Riješeno

Spajanje vlastite opreme

  • 10 January 2024
  • 81 odgovor
  • 2558 pregleda

Razina korisnika 1
  • Forum rekreativac
  • 32 odgovora

Zasto A1 ne daje podatke za spajanje vlastite opreme?

Ganjam vas od 28.12 i jos nisam dobio podatke. Ne postujete pravilnike ni zakone.

Zasto me zovu genti koji nemaju pojma? Kazu mogu spojit svoj router al onda nemogu imat tv, ok ja odjavim trajno  tv i zovem ponovo dobim odgovor da nezna na koji nacin mogu spojit router.

Kupio sam opremu i sad mi stoji doma jel vi ne dajete podatke za spojit opremu iako ste duzni dat.

Hrvatski telekom svojim korisnicima sve podatke posalje na e-mail

Poslao sam vam i prigovor a i prijavit cu vas Hakomu.

Jedva cekam jos 7 mjeseci pa da i internet trajno ugasim

icon

Najbolji odgovor od A1_Meri 12 January 2024, 09:50

Pogledaj original

Odgovora 81

Razina korisnika 2
Bedž +3

@ivicask pozdrav, žao mi je to čuti. Možeš li nam samo proslijediti podatke od vlasnika usluge i kontakt broj privatnom porukom OVDJE kako bismo napravili dodatno provjere po tarifi koju koristiš. 

Razina korisnika 2

Evo sad u firmi dobili optiku uzeli 2gb paket(Bez TV i Telefon) pa sam i zvao i slao email.

 

Detaljnijom provjerom u sustavu, po vrsti tehnologije (optike) koja Vam je uklju�ena, nažalost nismo u mogu�‡nosti modem prebaciti u bridge mode.

 

Bravo A1!

 

Nije mi jasno da ni č,ć,ž,š... nemožete složiti u svojim mailovima u 2024 godini a kamoli bridge..

Razina korisnika 2

Problem je što se ganjam sa A1 već pola godine imamo konstanto pucanje optike, gdje počne ispadat pingovi po 5min nema neta, pa opet 5 ima pa 5 nema itd, i događa se sigurno barem 30 ljudi znam u području Zeline gdje je prošle godine uvedena optika.Ali ne puca optika ili je problem u routerima(stalno mjenjaju routere a ne pomaže!) jel tipa mogu pingat njihove mangment IP/VLAN bez problema dok net padne.

 

I sad ako idem sam prčkat po routeru i slagat si bridge mode mimo njihovog Amen, onda će me maltretirat da je u tome problem i nikad nam neće riješiti problem….

Zasto A1 ne daje podatke za spajanje vlastite opreme?

Ganjam vas od 28.12 i jos nisam dobio podatke. Ne postujete pravilnike ni zakone.

Zasto me zovu genti koji nemaju pojma? Kazu mogu spojit svoj router al onda nemogu imat tv, ok ja odjavim trajno  tv i zovem ponovo dobim odgovor da nezna na koji nacin mogu spojit router.

Kupio sam opremu i sad mi stoji doma jel vi ne dajete podatke za spojit opremu iako ste duzni dat.

Hrvatski telekom svojim korisnicima sve podatke posalje na e-mail

Poslao sam vam i prigovor a i prijavit cu vas Hakomu.

Jedva cekam jos 7 mjeseci pa da i internet trajno ugasim

Ako već imaš vlastitu opremu, pravac PcEkspert forum. Imaš tamo sve upute. Ne troši živce na njihovu tehničku službu, jer je potpuno nesposobna. Oni to jednostavno ne znaju napraviti. Nisu oni sposobni za ništa drugo osim preprodavanja tuđih parica.

Od opreme trebaš vlastiti router (s podrškom za VLANove) i svoj ONT. Ili combo uređaj koji je oboje. Pošto vidim da imaš ovaj Asus router, fali ti još ONT. Imaš na PcEskert popis provjerenih routera/ONTova.

Ništa se tu nije promijenilo od ove godine. Samo su “ne može se” zamijenili sa “snađi se druže”. Evo recimo u ovom velebnom pdfu za korištenje vlastite opreme, ni ne spominju kako konfigurirati sve na njihovoj vlastitoj infrastrukturi…. Lupetaju o ppoe, iako ga ne koriste, odnosno koriste samo gdje se šlepaju preko TCom infrastrukture. Na vlastitoj to nisu bili u stanju složiti. Ako si na njihovoj infrastrukturi, treba ti samo serijski broj njihovog Huawei routera. Ponavljam, za sve detalje, PcEkspert forum. Ne bi ni njima bilo loše da ga prouče… možda nekim čudom nešto i nauče.

Baš ništa se tu nije promijenilo s novim zakonom. Moglo se i prije, može se i sada… ali uz dosta vlastitog truda i novaca. I uz jednako truda i volje s njihove strane, odnosno nimalo.

Za TV nemam savjet, nisam probavao. Ali što se ne svodi njihov TV samo na to da ti daju login za Android aplikaciju? U principu IPTV, preko normalnog podatkovnog prometa? Možda sam u krivu, ali meni se to čini kao najobičniji stream

stvarno svakakih bisera se ovdje naslušam.
Godinama radim u IT-u u telekomunikacije i ako se ruter stavi u brigde mod TV normalno mora raditi.

Znaći dosta ekipe jednostavno ne zna sta znaci brigde mod. Vrlo jednostavno operater Vam daje signal/link do rutera (dsl sync ili opticki link) a Vi imate svoju opremu/rutere (mikrotik cisco i sl.) koji vrši internet konekciju.

Postoji hrpa velikih firmi tipa kladionice koje koriste brigde mod za internet vezu a tv ukljuce u lan 3,4...

Baš to. I ja dolazim i telekomunikacijskog sektora i konfiguracije routera su mi u malom prstu i bez problema mogu zamijeniti A1 Huawei sa vlastitim, ali nije stvar u tome. Cilj je natjerati A1 da omogući postavljanje HG1845V5 u transparent bridge a da istovremeno ostanu raditi IPTV i Voice usluge kad već ne žele omogućiti i zamjenu ONT-a i izbacivanje Huaweia skroz.

Jedna napomena za TV u lan 3,4… ako port nije fiksno iskonfiguriran u bridge, tada se koristi dynamic bridge konfiguracija koja na temelju DHCP optiona prebaci port na kojemu je STB spojen u IPTV bridge.

Razina korisnika 2
Bedž

stvarno svakakih bisera se ovdje naslušam.
Godinama radim u IT-u u telekomunikacije i ako se ruter stavi u brigde mod TV normalno mora raditi.

Znaći dosta ekipe jednostavno ne zna sta znaci brigde mod. Vrlo jednostavno operater Vam daje signal/link do rutera (dsl sync ili opticki link) a Vi imate svoju opremu/rutere (mikrotik cisco i sl.) koji vrši internet konekciju.

Postoji hrpa velikih firmi tipa kladionice koje koriste brigde mod za internet vezu a tv ukljuce u lan 3,4...

Bome se čovjek načita svakakvih gluposti.

Razina korisnika 2

3 puta sam odvrtio i podaci su identicni ima ih 5 prvo je adresa kojom se logiram u asus drugo je cable xtnet.hr trece xnet.hr cetvrto cloudflare.cix.hr i peto 1.1.1.1 adrese od 1 do 4 nisam napiso al su identicne.

Da, to izgleda dobro.

 

Ništa, hvala ti na vremenu, idem probat ih zvat ponovno kad dođem doma.

Probaj nazvat 0800091777 mene su oni juce zvali i sve rijesili u 10 min. Kada sam ja zvao 0800091091 nisam nist rijesio isto kada je i mene a1 zvao sa 0800091091. Ja sam isto 17 dana ganjo i gubio zivce.

Ništa, evo zvao i rečeno mi je da može ali ostajem bez IPTV i Telefonije ako se koristi bridge mode….Doduše IPTV ne koristim, ali telefon da..

Razina korisnika 7
Bedž +4

Probaj komp zašekati u lan huawei i naravno tvoj router neka isti ostane uštekan pa javi jel imaš interneta na oba uređaja.

Probo sam komp spojit kablom na lan2,3,4 na huawei i nema interneta. Windows dijagnostika napise nema interneta povezano samo sa lokalnom mrezom, Cim komp spojim kablom na Asus tamo ima interneta.

Znači da ti je huawei stavljen u bridge jer router u bridge ima prolaz tj internet samo na jedan spojen uređaj onaj koji se prvi spoji.

Jel može meni netko objasnit zašto A1 jednostavno ne otključa mogućnost da si korisnici sami uključe bridge mode kada to već Huawei router podržava?

Sve što trebaju napraviti je za račun root otključati tu postavku i ljudi si onda sami mogu prebaciti router u bridge bez zivkanja i natezanja sa službom za korisnike. 

U čemu je problem?

Razina korisnika 1

3 puta sam odvrtio i podaci su identicni ima ih 5 prvo je adresa kojom se logiram u asus drugo je cable xtnet.hr trece xnet.hr cetvrto cloudflare.cix.hr i peto 1.1.1.1 adrese od 1 do 4 nisam napiso al su identicne.

Da, to izgleda dobro.

 

Ništa, hvala ti na vremenu, idem probat ih zvat ponovno kad dođem doma.

Probaj nazvat 0800091777 mene su oni juce zvali i sve rijesili u 10 min. Kada sam ja zvao 0800091091 nisam nist rijesio isto kada je i mene a1 zvao sa 0800091091. Ja sam isto 17 dana ganjo i gubio zivce.

Razina korisnika 2

3 puta sam odvrtio i podaci su identicni ima ih 5 prvo je adresa kojom se logiram u asus drugo je cable xtnet.hr trece xnet.hr cetvrto cloudflare.cix.hr i peto 1.1.1.1 adrese od 1 do 4 nisam napiso al su identicne.

Da, to izgleda dobro.

 

Ništa, hvala ti na vremenu, idem probat ih zvat ponovno kad dođem doma.

Razina korisnika 1

3 puta sam odvrtio i podaci su identicni ima ih 5 prvo je adresa kojom se logiram u asus drugo je cable xtnet.hr trece xnet.hr cetvrto cloudflare.cix.hr i peto 1.1.1.1 adrese od 1 do 4 nisam napiso al su identicne.

Razina korisnika 2

Probaj komp zašekati u lan huawei i naravno tvoj router neka isti ostane uštekan pa javi jel imaš interneta na oba uređaja.

Probo sam komp spojit kablom na lan2,3,4 na huawei i nema interneta. Windows dijagnostika napise nema interneta povezano samo sa lokalnom mrezom, Cim komp spojim kablom na Asus tamo ima interneta.

Otvorti cmd pa upiši

tracert 1.1.1.1

Tu se po  rezultatu prva dva hopa vidi jel si u bridge mode.

 

(ne da ti ne vjerujem samo želim biti siguran da su tebi stvarno dali bridge mode jel poludit ću ako ih opet zovem po stoti put bezveze)

Razina korisnika 1

Pa i meni su svasta govorili 17 dana moze nemoze i uglavnom su me zvali sa 0800091091 Danas su me nazvali sa 0800091777 i u 10 minuta sve rijeseno. Tehnicar prebacio u bridge reko meni da ustekam kabal u lan1 na huaweiu i u wan na svom routeru i da ce router sam povuc postavke i tako je i bilo. DHCP,

Jel si zicer da je to bridge ,tako radi i bez bridge .Jel si dobio javnu ili privatnu adresu na svojem rotueru na tom wan portu ako znaš taj info ?

Neznam kak tako moze radit bez Bridge. Oni su rekli da ce mi ukljucit bridge nestalo mi interneta usteko svoj router u Huawei u lan1 i sad na svom routeru radim sve kompovi ustekani na mom routeru kablom. Dok oni nisu prebacili u bridge moj router spojen na huawei je mogo samo imat wi fi

Pa apsolutno svi routeri/kućni wifi, kad spojis WAN port u doslovno bilo koji router u svijetu ako ima DHCP tebi će raditi internet najnormalnije(i wifi i žica), al to nije bridge mode.Poanta bridge moda je da se zaobiđe ISP router i dupli NAT i da tvoj router zapravo dobi javnu ip adresu na tom wan portu i ti dalje možeš na svojem routeru imat routanje i otvaranje portova itd..

99% sam siguran da su te izmuljali, nemaš sigurno bridge mode...

Nemam pojma kazem sta su rekli. Bio sam se logiro na huawei al tamo je sakriveno pa nemozes vidit jel bridge mode ukljucen. Kako da saznam jel javna ili privatna ip?

Razina korisnika 1

Probaj komp zašekati u lan huawei i naravno tvoj router neka isti ostane uštekan pa javi jel imaš interneta na oba uređaja.

Probo sam komp spojit kablom na lan2,3,4 na huawei i nema interneta. Windows dijagnostika napise nema interneta povezano samo sa lokalnom mrezom, Cim komp spojim kablom na Asus tamo ima interneta.

Razina korisnika 2

Pa i meni su svasta govorili 17 dana moze nemoze i uglavnom su me zvali sa 0800091091 Danas su me nazvali sa 0800091777 i u 10 minuta sve rijeseno. Tehnicar prebacio u bridge reko meni da ustekam kabal u lan1 na huaweiu i u wan na svom routeru i da ce router sam povuc postavke i tako je i bilo. DHCP,

Jel si zicer da je to bridge ,tako radi i bez bridge .Jel si dobio javnu ili privatnu adresu na svojem rotueru na tom wan portu ako znaš taj info ?

Neznam kak tako moze radit bez Bridge. Oni su rekli da ce mi ukljucit bridge nestalo mi interneta usteko svoj router u Huawei u lan1 i sad na svom routeru radim sve kompovi ustekani na mom routeru kablom. Dok oni nisu prebacili u bridge moj router spojen na huawei je mogo samo imat wi fi

Pa apsolutno svi routeri/kućni wifi, kad spojis WAN port u doslovno bilo koji router u svijetu ako ima DHCP tebi će raditi internet najnormalnije(i wifi i žica), al to nije bridge mode.Poanta bridge moda je da se zaobiđe ISP router i dupli NAT i da tvoj router zapravo dobi javnu ip adresu na tom wan portu i ti dalje možeš na svojem routeru imat routanje i otvaranje portova itd..

99% sam siguran da su te izmuljali, nemaš sigurno bridge mode...

Razina korisnika 7
Bedž +4

Probaj komp zašekati u lan huawei i naravno tvoj router neka isti ostane uštekan pa javi jel imaš interneta na oba uređaja.

Razina korisnika 1

Pa i meni su svasta govorili 17 dana moze nemoze i uglavnom su me zvali sa 0800091091 Danas su me nazvali sa 0800091777 i u 10 minuta sve rijeseno. Tehnicar prebacio u bridge reko meni da ustekam kabal u lan1 na huaweiu i u wan na svom routeru i da ce router sam povuc postavke i tako je i bilo. DHCP,

Jel si zicer da je to bridge ,tako radi i bez bridge .Jel si dobio javnu ili privatnu adresu na svojem rotueru na tom wan portu ako znaš taj info ?

Neznam kak tako moze radit bez Bridge. Oni su rekli da ce mi ukljucit bridge nestalo mi interneta usteko svoj router u Huawei u lan1 i sad na svom routeru radim sve kompovi ustekani na mom routeru kablom. Dok oni nisu prebacili u bridge moj router spojen na huawei je mogo samo imat wi fi

Razina korisnika 1

Pa i meni su svasta govorili 17 dana moze nemoze i uglavnom su me zvali sa 0800091091 Danas su me nazvali sa 0800091777 i u 10 minuta sve rijeseno. Tehnicar prebacio u bridge reko meni da ustekam kabal u lan1 na huaweiu i u wan na svom routeru i da ce router sam povuc postavke i tako je i bilo. DHCP,

Jel na tom Huawei imaš samo svoj router uštekan ili imaš i komp?

Samo svoj router, kompovi su ustekani u moj router.

Razina korisnika 7
Bedž +4

Pa i meni su svasta govorili 17 dana moze nemoze i uglavnom su me zvali sa 0800091091 Danas su me nazvali sa 0800091777 i u 10 minuta sve rijeseno. Tehnicar prebacio u bridge reko meni da ustekam kabal u lan1 na huaweiu i u wan na svom routeru i da ce router sam povuc postavke i tako je i bilo. DHCP,

Jel na tom Huawei imaš samo svoj router uštekan ili imaš i komp?

Razina korisnika 2

Pa i meni su svasta govorili 17 dana moze nemoze i uglavnom su me zvali sa 0800091091 Danas su me nazvali sa 0800091777 i u 10 minuta sve rijeseno. Tehnicar prebacio u bridge reko meni da ustekam kabal u lan1 na huaweiu i u wan na svom routeru i da ce router sam povuc postavke i tako je i bilo. DHCP,

Jel si zicer da je to bridge ,tako radi i bez bridge .Jel si dobio javnu ili privatnu adresu na svojem rotueru na tom wan portu ako znaš taj info ?

Razina korisnika 6
Bedž +6

Ako imaš smart tv, A1 explore TV bi odsad mogao gledati preko aplikacije.

Razina korisnika 1

Pa i meni su svasta govorili 17 dana moze nemoze i uglavnom su me zvali sa 0800091091 Danas su me nazvali sa 0800091777 i u 10 minuta sve rijeseno. Tehnicar prebacio u bridge reko meni da ustekam kabal u lan1 na huaweiu i u wan na svom routeru i da ce router sam povuc postavke i tako je i bilo. DHCP,

Razina korisnika 2

Meni su prekjučer rekli da nemože bridge mode na optici.. @Shibi  kakav bridge su dali?Pppoe? DHCP?

Odgovori