Riješeno

Kako dobiti odgovor od VIP-a?

  • 4 December 2017
  • 63 odgovora
  • 4198 pregleda

Nakon dvije godine korištenja trio paketa fiskne usluge, ponuđeno mi je produljenje ugovora uz povećanje brzine Interneta na 20Mb (garantirano 14Mb)+osnovni TV paket (prošireniji od starog i 2 HD programa)+telefon. Uz ugovor sam naručio i UHDTV uz plaćanje na rate s pretplatom. Dana 17.10.2017. je potpisan ugovor i nakon 10-ak dana uključena usluga. Tada je utvrđeno da HD programi ne rade i brzina Interneta je 10,5Mb. Dana 25.10.2017. sam zatražio raskid tog ugovora i zbog toga odlučio ne preuzeti naručeni TV. Tek nakon 5 dana (30.10.2017.) sam dobio automatsku poruku da su zaprimili moj zahtjev za raskid, a do danas mi nisu ništa odgovorili na isti. Na računu za 11.mjesec mi je naplaćena prva rata od 120kn za kupljeni TV na rate iako ga nisam preuzeo te sam dana 19.11.2017. podnio prigovor na račun, na koji mi do danas nisu ništa odgovorili. Da stvar bude još gora, dana 01.12.2017.dobivam SMS poruku da mi je "na moj zahtjev" uključena usluga "prošireni paket" za TV iako ga ja nisam tražio. Odmah nazivam službu za korisnike koji nakon traženja broja fiksnog telefona, mobilnog telefona, adrese, OIB-a i ne znam ti ja što još sve ne, utvrđuju da ja nisam zatražio prošireni paket, ali eto došlo je do greške u sustavu. Znači ne samo da mi nitko ne odgovora na moje poruke, prigovore, nego me nitko niti ne zove i ponudi neko rješenje (do sada nisam mislio otići iz VIP-a, ali zašto da plaćam za uslugu koju mi ne mogu isporučiti) no nakon ovakvog ignoriranja ne preostaje mi ništa drugo. Ovo stavljam na forum samo da drugi korisnici, bivši, sadašnji i možda budući, vide kakav je VIP. Hvala!
icon

Najbolji odgovor od A1_Iva 29 January 2018, 09:49

Pogledaj original

Odgovora 63

Hvala za ovaj info. Idemo dalje!
Razina korisnika 5
Bedž +2
E, palo mi nešto na pamet, pijem pivu i pušim pa mi dosadno 🆒

Da li si pitao u EroNetu da ti daju privremeni broj dok se prijenos broja ne obavi?

Ono, imaš net, TV, a tulifon kada proradi stari broj, proradi :8
Naravno da ne, ma nisam ni čuo za takvu mogućnost:? Provjerit ću i to. Hvala još jednom i nastavi uživati:D
Razina korisnika 4
@zbjawa
08.01.2018. je prvi slobodan termin za prijenos tvog broja. Na datum prijenosa ne možemo utjecati, dobivamo prvi slobodan datum s kojim je moguć prijenos.
Ako je i istina još uvijek ne objašnjava zašto ja nemam internet i TV već tri tjedna. Ako imate odgovor za taj datum dajte mi odgovor na ovo pitanje?
Uporno ignoriranje od VIP-a i dalje traje, uz lijepu čestitku za Božić i Novu godinu da ih provedem bez Interneta i TV-a. "Bravo"! I ja vama želim isto! Izdržat ću ja još ovih par dana, a kad završi ova agonija šaljem prijavu HAKOM-u pa ćemo vidjeti koje propise ste sve prekršili. Svim ostalim forumašima sretan Božić i Nova 2018.!
Razina korisnika 1
Nas su stotine tisuća, a njih su stotine, moras shvatiti da im ipak treba dati vremena. Najgora je situacija kad mi nesto treba odmah, sad (tipa krepao mi internet, neka ozbiljnija pogreska u sustavu), a ne mogu dobiti popravak odmah da dubim na glavi...

U konacnici, siguran sam da te nece ostetiti i da ce biti po tvome.


To je točno, ali treba primjetiti kako ih mi ne bi gnjavili u tolikoj mjeri kad bi imali korektan odnos prema korisnicima. A korektan odnos uključuje i zapošljavanje dodatnih ljudi na otklanjanju problema koje korisnici imaju pa i po cijenu manjeg profita.
Razina korisnika 3
Uporno ignoriranje od VIP-a i dalje traje, uz lijepu čestitku za Božić i Novu godinu da ih provedem bez Interneta i TV-a. "Bravo"! I ja vama želim isto! Izdržat ću ja još ovih par dana, a kad završi ova agonija šaljem prijavu HAKOM-u pa ćemo vidjeti koje propise ste sve prekršili. Svim ostalim forumašima sretan Božić i Nova 2018.!

Utješi se ovdje, nisi jedini 🙂 :
https://forum.vipnet.hr/kucni-internet-adsl-kabel-35/nevideno-maltretiranje-bivseg-amisovog-korisnika-i-potpuno-bespravno-iskljucenje-usluge-1754
4. mjeseca je točno trajalo da dobijem uslugu koju želim od VIP-a i još nikoga nisu smjenili...ja se preporučam u Upravu umjesto gđe. Ivane Marković.
Razina korisnika 3
A šta bi onda trebali napravit onome tko je kriv za ono što mi proživljavamo? Spalit ga na lomači? Nakon što se namakao u ljutom senfu mjesec dana?
Razina korisnika 4
@Amis4Ever Trudimo se pomoći i slušamo naše korisnike. U inbox nam se uvijek može javiti i rado ćemo napraviti potrebne provjere.
Razina korisnika 3
Joj ma daj Iva. Kakav fakin inbox. Pa javljeno vam je u "inbox" prije skoro tjedan i pol dana, zvana služba za korisnike, žena veli vidi na ekranu sve crno na bijelo, ali subota je ne može ništa do ponedjeljka, kaže vjeruje da će u ponedjeljak biti riješeno. Ženo, to je bilo 20.1. Koji je danas dan? Mi smo još uvijek bez usluge, i dalje nitko ne zove, i dalje nitko ne odgovara na mail. Sve što me trenutno zanima je točna adresa, formular ili što već treba za izvanredni prekid ugovora i zbogom. Osobno, ni ja ni itko iz moje obitelji nikad više neće Vipu pokloniti ni lipe. Svim prijateljima savjetovat ćemo isto. Samo čekam konačan rasplet da imam cijelu priču i pišem izvještaj Austrijancima.
Razina korisnika 3
Evo poslao lik iz korisničke (de)generički odgovor (nakon dvostrukog debakla nisu u stanju nazvati) da nam se, evo puknuh u gaće od sreće, otpisuje plaćanje za ovaj mjesec i, mašem repom, "naknada za ponovno uključenje". Bla bla, i da nam ne mogu omogućiti izvanredni prekid ugovora bez naknade jer smo prihvatili opće uvjete da u tom slučaju plaćamo naknadu. Ljudi, mi smo skoro tri tjedna bez usluge i imamo pravo na izvanredni prekid ugovora, bez naknade. Možemo se jedino raspravljati o tome koliko VI dugujete NAMA. Pri tome nas se ne tiče je li "kvar" na našoj opremi, u vašim glavama ili idiotski isprogramiranom sustavu koji nikako da shvati da nas treba prestati zajebavati.

Vidim ja da će ovdje HAKOM imati posla.

Inače, skoro dva sata nakon što se javio lik generičkom šprancom - MI SMO I DALJE BEZ INTERNETA!!!!!!
Razina korisnika 3
Joj ma daj Iva. Kakav fakin inbox. Pa javljeno vam je u "inbox" prije skoro tjedan i pol dana, zvana služba za korisnike, žena veli vidi na ekranu sve crno na bijelo, ali subota je ne može ništa do ponedjeljka, kaže vjeruje da će u ponedjeljak biti riješeno. Ženo, to je bilo 20.1. Koji je danas dan? Mi smo još uvijek bez usluge, i dalje nitko ne zove, i dalje nitko ne odgovara na mail. Sve što me trenutno zanima je točna adresa, formular ili što već treba za izvanredni prekid ugovora i zbogom. Osobno, ni ja ni itko iz moje obitelji nikad više neće Vipu pokloniti ni lipe. Svim prijateljima savjetovat ćemo isto. Samo čekam konačan rasplet da imam cijelu priču i pišem izvještaj Austrijancima.

U koji 'inbox' si pisao? Jer u Vipnet inboxu nemamo tvoju poruku :(

Plz, OVDJE ŠALJI PORUKU.
Razina korisnika 3
Iva, hvala na inicijativi, ali čvrstog sam uvjerenja da s firmom kod koje moram cviliti po forumima da bih dobio osnovnu uslugu koju plaćam i neku elementarnu korisničku podršku, jednostavno ne želim imati posla.

Pod "inboxom" sam mislio onaj od službene "korisničke podrške", kod koje nikad ne možeš dobiti odgovor dvaput od iste osobe čak i kad je poruka naslovljena na onu prvu, što graniči s nepristojnošću. Ma što graniči...

Evo stigao internet, pitam se hoćemo li ga imati 2 ili 3 dana. Lik 28. po redu s kojim smo imali posla napisao je takav mail da je kompletan obično ciničko podjebavanje. Inače, gospodo, kad je korisnik u ovoj fazi frustracije u koju ste vi doveli nas, ne piše mu se mail. Zove ga se i pokuša se ljudski dogovoriti i objasniti stanje. Pogotovo se ne dopušta komunikacija s raskopanim korisnikom ovako nekompetentnoj osobi kao što je ovaj koji nam je odgovorio, kruti birokrat, koji ne poznaje ili se pravi da ne poznaje osnovne zakone.

Mislim da će proći tečaj kod Hakoma.
Nove informacije o mom raskidu ugovora i prelasku u HT. Napokon sam s 08.01.2018 prebačen u HT mreži i juupi napokon imam internet. Sav sretan što više nemam problema s VIP-om, ali eto vraga! Stigao mi je račun za 01.mjesec od VIP-a u kojem mi naplaćuju usluge za 01.mjesec iako sam isključen još 08.12.2017.. I to im nije dosta već mi ponovno naplaćuju uslugu za prošireni paket TV-a koji nikada nisam aktivirao i već sam jednom pisao prigovor koji su mi prihvatili. Halo vi iz VIP-a, ja više nisam vaš korisnik ostavite me na miru!
Razina korisnika 7
Bedž +3
Pošalji im službeno prigovor i stornirat će. Ni prvi ni zadnji put... To ti je kad kontrolu prepustiš računalu...
Razina korisnika 3
Meni su 6 puta "unosili u računalo" da sam vratio jebenu terminalnu opremu i isto toliko puta slali opomenu, dva puta mi isključivali internet...

Kompjuteri su krivi samo koliko i idioti koji su ih isprogramirali i koji ih koriste.

Ma bez brige. Čujem da Vip svojim korisnicima, kojima uzrokuje dijabetes od prcanja u mozak, šalje podrugljivu ispriku u vidu Bajadere na kućnu adresu.

U Krašu fešta, sve se šutaju u guzicu od veselja. Naročito od tranzicije Amisovih korisnika.
Ma bar da je Bajadera, bila je samo čokolada s lješnjacima:D. Prigovor je već upućen, ali nije bitan prigovor niti vraćanje novca, već njihov odnos prema nama. Nije bitna ni greška računala već što nitko ne nazove, ispriča se ili nešto...
Razina korisnika 3
I što svaki put kad konačno uspiješ stupiti u neki kontakt (naravno, razmak je barem tjedan i pol - dva), imaš posla s novom osobom, kojoj sve jebeno iz početka moraš objašnjavati. I na kraju opet ne skuži. Čak i u najkritičnijim slučajevima i zajebima s njihove strane, nisu u stanju prepustiti slučaj jednoj osobi koja će ispeljati njesru na čistac. Ajd zamisli kolko je "problematično" ovakvoj firmi ad hoc kreirati privremeni telefonski broj na koji će osoba biti dostupna. Ali ne. Uvijek ponovo u red čekanja. Totalni fakin Jugendrat. Nemam drugog posla neko čekat u redu pol dana da bih imao čast ponovo iznijeti svoju "životnu priču" nekom krutom birokratu koji s druge strane kopa nos.

I za sav taj holokaustični hepening - još i plaćam.

Ali neću još dugo.
Razina korisnika 3
I što svaki put kad konačno uspiješ stupiti u neki kontakt (naravno, razmak je barem tjedan i pol - dva), imaš posla s novom osobom, kojoj sve jebeno iz početka moraš objašnjavati. I na kraju opet ne skuži. Čak i u najkritičnijim slučajevima i zajebima s njihove strane, nisu u stanju prepustiti slučaj jednoj osobi koja će ispeljati njesru na čistac. Ajd zamisli kolko je "problematično" ovakvoj firmi ad hoc kreirati privremeni telefonski broj na koji će osoba biti dostupna. Ali ne. Uvijek ponovo u red čekanja. Totalni fakin Jugendrat. Nemam drugog posla neko čekat u redu pol dana da bih imao čast ponovo iznijeti svoju "životnu priču" nekom krutom birokratu koji s druge strane kopa nos.

I za sav taj holokaustični hepening - još i plaćam.

Ali neću još dugo.


Hm.. a da nam se javiš u INBOX pa da riješimo jednom zasvagda? 😉
I što svaki put kad konačno uspiješ stupiti u neki kontakt (naravno, razmak je barem tjedan i pol - dva), imaš posla s novom osobom, kojoj sve jebeno iz početka moraš objašnjavati. I na kraju opet ne skuži. Čak i u najkritičnijim slučajevima i zajebima s njihove strane, nisu u stanju prepustiti slučaj jednoj osobi koja će ispeljati njesru na čistac. Ajd zamisli kolko je "problematično" ovakvoj firmi ad hoc kreirati privremeni telefonski broj na koji će osoba biti dostupna. Ali ne. Uvijek ponovo u red čekanja. Totalni fakin Jugendrat. Nemam drugog posla neko čekat u redu pol dana da bih imao čast ponovo iznijeti svoju "životnu priču" nekom krutom birokratu koji s druge strane kopa nos.

I za sav taj holokaustični hepening - još i plaćam.

Ali neću još dugo.


Hm.. a da nam se javiš u INBOX pa da riješimo jednom zasvagda? ;)


Hm.. a što se vi niste meni javili i riješili moj problem? Jednom zasvagda!
Moja agonija i dalje traje, iako više nisam u VIP-u. Dobiosam novi račun (1206 kuna) za nevraćenu opremu, iako sam bio u njihovom centru vratiti im opremu, ali je nisu htjeli preuzeti jer će njihov tehničar doći na teren (kod mene kući) i preuzeti opremu. Naravno da nije došao, a meni sada šalju račun za nešto što oni nisu napravili. Kosa mi se diže na glavi!
Hajde sada Iva i svi ostali iz VIP-a, odgovorite mi zašto?
Ispričavam se, ne Iva nego Ivana.
Još jedna isprika Iva i Ivana!

Odgovori