Kako aktivirati esim na galaxy watch 3? Proble je u mobillnoj tarifi . Daali se ona mora dodatno aktivirat na broju ?

Najbolji odgovor od nickno
Pogledaj originalKako aktivirati esim na galaxy watch 3? Proble je u mobillnoj tarifi . Daali se ona mora dodatno aktivirat na broju ?
Najbolji odgovor od nickno
Pogledaj originalPoštovani,
nastavno na ovu temu, da li se može uopće aktivirati esim za galaxy watch 3? Na linku s Vase stranice koji ste naveli u gornjem komentaru pise sljedece: "Osim na mobitelima, esim možeš koristiti i na sljedećim satovima: Huawei Watch2 i Samsung Galaxy Active2".
Puno hvala unaprijed
Sto kaze
To nije do A1, nego do karakteristika samog e-sima, kod bilo kojeg operatera na svijetu za prijenos e-sima s jednog uređaja na drugi potrebno je prvo obrisati profil na starom uređaju
To nije do A1, nego do karakteristika samog e-sima, kod bilo kojeg operatera na svijetu za prijenos e-sima s jednog uređaja na drugi potrebno je prvo obrisati profil na starom uređaju
Pa tim vise dolazi do izrazaja besmislenost kupovine lte modela sata ukoliko ti operater nece pruzit mogucnost multisim-a. Šteta za one koji bi htjeli jednostavno koristenje mobitela i sata, a da ne moraju plaćati dva broja.
I hvala
Ovako imama galaxy watch 3 lte sto znaci zaci da podraza esim. Ima i esmi i pretplatu naravno bez tog neide. I sad isto pitanje kako i prvi put.Kako prebaciti e sim uslugu na navedeni sat? Ona slika iz mog prvog posta pokazuje zavrsetak neuspjelog prebacivanaj.
To što ti imaš pretplatnički broj ne znači da ti je odmah aktivirana i e-sim usluga samo zato jer imaš 5G podržavajući uređaj.
I ja na svojoj S21 ultri imam ID eSIM-a, ali ga naravno ne mogu koristiti budući da nisam od A1 zatražila da mi aktiviraju e-sim tarifu (čitaj:nisam sklopila pretplatnički ugovor)
Mislim da
ono sto j zelim koristit e sim na satu
jesam i nista. kazemi kaze mi da mobilni oparater nije postavio tarifu.
ono sto j zelim koristit e sim na satu
jesam i nista. kaze mi da mobilni oparater nije postavio tarifu.
Heh, budući da je forum bug označio moj odgovor kao najbolji, ajde da ti probam odgovoriti, 😄.
Kao prvo, mislim da ćeš od A1 morati zatražiti novi QR kod, ako sam dobro skužila, QR kod je moguće samo jednom upotrijebiti, a ti kažeš da si profil brisao s moba, tak da...neka to A1 potvrdi ili demantira.
Zatim ponovno postaviš e-sim na mobu kao što si već imao.
Onda sat povežeš s mobitelom putem Bluetootha, skineš na sat iz trgovine aplikaciju Wearable ili kak se zove app koju imaš i na mobitelu (pretpostavljam da imaš samsung). E dalje ne znam, tj.kroz tu aplikaciju namjestiš e-sim profil na satu, ali kako-ne znam, nemam sat i nisam nikad koristila tu app.
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.