Riješeno

Kako dobiti odgovor od VIP-a?

  • 4 December 2017
  • 63 odgovora
  • 4199 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 63

Razina korisnika 4
@zbjawa provjerim ti, samo pls, čujemo se putem inboxa.
Pa očito je da će tako i biti. Za ovakav VIP više ne trebam trošiti vrijeme i živce.
Razina korisnika 3
Prijatelju, HAKOM i potraga za alternativom. Olakšat ćeš si dušu.
Ja očito imam problem s VIP-om koji se neće samo tako riješiti. Nakon razgovora od prije dva dana s Ninom iz VIP-a i obavijesti da mi je prihvaćen zahtjev za raskid ugovora, ali sa danom 01.01.2018., od noćas mi je isključena sva fiksna usluga. Tehnička podrška mi kaže da mi ne mogu pomoći jer sam isključen, a prodaja mi tvrdi da je usluga i dalje aktivna i ne vide razlog zašto bih bio isključen. Pa dokle više!?
Razina korisnika 4
Žao mi je zbog kašnjenja, ali je bitno da je riješeno 🙂 Trebao bi i prošireni biti riješen.
Danas sam primio poziv od službe za korisnike (valjda sam im dosadio s upornim zvanjem gotovo svakodnevno) i obavješten sam da su prihvatili moj zahtjev za raskid ugovora sa zadnjim danom ovog mjeseca i da su mi umanjili račun za 11.mjesec za dvije naplaćene rate za TV prijemnik. Samo mi nije još jasno što je s proširenim TV paketom (hoću li morati to platiti)? Eto ipak se nešto pokrenulo i rekao bih i riješilo iako s mjesec dana zakašnjenja?.
Razina korisnika 4
@zbjawa bok i oprosti na čekanju s odgovorom.
Post ti je editiran, i iz njega su maknuti privatni podaci koji ne smiju biti na javnom forumu. Molim te, javi nam se njima u inbox kako bi mogli provjeriti. Na javnom dijelu ne smijemo iznositi rezultate pretraga.
Inbox nam se nalazi OVDJE
Ma razumijem ja to, ali ipak je čudno da je sve krenulo loše za mene od kada sam podnio zahtjev za raskid ugovora ( u zakonskom roku unutar 14 dana jer je sklopljen telefonom). Od tada mi naplate ratu za TV, uključe prošireni paket TV programa na svoju ruku i ništa mi ne odgovore na moj zahtjev. Mislim da to, uz sve olakotne okolnosti za njih, nije pravi način poslovanja. Zašto mi se netko nije javio i ponudio mi neki drugi paket, opciju bez TV ili nešto treće?
Razina korisnika 3
Nas su stotine tisuća, a njih su stotine, moras shvatiti da im ipak treba dati vremena. Najgora je situacija kad mi nesto treba odmah, sad (tipa krepao mi internet, neka ozbiljnija pogreska u sustavu), a ne mogu dobiti popravak odmah da dubim na glavi...

U konacnici, siguran sam da te nece ostetiti i da ce biti po tvome.
Sve je i išlo pisanim putem (mail), nakon par dana uzaludnog nazivanja, ali do sada nikakav odgovor.
Razina korisnika 5
Ništa više rješavati telefonom!

Samo pisani prigovor.
Nema tu nikakve tajne, cijena je 240kn mjesečno.
Gore sam napravio jednu grešku, račun na kojem mi je naplaćena rata za TV je naravno za 10.mjesec, a ne za 11., kako sam napisao.
Odmah jedan dodatak ovim informacijama, danas sam na mail dobio račun za 11.mjesec i izgleda da su mi vratili tih 120kn (račun mi je nerazumljiv, ali je manji za cca.120kn nego uobičajeni) iako nisam dobio nikakvu obavijest telefonom, mailom ni poštom.
Razina korisnika 3
A za koliko novaca su ti to sve ponudili, ako nije tajna?

Odgovori