Riješeno

Kako dobiti odgovor od VIP-a?

  • 4 December 2017
  • 63 odgovora
  • 4199 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 63

Razina korisnika 5
Bedž +2
Kako dobiti odgovor? Nikako ili nakon mjesec dana 😃 pa sve ispočetka.
Razina korisnika 5
Bedž +2
Koliko ja znam po HAKOMu teleoperater je dužan napraviti prijenos broja u fiksnoj telefoniji unutar 5 dana a u mobilnoj unutar 3 dana, nakon toga plačaju penale 10kn po započetom satu dok se prijenos ne obavi. Znači traži, prijeti i kada naprave prijenos ako nisi zadovoljan traži odštetu a ako nisi zadovoljan odgovorom za odštetu od VIPa registriraj se na HAKOM i tamo pokreni postupak.

Meni je VIP-VIP radio prijenos broja 23 dana ali nisam se mogao žaliti jer su obje linije bile aktivne te kao nisam bio oštećen.
Razina korisnika 5
Bedž +2
E, palo mi nešto na pamet, pijem pivu i pušim pa mi dosadno 🆒

Da li si pitao u EroNetu da ti daju privremeni broj dok se prijenos broja ne obavi?

Ono, imaš net, TV, a tulifon kada proradi stari broj, proradi :8
Razina korisnika 1
Nas su stotine tisuća, a njih su stotine, moras shvatiti da im ipak treba dati vremena. Najgora je situacija kad mi nesto treba odmah, sad (tipa krepao mi internet, neka ozbiljnija pogreska u sustavu), a ne mogu dobiti popravak odmah da dubim na glavi...

U konacnici, siguran sam da te nece ostetiti i da ce biti po tvome.


To je točno, ali treba primjetiti kako ih mi ne bi gnjavili u tolikoj mjeri kad bi imali korektan odnos prema korisnicima. A korektan odnos uključuje i zapošljavanje dodatnih ljudi na otklanjanju problema koje korisnici imaju pa i po cijenu manjeg profita.
Razina korisnika 3
Uporno ignoriranje od VIP-a i dalje traje, uz lijepu čestitku za Božić i Novu godinu da ih provedem bez Interneta i TV-a. "Bravo"! I ja vama želim isto! Izdržat ću ja još ovih par dana, a kad završi ova agonija šaljem prijavu HAKOM-u pa ćemo vidjeti koje propise ste sve prekršili. Svim ostalim forumašima sretan Božić i Nova 2018.!

Utješi se ovdje, nisi jedini 🙂 :
https://forum.vipnet.hr/kucni-internet-adsl-kabel-35/nevideno-maltretiranje-bivseg-amisovog-korisnika-i-potpuno-bespravno-iskljucenje-usluge-1754
Razina korisnika 3
A šta bi onda trebali napravit onome tko je kriv za ono što mi proživljavamo? Spalit ga na lomači? Nakon što se namakao u ljutom senfu mjesec dana?
Razina korisnika 3
Joj ma daj Iva. Kakav fakin inbox. Pa javljeno vam je u "inbox" prije skoro tjedan i pol dana, zvana služba za korisnike, žena veli vidi na ekranu sve crno na bijelo, ali subota je ne može ništa do ponedjeljka, kaže vjeruje da će u ponedjeljak biti riješeno. Ženo, to je bilo 20.1. Koji je danas dan? Mi smo još uvijek bez usluge, i dalje nitko ne zove, i dalje nitko ne odgovara na mail. Sve što me trenutno zanima je točna adresa, formular ili što već treba za izvanredni prekid ugovora i zbogom. Osobno, ni ja ni itko iz moje obitelji nikad više neće Vipu pokloniti ni lipe. Svim prijateljima savjetovat ćemo isto. Samo čekam konačan rasplet da imam cijelu priču i pišem izvještaj Austrijancima.
Razina korisnika 3
Evo poslao lik iz korisničke (de)generički odgovor (nakon dvostrukog debakla nisu u stanju nazvati) da nam se, evo puknuh u gaće od sreće, otpisuje plaćanje za ovaj mjesec i, mašem repom, "naknada za ponovno uključenje". Bla bla, i da nam ne mogu omogućiti izvanredni prekid ugovora bez naknade jer smo prihvatili opće uvjete da u tom slučaju plaćamo naknadu. Ljudi, mi smo skoro tri tjedna bez usluge i imamo pravo na izvanredni prekid ugovora, bez naknade. Možemo se jedino raspravljati o tome koliko VI dugujete NAMA. Pri tome nas se ne tiče je li "kvar" na našoj opremi, u vašim glavama ili idiotski isprogramiranom sustavu koji nikako da shvati da nas treba prestati zajebavati.

Vidim ja da će ovdje HAKOM imati posla.

Inače, skoro dva sata nakon što se javio lik generičkom šprancom - MI SMO I DALJE BEZ INTERNETA!!!!!!
Razina korisnika 3
Iva, hvala na inicijativi, ali čvrstog sam uvjerenja da s firmom kod koje moram cviliti po forumima da bih dobio osnovnu uslugu koju plaćam i neku elementarnu korisničku podršku, jednostavno ne želim imati posla.

Pod "inboxom" sam mislio onaj od službene "korisničke podrške", kod koje nikad ne možeš dobiti odgovor dvaput od iste osobe čak i kad je poruka naslovljena na onu prvu, što graniči s nepristojnošću. Ma što graniči...

Evo stigao internet, pitam se hoćemo li ga imati 2 ili 3 dana. Lik 28. po redu s kojim smo imali posla napisao je takav mail da je kompletan obično ciničko podjebavanje. Inače, gospodo, kad je korisnik u ovoj fazi frustracije u koju ste vi doveli nas, ne piše mu se mail. Zove ga se i pokuša se ljudski dogovoriti i objasniti stanje. Pogotovo se ne dopušta komunikacija s raskopanim korisnikom ovako nekompetentnoj osobi kao što je ovaj koji nam je odgovorio, kruti birokrat, koji ne poznaje ili se pravi da ne poznaje osnovne zakone.

Mislim da će proći tečaj kod Hakoma.
Razina korisnika 3
Meni su 6 puta "unosili u računalo" da sam vratio jebenu terminalnu opremu i isto toliko puta slali opomenu, dva puta mi isključivali internet...

Kompjuteri su krivi samo koliko i idioti koji su ih isprogramirali i koji ih koriste.

Ma bez brige. Čujem da Vip svojim korisnicima, kojima uzrokuje dijabetes od prcanja u mozak, šalje podrugljivu ispriku u vidu Bajadere na kućnu adresu.

U Krašu fešta, sve se šutaju u guzicu od veselja. Naročito od tranzicije Amisovih korisnika.
Razina korisnika 3
I što svaki put kad konačno uspiješ stupiti u neki kontakt (naravno, razmak je barem tjedan i pol - dva), imaš posla s novom osobom, kojoj sve jebeno iz početka moraš objašnjavati. I na kraju opet ne skuži. Čak i u najkritičnijim slučajevima i zajebima s njihove strane, nisu u stanju prepustiti slučaj jednoj osobi koja će ispeljati njesru na čistac. Ajd zamisli kolko je "problematično" ovakvoj firmi ad hoc kreirati privremeni telefonski broj na koji će osoba biti dostupna. Ali ne. Uvijek ponovo u red čekanja. Totalni fakin Jugendrat. Nemam drugog posla neko čekat u redu pol dana da bih imao čast ponovo iznijeti svoju "životnu priču" nekom krutom birokratu koji s druge strane kopa nos.

I za sav taj holokaustični hepening - još i plaćam.

Ali neću još dugo.
Razina korisnika 3
@zbjawa - malo off-a.

Forum nije službeni kanal komunikacije, prijave problema i teško je objasnit da ako napišeš tu da ti nešto ne radi, da će ti se u roku "keks" netko očitovati i to popraviti. Ovdje su moderatori kako uhvate slobodnog vremena, nije im primarni posao sjediti na forumu. Danas jutarnja, sutra noćna pa slobodni dan i na taj način netko tko se uhvati rješavati problem preko foruma, izgubi preko nekoliko dana (da ne kažem tjedana), uz ispriku moderatora, naravno. Kad problem traje duže vrijeme, počne vrijeđanje i pljuvačina a kad se pita "gdje si se žalio", kaže na forumu. A to je kao da pišeš po plotu na ulici. Svaki poziv, svaki razgovor se bilježi pa se na taj način može sve brže riješiti.

Sretno i javi kako si prošao. ;)
Razina korisnika 3
@zbjawa - malo off-a.

Forum nije službeni kanal komunikacije, prijave problema i teško je objasnit da ako napišeš tu da ti nešto ne radi, da će ti se u roku "keks" netko očitovati i to popraviti. Ovdje su moderatori kako uhvate slobodnog vremena, nije im primarni posao sjediti na forumu. Danas jutarnja, sutra noćna pa slobodni dan i na taj način netko tko se uhvati rješavati problem preko foruma, izgubi preko nekoliko dana (da ne kažem tjedana), uz ispriku moderatora, naravno. Kad problem traje duže vrijeme, počne vrijeđanje i pljuvačina a kad se pita "gdje si se žalio", kaže na forumu. A to je kao da pišeš po plotu na ulici. Svaki poziv, svaki razgovor se bilježi pa se na taj način može sve brže riješiti.

Sretno i javi kako si prošao. ;)


A daj ne budi naivna. Kaj ti misliš da je ovdje, na internetskom forumu, netko zato što nije pokušao riješiti problem putem "službenih" kanala komunikacije?? Jesi ti kad probala rješavati nešto "službeno" s Vipom??? Znaš li ti da se od njih samo potvrda o primitku maila čeka tjedan i pol dana ?????
Da ako zoveš telefonski službu za korisnike iz auta, prođeš put od Svetog Roka do Zagreba dok ti se jave? I nakon toga ti ništa ne obave i ko da ih i nisi zvao i idući mjesec proživljavaš isto sranje?

Odgovori