Riješeno

Kako dobiti odgovor od VIP-a?

  • 4 December 2017
  • 63 odgovora
  • 4199 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 63

Meni je već 21 dan da nisu upoitpunosti vratili uslugu na razinu prije isključivnja cjelokune usluge bez ikakvog razloga, tj redovito plaćam račune.
Prateći forum i malo gledajući okolo kod ekipe izgleda da VIP ima poprilično probema a korisnicima koji se usude traziti sasvim normalu sitnicu da dobiju ono sto plate.
Ja očekujem račun za 12 mjesec sa velikim uzbudjenejm, ne mogu docekati da vidim koliki će račun iznositi.

Pozdrav i moj potpora.
Nema tu nikakve tajne, cijena je 240kn mjesečno.
Gore sam napravio jednu grešku, račun na kojem mi je naplaćena rata za TV je naravno za 10.mjesec, a ne za 11., kako sam napisao.
Odmah jedan dodatak ovim informacijama, danas sam na mail dobio račun za 11.mjesec i izgleda da su mi vratili tih 120kn (račun mi je nerazumljiv, ali je manji za cca.120kn nego uobičajeni) iako nisam dobio nikakvu obavijest telefonom, mailom ni poštom.
Sve je i išlo pisanim putem (mail), nakon par dana uzaludnog nazivanja, ali do sada nikakav odgovor.
Ma razumijem ja to, ali ipak je čudno da je sve krenulo loše za mene od kada sam podnio zahtjev za raskid ugovora ( u zakonskom roku unutar 14 dana jer je sklopljen telefonom). Od tada mi naplate ratu za TV, uključe prošireni paket TV programa na svoju ruku i ništa mi ne odgovore na moj zahtjev. Mislim da to, uz sve olakotne okolnosti za njih, nije pravi način poslovanja. Zašto mi se netko nije javio i ponudio mi neki drugi paket, opciju bez TV ili nešto treće?
Danas sam primio poziv od službe za korisnike (valjda sam im dosadio s upornim zvanjem gotovo svakodnevno) i obavješten sam da su prihvatili moj zahtjev za raskid ugovora sa zadnjim danom ovog mjeseca i da su mi umanjili račun za 11.mjesec za dvije naplaćene rate za TV prijemnik. Samo mi nije još jasno što je s proširenim TV paketom (hoću li morati to platiti)? Eto ipak se nešto pokrenulo i rekao bih i riješilo iako s mjesec dana zakašnjenja?.
Ja očito imam problem s VIP-om koji se neće samo tako riješiti. Nakon razgovora od prije dva dana s Ninom iz VIP-a i obavijesti da mi je prihvaćen zahtjev za raskid ugovora, ali sa danom 01.01.2018., od noćas mi je isključena sva fiksna usluga. Tehnička podrška mi kaže da mi ne mogu pomoći jer sam isključen, a prodaja mi tvrdi da je usluga i dalje aktivna i ne vide razlog zašto bih bio isključen. Pa dokle više!?
Pa očito je da će tako i biti. Za ovakav VIP više ne trebam trošiti vrijeme i živce.
Samo na znanje svima da sam isključen iz VIP-a već skoro 24 sata (od sinoć od oko 22,30 sati) i ne pomažu pozivi ni mail-ovi Službi za korisnike i Tehničkoj podršci. Što bi rekao moj sin WTF????
Danas je već drugi dan i još uvijek mi nisu uključili internet, tv i telefon. Hajde VIP-ovci, javite se!
Evo sada je skoro 44 sata kako mi je usluga isključena i ništa još nisu napravili. Sada mi je dosta i prelazim kod drugog davatelja usluge. Zbogom VIP!
Pozdrav svima. Danas je 7. (SEDMI) dan kako nemam internet i TV, a iz mog voljenog VIP-a mi nitko ne želi riješiti problem. Kod poziva s mog mobitela su čak namjestili automatsku poruku da rade na rješavanju mig problema i da će me nazvati samo ne znam kada. "Bravo VIP"!
:D:D:D
:@Znači danas je 11.dan kako nemam fiksnu uslugu u VIP-u. Pa da ste ručno kopali novi kanal i dovukli novi kabel već bi bilo gotovo:@. Nadam se da će svima iz VIP-a koji su sudjelovali u mom "rješavanju" problema kad tad biti vraćena ista takva usluga.
Evo novi update mog zaj...... s VIP-om. 1. još uvijek mi nisu riješili problem i uključili uslugu, 2. naravno da sam tražio (i napokon dobio raskid ugovora), 3. sklopio sam novi ugovor s T-comom i pazi sad: VIP mi ne želi odobriti prijenos broja do 08.01.2018.godine, iako nemam njihovu uslugu i nemam važeći ugovor s njima, ali nema to njima veze. Znači j... me do kraja pa ovo je za poluditi. Hajde, neka netko iz VIP ovdje javno odgovori zašto mi ne uključe uslugu ili dozvole prijenos broja prije 08.01.2018.godine (ne znam zašto baš 08.01.2018.)?
Hvala za ovaj info. Idemo dalje!
Naravno da ne, ma nisam ni čuo za takvu mogućnost:? Provjerit ću i to. Hvala još jednom i nastavi uživati:D
Ako je i istina još uvijek ne objašnjava zašto ja nemam internet i TV već tri tjedna. Ako imate odgovor za taj datum dajte mi odgovor na ovo pitanje?
Uporno ignoriranje od VIP-a i dalje traje, uz lijepu čestitku za Božić i Novu godinu da ih provedem bez Interneta i TV-a. "Bravo"! I ja vama želim isto! Izdržat ću ja još ovih par dana, a kad završi ova agonija šaljem prijavu HAKOM-u pa ćemo vidjeti koje propise ste sve prekršili. Svim ostalim forumašima sretan Božić i Nova 2018.!
Nove informacije o mom raskidu ugovora i prelasku u HT. Napokon sam s 08.01.2018 prebačen u HT mreži i juupi napokon imam internet. Sav sretan što više nemam problema s VIP-om, ali eto vraga! Stigao mi je račun za 01.mjesec od VIP-a u kojem mi naplaćuju usluge za 01.mjesec iako sam isključen još 08.12.2017.. I to im nije dosta već mi ponovno naplaćuju uslugu za prošireni paket TV-a koji nikada nisam aktivirao i već sam jednom pisao prigovor koji su mi prihvatili. Halo vi iz VIP-a, ja više nisam vaš korisnik ostavite me na miru!
Ma bar da je Bajadera, bila je samo čokolada s lješnjacima:D. Prigovor je već upućen, ali nije bitan prigovor niti vraćanje novca, već njihov odnos prema nama. Nije bitna ni greška računala već što nitko ne nazove, ispriča se ili nešto...
I što svaki put kad konačno uspiješ stupiti u neki kontakt (naravno, razmak je barem tjedan i pol - dva), imaš posla s novom osobom, kojoj sve jebeno iz početka moraš objašnjavati. I na kraju opet ne skuži. Čak i u najkritičnijim slučajevima i zajebima s njihove strane, nisu u stanju prepustiti slučaj jednoj osobi koja će ispeljati njesru na čistac. Ajd zamisli kolko je "problematično" ovakvoj firmi ad hoc kreirati privremeni telefonski broj na koji će osoba biti dostupna. Ali ne. Uvijek ponovo u red čekanja. Totalni fakin Jugendrat. Nemam drugog posla neko čekat u redu pol dana da bih imao čast ponovo iznijeti svoju "životnu priču" nekom krutom birokratu koji s druge strane kopa nos.

I za sav taj holokaustični hepening - još i plaćam.

Ali neću još dugo.


Hm.. a da nam se javiš u INBOX pa da riješimo jednom zasvagda? ;)


Hm.. a što se vi niste meni javili i riješili moj problem? Jednom zasvagda!
Moja agonija i dalje traje, iako više nisam u VIP-u. Dobiosam novi račun (1206 kuna) za nevraćenu opremu, iako sam bio u njihovom centru vratiti im opremu, ali je nisu htjeli preuzeti jer će njihov tehničar doći na teren (kod mene kući) i preuzeti opremu. Naravno da nije došao, a meni sada šalju račun za nešto što oni nisu napravili. Kosa mi se diže na glavi!
Hajde sada Iva i svi ostali iz VIP-a, odgovorite mi zašto?
Ispričavam se, ne Iva nego Ivana.
Još jedna isprika Iva i Ivana!
OK, hvala!
A iz VIP-a nitko ni da "bekne" @.

Odgovori