljude prije nego im ističe ugovor da ih zaključaju na još 2 godine. Na mojA1 stranici ima dio gdje označiš kako želiš da te kontaktiraju sa najnovijim ponudama.
Ali da, ja sam njima slao  "šta mi nudite za produženje" mail, kad sam vidio još jednu akciju samo za nove korisnike, na koji nema odgovora puno dana.
Tražio kontakt preko web forme, opet ništa.
Zvao službu za korisnike, oni ponavljaju ponudu sa weba i govore da nisu ovlašteni dati ništa bolje no napisat će da me nazove služba za zadržavanje korisnika. Eto, pa ti onda nazovi službu za korisnike i pitaj ih dal postoji služba za zadržavanje korisnika. :D

Tjedan dana poslije mi je bilo dosta čekanja, zovem telemach i dogovaram prijelaz kod njih. 3 dana poslije zovu iz A1 sa onom ponudom sa prošle stranice.
Ženi iz službe za zadržavanje korisnika sam rekao da sam dogovorio sa telemachom prije par dana jer mi se oni nisu javljali, no nije ju to puno omelo, i dalje je pregovarala.

Razina korisnika 4
Bedž +3

Za provjeru dostupnosti ponude i općenito kreiranje promocija moramo imati uvid u korisnički profil pa svima koji su zainteresirani za aktivaciju ili produljenje postojeće usluge, savjetujem da nam se jave privatnom porukom OVDJE. Potrebna nam je šifra korisnika ili OIB vlasnika te kontakt broj.  

Razina korisnika 6
Bedž +6

@darmar , NE postoji služba za zadržavanje korisnika. Ovo kaj si ti opisao je upravo ono kaj i tvrdim. Zato kaj si TI PRVI KONTAKTIRAL  A1 (a i sam si to priznal) sve njihove ponude ne smatraju se zadržavanjem korisnika, pa ni one koje su uslijedile nakon kaj si zatražil prijenos.

"

Na mojA1 stranici ima dio gdje označiš kako želiš da te kontaktiraju sa najnovijim ponudama"

------....PA DA, ako pošalješ upit da te nazovu POKAZAO SI INTERES ZA DALJNJU SURADNJU I PRVI SI KONTAKTIRAO A1! Zvala te služba za prodaju, nikakva služba za zadržavanje korisnika.

Da si ti samo zatražio prijenos, BEZ prethodnog slanja upita putem web forme i BEZ prethodnog zvanja szk o ponudama, A1 ti u tom slučaju NE MOŽE i NE SMIJE više ništa ponuditi.

A1 ima milijun, možda i 2 milijuna korisnika. Nisi jedini koji ih kontaktira, ali se svi vi ponašate kao da ste jedini.

 

Razina korisnika 2

Nisam jedini, samo kapljica u moru.
I ne znam zašto se prepiremo, kada tvrdimo istu stvar. :D
Prije par godina se zvao "prodajni predstavnik" , sada je "služba za zadržavanje korisnika" ili ti kažeš da je “služba za prodaju”, za par godina će biti opet neko drugo ime, ali funkcija im je bila i ostala ista. Kada vide da prelaziš drugom operateru daju ti opako dobru ponudu. Bez toga dobiš figu.

nickno, moram te demantirati. Prije godinu dana i par mjeseci sam bio na A1 pretplati (Savršena tarifa) i zatražio sam prijenos na bonbon pretplatu. Odjednom me zvala A1 prodaja (nisam prethodno slao nikakve upite niti nikoga zvao) da mi ponude Savršenu tarifu za oko 130 i nešto kuna. Kada sam im spomenuo da sam zatražio prijenos na bonbon, pravili su se mutavi. :) Na kraju sam ih odbio jer se nisam htio vezati ugovorno na 24 mjeseca zato što nisam imao stalni posao. 

Nadalje, uopće ne vidim problema u tome. Štoviše, smatram da je nadmetanje telekoma vrlo poželjno u tim trenucima. Cjenkaš se i tko ti ponudi bolje uvjete, tamo budeš. :) HAKOM-u ne bih nikada prijavio takve slučajeve unatoč tome što su neki popušili kazne.

Razina korisnika 3
Bedž

Meni ugovor za Homebox tarifu ističe prekosutra, 26.12. i ne namjeravam produžiti da mi je daju u pola cijene, u srijedu idem odjaviti. Glavni razlog je očajna brzina interneta koja u "udarno" vrijeme pada i ispod 10 Mbps, dok kod drugoga imam 500 Mbps..

Prije su me znali zvati iz A1 čak i mjesec, mjesec i pol dana prije isteka i nuditi mi neku pogodnost za produljenje, ali ovaj put ništa, nitko me nije zvao. I ne trebaju. 

I kada mi isteknu ugovori na dvije pretplate za mobitel (za cca godinu i pol dana) i njih selim drugome operateru..

Razina korisnika 7
Bedž +4

Meni ugovor za Homebox tarifu ističe prekosutra, 26.12. i ne namjeravam produžiti da mi je daju u pola cijene, u srijedu idem odjaviti. Glavni razlog je očajna brzina interneta koja u "udarno" vrijeme pada i ispod 10 Mbps, dok kod drugoga imam 500 Mbps..

 

A tu brzinu kod “drugog” mjeriš isto tim routerom u kojem imaš sim od homebox-a?

Razina korisnika 2

eto kako David kaže, to je definitivno tako u praksi već niz godina.
I za razliku od njega, meni se to ne sviđa. To nije nadmetanje cijenama, to je skrivanje da će netko dobiti jeftinije a večina neće kako bi operater profitirao.
Zakinuti će biti baš oni koji su i inače zakinuti, dakle oni koji nemaju opciju drugog/trećeg operatera na istoj adresi ili koji nemaju još 3-5 linija i mobitela sa visokim pretplatama čime bi dobili na težini/kupovnoj moći.

Ne sviđa mi se ta nejednakost. U dućan uđe 10 ljudi i svatko plati drugi iznos za litru mlijeka.
I to ne da onaj koji najdulje tu kupuje plati najmanje, nego tko zna tko plati najmanje a tko najviše.
Čemu služi ovaj službeni cjenik kada svatko dogovara cijenu. Ispada da svi koji pristaju na ponudu od službe za korisnike, a oni jedini nude te službene cijene sa weba, su najveće ovce na planeti. I onda mi još tu ponudu nazovu posebnom individualnom ponudom, traže te da se ulogiraš kako bi dobio svoju "individualnu ponudu" a ono dobiješ ponudu za ovce.
U cjeniku imaju promocije "za određenu grupu korisnika". To ti je lozinka za 'one koji zatraže prijelaz kod drugog operatera'.
Jer kad god sam ja tražio pogodnosti iz tih promocija uvijek su mi rekli da nisam u toj magičnoj grupi korisnika.
Ili imaš cjenik ili nemaš. Ako imaš onda svi trebaju platiti koliko piše u cjeniku i točka.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Na vašem mjestu ja bih dobro proučila sve kaj se tiče posebnih ponuda, pročitala bih sve te pdf-ove na webu a1

https://www.a1.hr/uvjeti-koristenja/fiksne-usluge/a1-privatni-korisnici

A posebno ovaj 

 

Pa bih lijepo tražila popuste na osnovu ovih pdf-ova. 

Bilo bi bolje kad bi A1 imal baš cjenik i za te posebne ponude,kao HT recimo, tamo se možeš pozvati na cjenik i reći-zaslužujem to,to i to, a kod A1 se nažalost moraš cjenkati jer svatko različito tumači ove pdf-ove.

Razina korisnika 2

Pa pročitao sam cijeli njihov cjenik. Svih 700 i nešto stranica, koliko je onda imao.
Sve fino označio na kojoj strani je promocija za šta.
Slao sam im mailom link na cjenik, napisao broj stranice na kojoj se promocija nalazi, citirao tu promociju, screenshot promocije, i linkove na forume gdje drugi ljudi pišu koje popuste su dobili za produljenje, i oni mi odgovore :
"Trenutno nemamo dodatnih promocija koje Vam možemo ponuditi".
To ti je sve ludo. Glava u pijesku.

Pa pročitao sam cijeli njihov cjenik. Svih 700 i nešto stranica, koliko je onda imao.
Sve fino označio na kojoj strani je promocija za šta.
Slao sam im mailom link na cjenik, napisao broj stranice na kojoj se promocija nalazi, citirao tu promociju, screenshot promocije, i linkove na forume gdje drugi ljudi pišu koje popuste su dobili za produljenje, i oni mi odgovore :
"Trenutno nemamo dodatnih promocija koje Vam možemo ponuditi".
To ti je sve ludo. Glava u pijesku.

 

Prijavi ih HAKOM-u, pjevat će drukčiju pjesmu.
Isprobano.

Razina korisnika 7
Bedž +3

Prije produženja udružite sve što možete u Mozaik i pošaljite mail SZK da želite CS ponudu jer da vas drugi operateri zovu i nude prelazak, da vam je ovo preskupo, bla, bla, bla... i očekujte poziv, dobro slušajte i razmislite što trebate. Nema svaka razina mogućnost davanja popusta.

Hvala svima na pomoći.

Produžio ugovor s A1 na 24 mj, Giga net, Obiteljski i Filmski programi, pomoć u kući. 14 dana prije isteka starog ugovora, stari ističe 31.1, ponudili  cijenu kao što sam imao i prije. Da nije tako ne bih pristao.

Međutim, deklarirana brzina je  2 Gbit/s, a ja dobijem nekad maksimalno 450 Mbit/s. Tehničar koji je instalirao opremu je kazao da je do kablova. U kućnoj mreži promijenio sve kablove u CAT 6 kategoriju, ali i dalje isto. Mogu se predomisliti još do 29.1. Ne znam ni sam.

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @pott, ovo bi se svakako trebalo provjeriti, molimo te da kontaktiraš našu tehničku podršku na broj 0800 091 091. Ako si mjerenje radio dok si povezan LAN kabelom s računalom/laptopom, treba biti isporučeno minimalno 70% ugovorene brzine.

Odgovori