Najbolji odgovor od A1_Iva
Pogledaj originalKako dobiti odgovor od VIP-a?
Nakon dvije godine korištenja trio paketa fiskne usluge, ponuđeno mi je produljenje ugovora uz povećanje brzine Interneta na 20Mb (garantirano 14Mb)+osnovni TV paket (prošireniji od starog i 2 HD programa)+telefon. Uz ugovor sam naručio i UHDTV uz plaćanje na rate s pretplatom. Dana 17.10.2017. je potpisan ugovor i nakon 10-ak dana uključena usluga. Tada je utvrđeno da HD programi ne rade i brzina Interneta je 10,5Mb. Dana 25.10.2017. sam zatražio raskid tog ugovora i zbog toga odlučio ne preuzeti naručeni TV. Tek nakon 5 dana (30.10.2017.) sam dobio automatsku poruku da su zaprimili moj zahtjev za raskid, a do danas mi nisu ništa odgovorili na isti. Na računu za 11.mjesec mi je naplaćena prva rata od 120kn za kupljeni TV na rate iako ga nisam preuzeo te sam dana 19.11.2017. podnio prigovor na račun, na koji mi do danas nisu ništa odgovorili. Da stvar bude još gora, dana 01.12.2017.dobivam SMS poruku da mi je "na moj zahtjev" uključena usluga "prošireni paket" za TV iako ga ja nisam tražio. Odmah nazivam službu za korisnike koji nakon traženja broja fiksnog telefona, mobilnog telefona, adrese, OIB-a i ne znam ti ja što još sve ne, utvrđuju da ja nisam zatražio prošireni paket, ali eto došlo je do greške u sustavu. Znači ne samo da mi nitko ne odgovora na moje poruke, prigovore, nego me nitko niti ne zove i ponudi neko rješenje (do sada nisam mislio otići iz VIP-a, ali zašto da plaćam za uslugu koju mi ne mogu isporučiti) no nakon ovakvog ignoriranja ne preostaje mi ništa drugo. Ovo stavljam na forum samo da drugi korisnici, bivši, sadašnji i možda budući, vide kakav je VIP. Hvala!
Stranica 2 / 3
Razina korisnika 3
Evo poslao lik iz korisničke (de)generički odgovor (nakon dvostrukog debakla nisu u stanju nazvati) da nam se, evo puknuh u gaće od sreće, otpisuje plaćanje za ovaj mjesec i, mašem repom, "naknada za ponovno uključenje". Bla bla, i da nam ne mogu omogućiti izvanredni prekid ugovora bez naknade jer smo prihvatili opće uvjete da u tom slučaju plaćamo naknadu. Ljudi, mi smo skoro tri tjedna bez usluge i imamo pravo na izvanredni prekid ugovora, bez naknade. Možemo se jedino raspravljati o tome koliko VI dugujete NAMA. Pri tome nas se ne tiče je li "kvar" na našoj opremi, u vašim glavama ili idiotski isprogramiranom sustavu koji nikako da shvati da nas treba prestati zajebavati.
Vidim ja da će ovdje HAKOM imati posla.
Inače, skoro dva sata nakon što se javio lik generičkom šprancom - MI SMO I DALJE BEZ INTERNETA!!!!!!
Vidim ja da će ovdje HAKOM imati posla.
Inače, skoro dva sata nakon što se javio lik generičkom šprancom - MI SMO I DALJE BEZ INTERNETA!!!!!!
Razina korisnika 3
Joj ma daj Iva. Kakav fakin inbox. Pa javljeno vam je u "inbox" prije skoro tjedan i pol dana, zvana služba za korisnike, žena veli vidi na ekranu sve crno na bijelo, ali subota je ne može ništa do ponedjeljka, kaže vjeruje da će u ponedjeljak biti riješeno. Ženo, to je bilo 20.1. Koji je danas dan? Mi smo još uvijek bez usluge, i dalje nitko ne zove, i dalje nitko ne odgovara na mail. Sve što me trenutno zanima je točna adresa, formular ili što već treba za izvanredni prekid ugovora i zbogom. Osobno, ni ja ni itko iz moje obitelji nikad više neće Vipu pokloniti ni lipe. Svim prijateljima savjetovat ćemo isto. Samo čekam konačan rasplet da imam cijelu priču i pišem izvještaj Austrijancima.
@Amis4Ever Trudimo se pomoći i slušamo naše korisnike. U inbox nam se uvijek može javiti i rado ćemo napraviti potrebne provjere.
Razina korisnika 3
A šta bi onda trebali napravit onome tko je kriv za ono što mi proživljavamo? Spalit ga na lomači? Nakon što se namakao u ljutom senfu mjesec dana?
A
4. mjeseca je točno trajalo da dobijem uslugu koju želim od VIP-a i još nikoga nisu smjenili...ja se preporučam u Upravu umjesto gđe. Ivane Marković.
Razina korisnika 3
Utješi se ovdje, nisi jedini 🙂 :
https://forum.vipnet.hr/kucni-internet-adsl-kabel-35/nevideno-maltretiranje-bivseg-amisovog-korisnika-i-potpuno-bespravno-iskljucenje-usluge-1754
Razina korisnika 1
U konacnici, siguran sam da te nece ostetiti i da ce biti po tvome.
To je točno, ali treba primjetiti kako ih mi ne bi gnjavili u tolikoj mjeri kad bi imali korektan odnos prema korisnicima. A korektan odnos uključuje i zapošljavanje dodatnih ljudi na otklanjanju problema koje korisnici imaju pa i po cijenu manjeg profita.
Uporno ignoriranje od VIP-a i dalje traje, uz lijepu čestitku za Božić i Novu godinu da ih provedem bez Interneta i TV-a. "Bravo"! I ja vama želim isto! Izdržat ću ja još ovih par dana, a kad završi ova agonija šaljem prijavu HAKOM-u pa ćemo vidjeti koje propise ste sve prekršili. Svim ostalim forumašima sretan Božić i Nova 2018.!
Ako je i istina još uvijek ne objašnjava zašto ja nemam internet i TV već tri tjedna. Ako imate odgovor za taj datum dajte mi odgovor na ovo pitanje?
@zbjawa
08.01.2018. je prvi slobodan termin za prijenos tvog broja. Na datum prijenosa ne možemo utjecati, dobivamo prvi slobodan datum s kojim je moguć prijenos.
08.01.2018. je prvi slobodan termin za prijenos tvog broja. Na datum prijenosa ne možemo utjecati, dobivamo prvi slobodan datum s kojim je moguć prijenos.
Naravno da ne, ma nisam ni čuo za takvu mogućnost:? Provjerit ću i to. Hvala još jednom i nastavi uživati:D
E, palo mi nešto na pamet, pijem pivu i pušim pa mi dosadno 🆒
Da li si pitao u EroNetu da ti daju privremeni broj dok se prijenos broja ne obavi?
Ono, imaš net, TV, a tulifon kada proradi stari broj, proradi :8
Da li si pitao u EroNetu da ti daju privremeni broj dok se prijenos broja ne obavi?
Ono, imaš net, TV, a tulifon kada proradi stari broj, proradi :8
Hvala za ovaj info. Idemo dalje!
Koliko ja znam po HAKOMu teleoperater je dužan napraviti prijenos broja u fiksnoj telefoniji unutar 5 dana a u mobilnoj unutar 3 dana, nakon toga plačaju penale 10kn po započetom satu dok se prijenos ne obavi. Znači traži, prijeti i kada naprave prijenos ako nisi zadovoljan traži odštetu a ako nisi zadovoljan odgovorom za odštetu od VIPa registriraj se na HAKOM i tamo pokreni postupak.
Meni je VIP-VIP radio prijenos broja 23 dana ali nisam se mogao žaliti jer su obje linije bile aktivne te kao nisam bio oštećen.
Meni je VIP-VIP radio prijenos broja 23 dana ali nisam se mogao žaliti jer su obje linije bile aktivne te kao nisam bio oštećen.
Evo novi update mog zaj...... s VIP-om. 1. još uvijek mi nisu riješili problem i uključili uslugu, 2. naravno da sam tražio (i napokon dobio raskid ugovora), 3. sklopio sam novi ugovor s T-comom i pazi sad: VIP mi ne želi odobriti prijenos broja do 08.01.2018.godine, iako nemam njihovu uslugu i nemam važeći ugovor s njima, ali nema to njima veze. Znači j... me do kraja pa ovo je za poluditi. Hajde, neka netko iz VIP ovdje javno odgovori zašto mi ne uključe uslugu ili dozvole prijenos broja prije 08.01.2018.godine (ne znam zašto baš 08.01.2018.)?
Meni je već 21 dan da nisu upoitpunosti vratili uslugu na razinu prije isključivnja cjelokune usluge bez ikakvog razloga, tj redovito plaćam račune.
Prateći forum i malo gledajući okolo kod ekipe izgleda da VIP ima poprilično probema a korisnicima koji se usude traziti sasvim normalu sitnicu da dobiju ono sto plate.
Ja očekujem račun za 12 mjesec sa velikim uzbudjenejm, ne mogu docekati da vidim koliki će račun iznositi.
Pozdrav i moj potpora.
Prateći forum i malo gledajući okolo kod ekipe izgleda da VIP ima poprilično probema a korisnicima koji se usude traziti sasvim normalu sitnicu da dobiju ono sto plate.
Ja očekujem račun za 12 mjesec sa velikim uzbudjenejm, ne mogu docekati da vidim koliki će račun iznositi.
Pozdrav i moj potpora.
:@Znači danas je 11.dan kako nemam fiksnu uslugu u VIP-u. Pa da ste ručno kopali novi kanal i dovukli novi kabel već bi bilo gotovo:@. Nadam se da će svima iz VIP-a koji su sudjelovali u mom "rješavanju" problema kad tad biti vraćena ista takva usluga.
Upotpunosti te shvaćam.
Ja imam isto problema s njima od 01.12. isključivo zbog njihovog neprofeionalnog odnosa prema korisnicima.
Jednostavno nema nikoga s druge stane tko ti moze riješti nastali problem. VIP je postao ono što je bio T-com prije nekoliko godina neprofesionalan i bez ikakavog poštovanja prema korisnicima. Mislim da ce brzo shvatiti poruku od "bivših" korisnika.
Pozdrav!
Ja imam isto problema s njima od 01.12. isključivo zbog njihovog neprofeionalnog odnosa prema korisnicima.
Jednostavno nema nikoga s druge stane tko ti moze riješti nastali problem. VIP je postao ono što je bio T-com prije nekoliko godina neprofesionalan i bez ikakavog poštovanja prema korisnicima. Mislim da ce brzo shvatiti poruku od "bivših" korisnika.
Pozdrav!
:D:D:D
Kaj ce ti internet i TV, jel imas lovu? imas. Jel im placas racune? placas. To je čista ljubav stari
Pozdrav svima. Danas je 7. (SEDMI) dan kako nemam internet i TV, a iz mog voljenog VIP-a mi nitko ne želi riješiti problem. Kod poziva s mog mobitela su čak namjestili automatsku poruku da rade na rješavanju mig problema i da će me nazvati samo ne znam kada. "Bravo VIP"!
Evo sada je skoro 44 sata kako mi je usluga isključena i ništa još nisu napravili. Sada mi je dosta i prelazim kod drugog davatelja usluge. Zbogom VIP!
Danas je već drugi dan i još uvijek mi nisu uključili internet, tv i telefon. Hajde VIP-ovci, javite se!
Samo na znanje svima da sam isključen iz VIP-a već skoro 24 sata (od sinoć od oko 22,30 sati) i ne pomažu pozivi ni mail-ovi Službi za korisnike i Tehničkoj podršci. Što bi rekao moj sin WTF????
Stranica 2 / 3
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.