Stari vs. novi korisnik da li je to normalno

  • 20 November 2023
  • 42 odgovora
  • 1710 pregleda

  • Forum rekreativac početnik
  • 7 odgovora

Pozdrav svima.
Molim VAS da li je ovo normalno?

Ugovor mi istice za 1 mj. Dobio sam poziv za produljenjem ugovora na iduce 2 godine.
Na A1 imam nekoliko usluga, 2 fiksne na 2 adrese, pretplatu na 4 mobitela, Mozaik.

Međutim kao starom korisniku ponuda za produljenje je skuplja 10 EUR mjesečno od one koje dobivaju novi korisnici.
U prilogu screenshotovi.
Kontaktirana služba za korisnike putem e-mail, povratili poziv i telefonski. Njihov odgovor u prevodu UZMI ILI OSTAVI.

I zasto onda ostati u A1 nakon zavrsetka ugovora kada je puno bolja stvar otici drugdje i pokupiti puno bolje uvjete?

PRODULJENJE UGOVORA

 

NOVI KORISNIK

 


Odgovora 42

Pozdrav

Baš kao što je rečeno, meni su ponudili produljenje ugovora za fiksni internet i TV (sve kao što sam imao) po višoj cijeni nego što sam imao. Sva objašnjenja koja sam dobio su zvučala isto, to je najbolje što možemo ponuditi. Stvarno nema niti jednog valjanog razloga zašto ostati na A1.

Nekada su imali službu koja se pobrinula da se dugogodišnjim korisnicima ponudi nešto bolje, ali izgleda da to više ne postoji.

Razina korisnika 2

^ma joj koje gluposti.
Imate 1000 strana u cjeniku u kojem su svakakve akcije napisane i kad god se netko poziva na to (a nudi se svasta, recimo pise da i postojeci korisnici mogu dobiti DO 100 kn popusta) onda se pravite da nikad niste culi za to bla bla. I nista nije personalizirano kada svi stari korisnici dobe istu losu ponudu, tek kad se zatrazi prijelaz kod drugog operatera onda pocnu popusti. Ko na placu.
Recimo meni vasa korisnicka sluzba jucer kaze kako je mobilna pretplata od 5gb (ok sad se dupla pa je 5+5) po 15 eura super tarifa. A kako je to 10gb za 15 eura super, kada telemach daje 12gb za 12eura,a tomato 9gb za 9 eura. A ja trosim 1gb, kako mi je to super davati 15 eura za 1gb potrosen ? To je vama super da vama ja placam 15 eura za 1gb, meni nije. Nisam pod ugovorom vec barem 3 godine, cekam A1 da dode k sebi i ponudi nesto, no ne, stalno iste fore, daju popuste novim korisnicima a starima nista. E pa za trio paket za koji vi trazite 280kn , telemach trazi 200kn, iskon 220, a HT 270. I to su sve cijene sa weba koje bilo tko moze dobiti i bez ikakvih dodatnih pregovora/snizenja. Dakle jedino za zakljuciti je da je vasa najbolja trenutna ponuda, najgora od svih.

Razina korisnika 2

eto kako sam i rekao . nista mi ne nude 3 godine, zatrazim prijelaz u telemach i krenu pozivi i sms-ovi od A1. Ali prekasno vam je sad, predugo ste me zivcirali ignoriranjem tako da bezobzira sta mi nude fiksni trio za 150kn (130kn sa mozaik popustom) i dodatni digitalni reciveri po 2eur (a korisnicka sluzba mi je dan prije tvrdila da ne moze ispod 6eur jer mora i neku aplikaciju unutra spakirat a ja si mislim samo ti pakiraj i dizi cijenu to mi je odluka da odem laksa :D ) i besplatno neki jeftilen huawei mob i mobilnu tarifu stabilna za 8eur i popust na novi mobitel, odo ja u telemach.
Pa vi samo tako nastavite zavlacit ljude i cudite se kad odlaze.

Razina korisnika 7
Bedž +4

nickno,

Pogledaj moj post!

Sada nema nikakvih pogodnosti za produljenjenje ugovora.

Zato  pitam:

Ugovor ističe 31.1.2024. i poštivati ću ugovor do kraja. Neću ni dana više da mi naplaćuju usluge po punoj aktualno važećoj cijeni.

Zato pitam kada moram zahtjevati raskid ugovora da bih mogao od 01.2.2024. sklopiti drugi ugovor (moguće s  drugim operaterom). Ne želim nikakve skrivene troškove. Poštujem UO i ugovor do kraja. To je nejasno.

Usput rečeno u vezi:

“ 3.u Uvjetima korištenja A1 usluga članovi istog kućanstva ne smatraju se novim korisnicima”

 

kod mene radi se o dva potpuno odvojena stana na istoj adresi (odvojeno plaćanje svih komunalija), s istim prezimenom, i  ne moraju biti u istom kućanstvu.

Zašto se ne može potpisati novi Ugovor?

 

Zanemari što piše  nickno njoj ti je bitno da samo piše bez konkretnog odgovora…..

Razina korisnika 2

@pott   ma kakvo čekanje prvog, drugog mjeseca, digni telefon već sad i kreni zvat sve operatere i njih pitaj.
Koliko puta sam pročitao da drugi operater nekad tebi plati par zadnjih mjeseci pretplate koja ti je ostala kod trenutnog samo da te prebace sebi odmah.
Ovi A1 vragovi će ti svašta ispričati samo da te što dulje zadrže i da ti zeznu prijelaz. Nemaš ti šta odjavljivati, to će sve novi operater za tebe napraviti i na taj način će ti prijelaz biti najbrži i sa najmanje problema.
Sad je Božić i Nova godina, akcije posvuda i ovi ti normalno govore da ti čekaš prvi drugi mjesec kada će sve akcije i popusti proći. :D
Dakle zovi ht, telemach, iskon, reci im koja je situacija, reci šta sve imaš i šta želiš prebaciti i pitaj koje ti cijene nude i šta ti savjetuju.
A onda kad dogovoriš prijelaz kod nekoga očekuj i poziv od A1 službe za zadržavanje korisnika, pripremi šta znaš da možeš dobiti za ostanak, zatim to uduplaj pa nek pregovori krenu. :)

A ove gluposti za "pogodnosti nema ove godine jer ste vi sami tražili ugovor bez ugovorne obveze"  .... za nasmijat se. Za mene ni prošle godine nije bilo nikakvih pogodnosti za produljenje ugovora, kao niti pretprošle godine. Koji je onda bio razlog ? Lolčina.
Ali čim zatražiš prijelaz kod drugog operatera, op evo pogodnosti, pojavile su se odjednom preko noći, donio djeda mraz.
Kakve vražje veze imaju pogodnosti tj cijena za produljenje ugovora sa cijenom bez produljenja ugovora. Nikakve. Jedino što ih valjda muči što drugi imaju dobre cijene i bez ugovorne obveze pa onda sad A1 ne može tražiti duplo kao što je prije i na taj način navoditi ljude da potpisuju na 2 godine.

Razina korisnika 2

Netočno da ne mogu ponuditi pogodnosti dok ti njih ne nazoveš. Pa stalno zovu ljude prije nego im ističe ugovor da ih zaključaju na još 2 godine. Na mojA1 stranici ima dio gdje označiš kako želiš da te kontaktiraju sa najnovijim ponudama.
Ali da, ja sam njima slao  "šta mi nudite za produženje" mail, kad sam vidio još jednu akciju samo za nove korisnike, na koji nema odgovora puno dana.
Tražio kontakt preko web forme, opet ništa.
Zvao službu za korisnike, oni ponavljaju ponudu sa weba i govore da nisu ovlašteni dati ništa bolje no napisat će da me nazove služba za zadržavanje korisnika. Eto, pa ti onda nazovi službu za korisnike i pitaj ih dal postoji služba za zadržavanje korisnika. :D

Tjedan dana poslije mi je bilo dosta čekanja, zovem telemach i dogovaram prijelaz kod njih. 3 dana poslije zovu iz A1 sa onom ponudom sa prošle stranice.
Ženi iz službe za zadržavanje korisnika sam rekao da sam dogovorio sa telemachom prije par dana jer mi se oni nisu javljali, no nije ju to puno omelo, i dalje je pregovarala.

Razina korisnika 2

postojeci korisnik vec desetljece , bez ugovora je 300kn , sa ugovorom na 24mj je 280kn . Smijurija od ponude.

Samo vi A1 nastavite tako, kad dugo tak mrcvarite ljude nece vam zaboravit i vratiti vam se cim prvi put ponudite bolju cijenu. Tako se nisam vratio na tcom kad su uvodili optiku i nudili bolje cijene, jer su me zezali sa cijenama prije nego sam presao na bnet.

Razina korisnika 2

^ zapravo ispravka, nema apsolutno nikakvog popusta za produljenje ugovora vec mi daju konzum bon 50 eura. Tek ako hocu bon onda moram pristati na 24mj ugovorne obveze. Dakle 50eura je nekih 2 eura mjesecno. A taj bon je A1 platio maksimalno 1.5 euro.  Euro i pol im vrijedimo. :D

"Pa nije Ugovor wc papir, kad se tako nonšalantno obnašate prema njemu."

20 god korisnik istog. Promijenio vlasnika i vlasnika, uvijek bili korektni, ovo je prvi put da im se hebe za korisnika.

Nije ti OK komentar, traži se rješenje.

Ili i ti misliš da, srećom, ima i drugih ponuđača, pa izvoli.

Ne možemo uvijek znati sve. Hvala ti na informaciji da moram zatražiti raskid ugovora. Pitanje  koliko prije  prije isteka ugovorne obveze?

Lijepi pozdravi iz Osijeka! Krasan sunčani dan!

 

 

nickno,

Pogledaj moj post!

Sada nema nikakvih pogodnosti za produljenjenje ugovora.

Zato  pitam:

Ugovor ističe 31.1.2024. i poštivati ću ugovor do kraja. Neću ni dana više da mi naplaćuju usluge po punoj aktualno važećoj cijeni.

Zato pitam kada moram zahtjevati raskid ugovora da bih mogao od 01.2.2024. sklopiti drugi ugovor (moguće s  drugim operaterom). Ne želim nikakve skrivene troškove. Poštujem UO i ugovor do kraja. To je nejasno.

Usput rečeno u vezi:

“ 3.u Uvjetima korištenja A1 usluga članovi istog kućanstva ne smatraju se novim korisnicima”

 

kod mene radi se o dva potpuno odvojena stana na istoj adresi (odvojeno plaćanje svih komunalija), s istim prezimenom, i  ne moraju biti u istom kućanstvu.

Zašto se ne može potpisati novi Ugovor?

 

Razina korisnika 7
Bedž +4

pott  Par dana prije isteka UO odeš u poslovnicu i tražiš da ti odjave uslugu sa 31.01 2024 u ponoć i to je to. I poslije možeš kod bilo kojeg operatera ali možeš ponovo uzeti A1 tada ćeš biti novi korisnik.

nickno

koji su problemi prelaska  drugom opereteru? Gdje da pogledam?

A1  me više ne želi, iako plaćam redovno trajnim nalogom putem banke. Hoće mi naplatiti produljenje ugovora 10 EUR više nego novim korisnicima. Kao što sam već pitao, da li je to normalnol?

LP!

 

Nešto ne štima...nije ti dobro mozaik posložen...zovi direkt prodaju od A1 i dobit ćeš ponudu.

Razina korisnika 4
Bedž +3

Pozdrav @pott, ponuda za nove i ponuda za postojeće korisnike se može razlikovati, ne mora biti ista cijena paketa. Želiš li ovim putem provjeriti pogodnosti za svoju uslugu? Javi nam se privatnom porukom OVDJE i napiši svoju šifru korisnika ili OIB, adresu priključka te kontakt broj. Ubrzo se javimo s više info na temu produljenja ugovorne obveze.   

Razina korisnika 2

Pa pročitao sam cijeli njihov cjenik. Svih 700 i nešto stranica, koliko je onda imao.
Sve fino označio na kojoj strani je promocija za šta.
Slao sam im mailom link na cjenik, napisao broj stranice na kojoj se promocija nalazi, citirao tu promociju, screenshot promocije, i linkove na forume gdje drugi ljudi pišu koje popuste su dobili za produljenje, i oni mi odgovore :
"Trenutno nemamo dodatnih promocija koje Vam možemo ponuditi".
To ti je sve ludo. Glava u pijesku.

Pa pročitao sam cijeli njihov cjenik. Svih 700 i nešto stranica, koliko je onda imao.
Sve fino označio na kojoj strani je promocija za šta.
Slao sam im mailom link na cjenik, napisao broj stranice na kojoj se promocija nalazi, citirao tu promociju, screenshot promocije, i linkove na forume gdje drugi ljudi pišu koje popuste su dobili za produljenje, i oni mi odgovore :
"Trenutno nemamo dodatnih promocija koje Vam možemo ponuditi".
To ti je sve ludo. Glava u pijesku.

 

Prijavi ih HAKOM-u, pjevat će drukčiju pjesmu.
Isprobano.

Razina korisnika 7
Bedž +3

Prije produženja udružite sve što možete u Mozaik i pošaljite mail SZK da želite CS ponudu jer da vas drugi operateri zovu i nude prelazak, da vam je ovo preskupo, bla, bla, bla... i očekujte poziv, dobro slušajte i razmislite što trebate. Nema svaka razina mogućnost davanja popusta.

Hvala svima na pomoći.

Produžio ugovor s A1 na 24 mj, Giga net, Obiteljski i Filmski programi, pomoć u kući. 14 dana prije isteka starog ugovora, stari ističe 31.1, ponudili  cijenu kao što sam imao i prije. Da nije tako ne bih pristao.

Međutim, deklarirana brzina je  2 Gbit/s, a ja dobijem nekad maksimalno 450 Mbit/s. Tehničar koji je instalirao opremu je kazao da je do kablova. U kućnoj mreži promijenio sve kablove u CAT 6 kategoriju, ali i dalje isto. Mogu se predomisliti još do 29.1. Ne znam ni sam.

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @pott, ovo bi se svakako trebalo provjeriti, molimo te da kontaktiraš našu tehničku podršku na broj 0800 091 091. Ako si mjerenje radio dok si povezan LAN kabelom s računalom/laptopom, treba biti isporučeno minimalno 70% ugovorene brzine.

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @darmar i @ChooBra, žao mi je ako vam ne odgovara trenutna ponuda. Korisnicima se uvijek nudi najbolja moguća ponuda u tom trenutku, a ponude su personalizirane i razlikovat će se od korisnika do korisnika. Svakako nikoga ne možemo natjerati na produljenje ugovora ako on to ne želi i bit će mi žao ako odlučite raskinuti svoje ugovore. Bilo kakva vrsta popusta ili benefita moguće je jedino uz ugovornu obavezu koju korisnik može, ali ne mora prihvatiti. U protivnom se plaća redovita mjesečna naknada, izuzev Mozaik popusta koji uvijek vrijedi, neovisno o ugovornoj obavezi.

Pozdrav svima!
A1_IvanaM, A1_Karlo, dugogodišnji sam pretplatnik i za produženje( Bnet i A1)  sam uvijek dobivao punudu koja je u rangu (cijena i pogodnostii) novog korisnika. Ovo je prvi put da je ponuda nikakva, i prvi put stilu UZMI ILI OSTAVI, kao "žao nam je ako odlučite raskinuti svoje ugovore", što na to kazati? A želim samo pogodnosti koje dajete novim korisnicima, vidi moj raniji post.
Izračun (za GIGA net):
A1 na 24 mj – novi ugovor:
prvih 12 mj        31,64 €/mj, za godinu  379,68 €
drugih 12 mj.     56,09 €/mj, za godinu  673,08 €
UKUPNO 24 mj 1052,76 €  
PROSJEK PO mj. 43,87 €

A1 na 24 mj – produljenje postojećeg ugovora:
Ukupno mjesečno  54,76 €

Budući da nisam zadovoljan ponudom ne želim produljenje ugovora, ugovor vrijedi do 31.1.2024.
Moja pitanja su:
1. Što trebam učiniti ako hoću ODMAH raskid ugovora? I koliki su penali, bez nekh skrivenih troškova.
2. Što trebam učiniti za raskid ugovora ako čekam 31.1.2024. kada ugovor prestaje važiti?
3. Ako se potpiše UGOVOR kao novi korisnik koji će glasiti na suprugu (ista adresa, isti stan) da li se može samo prenijeti oprema (bez fizičkog povrata), što bi skratilo postupak.
S poštovanjem!

Mene farbaju s dopisom   na povjerenstvo...znate koliko je sati da ja odlazim sa  optike  na mobilnu doma? Fakat  pretjeruju...

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

 

2. Što trebam učiniti za raskid ugovora ako čekam 31.1.2024. kada ugovor prestaje važiti?
3. Ako se potpiše UGOVOR kao novi korisnik koji će glasiti na suprugu (ista adresa, isti stan) da li se može samo prenijeti oprema (bez fizičkog povrata), što bi skratilo postupak.
S poštovanjem!

 

2. Ugovor ti ne prestaje važiti 31.1.2024., već ugovorna obveza. Ugovor vrijedi na neodređeno vrijeme. Dakle, trebaš podnijeti raskid za ugovor bez obzira imao ili neimao UO.

3.u Uvjetima korištenja A1 usluga članovi istog kućanstva ne smatraju se novim korisnicima (iako se neki hvale da tako rade svake 2 godine, oni su u debeloj manjini i očito imaju neku vezu u A1), a da bi te A1 smatrao novim korisnikom treba proći određeni vremenski period-mjesec,dva,tri. Pa nije Ugovor wc papir, kad se tako nonšalantno obnašate prema njemu. Ako raskidaš ugovor, vraćaš i opremu koju ti je A1 dao na korištenje po tom ugovoru

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ako svake dvije godine potpisuješ novu UO, tada prestaje važiti tvoj dotadašnji ugovor. Dakle, tvoj Ugovor, čija UO istječe 31.01.24, "star" je niti dvije godine. Bio bi star 20 godina da od potpisivanja početnog ugovora više nisi potpisivao novu UO. Ljudi često poistovjećuju UO i Ugovor, a to nikako nije isto, jer bi ti istekom Ugovora A1 prestao isporučivati svoje usluge, a istekom UO A1 će ti nastaviti pružati usluge, ali bez pogodnosti koje si ostvario Ugovornom obvezom, dakle, počeo bi ti naplaćivati usluge po punoj aktualno važećoj cijeni.

Ove godine nema nekih pogodnosti kaj se tiče cjena sa UO ili bez nje, a to je zato jer A1 zadnjih godinu dana omogućuje potpisivanje Ugovora sa ili bez UO, a to su sami korisnici tražili,tj. A1 je uvažio mnoge primjedbe (možda i nije uvažio već je možda prisiljen zakonom da to uradi)da korisnici možda žele raskid Ugovora prije vremena bez plaćanja penala jer su naletili na neku povoljniju ponudu. Dakle, prijevremeni raskid ugovora bez penala omogućuje jedino sklopljeni Ugovor bez UO. Kaj ste tražili, to ste i dobili. Ali, morali ste biti svjesni činjenice da po zakonu Ugovor sa UO ili Ugovor bez UO isključuju mogućnost nekih cjenovnih pogodnosti koje su postojale prije uvođenja Ugovora bez UO. Prije je za iskorištavanje novih aktualnih pogodnosti korisnik svakih 2 godine potpisivao novu UO na 24 mjeseca i nije mogao raskinuti ugovor bez penala. Sada ste dobili tu mogućnost sa Ugovorom bez UO, ali ste izgubili i povlastice koje je nosio Ugovor sa UO. Bez obzira kaj ti koristiš A1 20 godina, tvoj najnoviji Ugovor nije star ni dvije godine, pa na osnovu te "starosti" dobijaš i ponude.

Sve do zadnjeg dana,tj.do 31.01.24 obvezan si platiti penale, a 31.01.i kasnije možeš zatražiti raskid Ugovora bez ikakve penalizacije.

Razina korisnika 2
Bedž +2

Ako raskid zatražiš prije isteka ugovorne obveze naplatit će ti se penali, osim ako raskid zatražiš nakon njenog isteka.

Odgovori