Riješeno

Kako dobiti odgovor od VIP-a?

  • 4 December 2017
  • 63 odgovora
  • 4199 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 63

Razina korisnika 3
Evo poslao lik iz korisničke (de)generički odgovor (nakon dvostrukog debakla nisu u stanju nazvati) da nam se, evo puknuh u gaće od sreće, otpisuje plaćanje za ovaj mjesec i, mašem repom, "naknada za ponovno uključenje". Bla bla, i da nam ne mogu omogućiti izvanredni prekid ugovora bez naknade jer smo prihvatili opće uvjete da u tom slučaju plaćamo naknadu. Ljudi, mi smo skoro tri tjedna bez usluge i imamo pravo na izvanredni prekid ugovora, bez naknade. Možemo se jedino raspravljati o tome koliko VI dugujete NAMA. Pri tome nas se ne tiče je li "kvar" na našoj opremi, u vašim glavama ili idiotski isprogramiranom sustavu koji nikako da shvati da nas treba prestati zajebavati.

Vidim ja da će ovdje HAKOM imati posla.

Inače, skoro dva sata nakon što se javio lik generičkom šprancom - MI SMO I DALJE BEZ INTERNETA!!!!!!
Razina korisnika 3
Joj ma daj Iva. Kakav fakin inbox. Pa javljeno vam je u "inbox" prije skoro tjedan i pol dana, zvana služba za korisnike, žena veli vidi na ekranu sve crno na bijelo, ali subota je ne može ništa do ponedjeljka, kaže vjeruje da će u ponedjeljak biti riješeno. Ženo, to je bilo 20.1. Koji je danas dan? Mi smo još uvijek bez usluge, i dalje nitko ne zove, i dalje nitko ne odgovara na mail. Sve što me trenutno zanima je točna adresa, formular ili što već treba za izvanredni prekid ugovora i zbogom. Osobno, ni ja ni itko iz moje obitelji nikad više neće Vipu pokloniti ni lipe. Svim prijateljima savjetovat ćemo isto. Samo čekam konačan rasplet da imam cijelu priču i pišem izvještaj Austrijancima.
Razina korisnika 4
@Amis4Ever Trudimo se pomoći i slušamo naše korisnike. U inbox nam se uvijek može javiti i rado ćemo napraviti potrebne provjere.
Razina korisnika 3
A šta bi onda trebali napravit onome tko je kriv za ono što mi proživljavamo? Spalit ga na lomači? Nakon što se namakao u ljutom senfu mjesec dana?
4. mjeseca je točno trajalo da dobijem uslugu koju želim od VIP-a i još nikoga nisu smjenili...ja se preporučam u Upravu umjesto gđe. Ivane Marković.
Razina korisnika 3
Uporno ignoriranje od VIP-a i dalje traje, uz lijepu čestitku za Božić i Novu godinu da ih provedem bez Interneta i TV-a. "Bravo"! I ja vama želim isto! Izdržat ću ja još ovih par dana, a kad završi ova agonija šaljem prijavu HAKOM-u pa ćemo vidjeti koje propise ste sve prekršili. Svim ostalim forumašima sretan Božić i Nova 2018.!

Utješi se ovdje, nisi jedini 🙂 :
https://forum.vipnet.hr/kucni-internet-adsl-kabel-35/nevideno-maltretiranje-bivseg-amisovog-korisnika-i-potpuno-bespravno-iskljucenje-usluge-1754
Razina korisnika 1
Nas su stotine tisuća, a njih su stotine, moras shvatiti da im ipak treba dati vremena. Najgora je situacija kad mi nesto treba odmah, sad (tipa krepao mi internet, neka ozbiljnija pogreska u sustavu), a ne mogu dobiti popravak odmah da dubim na glavi...

U konacnici, siguran sam da te nece ostetiti i da ce biti po tvome.


To je točno, ali treba primjetiti kako ih mi ne bi gnjavili u tolikoj mjeri kad bi imali korektan odnos prema korisnicima. A korektan odnos uključuje i zapošljavanje dodatnih ljudi na otklanjanju problema koje korisnici imaju pa i po cijenu manjeg profita.
Uporno ignoriranje od VIP-a i dalje traje, uz lijepu čestitku za Božić i Novu godinu da ih provedem bez Interneta i TV-a. "Bravo"! I ja vama želim isto! Izdržat ću ja još ovih par dana, a kad završi ova agonija šaljem prijavu HAKOM-u pa ćemo vidjeti koje propise ste sve prekršili. Svim ostalim forumašima sretan Božić i Nova 2018.!
Ako je i istina još uvijek ne objašnjava zašto ja nemam internet i TV već tri tjedna. Ako imate odgovor za taj datum dajte mi odgovor na ovo pitanje?
Razina korisnika 4
@zbjawa
08.01.2018. je prvi slobodan termin za prijenos tvog broja. Na datum prijenosa ne možemo utjecati, dobivamo prvi slobodan datum s kojim je moguć prijenos.
Naravno da ne, ma nisam ni čuo za takvu mogućnost:? Provjerit ću i to. Hvala još jednom i nastavi uživati:D
Razina korisnika 5
Bedž +2
E, palo mi nešto na pamet, pijem pivu i pušim pa mi dosadno 🆒

Da li si pitao u EroNetu da ti daju privremeni broj dok se prijenos broja ne obavi?

Ono, imaš net, TV, a tulifon kada proradi stari broj, proradi :8
Hvala za ovaj info. Idemo dalje!
Razina korisnika 5
Bedž +2
Koliko ja znam po HAKOMu teleoperater je dužan napraviti prijenos broja u fiksnoj telefoniji unutar 5 dana a u mobilnoj unutar 3 dana, nakon toga plačaju penale 10kn po započetom satu dok se prijenos ne obavi. Znači traži, prijeti i kada naprave prijenos ako nisi zadovoljan traži odštetu a ako nisi zadovoljan odgovorom za odštetu od VIPa registriraj se na HAKOM i tamo pokreni postupak.

Meni je VIP-VIP radio prijenos broja 23 dana ali nisam se mogao žaliti jer su obje linije bile aktivne te kao nisam bio oštećen.
Evo novi update mog zaj...... s VIP-om. 1. još uvijek mi nisu riješili problem i uključili uslugu, 2. naravno da sam tražio (i napokon dobio raskid ugovora), 3. sklopio sam novi ugovor s T-comom i pazi sad: VIP mi ne želi odobriti prijenos broja do 08.01.2018.godine, iako nemam njihovu uslugu i nemam važeći ugovor s njima, ali nema to njima veze. Znači j... me do kraja pa ovo je za poluditi. Hajde, neka netko iz VIP ovdje javno odgovori zašto mi ne uključe uslugu ili dozvole prijenos broja prije 08.01.2018.godine (ne znam zašto baš 08.01.2018.)?
Meni je već 21 dan da nisu upoitpunosti vratili uslugu na razinu prije isključivnja cjelokune usluge bez ikakvog razloga, tj redovito plaćam račune.
Prateći forum i malo gledajući okolo kod ekipe izgleda da VIP ima poprilično probema a korisnicima koji se usude traziti sasvim normalu sitnicu da dobiju ono sto plate.
Ja očekujem račun za 12 mjesec sa velikim uzbudjenejm, ne mogu docekati da vidim koliki će račun iznositi.

Pozdrav i moj potpora.
:@Znači danas je 11.dan kako nemam fiksnu uslugu u VIP-u. Pa da ste ručno kopali novi kanal i dovukli novi kabel već bi bilo gotovo:@. Nadam se da će svima iz VIP-a koji su sudjelovali u mom "rješavanju" problema kad tad biti vraćena ista takva usluga.
Razina korisnika 5
Bedž +2
Kako dobiti odgovor? Nikako ili nakon mjesec dana 😃 pa sve ispočetka.
Upotpunosti te shvaćam.
Ja imam isto problema s njima od 01.12. isključivo zbog njihovog neprofeionalnog odnosa prema korisnicima.
Jednostavno nema nikoga s druge stane tko ti moze riješti nastali problem. VIP je postao ono što je bio T-com prije nekoliko godina neprofesionalan i bez ikakavog poštovanja prema korisnicima. Mislim da ce brzo shvatiti poruku od "bivših" korisnika.
Pozdrav!
:D:D:D
Razina korisnika 1
Kaj ce ti internet i TV, jel imas lovu? imas. Jel im placas racune? placas. To je čista ljubav stari
Pozdrav svima. Danas je 7. (SEDMI) dan kako nemam internet i TV, a iz mog voljenog VIP-a mi nitko ne želi riješiti problem. Kod poziva s mog mobitela su čak namjestili automatsku poruku da rade na rješavanju mig problema i da će me nazvati samo ne znam kada. "Bravo VIP"!
Evo sada je skoro 44 sata kako mi je usluga isključena i ništa još nisu napravili. Sada mi je dosta i prelazim kod drugog davatelja usluge. Zbogom VIP!
Danas je već drugi dan i još uvijek mi nisu uključili internet, tv i telefon. Hajde VIP-ovci, javite se!
Samo na znanje svima da sam isključen iz VIP-a već skoro 24 sata (od sinoć od oko 22,30 sati) i ne pomažu pozivi ni mail-ovi Službi za korisnike i Tehničkoj podršci. Što bi rekao moj sin WTF????

Odgovori