Riješeno

eSim Galaxy Watch 3

  • 13 February 2021
  • 53 odgovora
  • 1016 pregleda

Kako aktivirati esim na galaxy watch 3?  Proble je u mobillnoj tarifi . Daali  se ona mora dodatno aktivirat na broju ?

 

icon

Najbolji odgovor od nickno 17 February 2021, 16:22

Pogledaj original

Odgovora 53

Bedž +1

@tnad10, Esim je trenutno dostupan samo korisnicima pretplate, znači veže se za pretplatnički broj. Način aktivacije Esima na uređaju, podržane uređaje i niz ostalih korisnih informacija o ovoj usluzi možeš pregledati na našoj stranici putem linka https://www.a1.hr/privatni/mobiteli/esim.

Poštovani,

nastavno na ovu temu, da li se može uopće aktivirati esim za galaxy watch 3? Na linku s Vase stranice koji ste naveli u gornjem komentaru pise sljedece: "Osim na mobitelima, esim možeš koristiti i na sljedećim satovima: Huawei Watch2 i Samsung Galaxy Active2".

Razina korisnika 7
Bedž +3

@leo3003 - esim ide na verziju satova koji imaju LTE. Ako imaš BT verziju, ništa od toga. Ali i BT verzija uz mob kraj sebe povezan, možeš pričat preko sata. ;)

@gogsy1975 hvala na odgovoru. Jasno mi je to ali sam mislio da mozda A1 ogranicuje aktivaciju e sim za neke modele iz nekog razloga. Kad smo se vec dotakli LTE opcije htio bih postaviti jos koje pitanje. Mene zanima upravo razgovor i sms putem watch 3 sata bez blizine mobitela pa se pitanje odnosi na to da li se LTE usluga placa posebno ili je ista ukljucena u cijenu preplatnicke tarife koja ju podrzava? Zatim moze li se esim koristiti kao multisim kartica odnosno moze li se sluziti istim brojem istovremeno na satu i mobitelu?

Puno hvala unaprijed @A1_IvanL , @gogsy1975 

Razina korisnika 7
Bedž +3

@leo3003 - ja kod nas nisam naišao na LTE verziju trojke pa možda zato ne navode da može ili nisu isprobali pa ne daju podršku. ;) Esim se ne plaća posebno nego je u sklopu tarife (pretplatničke). A za multisim vjerojatno može po istim uvjetima kao i običan multisim, ali to neka nadležni potvrde.

@gogsy1975 hvala jos jednom. Uh, nisam znao da kod nas nema LTE verzije trojke, to je bas steta. A nista, onda u pogledu pitanja koje se odnosi na LTE podrsku za watch 3 sat te multisim cekamo odgovor nadleznih@A1_IvanL ili tko drugi... :)

Razina korisnika 7
Bedž +3

@leo3003- a realno. Trenutna razlika između GW3 45 mm BT i GW3 45 mm Titanium je 1.500 kuna. Mislim da je otprilike toliko i za LTE (ukoliko je negdje nabaviš). Zato i nemaju te skuplje verzije u ponudi jer tko će kupiti. Pa sad koliko se isplati dati tih 1.500 kuna više da bi imao Titanium ili LTE verziju + još onda platiti multisim mjesečno, to je pitanje. Ovako mob u džep ili torbicu i možeš preko BT pričat i preko sata odgovorit na poruku...

@gogsy1975 shvacam da iz tih razloga vjerojatno nemaju u ponudi, ali onda bar da pruze LTE podrsku pa kupis sat negdje drugdje, a onda od A1 uzmes preplatu i multisim. Meni LTE bas privlaci jer nisam ovisan o mobitelu pa bi bilo zgodno izlazit van bez njega, a opet san dostupan ukoliko je nesto bas hitno..

Razina korisnika 7
Bedž +3

@leo3003 - nema razloga da ne radi ako imaš tu verziju, oni se samo ograđuju zbog toga da nije uređaj u njihovoj ponudi pa ne garantiraju da će raditi. ;)

@gogsy1975 onda sam krivo razumio prijašnji komentar u pogledu njihove podrške. Dakle možeš kupiti LTE verziju sata (nema kod nas ali ima vjerojatno Amazon) i uzmeš njivovu preplatu i multisim i sve šljaka. Samo je pitanje naravno koliko koštaju A1 usluge za to i je li isplativo..

Razina korisnika 7
Bedž +3

@leo3003 - nitko ti ne može i neće garantirati da će raditi na uređaju koji nisu isprobali i nemaju u ponudi. Gledajući po frekvencijama, na GW3 su pokrivene isto kao i na Active 2 pa ne vidim razlog da nebi radilo. Naravno, ne kupiš neku verziju u Zimbabveu, ciljaš euro shopove. A jel isplativo, to je drugi par rukava.

Razina korisnika 1
Bedž +2

@leo3003  Multisim uslugu, nažalost, ne nudimo uz nove tarife pa ti nećemo moći ponuditi opciju koju želiš. Što se tiče eSIM-a, on se može prebacivati iz uređaja u uređaj, ali samo nakon brisanja profila na starom uređaju.

@leo3003  Multisim uslugu, nažalost, ne nudimo uz nove tarife pa ti nećemo moći ponuditi opciju koju želiš. Što se tiče eSIM-a, on se može prebacivati iz uređaja u uređaj, ali samo nakon brisanja profila na starom uređaju.

@A1_Mirjana zahvaljujem na odgovoru. Po ovome ispada da se ne isplati ulagat u LTE verziju sata jer nije prakticno istovremeno koristenje istog broja na satu i mobitelu.

Sto kaze  @gogsy1975 na to?☺ Valjda ce A1 jednog dana i tome razmisljati. Nije mi bas jasno zasto se mora brisat profil..

Razina korisnika 7
Bedž +3

@leo3003 - napisao sam za multisim da mi nije poznato a svakako je neisplativo, još jednu pretplatu samo za sat. Bolje mob u džep, pa nemaš ciglu. 😉

@gogsy1975  sve to stoji, ali ne bi meni bio problem ni prebacivati esim iz jednog pa u drugi....ali ovo me ubilo sta kaze @A1_Mirjana da mora brisati profil prilikom svakog prebacivanja, bar sam tako shvatio. Ne moze jednostavno nego uvijek komplicirano😅

Razina korisnika 5
Bedž +6

@gogsy1975  sve to stoji, ali ne bi meni bio problem ni prebacivati esim iz jednog pa u drugi....ali ovo me ubilo sta kaze @A1_Mirjana da mora brisati profil prilikom svakog prebacivanja, bar sam tako shvatio. Ne moze jednostavno nego uvijek komplicirano😅

To nije do A1, nego do karakteristika samog e-sima, kod bilo kojeg operatera na svijetu za prijenos e-sima s jednog uređaja na drugi potrebno je prvo obrisati profil na starom uređaju

@gogsy1975  sve to stoji, ali ne bi meni bio problem ni prebacivati esim iz jednog pa u drugi....ali ovo me ubilo sta kaze @A1_Mirjana da mora brisati profil prilikom svakog prebacivanja, bar sam tako shvatio. Ne moze jednostavno nego uvijek komplicirano😅

To nije do A1, nego do karakteristika samog e-sima, kod bilo kojeg operatera na svijetu za prijenos e-sima s jednog uređaja na drugi potrebno je prvo obrisati profil na starom uređaju

Pa tim vise dolazi do izrazaja besmislenost kupovine lte modela sata ukoliko ti operater nece pruzit mogucnost multisim-a. Šteta za one koji bi htjeli jednostavno koristenje mobitela i sata, a da ne moraju plaćati dva broja.

I hvala @nickno za ovu informaciju.

Ovako imama  galaxy watch 3 lte sto znaci zaci da podraza esim. Ima i esmi i pretplatu naravno bez tog neide. I sad isto pitanje kako  i prvi put.Kako prebaciti e sim uslugu na navedeni sat? Ona slika iz mog prvog posta pokazuje zavrsetak neuspjelog prebacivanaj.

Razina korisnika 5
Bedž +6

@tnad10 , dakle,  ti imaš eSIM QR kod kojeg si dobio od A1? Tj.zatražio si e-sim karticu putem poziva SZK ili preko weba ili na prodajnom mjestu (načini kako A1 opisuje kako se dolazi do e-sima?)

To što ti imaš pretplatnički broj ne znači da ti je odmah aktivirana i e-sim usluga samo zato jer imaš 5G podržavajući uređaj.

I ja na svojoj S21 ultri imam ID eSIM-a, ali ga naravno ne mogu koristiti budući da nisam od A1 zatražila da mi aktiviraju e-sim tarifu (čitaj:nisam sklopila pretplatnički ugovor)

  • nickno,aktivirana mi je esim.Trenutno je koristim u telefonu.

Bedž +1

@tnad10, navodiš da svoj esim trenutno koristiš u telefonu. Prije prebacivanja esima u drugi uređaj trebaš obrisati esim profil na uređaju na kojem je trenutno instaliran.

Razina korisnika 5
Bedž +6

Mislim da @tnad10  zanima kako da na svom e-sim profilu poveže 5 uređaja? Ako već ima aktiviran e-sim kako da svoj sat poveže s njim?

ono sto j zelim koristit e sim na satu

@tnad10, navodiš da svoj esim trenutno koristiš u telefonu. Prije prebacivanja esima u drugi uređaj trebaš obrisati esim profil na uređaju na kojem je trenutno instaliran.

jesam i nista. kazemi kaze mi da mobilni oparater nije  postavio tarifu.

ono sto j zelim koristit e sim na satu

@tnad10, navodiš da svoj esim trenutno koristiš u telefonu. Prije prebacivanja esima u drugi uređaj trebaš obrisati esim profil na uređaju na kojem je trenutno instaliran.

jesam i nista. kaze mi da mobilni oparater nije  postavio tarifu.

 

Razina korisnika 5
Bedž +6

Heh, budući da je forum bug označio moj odgovor kao najbolji, ajde da ti probam odgovoriti, 😄.

Kao prvo, mislim da ćeš od A1 morati zatražiti novi QR kod, ako sam dobro skužila, QR kod je moguće samo jednom upotrijebiti, a ti kažeš da si profil brisao s moba, tak da...neka to A1 potvrdi ili demantira.

Zatim ponovno postaviš e-sim na mobu kao što si već imao.

Onda sat povežeš s mobitelom putem Bluetootha, skineš na sat iz trgovine aplikaciju Wearable ili kak se zove app koju imaš i na mobitelu (pretpostavljam da imaš samsung). E dalje ne znam, tj.kroz tu aplikaciju namjestiš e-sim profil na satu, ali kako-ne znam, nemam sat i nisam nikad koristila tu app.

 

Odgovori