Riješeno

Spajanje vlastite opreme

  • 10 January 2024
  • 81 odgovor
  • 2448 pregleda

Razina korisnika 1
  • Forum rekreativac
  • 32 odgovora

Zasto A1 ne daje podatke za spajanje vlastite opreme?

Ganjam vas od 28.12 i jos nisam dobio podatke. Ne postujete pravilnike ni zakone.

Zasto me zovu genti koji nemaju pojma? Kazu mogu spojit svoj router al onda nemogu imat tv, ok ja odjavim trajno  tv i zovem ponovo dobim odgovor da nezna na koji nacin mogu spojit router.

Kupio sam opremu i sad mi stoji doma jel vi ne dajete podatke za spojit opremu iako ste duzni dat.

Hrvatski telekom svojim korisnicima sve podatke posalje na e-mail

Poslao sam vam i prigovor a i prijavit cu vas Hakomu.

Jedva cekam jos 7 mjeseci pa da i internet trajno ugasim

icon

Najbolji odgovor od A1_Meri 12 January 2024, 09:50

Pogledaj original

Odgovora 81

Razina korisnika 1

Malo bolje prouči čemu služe serijski brojevi uređaja. Možeš ti zamijeniti serijski broj koliko god hoćeš, proizvođač će znati da li si ga negdje drugdje upiknul, a onda može obavijestiti A1 koji ima licencu za njega.CP:

Proizvođači koriste različite tehnike kako bi spriječili krivotvoritelje da kopiraju serijske brojeve, uključujući korištenje jedinstvenih fontova ili dizajna, ugrađivanje holograma ili drugih sigurnosnih značajki u sam proizvod i čuvanje svojih algoritama za generiranje koda u tajnosti.

 

Opet te pitam, GDJE u tvom e-mailu PIŠE da ti je Asus taj odobren. Koje podatke su te još tražili, osim imena routera?

Stalno ides u off, moja tema nisu serijski brojevi da sam htjeo na taj nacin imo bi svoju opremu jos prije par godina i nebi se tu javljo da mi upale bridge mode.

Poslao sam im zahtjev sa osobnim podacima ( ime prezime adresa oib korisnicki broj)i model routera koji hocu koristit nakon 2 dana su me nazvali sa nadleznog odjela  i rekli da moze taj router al onda mogu sam internet imam reko sam ok ugasit cu tv odma sto sam i napravio a  kad sam ih pitao na koji nacin cu se spojit rekli su da jos neznaju da ce javit.

Cinjenica je da ni jedan korisnik a ne samo ja nemoze koristit svoj router ako ima vlastitu A1 optiku iako od 1.1.2024 MORA dobit sve podatke za spojit svoju opremu prema Hakomu

Jel ti sad jasnije da imam naprimjer a1 optiku preko ht niti ili a1 vdsl preko ht bakra onda imam podatke za spojit u tim njihovim uvjetima i vec bi odavno spojio. A mi svi korisnici A1 vlastite optike nemozemo nist

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pa tako lijepo piši, da i drugi znaju koje podatke traži A1.

Napiši i kaj će ti hakom odgovoriti, kad prođe sva ova procedura. (vrijeme potrebno da ti odgovori A1 i Hakom poslije toga-ako uopće dođe do hakoma, možda ti rješe bridge mode prije toga).

Razina korisnika 1

Javio sam se Hakomu da mi A1 ne omogucava spajanje vlastite opreme, trazili su me podatke da oni provjere sa A1,

kad odgovore napisem ovdje jel A1 postuje pravilnik Hakoma il ne

Razina korisnika 1

Napokon RIJEŠENO nakon 17 dana natezanja. A1 svoj router stavi u bridge mode korisnik prikljuci svoj router i svi podaci se povuku od njih. I mogu se imat sve 3 usluge bez obzira sto u uvjetima drugacije pise al ne garantiraju da ce tv i telefon radit bez greske. Sad pisat prigovor jel su me prevarili da nemogu imat tv zbog cega sam ga odjavio.

Shibi, koju uslugu od A1 imas? Optiku do stana? Koji njihov router imas, kojeg ce sad stavit u bridge mode?

Meni su rekli da se to ne moze i da se nikad nece moci. 

Razina korisnika 1

Imam a1 optiku preko njihove infrastrukture, znaci od centrale do stana optika A1.Router njihov koji su stavili u bridge mode je Huawei HG1845V5. Od usluga imam internet gigabit brzinu, imo sam i tv al sam odjavio jel su rekli da preko vlastitog routera necu moc imat tv a moze se imat sve 3 danas mi je reko tehnicar samo sto za tv i telefon nece odgovarat ako nebude radilo.

Razina korisnika 2

Meni su prekjučer rekli da nemože bridge mode na optici.. @Shibi  kakav bridge su dali?Pppoe? DHCP?

Razina korisnika 1

Pa i meni su svasta govorili 17 dana moze nemoze i uglavnom su me zvali sa 0800091091 Danas su me nazvali sa 0800091777 i u 10 minuta sve rijeseno. Tehnicar prebacio u bridge reko meni da ustekam kabal u lan1 na huaweiu i u wan na svom routeru i da ce router sam povuc postavke i tako je i bilo. DHCP,

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ako imaš smart tv, A1 explore TV bi odsad mogao gledati preko aplikacije.

Razina korisnika 2

Pa i meni su svasta govorili 17 dana moze nemoze i uglavnom su me zvali sa 0800091091 Danas su me nazvali sa 0800091777 i u 10 minuta sve rijeseno. Tehnicar prebacio u bridge reko meni da ustekam kabal u lan1 na huaweiu i u wan na svom routeru i da ce router sam povuc postavke i tako je i bilo. DHCP,

Jel si zicer da je to bridge ,tako radi i bez bridge .Jel si dobio javnu ili privatnu adresu na svojem rotueru na tom wan portu ako znaš taj info ?

Razina korisnika 7
Bedž +4

Pa i meni su svasta govorili 17 dana moze nemoze i uglavnom su me zvali sa 0800091091 Danas su me nazvali sa 0800091777 i u 10 minuta sve rijeseno. Tehnicar prebacio u bridge reko meni da ustekam kabal u lan1 na huaweiu i u wan na svom routeru i da ce router sam povuc postavke i tako je i bilo. DHCP,

Jel na tom Huawei imaš samo svoj router uštekan ili imaš i komp?

Razina korisnika 1

Pa i meni su svasta govorili 17 dana moze nemoze i uglavnom su me zvali sa 0800091091 Danas su me nazvali sa 0800091777 i u 10 minuta sve rijeseno. Tehnicar prebacio u bridge reko meni da ustekam kabal u lan1 na huaweiu i u wan na svom routeru i da ce router sam povuc postavke i tako je i bilo. DHCP,

Jel na tom Huawei imaš samo svoj router uštekan ili imaš i komp?

Samo svoj router, kompovi su ustekani u moj router.

Razina korisnika 1

Pa i meni su svasta govorili 17 dana moze nemoze i uglavnom su me zvali sa 0800091091 Danas su me nazvali sa 0800091777 i u 10 minuta sve rijeseno. Tehnicar prebacio u bridge reko meni da ustekam kabal u lan1 na huaweiu i u wan na svom routeru i da ce router sam povuc postavke i tako je i bilo. DHCP,

Jel si zicer da je to bridge ,tako radi i bez bridge .Jel si dobio javnu ili privatnu adresu na svojem rotueru na tom wan portu ako znaš taj info ?

Neznam kak tako moze radit bez Bridge. Oni su rekli da ce mi ukljucit bridge nestalo mi interneta usteko svoj router u Huawei u lan1 i sad na svom routeru radim sve kompovi ustekani na mom routeru kablom. Dok oni nisu prebacili u bridge moj router spojen na huawei je mogo samo imat wi fi

Razina korisnika 7
Bedž +4

Probaj komp zašekati u lan huawei i naravno tvoj router neka isti ostane uštekan pa javi jel imaš interneta na oba uređaja.

Razina korisnika 2

Pa i meni su svasta govorili 17 dana moze nemoze i uglavnom su me zvali sa 0800091091 Danas su me nazvali sa 0800091777 i u 10 minuta sve rijeseno. Tehnicar prebacio u bridge reko meni da ustekam kabal u lan1 na huaweiu i u wan na svom routeru i da ce router sam povuc postavke i tako je i bilo. DHCP,

Jel si zicer da je to bridge ,tako radi i bez bridge .Jel si dobio javnu ili privatnu adresu na svojem rotueru na tom wan portu ako znaš taj info ?

Neznam kak tako moze radit bez Bridge. Oni su rekli da ce mi ukljucit bridge nestalo mi interneta usteko svoj router u Huawei u lan1 i sad na svom routeru radim sve kompovi ustekani na mom routeru kablom. Dok oni nisu prebacili u bridge moj router spojen na huawei je mogo samo imat wi fi

Pa apsolutno svi routeri/kućni wifi, kad spojis WAN port u doslovno bilo koji router u svijetu ako ima DHCP tebi će raditi internet najnormalnije(i wifi i žica), al to nije bridge mode.Poanta bridge moda je da se zaobiđe ISP router i dupli NAT i da tvoj router zapravo dobi javnu ip adresu na tom wan portu i ti dalje možeš na svojem routeru imat routanje i otvaranje portova itd..

99% sam siguran da su te izmuljali, nemaš sigurno bridge mode...

Razina korisnika 1

Probaj komp zašekati u lan huawei i naravno tvoj router neka isti ostane uštekan pa javi jel imaš interneta na oba uređaja.

Probo sam komp spojit kablom na lan2,3,4 na huawei i nema interneta. Windows dijagnostika napise nema interneta povezano samo sa lokalnom mrezom, Cim komp spojim kablom na Asus tamo ima interneta.

Razina korisnika 1

Pa i meni su svasta govorili 17 dana moze nemoze i uglavnom su me zvali sa 0800091091 Danas su me nazvali sa 0800091777 i u 10 minuta sve rijeseno. Tehnicar prebacio u bridge reko meni da ustekam kabal u lan1 na huaweiu i u wan na svom routeru i da ce router sam povuc postavke i tako je i bilo. DHCP,

Jel si zicer da je to bridge ,tako radi i bez bridge .Jel si dobio javnu ili privatnu adresu na svojem rotueru na tom wan portu ako znaš taj info ?

Neznam kak tako moze radit bez Bridge. Oni su rekli da ce mi ukljucit bridge nestalo mi interneta usteko svoj router u Huawei u lan1 i sad na svom routeru radim sve kompovi ustekani na mom routeru kablom. Dok oni nisu prebacili u bridge moj router spojen na huawei je mogo samo imat wi fi

Pa apsolutno svi routeri/kućni wifi, kad spojis WAN port u doslovno bilo koji router u svijetu ako ima DHCP tebi će raditi internet najnormalnije(i wifi i žica), al to nije bridge mode.Poanta bridge moda je da se zaobiđe ISP router i dupli NAT i da tvoj router zapravo dobi javnu ip adresu na tom wan portu i ti dalje možeš na svojem routeru imat routanje i otvaranje portova itd..

99% sam siguran da su te izmuljali, nemaš sigurno bridge mode...

Nemam pojma kazem sta su rekli. Bio sam se logiro na huawei al tamo je sakriveno pa nemozes vidit jel bridge mode ukljucen. Kako da saznam jel javna ili privatna ip?

Razina korisnika 2

Probaj komp zašekati u lan huawei i naravno tvoj router neka isti ostane uštekan pa javi jel imaš interneta na oba uređaja.

Probo sam komp spojit kablom na lan2,3,4 na huawei i nema interneta. Windows dijagnostika napise nema interneta povezano samo sa lokalnom mrezom, Cim komp spojim kablom na Asus tamo ima interneta.

Otvorti cmd pa upiši

tracert 1.1.1.1

Tu se po  rezultatu prva dva hopa vidi jel si u bridge mode.

 

(ne da ti ne vjerujem samo želim biti siguran da su tebi stvarno dali bridge mode jel poludit ću ako ih opet zovem po stoti put bezveze)

Razina korisnika 1

3 puta sam odvrtio i podaci su identicni ima ih 5 prvo je adresa kojom se logiram u asus drugo je cable xtnet.hr trece xnet.hr cetvrto cloudflare.cix.hr i peto 1.1.1.1 adrese od 1 do 4 nisam napiso al su identicne.

Razina korisnika 2

3 puta sam odvrtio i podaci su identicni ima ih 5 prvo je adresa kojom se logiram u asus drugo je cable xtnet.hr trece xnet.hr cetvrto cloudflare.cix.hr i peto 1.1.1.1 adrese od 1 do 4 nisam napiso al su identicne.

Da, to izgleda dobro.

 

Ništa, hvala ti na vremenu, idem probat ih zvat ponovno kad dođem doma.

Razina korisnika 1

3 puta sam odvrtio i podaci su identicni ima ih 5 prvo je adresa kojom se logiram u asus drugo je cable xtnet.hr trece xnet.hr cetvrto cloudflare.cix.hr i peto 1.1.1.1 adrese od 1 do 4 nisam napiso al su identicne.

Da, to izgleda dobro.

 

Ništa, hvala ti na vremenu, idem probat ih zvat ponovno kad dođem doma.

Probaj nazvat 0800091777 mene su oni juce zvali i sve rijesili u 10 min. Kada sam ja zvao 0800091091 nisam nist rijesio isto kada je i mene a1 zvao sa 0800091091. Ja sam isto 17 dana ganjo i gubio zivce.

Jel može meni netko objasnit zašto A1 jednostavno ne otključa mogućnost da si korisnici sami uključe bridge mode kada to već Huawei router podržava?

Sve što trebaju napraviti je za račun root otključati tu postavku i ljudi si onda sami mogu prebaciti router u bridge bez zivkanja i natezanja sa službom za korisnike. 

U čemu je problem?

Razina korisnika 7
Bedž +4

Probaj komp zašekati u lan huawei i naravno tvoj router neka isti ostane uštekan pa javi jel imaš interneta na oba uređaja.

Probo sam komp spojit kablom na lan2,3,4 na huawei i nema interneta. Windows dijagnostika napise nema interneta povezano samo sa lokalnom mrezom, Cim komp spojim kablom na Asus tamo ima interneta.

Znači da ti je huawei stavljen u bridge jer router u bridge ima prolaz tj internet samo na jedan spojen uređaj onaj koji se prvi spoji.

Razina korisnika 2

3 puta sam odvrtio i podaci su identicni ima ih 5 prvo je adresa kojom se logiram u asus drugo je cable xtnet.hr trece xnet.hr cetvrto cloudflare.cix.hr i peto 1.1.1.1 adrese od 1 do 4 nisam napiso al su identicne.

Da, to izgleda dobro.

 

Ništa, hvala ti na vremenu, idem probat ih zvat ponovno kad dođem doma.

Probaj nazvat 0800091777 mene su oni juce zvali i sve rijesili u 10 min. Kada sam ja zvao 0800091091 nisam nist rijesio isto kada je i mene a1 zvao sa 0800091091. Ja sam isto 17 dana ganjo i gubio zivce.

Ništa, evo zvao i rečeno mi je da može ali ostajem bez IPTV i Telefonije ako se koristi bridge mode….Doduše IPTV ne koristim, ali telefon da..

Bome se čovjek načita svakakvih gluposti.

Odgovori