Najbolji odgovor od A1_Iva
Pogledaj originalKako dobiti odgovor od VIP-a?
Nakon dvije godine korištenja trio paketa fiskne usluge, ponuđeno mi je produljenje ugovora uz povećanje brzine Interneta na 20Mb (garantirano 14Mb)+osnovni TV paket (prošireniji od starog i 2 HD programa)+telefon. Uz ugovor sam naručio i UHDTV uz plaćanje na rate s pretplatom. Dana 17.10.2017. je potpisan ugovor i nakon 10-ak dana uključena usluga. Tada je utvrđeno da HD programi ne rade i brzina Interneta je 10,5Mb. Dana 25.10.2017. sam zatražio raskid tog ugovora i zbog toga odlučio ne preuzeti naručeni TV. Tek nakon 5 dana (30.10.2017.) sam dobio automatsku poruku da su zaprimili moj zahtjev za raskid, a do danas mi nisu ništa odgovorili na isti. Na računu za 11.mjesec mi je naplaćena prva rata od 120kn za kupljeni TV na rate iako ga nisam preuzeo te sam dana 19.11.2017. podnio prigovor na račun, na koji mi do danas nisu ništa odgovorili. Da stvar bude još gora, dana 01.12.2017.dobivam SMS poruku da mi je "na moj zahtjev" uključena usluga "prošireni paket" za TV iako ga ja nisam tražio. Odmah nazivam službu za korisnike koji nakon traženja broja fiksnog telefona, mobilnog telefona, adrese, OIB-a i ne znam ti ja što još sve ne, utvrđuju da ja nisam zatražio prošireni paket, ali eto došlo je do greške u sustavu. Znači ne samo da mi nitko ne odgovora na moje poruke, prigovore, nego me nitko niti ne zove i ponudi neko rješenje (do sada nisam mislio otići iz VIP-a, ali zašto da plaćam za uslugu koju mi ne mogu isporučiti) no nakon ovakvog ignoriranja ne preostaje mi ništa drugo. Ovo stavljam na forum samo da drugi korisnici, bivši, sadašnji i možda budući, vide kakav je VIP. Hvala!
Stranica 3 / 3
Pa očito je da će tako i biti. Za ovakav VIP više ne trebam trošiti vrijeme i živce.
Razina korisnika 3
Prijatelju, HAKOM i potraga za alternativom. Olakšat ćeš si dušu.
Ja očito imam problem s VIP-om koji se neće samo tako riješiti. Nakon razgovora od prije dva dana s Ninom iz VIP-a i obavijesti da mi je prihvaćen zahtjev za raskid ugovora, ali sa danom 01.01.2018., od noćas mi je isključena sva fiksna usluga. Tehnička podrška mi kaže da mi ne mogu pomoći jer sam isključen, a prodaja mi tvrdi da je usluga i dalje aktivna i ne vide razlog zašto bih bio isključen. Pa dokle više!?
Žao mi je zbog kašnjenja, ali je bitno da je riješeno 🙂 Trebao bi i prošireni biti riješen.
Danas sam primio poziv od službe za korisnike (valjda sam im dosadio s upornim zvanjem gotovo svakodnevno) i obavješten sam da su prihvatili moj zahtjev za raskid ugovora sa zadnjim danom ovog mjeseca i da su mi umanjili račun za 11.mjesec za dvije naplaćene rate za TV prijemnik. Samo mi nije još jasno što je s proširenim TV paketom (hoću li morati to platiti)? Eto ipak se nešto pokrenulo i rekao bih i riješilo iako s mjesec dana zakašnjenja?.
@zbjawa bok i oprosti na čekanju s odgovorom.
Post ti je editiran, i iz njega su maknuti privatni podaci koji ne smiju biti na javnom forumu. Molim te, javi nam se njima u inbox kako bi mogli provjeriti. Na javnom dijelu ne smijemo iznositi rezultate pretraga.
Inbox nam se nalazi OVDJE
Post ti je editiran, i iz njega su maknuti privatni podaci koji ne smiju biti na javnom forumu. Molim te, javi nam se njima u inbox kako bi mogli provjeriti. Na javnom dijelu ne smijemo iznositi rezultate pretraga.
Inbox nam se nalazi OVDJE
Ma razumijem ja to, ali ipak je čudno da je sve krenulo loše za mene od kada sam podnio zahtjev za raskid ugovora ( u zakonskom roku unutar 14 dana jer je sklopljen telefonom). Od tada mi naplate ratu za TV, uključe prošireni paket TV programa na svoju ruku i ništa mi ne odgovore na moj zahtjev. Mislim da to, uz sve olakotne okolnosti za njih, nije pravi način poslovanja. Zašto mi se netko nije javio i ponudio mi neki drugi paket, opciju bez TV ili nešto treće?
Razina korisnika 3
Nas su stotine tisuća, a njih su stotine, moras shvatiti da im ipak treba dati vremena. Najgora je situacija kad mi nesto treba odmah, sad (tipa krepao mi internet, neka ozbiljnija pogreska u sustavu), a ne mogu dobiti popravak odmah da dubim na glavi...
U konacnici, siguran sam da te nece ostetiti i da ce biti po tvome.
U konacnici, siguran sam da te nece ostetiti i da ce biti po tvome.
Sve je i išlo pisanim putem (mail), nakon par dana uzaludnog nazivanja, ali do sada nikakav odgovor.
Nema tu nikakve tajne, cijena je 240kn mjesečno.
Gore sam napravio jednu grešku, račun na kojem mi je naplaćena rata za TV je naravno za 10.mjesec, a ne za 11., kako sam napisao.
Odmah jedan dodatak ovim informacijama, danas sam na mail dobio račun za 11.mjesec i izgleda da su mi vratili tih 120kn (račun mi je nerazumljiv, ali je manji za cca.120kn nego uobičajeni) iako nisam dobio nikakvu obavijest telefonom, mailom ni poštom.
Gore sam napravio jednu grešku, račun na kojem mi je naplaćena rata za TV je naravno za 10.mjesec, a ne za 11., kako sam napisao.
Odmah jedan dodatak ovim informacijama, danas sam na mail dobio račun za 11.mjesec i izgleda da su mi vratili tih 120kn (račun mi je nerazumljiv, ali je manji za cca.120kn nego uobičajeni) iako nisam dobio nikakvu obavijest telefonom, mailom ni poštom.
Razina korisnika 3
A za koliko novaca su ti to sve ponudili, ako nije tajna?
Stranica 3 / 3
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.