Stari vs. novi korisnik da li je to normalno

  • 20 November 2023
  • 42 odgovora
  • 1730 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 42

Razina korisnika 6
Bedž +6

@pott , tvoj početni post citiram:

"3. Ako se potpiše UGOVOR kao novi korisnik koji će glasiti na suprugu (ista adresa, isti stan) da li se može samo prenijeti oprema (bez fizičkog povrata), što bi skratilo postupak."

 

Isti stan, ista adresa= ISTO KUĆANSTVO

Zanemari kaj @daworin  piše, on uglavnom uopće ne pročita uvodni post 🤭🤣.

 

Pa ne mogu ti ja predlagati rješenja, ti sam po slobodnoj svojoj volji odlučuješ kaj buš napravil, ali činjenica je da kod svih operatera najbolje prolaze novi korisnici, otkako kod svih postoji Ugovor bez UO. Čini se i da sami operateri sada potiču takvo ponašanje,tako da:

Najjednostavnije rješenje koje ja vidim u ovakvoj situaciji je mijenjanje operatera svake dvije godine. E sad, to rješenje ima i jednu negativnu stranu- mogući problemi kod mijenjanja operatera (zastoji, vrijeme bez usluge i sl.)tak da i to treba uzeti u obzir kad se želi maksimalno iskoristiti sve mogućnosti-pogodnosti koje operateri nude za nove korisnike.

A novu UO od A1 možeš zatražiti 3 mjesceca prije isteka stare UO, ako se odlučiš ostati u A1, a da li će ti A1 ponuditi kakve pogodnosti, to pak ja nikak nemrem znati

Razina korisnika 6
Bedž +6

@pott , samo uzmi u obzir da A1 ima 5 dana i vjerojatno će iskoristiti tu mogućnost da ti potvrdi zadnji (peti)dan prekid ugovora, a dok to ne dobiješ nemreš nikom drugom predati zahtjev za prijenos usluge, pa ni samom A1. To ne vrijedi ako zatražiš prijenos putem jedinstvene izjave, tada ostaješ u A1(i plaćaš do tada uslugu) do trenutka kada novi operater aktivira tvoju uslugu. A to nemreš izvesti za A1, jer tamo već jesi.

 

Oprosti, 

Nisam shvatio.

Zar ne mogu prekinuti ugovor s 31.1.2024 . I točka.

Zar me i dalje hebu kako hoće?

Zar i zato se mora angažirati odvjetnika?

LP!

 

Razina korisnika 6
Bedž +6

@pott , naravno da možeš, ali ako baš želiš raskid taj dan, zahtjev moraš najaviti PRIJE tog dana, možeš i danas- da želiš prekid ugovora 31.01. (uz uvjet da do tada podmiriš sva dugovanja,tj.račune). Ne možeš zahtjev podnijeti 31.01.i očekivati da će isti dan biti prihvaćen. 

Kad unaprijed najaviš datum raskida, A1 će ti na taj datum prestati pružati usluge (ako si sve podmirio) i ostaješ bez interneta, tv-a i telefona.

I opet napominjem, ako već imaš svoj odabir, 31.01.predaš zahtjev za prijenos usluga drugom operateru i tada ne trebaš pisati zahtjev za raskid A1. Samo budi spreman na moguće probleme oko prelaska drugom operateru, jer taj prijelaz ovisi tada i o tom drugom operateru, a ne samo o A1. Evo, imaš ovdje temu prelaska na A1 i problemima o (ne)uključenju iste od strane A1. To se isto može desiti i kod drugih.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Evo ovdje imaš temu o prelasku na A1

https://forum.a1.hr/tarife-racuni-i-usluge-70/ukljucenje-usluge-novi-korisnik-9830

Imaš još vremena do 31.01.proučiti Uvjete korištenja drugih operatera,provjeriti dostupnost usluge na svojoj adresi, svi oni imaju slične uvjete kad su u pitanju prelasci iz drugih mreža. Vrijeme priključenja može se produljiti i više od 30 dana,tj.nema roka ako se na tvojoj adresi moraju izvršiti neki dodatni radovi.

nickno

Hvala na brzom odgovoru.

Na mojoj adresi sve usluge dostupne.

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @darmar - žao mi je ako si odlučio raskinuti ugovor, no kako sam već napisao, to je tvoje pravo i tvoja osobna odluka kojeg ćeš operatora koristiti.

 

@pott, kako je već navedeno, raskid fiksnih usluga se obrađuje unutar pet radnih dana. Imaš pravo zatražiti i raskid ugovora s datumom u budućnosti, to je moguće zatražiti jedino telefonskim putem tj. pozivom na broj 0800 091 091, s time da se raskid može zatražiti za maksimalno 30 dana unaprijed. U ovom trenutku ne možeš dakle zatražiti raskid ugovora s 31.1.2024. Što se tiče sklapanja novog ugovora nakon raskida već postojeće usluge, valja pročitati i Uvjete korištenja trenutno dostupnih promocija jer se neke promocije ne mogu dva puta iskoristiti ako je riječ o istom kućanstvu (npr. Promotivna ponuda – 6 mjeseci popusta na mjesečnu naknadu Interneta). Svi UK za fiksne usluge dostupni su na linku https://www.a1.hr/uvjeti-koristenja/fiksne-usluge/a1-privatni-korisnici.

Razina korisnika 6
Bedž +6

@darmar

"A onda kad dogovoriš prijelaz kod nekoga očekuj i poziv od A1 službe za zadržavanje korisnika, pripremi šta znaš da možeš dobiti za ostanak, zatim to uduplaj pa nek pregovori krenu."

 

Služba za zadržavanje korisnika ne postoji, ali ako ti tvrdiš da i dalje postoji i imaš dokaze za to, no frks, može hakom opet opaliti A1 za par milijuna, HT i Telemach jedva čekaju da spuste jedni drugima

"Ali čim zatražiš prijelaz kod drugog operatera, op evo pogodnosti, pojavile su se odjednom preko noći, donio djeda mraz."

 

Jesi li i ovo u stanju potvrditi na sudu, jer upravo to je ZABRANJENO i A1 i HT-u i Telemachu, a A1 je već platio kaznu zbog toga, ali ako to i dalje radi- platit će opet. Dokaza na njegovom vlastitom forumu koš i još 🤭🤣😝.

I da ne bude zabune, ponuda koju vam A1 dadne TEK nakon vašeg očitog zanimanja za nastavak daljnje suradnje ne smatra se odvraćanjem od prelaska drugom operateru. A1 vam NEĆE ponuditi ništa, osim u slučaju da vi prvi nazovete A1 i interesirate se u vezi ponuda. Tek tada vam i može ponuditi neke pogodnosti.

Ali, ako vi zovete A1 i ucjenjujete ga sa prelaskom kod nekog drugog, A1 vam NE SMIJE više ništa ponuditi JER JE TO ZABRANJENO!

Razina korisnika 4
Bedž +3

Za provjeru dostupnosti ponude i općenito kreiranje promocija moramo imati uvid u korisnički profil pa svima koji su zainteresirani za aktivaciju ili produljenje postojeće usluge, savjetujem da nam se jave privatnom porukom OVDJE. Potrebna nam je šifra korisnika ili OIB vlasnika te kontakt broj.  

Razina korisnika 6
Bedž +6

@darmar , NE postoji služba za zadržavanje korisnika. Ovo kaj si ti opisao je upravo ono kaj i tvrdim. Zato kaj si TI PRVI KONTAKTIRAL  A1 (a i sam si to priznal) sve njihove ponude ne smatraju se zadržavanjem korisnika, pa ni one koje su uslijedile nakon kaj si zatražil prijenos.

"

Na mojA1 stranici ima dio gdje označiš kako želiš da te kontaktiraju sa najnovijim ponudama"

------....PA DA, ako pošalješ upit da te nazovu POKAZAO SI INTERES ZA DALJNJU SURADNJU I PRVI SI KONTAKTIRAO A1! Zvala te služba za prodaju, nikakva služba za zadržavanje korisnika.

Da si ti samo zatražio prijenos, BEZ prethodnog slanja upita putem web forme i BEZ prethodnog zvanja szk o ponudama, A1 ti u tom slučaju NE MOŽE i NE SMIJE više ništa ponuditi.

A1 ima milijun, možda i 2 milijuna korisnika. Nisi jedini koji ih kontaktira, ali se svi vi ponašate kao da ste jedini.

 

Razina korisnika 2

Nisam jedini, samo kapljica u moru.
I ne znam zašto se prepiremo, kada tvrdimo istu stvar. :D
Prije par godina se zvao "prodajni predstavnik" , sada je "služba za zadržavanje korisnika" ili ti kažeš da je “služba za prodaju”, za par godina će biti opet neko drugo ime, ali funkcija im je bila i ostala ista. Kada vide da prelaziš drugom operateru daju ti opako dobru ponudu. Bez toga dobiš figu.

Razina korisnika 1

nickno, moram te demantirati. Prije godinu dana i par mjeseci sam bio na A1 pretplati (Savršena tarifa) i zatražio sam prijenos na bonbon pretplatu. Odjednom me zvala A1 prodaja (nisam prethodno slao nikakve upite niti nikoga zvao) da mi ponude Savršenu tarifu za oko 130 i nešto kuna. Kada sam im spomenuo da sam zatražio prijenos na bonbon, pravili su se mutavi. :) Na kraju sam ih odbio jer se nisam htio vezati ugovorno na 24 mjeseca zato što nisam imao stalni posao. 

Razina korisnika 1

Nadalje, uopće ne vidim problema u tome. Štoviše, smatram da je nadmetanje telekoma vrlo poželjno u tim trenucima. Cjenkaš se i tko ti ponudi bolje uvjete, tamo budeš. :) HAKOM-u ne bih nikada prijavio takve slučajeve unatoč tome što su neki popušili kazne.

Razina korisnika 3
Bedž

Meni ugovor za Homebox tarifu ističe prekosutra, 26.12. i ne namjeravam produžiti da mi je daju u pola cijene, u srijedu idem odjaviti. Glavni razlog je očajna brzina interneta koja u "udarno" vrijeme pada i ispod 10 Mbps, dok kod drugoga imam 500 Mbps..

Prije su me znali zvati iz A1 čak i mjesec, mjesec i pol dana prije isteka i nuditi mi neku pogodnost za produljenje, ali ovaj put ništa, nitko me nije zvao. I ne trebaju. 

I kada mi isteknu ugovori na dvije pretplate za mobitel (za cca godinu i pol dana) i njih selim drugome operateru..

Razina korisnika 7
Bedž +4

Meni ugovor za Homebox tarifu ističe prekosutra, 26.12. i ne namjeravam produžiti da mi je daju u pola cijene, u srijedu idem odjaviti. Glavni razlog je očajna brzina interneta koja u "udarno" vrijeme pada i ispod 10 Mbps, dok kod drugoga imam 500 Mbps..

 

A tu brzinu kod “drugog” mjeriš isto tim routerom u kojem imaš sim od homebox-a?

Razina korisnika 2

eto kako David kaže, to je definitivno tako u praksi već niz godina.
I za razliku od njega, meni se to ne sviđa. To nije nadmetanje cijenama, to je skrivanje da će netko dobiti jeftinije a večina neće kako bi operater profitirao.
Zakinuti će biti baš oni koji su i inače zakinuti, dakle oni koji nemaju opciju drugog/trećeg operatera na istoj adresi ili koji nemaju još 3-5 linija i mobitela sa visokim pretplatama čime bi dobili na težini/kupovnoj moći.

Ne sviđa mi se ta nejednakost. U dućan uđe 10 ljudi i svatko plati drugi iznos za litru mlijeka.
I to ne da onaj koji najdulje tu kupuje plati najmanje, nego tko zna tko plati najmanje a tko najviše.
Čemu služi ovaj službeni cjenik kada svatko dogovara cijenu. Ispada da svi koji pristaju na ponudu od službe za korisnike, a oni jedini nude te službene cijene sa weba, su najveće ovce na planeti. I onda mi još tu ponudu nazovu posebnom individualnom ponudom, traže te da se ulogiraš kako bi dobio svoju "individualnu ponudu" a ono dobiješ ponudu za ovce.
U cjeniku imaju promocije "za određenu grupu korisnika". To ti je lozinka za 'one koji zatraže prijelaz kod drugog operatera'.
Jer kad god sam ja tražio pogodnosti iz tih promocija uvijek su mi rekli da nisam u toj magičnoj grupi korisnika.
Ili imaš cjenik ili nemaš. Ako imaš onda svi trebaju platiti koliko piše u cjeniku i točka.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Na vašem mjestu ja bih dobro proučila sve kaj se tiče posebnih ponuda, pročitala bih sve te pdf-ove na webu a1

https://www.a1.hr/uvjeti-koristenja/fiksne-usluge/a1-privatni-korisnici

A posebno ovaj 

 

Pa bih lijepo tražila popuste na osnovu ovih pdf-ova. 

Bilo bi bolje kad bi A1 imal baš cjenik i za te posebne ponude,kao HT recimo, tamo se možeš pozvati na cjenik i reći-zaslužujem to,to i to, a kod A1 se nažalost moraš cjenkati jer svatko različito tumači ove pdf-ove.

Odgovori