Stari vs. novi korisnik da li je to normalno

  • 20 November 2023
  • 42 odgovora
  • 1663 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 7 odgovora

Pozdrav svima.
Molim VAS da li je ovo normalno?

Ugovor mi istice za 1 mj. Dobio sam poziv za produljenjem ugovora na iduce 2 godine.
Na A1 imam nekoliko usluga, 2 fiksne na 2 adrese, pretplatu na 4 mobitela, Mozaik.

Međutim kao starom korisniku ponuda za produljenje je skuplja 10 EUR mjesečno od one koje dobivaju novi korisnici.
U prilogu screenshotovi.
Kontaktirana služba za korisnike putem e-mail, povratili poziv i telefonski. Njihov odgovor u prevodu UZMI ILI OSTAVI.

I zasto onda ostati u A1 nakon zavrsetka ugovora kada je puno bolja stvar otici drugdje i pokupiti puno bolje uvjete?

PRODULJENJE UGOVORA

 

NOVI KORISNIK

 


Odgovora 42

Nešto ne štima...nije ti dobro mozaik posložen...zovi direkt prodaju od A1 i dobit ćeš ponudu.

Razina korisnika 4
Bedž +3

Pozdrav @pott, ponuda za nove i ponuda za postojeće korisnike se može razlikovati, ne mora biti ista cijena paketa. Želiš li ovim putem provjeriti pogodnosti za svoju uslugu? Javi nam se privatnom porukom OVDJE i napiši svoju šifru korisnika ili OIB, adresu priključka te kontakt broj. Ubrzo se javimo s više info na temu produljenja ugovorne obveze.   

Pozdrav

Baš kao što je rečeno, meni su ponudili produljenje ugovora za fiksni internet i TV (sve kao što sam imao) po višoj cijeni nego što sam imao. Sva objašnjenja koja sam dobio su zvučala isto, to je najbolje što možemo ponuditi. Stvarno nema niti jednog valjanog razloga zašto ostati na A1.

Nekada su imali službu koja se pobrinula da se dugogodišnjim korisnicima ponudi nešto bolje, ali izgleda da to više ne postoji.

Razina korisnika 2

postojeci korisnik vec desetljece , bez ugovora je 300kn , sa ugovorom na 24mj je 280kn . Smijurija od ponude.

Samo vi A1 nastavite tako, kad dugo tak mrcvarite ljude nece vam zaboravit i vratiti vam se cim prvi put ponudite bolju cijenu. Tako se nisam vratio na tcom kad su uvodili optiku i nudili bolje cijene, jer su me zezali sa cijenama prije nego sam presao na bnet.

Razina korisnika 2

^ zapravo ispravka, nema apsolutno nikakvog popusta za produljenje ugovora vec mi daju konzum bon 50 eura. Tek ako hocu bon onda moram pristati na 24mj ugovorne obveze. Dakle 50eura je nekih 2 eura mjesecno. A taj bon je A1 platio maksimalno 1.5 euro.  Euro i pol im vrijedimo. :D

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @darmar i @ChooBra, žao mi je ako vam ne odgovara trenutna ponuda. Korisnicima se uvijek nudi najbolja moguća ponuda u tom trenutku, a ponude su personalizirane i razlikovat će se od korisnika do korisnika. Svakako nikoga ne možemo natjerati na produljenje ugovora ako on to ne želi i bit će mi žao ako odlučite raskinuti svoje ugovore. Bilo kakva vrsta popusta ili benefita moguće je jedino uz ugovornu obavezu koju korisnik može, ali ne mora prihvatiti. U protivnom se plaća redovita mjesečna naknada, izuzev Mozaik popusta koji uvijek vrijedi, neovisno o ugovornoj obavezi.

Razina korisnika 2

^ma joj koje gluposti.
Imate 1000 strana u cjeniku u kojem su svakakve akcije napisane i kad god se netko poziva na to (a nudi se svasta, recimo pise da i postojeci korisnici mogu dobiti DO 100 kn popusta) onda se pravite da nikad niste culi za to bla bla. I nista nije personalizirano kada svi stari korisnici dobe istu losu ponudu, tek kad se zatrazi prijelaz kod drugog operatera onda pocnu popusti. Ko na placu.
Recimo meni vasa korisnicka sluzba jucer kaze kako je mobilna pretplata od 5gb (ok sad se dupla pa je 5+5) po 15 eura super tarifa. A kako je to 10gb za 15 eura super, kada telemach daje 12gb za 12eura,a tomato 9gb za 9 eura. A ja trosim 1gb, kako mi je to super davati 15 eura za 1gb potrosen ? To je vama super da vama ja placam 15 eura za 1gb, meni nije. Nisam pod ugovorom vec barem 3 godine, cekam A1 da dode k sebi i ponudi nesto, no ne, stalno iste fore, daju popuste novim korisnicima a starima nista. E pa za trio paket za koji vi trazite 280kn , telemach trazi 200kn, iskon 220, a HT 270. I to su sve cijene sa weba koje bilo tko moze dobiti i bez ikakvih dodatnih pregovora/snizenja. Dakle jedino za zakljuciti je da je vasa najbolja trenutna ponuda, najgora od svih.

Pozdrav svima!
A1_IvanaM, A1_Karlo, dugogodišnji sam pretplatnik i za produženje( Bnet i A1)  sam uvijek dobivao punudu koja je u rangu (cijena i pogodnostii) novog korisnika. Ovo je prvi put da je ponuda nikakva, i prvi put stilu UZMI ILI OSTAVI, kao "žao nam je ako odlučite raskinuti svoje ugovore", što na to kazati? A želim samo pogodnosti koje dajete novim korisnicima, vidi moj raniji post.
Izračun (za GIGA net):
A1 na 24 mj – novi ugovor:
prvih 12 mj        31,64 €/mj, za godinu  379,68 €
drugih 12 mj.     56,09 €/mj, za godinu  673,08 €
UKUPNO 24 mj 1052,76 €  
PROSJEK PO mj. 43,87 €

A1 na 24 mj – produljenje postojećeg ugovora:
Ukupno mjesečno  54,76 €

Budući da nisam zadovoljan ponudom ne želim produljenje ugovora, ugovor vrijedi do 31.1.2024.
Moja pitanja su:
1. Što trebam učiniti ako hoću ODMAH raskid ugovora? I koliki su penali, bez nekh skrivenih troškova.
2. Što trebam učiniti za raskid ugovora ako čekam 31.1.2024. kada ugovor prestaje važiti?
3. Ako se potpiše UGOVOR kao novi korisnik koji će glasiti na suprugu (ista adresa, isti stan) da li se može samo prenijeti oprema (bez fizičkog povrata), što bi skratilo postupak.
S poštovanjem!

Razina korisnika 2

eto kako sam i rekao . nista mi ne nude 3 godine, zatrazim prijelaz u telemach i krenu pozivi i sms-ovi od A1. Ali prekasno vam je sad, predugo ste me zivcirali ignoriranjem tako da bezobzira sta mi nude fiksni trio za 150kn (130kn sa mozaik popustom) i dodatni digitalni reciveri po 2eur (a korisnicka sluzba mi je dan prije tvrdila da ne moze ispod 6eur jer mora i neku aplikaciju unutra spakirat a ja si mislim samo ti pakiraj i dizi cijenu to mi je odluka da odem laksa :D ) i besplatno neki jeftilen huawei mob i mobilnu tarifu stabilna za 8eur i popust na novi mobitel, odo ja u telemach.
Pa vi samo tako nastavite zavlacit ljude i cudite se kad odlaze.

Mene farbaju s dopisom   na povjerenstvo...znate koliko je sati da ja odlazim sa  optike  na mobilnu doma? Fakat  pretjeruju...

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

 

2. Što trebam učiniti za raskid ugovora ako čekam 31.1.2024. kada ugovor prestaje važiti?
3. Ako se potpiše UGOVOR kao novi korisnik koji će glasiti na suprugu (ista adresa, isti stan) da li se može samo prenijeti oprema (bez fizičkog povrata), što bi skratilo postupak.
S poštovanjem!

 

2. Ugovor ti ne prestaje važiti 31.1.2024., već ugovorna obveza. Ugovor vrijedi na neodređeno vrijeme. Dakle, trebaš podnijeti raskid za ugovor bez obzira imao ili neimao UO.

3.u Uvjetima korištenja A1 usluga članovi istog kućanstva ne smatraju se novim korisnicima (iako se neki hvale da tako rade svake 2 godine, oni su u debeloj manjini i očito imaju neku vezu u A1), a da bi te A1 smatrao novim korisnikom treba proći određeni vremenski period-mjesec,dva,tri. Pa nije Ugovor wc papir, kad se tako nonšalantno obnašate prema njemu. Ako raskidaš ugovor, vraćaš i opremu koju ti je A1 dao na korištenje po tom ugovoru

 

"Pa nije Ugovor wc papir, kad se tako nonšalantno obnašate prema njemu."

20 god korisnik istog. Promijenio vlasnika i vlasnika, uvijek bili korektni, ovo je prvi put da im se hebe za korisnika.

Nije ti OK komentar, traži se rješenje.

Ili i ti misliš da, srećom, ima i drugih ponuđača, pa izvoli.

Ne možemo uvijek znati sve. Hvala ti na informaciji da moram zatražiti raskid ugovora. Pitanje  koliko prije  prije isteka ugovorne obveze?

Lijepi pozdravi iz Osijeka! Krasan sunčani dan!

 

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ako svake dvije godine potpisuješ novu UO, tada prestaje važiti tvoj dotadašnji ugovor. Dakle, tvoj Ugovor, čija UO istječe 31.01.24, "star" je niti dvije godine. Bio bi star 20 godina da od potpisivanja početnog ugovora više nisi potpisivao novu UO. Ljudi često poistovjećuju UO i Ugovor, a to nikako nije isto, jer bi ti istekom Ugovora A1 prestao isporučivati svoje usluge, a istekom UO A1 će ti nastaviti pružati usluge, ali bez pogodnosti koje si ostvario Ugovornom obvezom, dakle, počeo bi ti naplaćivati usluge po punoj aktualno važećoj cijeni.

Ove godine nema nekih pogodnosti kaj se tiče cjena sa UO ili bez nje, a to je zato jer A1 zadnjih godinu dana omogućuje potpisivanje Ugovora sa ili bez UO, a to su sami korisnici tražili,tj. A1 je uvažio mnoge primjedbe (možda i nije uvažio već je možda prisiljen zakonom da to uradi)da korisnici možda žele raskid Ugovora prije vremena bez plaćanja penala jer su naletili na neku povoljniju ponudu. Dakle, prijevremeni raskid ugovora bez penala omogućuje jedino sklopljeni Ugovor bez UO. Kaj ste tražili, to ste i dobili. Ali, morali ste biti svjesni činjenice da po zakonu Ugovor sa UO ili Ugovor bez UO isključuju mogućnost nekih cjenovnih pogodnosti koje su postojale prije uvođenja Ugovora bez UO. Prije je za iskorištavanje novih aktualnih pogodnosti korisnik svakih 2 godine potpisivao novu UO na 24 mjeseca i nije mogao raskinuti ugovor bez penala. Sada ste dobili tu mogućnost sa Ugovorom bez UO, ali ste izgubili i povlastice koje je nosio Ugovor sa UO. Bez obzira kaj ti koristiš A1 20 godina, tvoj najnoviji Ugovor nije star ni dvije godine, pa na osnovu te "starosti" dobijaš i ponude.

Sve do zadnjeg dana,tj.do 31.01.24 obvezan si platiti penale, a 31.01.i kasnije možeš zatražiti raskid Ugovora bez ikakve penalizacije.

Razina korisnika 2
Bedž +2

Ako raskid zatražiš prije isteka ugovorne obveze naplatit će ti se penali, osim ako raskid zatražiš nakon njenog isteka.

nickno,

Pogledaj moj post!

Sada nema nikakvih pogodnosti za produljenjenje ugovora.

Zato  pitam:

Ugovor ističe 31.1.2024. i poštivati ću ugovor do kraja. Neću ni dana više da mi naplaćuju usluge po punoj aktualno važećoj cijeni.

Zato pitam kada moram zahtjevati raskid ugovora da bih mogao od 01.2.2024. sklopiti drugi ugovor (moguće s  drugim operaterom). Ne želim nikakve skrivene troškove. Poštujem UO i ugovor do kraja. To je nejasno.

Usput rečeno u vezi:

“ 3.u Uvjetima korištenja A1 usluga članovi istog kućanstva ne smatraju se novim korisnicima”

 

kod mene radi se o dva potpuno odvojena stana na istoj adresi (odvojeno plaćanje svih komunalija), s istim prezimenom, i  ne moraju biti u istom kućanstvu.

Zašto se ne može potpisati novi Ugovor?

 

Razina korisnika 7
Bedž +4

nickno,

Pogledaj moj post!

Sada nema nikakvih pogodnosti za produljenjenje ugovora.

Zato  pitam:

Ugovor ističe 31.1.2024. i poštivati ću ugovor do kraja. Neću ni dana više da mi naplaćuju usluge po punoj aktualno važećoj cijeni.

Zato pitam kada moram zahtjevati raskid ugovora da bih mogao od 01.2.2024. sklopiti drugi ugovor (moguće s  drugim operaterom). Ne želim nikakve skrivene troškove. Poštujem UO i ugovor do kraja. To je nejasno.

Usput rečeno u vezi:

“ 3.u Uvjetima korištenja A1 usluga članovi istog kućanstva ne smatraju se novim korisnicima”

 

kod mene radi se o dva potpuno odvojena stana na istoj adresi (odvojeno plaćanje svih komunalija), s istim prezimenom, i  ne moraju biti u istom kućanstvu.

Zašto se ne može potpisati novi Ugovor?

 

Zanemari što piše  nickno njoj ti je bitno da samo piše bez konkretnog odgovora…..

Razina korisnika 6
Bedž +6

@pott , tvoj početni post citiram:

"3. Ako se potpiše UGOVOR kao novi korisnik koji će glasiti na suprugu (ista adresa, isti stan) da li se može samo prenijeti oprema (bez fizičkog povrata), što bi skratilo postupak."

 

Isti stan, ista adresa= ISTO KUĆANSTVO

Zanemari kaj @daworin  piše, on uglavnom uopće ne pročita uvodni post 🤭🤣.

 

Pa ne mogu ti ja predlagati rješenja, ti sam po slobodnoj svojoj volji odlučuješ kaj buš napravil, ali činjenica je da kod svih operatera najbolje prolaze novi korisnici, otkako kod svih postoji Ugovor bez UO. Čini se i da sami operateri sada potiču takvo ponašanje,tako da:

Najjednostavnije rješenje koje ja vidim u ovakvoj situaciji je mijenjanje operatera svake dvije godine. E sad, to rješenje ima i jednu negativnu stranu- mogući problemi kod mijenjanja operatera (zastoji, vrijeme bez usluge i sl.)tak da i to treba uzeti u obzir kad se želi maksimalno iskoristiti sve mogućnosti-pogodnosti koje operateri nude za nove korisnike.

A novu UO od A1 možeš zatražiti 3 mjesceca prije isteka stare UO, ako se odlučiš ostati u A1, a da li će ti A1 ponuditi kakve pogodnosti, to pak ja nikak nemrem znati

Razina korisnika 7
Bedž +4

pott  Par dana prije isteka UO odeš u poslovnicu i tražiš da ti odjave uslugu sa 31.01 2024 u ponoć i to je to. I poslije možeš kod bilo kojeg operatera ali možeš ponovo uzeti A1 tada ćeš biti novi korisnik.

Razina korisnika 6
Bedž +6

@pott , samo uzmi u obzir da A1 ima 5 dana i vjerojatno će iskoristiti tu mogućnost da ti potvrdi zadnji (peti)dan prekid ugovora, a dok to ne dobiješ nemreš nikom drugom predati zahtjev za prijenos usluge, pa ni samom A1. To ne vrijedi ako zatražiš prijenos putem jedinstvene izjave, tada ostaješ u A1(i plaćaš do tada uslugu) do trenutka kada novi operater aktivira tvoju uslugu. A to nemreš izvesti za A1, jer tamo već jesi.

 

Oprosti, 

Nisam shvatio.

Zar ne mogu prekinuti ugovor s 31.1.2024 . I točka.

Zar me i dalje hebu kako hoće?

Zar i zato se mora angažirati odvjetnika?

LP!

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

@pott , naravno da možeš, ali ako baš želiš raskid taj dan, zahtjev moraš najaviti PRIJE tog dana, možeš i danas- da želiš prekid ugovora 31.01. (uz uvjet da do tada podmiriš sva dugovanja,tj.račune). Ne možeš zahtjev podnijeti 31.01.i očekivati da će isti dan biti prihvaćen. 

Kad unaprijed najaviš datum raskida, A1 će ti na taj datum prestati pružati usluge (ako si sve podmirio) i ostaješ bez interneta, tv-a i telefona.

I opet napominjem, ako već imaš svoj odabir, 31.01.predaš zahtjev za prijenos usluga drugom operateru i tada ne trebaš pisati zahtjev za raskid A1. Samo budi spreman na moguće probleme oko prelaska drugom operateru, jer taj prijelaz ovisi tada i o tom drugom operateru, a ne samo o A1. Evo, imaš ovdje temu prelaska na A1 i problemima o (ne)uključenju iste od strane A1. To se isto može desiti i kod drugih.

nickno

koji su problemi prelaska  drugom opereteru? Gdje da pogledam?

A1  me više ne želi, iako plaćam redovno trajnim nalogom putem banke. Hoće mi naplatiti produljenje ugovora 10 EUR više nego novim korisnicima. Kao što sam već pitao, da li je to normalnol?

LP!

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Evo ovdje imaš temu o prelasku na A1

https://forum.a1.hr/tarife-racuni-i-usluge-70/ukljucenje-usluge-novi-korisnik-9830

Imaš još vremena do 31.01.proučiti Uvjete korištenja drugih operatera,provjeriti dostupnost usluge na svojoj adresi, svi oni imaju slične uvjete kad su u pitanju prelasci iz drugih mreža. Vrijeme priključenja može se produljiti i više od 30 dana,tj.nema roka ako se na tvojoj adresi moraju izvršiti neki dodatni radovi.

nickno

Hvala na brzom odgovoru.

Na mojoj adresi sve usluge dostupne.

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @darmar - žao mi je ako si odlučio raskinuti ugovor, no kako sam već napisao, to je tvoje pravo i tvoja osobna odluka kojeg ćeš operatora koristiti.

 

@pott, kako je već navedeno, raskid fiksnih usluga se obrađuje unutar pet radnih dana. Imaš pravo zatražiti i raskid ugovora s datumom u budućnosti, to je moguće zatražiti jedino telefonskim putem tj. pozivom na broj 0800 091 091, s time da se raskid može zatražiti za maksimalno 30 dana unaprijed. U ovom trenutku ne možeš dakle zatražiti raskid ugovora s 31.1.2024. Što se tiče sklapanja novog ugovora nakon raskida već postojeće usluge, valja pročitati i Uvjete korištenja trenutno dostupnih promocija jer se neke promocije ne mogu dva puta iskoristiti ako je riječ o istom kućanstvu (npr. Promotivna ponuda – 6 mjeseci popusta na mjesečnu naknadu Interneta). Svi UK za fiksne usluge dostupni su na linku https://www.a1.hr/uvjeti-koristenja/fiksne-usluge/a1-privatni-korisnici.

Odgovori