Riješeno

Optika u Kaštelima

  • 5 December 2023
  • 62 odgovora
  • 2214 pregleda

Razina korisnika 2

Što je s optikom u Kaštelima? Kabeli provučeni ima pola godine, kolege se lijepo slikale ispred kutije za spajanje, rečeno da će sve bit spojeno 15. listopada i još ništa. Ima li ikakva informacija? Neki čekaju tu optiku jako nestrpljivo zbog brzine uploada.

Probajte ne dati nekakav generički odgovor nego saznati konkretnu informaciju, molim Vas!

icon

Najbolji odgovor od A1_Karlo 22 December 2023, 10:56

Pogledaj original

Odgovora 62

Razina korisnika 2
Bedž

Što je s optikom u Kaštelima? Kabeli provučeni ima pola godine, kolege se lijepo slikale ispred kutije za spajanje, rečeno da će sve bit spojeno 15. listopada i još ništa. Ima li ikakva informacija? Neki čekaju tu optiku jako nestrpljivo zbog brzine uploada.

Probajte ne dati nekakav generički odgovor nego saznati konkretnu informaciju, molim Vas!

Preko foruma zaboravi na konkretnu informaciju.
Pošalji im upit pisanim putem na mail adresu sluzba.za.korisnike@a1.hr i tu budeš dobio odgovor.

Ovo nema smisla ovdje po foruima seru kvake i odgovaraju generiranim odgovorima. Nas ne zanima di je di je bilo moguće i li ne moguće zamisliti optiku prije dvije godine nas zanima trenutno stanje i budučnost ne živio u prošlosti.

Razina korisnika 2

Koliko sam čuo ne plaćaju kooperante koji su zaduženi za spajanje korisnika na mrežu. Dobili su 50% novaca od EU za cijeli projekt (dakle novaca nas poreznih obveznika jer mi uplacujemo svake godine u EU proracun) da bi oni na koncu bili isključivi vlasnici infrastrukture i to im nije dosta nego im je teško pošteno platit radnike koji bi spojili korisnike na mrežu. Dok god je ovaj narod samo skupina ovaca tako će nam i bit. Zadnji smo.po svemu u EU a na vlasti (koja je između ostalog postavila i korumpirane jebivjetre u Hakom koji bi trebao promptno reagirat u ovakvim situacijama i zaštitit naše interese a ne interese operatera)  će i dalje jahat oni koji su nas na to dno i doveli. Ne trebamo krivit nikog osim samih sebe.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Fiksnu mrežu je gradil konektor.hr. koji su pak ti? Evo ovdje sve lijepo piše

 

Razina korisnika 2

Pozdrav @TomasRosicky 🖐🏻
Svakodnevno radimo na poboljšanju kvalitete usluge u smislu širenja optičke mreže i u mjestima gdje je to prije samo dvije godine bilo nezamislivo kako bismo u što više kućanstava doveli usluge putem te vrste mreže i koja pružaju najveće mogućnosti. Radimo na osiguravanju stabilnosti interneta, povećanju brzina, ponudi novih i atraktivnih TV sadržaja te proširenju mrežnih kapaciteta općenito. Svi korisnici će kroz korištenje svojih usluga to osjetiti. Zahvaljujemo na ukazanom interesu za našom uslugom, u nadi da ćemo ju uskoro moći ponuditi i na području Kaštela. 

Jel ovo BOT piše? Zamolio sam konkretne informacije, a ne generički odgovor. I dobih najgeneričkiji odgovor ikad.

 

Ništa, morat ću pisati u Bruxelles kako ste znali uzet novac iz Fondova, a neisporučiti uslugu u zadanom roku.

Razina korisnika 2

Jučer su me kontaktirali iz A1 vezano za uvođenje optike, izabrao sam najbrži paket 2Gbit/1Gbit + Telefon uz ugovornu obavezu od 24mj, s tim da prvih 12mj ide po 50% cijeni, pa ćemo vidjeti kako će to proći za 9 dana kad je dogovorena instalacija opreme kod mene u kući u K. Sućurcu :)

Lolo tako mi je i samom bilo. Sve sam i ja ugovoria, medjutim sipak. Al eto, bar su bez natezanja priznali da ce mi isplatit 450 eura jer uslugu nisu sproveli u roku, a ni ne znaju kad ce.

 

S obzirom na tu isplatu, jednom kad sprovedu internet to znaci da su mi platili unaprid skoro 2 godine interneta.

 

E sad kad ce spojit, to Sinjska Gospa ne zna.

Razina korisnika 2

@SC0RPl0N pozdrav. Žao mi je čuti da imaš poteškoće s uslugom. Slobodno nam OVDJE pošalji podatke o vlasniku iste kako bi napravili provjeru i po potrebi prijavu nadležnom odjelu. 

Nemam ništa protiv vas i tehničara koji radite za sitne novce niti vi možete pomoć u ovom slučaju, Sve što bi se uradilo je provjera veze od mog routera do centrale a tu nije problem. Nisam jedini sa istim problemom ima nas desetke tisuća a odgovorni u A1 itekako znaju o čemu se radi. Podkapacitiranost OLT-ova s obzirom na ukupni bandwidth korisnika. A1 je prikupio mnogo novih korisnika širokopojasnog interneta a i dan danas ubacuje deset gigabitne OLT-ove u upotrebu na koje nakači stotinjak i više korisnika. To je kao da slona ideš progurat kroz cijev široku pola metra. A1 kao i drugi operateri znao je povisit cijene usluga s izgovorom na inflaciju da bi taj višak novaca izvukli van iz države ne uloživši ni eura  ( novca isisanog od nas korisnika) u dio infrastrukture gdje se evidentno trebalo uložit da bi mi imali uslugu adekvatnu novcima koje plaćamo svaki mjesec. Problem nije od danas, nije od jučer, kao što vidiš po dosta starijim postovima na istu temu taj problem traje već skoro godinu dana. Država ima namjeru ulagat u međugradsku infrastrukturu i vjerovatno A1 čeka da netko drugi( u ovom sliučaju država) napravi ono što su oni ima već barem godinu dana trebali napravit jer ako povećavaš deset i više puta propusnost po pojedinom korisniku trebaš automatski povećat propusnost između općina i gradova a to se ne radi. Tako svaka čast vama koji vjerovatno i imate volje za pomoći ali u pitanju je rješenje koje je daleko od vaše domene i utjecaja. Možda bi jedna peticija sa desetkom tisuća potpisa prema HAKOMU i urodila plodom. Da se mene pita oduzeo bi vam koncesiju za primjer drugima.

Razina korisnika 2

Kiksao si legendo. Mogao si zaraditi nikad laksih 450 € koje bi ti pokrile 2 godine interneta.

Neka njima “mojih” 450€, samo da počnu raditi kako treba na dobrobit svih Kaštelana i šire :)

 

Ma da, jer oni su unikat, rade za dobrobit naroda, ne za profit.

Razina korisnika 2

Ne piše BOT odgovore. 🙂 Razumijem da zbog nezadovoljstva može doći do mišljenja kojeg si podijelio s nama. Ovdje https://www.a1.hr/hr/podrska/obrasci-za-prigovore možeš pronaći službene kontakte i obratiti se pisanim putem.

 

Kralju, nezadovoljstvo je jer lijepo zamolim da ne date generički odgovor, a vi napravite upravo to. Znači trolate me ili ste bot. Bolje ne odgovarajte ako ne znate odgovor. Korisnik keki je upućeniji od vas i daje konkretne odgovore.

I stavili ste da je tema riješena, a nije.

Bad bot.

Razina korisnika 2

Svi koji nisu bili obuhvaćeni ovim eu planom za koji prozivate A1, bojim se da će morati čekati ovo

https://www.poslovni.hr/hrvatska/drzavni-internet-gradit-ce-ericsson-nt-i-strabag-investicija-od-2095-mil-eura-4419041

 

 

Zadnje službeno je ovo za Kaštela: https://www.kastela.org/novosti/aktualnosti/72428-spajanje-prvih-korisnika-na-a1-opticku-mrezu-sredinom-srpnja

 

EDIT: “

Cilj im je na mrežu spojiti svih 7200 korisnika. Projekt bi trebao biti gotovo do kraja kolovoza uz dva mjeseca mogućnosti popravaka. Time će Kaštela biti drugi grad u Hrvatskoj gdje će se izgraditi ovakva optička mreža.

- Svi korisnici će time imati mogućnost besplatnog priključka na mrežu, odnosno kabel do kuće ili zgrade i instalacija u samom stanu je besplatna. Ono što korisnik mora platiti je po našim aktivnim komercijalnim uvjetima kupiti uslugu od A1 ili od drugog operatera jer je ovo otvorena mreža – pojasnio je Skender.”

Razina korisnika 2

"Ono što korisnik mora platiti je po našim aktivnim komercijalnim uvjetima kupiti uslugu od A1 ili od drugog operatera jer je ovo otvorena mreža"…

Pa pošaljite upit HT-u ili Telemachu, pa vidite kaj će vam oni odgovoriti. A i A1 pošaljite upit ako baš želite A1.

 

Ali A1 je provlačio kabele. Oni su dobili natječaj i novac iz EU. I nisu dovršili projekt iz meni još neznanog razloga. Ili krivo tumačim cijelu stvar?

 

HT sam pitao, oni kažu da je usluga tu nedostupna. Moja pretpostavka, jer A1 nije dovršio spajanje na “otvorenu mrežu”.

 

I sve što hoću znati jest zašto. Ma niti zašto, nego kad će?

"Ono što korisnik mora platiti je po našim aktivnim komercijalnim uvjetima kupiti uslugu od A1 ili od drugog operatera jer je ovo otvorena mreža"…

Pa pošaljite upit HT-u ili Telemachu, pa vidite kaj će vam oni odgovoriti. A i A1 pošaljite upit ako baš želite A1.

Nije poanta da se želi baš A1, poanta je da je A1 izvođač radova za to područje, i po svom dokumentu su trebali biti gotovi do 23.10.2023 (“Planirani datum kraja postavljanja: 15.10.2023.”).

Evo jedan primjer tog njihovog službenog dokumenta:

https://ssc.a1.hr/documents/10307706/1436811422/Objava+namjere+postavljanja+SDM+-+PRŠI+Kaštela+DČ12.pdf/202ad7e4-78ac-d140-8e71-4e0b7d6f7ab9?t=1652772430041

, meni su odgovorili da ne znaju kada će biti spojeni korisnici bez obzira na gornji dokument čiji sam im link bio poslao, pa sad… ?!

Ali, zar je problem poslati jasan odgovor, ono, neriješeni imovinsko pravni odnosi na trasi, ili recimo kooperanti su neplanski podigli cijenu radova, ili….. itd.

Razina korisnika 2

"Ono što korisnik mora platiti je po našim aktivnim komercijalnim uvjetima kupiti uslugu od A1 ili od drugog operatera jer je ovo otvorena mreža"…

Pa pošaljite upit HT-u ili Telemachu, pa vidite kaj će vam oni odgovoriti. A i A1 pošaljite upit ako baš želite A1.

Nije poanta da se želi baš A1, poanta je da je A1 izvođač radova za to područje, i po svom dokumentu su trebali biti gotovi do 23.10.2023 (“Planirani datum kraja postavljanja: 15.10.2023.”).

Evo jedan primjer tog njihovog službenog dokumenta:

https://ssc.a1.hr/documents/10307706/1436811422/Objava+namjere+postavljanja+SDM+-+PRŠI+Kaštela+DČ12.pdf/202ad7e4-78ac-d140-8e71-4e0b7d6f7ab9?t=1652772430041

, meni su odgovorili da ne znaju kada će biti spojeni korisnici bez obzira na gornji dokument čiji sam im link bio poslao, pa sad… ?!

Ali, zar je problem poslati jasan odgovor, ono, neriješeni imovinsko pravni odnosi na trasi, ili recimo kooperanti su neplanski podigli cijenu radova, ili….. itd.

 

Upravo ovo. Bar netko na ovom forumu razumije problematiku. Već sam počeo misliti da su na ovom forumu samo botovi i trolovi.

Razina korisnika 2

Ja još uvijek nemam optiku iako me prodajni agent zvao prije više od mjesec i prodao mi uslugu. Susjedu su mi provukli instalacije od stupa do u kuću, dali mu modem, ali signala u kabelima nema. Tako da mu oprema stoji u leru. To je bilo prije tri tjedna.

 

Zali boze firme i profesionalnosti.

Razina korisnika 1
Bedž +1

@enedic pozdrav, slobodno nam pošalji punu adresu OVDJE kako bi napravili detaljniju provjeru. 

Evo isteka mi ugovor sa iskonom i sta sad da radin... Dali cekat ove lazove da mi provuku optiku ili produzit ugovor sa iskonom... 

Evo isteka mi ugovor sa iskonom i sta sad da radin... Dali cekat ove lazove da mi provuku optiku ili produzit ugovor sa iskonom... 

Ja sam prije 3 mjeseca prešao na HT MAX2 5G, no bez ugovorne obaveze, čisto da imam otvorenu opciju za preći na optiku kada se ili A1 uozbilji, ili kada drugi (npr. HT) budu mogli nuditi optiku na mojoj lokaciji u K, Sućurcu. Za sada sam zadovoljan i sa ovom 5G varijantom, ping nije baš idealan, ali je brzina zato puno bolja od bakra: 200/100, barem kao privremena varijanta do dolaska optike za ozbiljno 😁

Razina korisnika 4
Bedž +3

Pozdrav @TomasRosicky 🖐🏻
Svakodnevno radimo na poboljšanju kvalitete usluge u smislu širenja optičke mreže i u mjestima gdje je to prije samo dvije godine bilo nezamislivo kako bismo u što više kućanstava doveli usluge putem te vrste mreže i koja pružaju najveće mogućnosti. Radimo na osiguravanju stabilnosti interneta, povećanju brzina, ponudi novih i atraktivnih TV sadržaja te proširenju mrežnih kapaciteta općenito. Svi korisnici će kroz korištenje svojih usluga to osjetiti. Zahvaljujemo na ukazanom interesu za našom uslugom, u nadi da ćemo ju uskoro moći ponuditi i na području Kaštela. 

Jučer su me kontaktirali iz A1 vezano za uvođenje optike, izabrao sam najbrži paket 2Gbit/1Gbit + Telefon uz ugovornu obavezu od 24mj, s tim da prvih 12mj ide po 50% cijeni, pa ćemo vidjeti kako će to proći za 9 dana kad je dogovorena instalacija opreme kod mene u kući u K. Sućurcu :)

Razina korisnika 2

Jučer su me kontaktirali iz A1 vezano za uvođenje optike, izabrao sam najbrži paket 2Gbit/1Gbit + Telefon uz ugovornu obavezu od 24mj, s tim da prvih 12mj ide po 50% cijeni, pa ćemo vidjeti kako će to proći za 9 dana kad je dogovorena instalacija opreme kod mene u kući u K. Sućurcu :)

Lolo tako mi je i samom bilo. Sve sam i ja ugovoria, medjutim sipak. Al eto, bar su bez natezanja priznali da ce mi isplatit 450 eura jer uslugu nisu sproveli u roku, a ni ne znaju kad ce.

 

S obzirom na tu isplatu, jednom kad sprovedu internet to znaci da su mi platili unaprid skoro 2 godine interneta.

 

E sad kad ce spojit, to Sinjska Gospa ne zna.

I kad ti spoje nećeš biti sretan jer im internet puca svako malo, ping skače svako malo. Bolje mi je radilo na t šljamovom adsl-u. I to se događa na internetu unutar države a sad samo zamisli kakve su rute tek zakupili van države. Stoka jebena stoka koja se prema korisnicima ponaša kao krpelj prema psu. Sisat lovu svakog mjeseca znaju, to znaju. I onda se još prave kao da ne znaju u čemu je problem

Razina korisnika 2

I kad ti spoje nećeš biti sretan jer im internet puca svako malo, ping skače svako malo. Bolje mi je radilo na t šljamovom adsl-u. I to se događa na internetu unutar države a sad samo zamisli kakve su rute tek zakupili van države. Stoka jebena stoka koja se prema korisnicima ponaša kao krpelj prema psu. Sisat lovu svakog mjeseca znaju, to znaju. I onda se još prave kao da ne znaju u čemu je problem

 

Znači nema kraja dobrim vijestima iz radionice A1 tvrtke.

Razina korisnika 2
Bedž +3

@SC0RPl0N pozdrav. Žao mi je čuti da imaš poteškoće s uslugom. Slobodno nam OVDJE pošalji podatke o vlasniku iste kako bi napravili provjeru i po potrebi prijavu nadležnom odjelu. 

Razina korisnika 2

Što je s optikom u Kaštelima? Kabeli provučeni ima pola godine, kolege se lijepo slikale ispred kutije za spajanje, rečeno da će sve bit spojeno 15. listopada i još ništa. Ima li ikakva informacija? Neki čekaju tu optiku jako nestrpljivo zbog brzine uploada.

Probajte ne dati nekakav generički odgovor nego saznati konkretnu informaciju, molim Vas!

Preko foruma zaboravi na konkretnu informaciju.
Pošalji im upit pisanim putem na mail adresu sluzba.za.korisnike@a1.hr i tu budeš dobio odgovor.

Ovo nema smisla ovdje po foruima seru kvake i odgovaraju generiranim odgovorima. Nas ne zanima di je di je bilo moguće i li ne moguće zamisliti optiku prije dvije godine nas zanima trenutno stanje i budučnost ne živio u prošlosti.

 

Hvala na savjetu!

Razina korisnika 2

Nemam ništa protiv vas i tehničara koji radite za sitne novce niti vi možete pomoć u ovom slučaju, Sve što bi se uradilo je provjera veze od mog routera do centrale a tu nije problem. Nisam jedini sa istim problemom ima nas desetke tisuća a odgovorni u A1 itekako znaju o čemu se radi. Podkapacitiranost OLT-ova s obzirom na ukupni bandwidth korisnika. A1 je prikupio mnogo novih korisnika širokopojasnog interneta a i dan danas ubacuje deset gigabitne OLT-ove u upotrebu na koje nakači stotinjak i više korisnika. To je kao da slona ideš progurat kroz cijev široku pola metra. A1 kao i drugi operateri znao je povisit cijene usluga s izgovorom na inflaciju da bi taj višak novaca izvukli van iz države ne uloživši ni eura  ( novca isisanog od nas korisnika) u dio infrastrukture gdje se evidentno trebalo uložit da bi mi imali uslugu adekvatnu novcima koje plaćamo svaki mjesec. Problem nije od danas, nije od jučer, kao što vidiš po dosta starijim postovima na istu temu taj problem traje već skoro godinu dana. Država ima namjeru ulagat u međugradsku infrastrukturu i vjerovatno A1 čeka da netko drugi( u ovom sliučaju država) napravi ono što su oni ima već barem godinu dana trebali napravit jer ako povećavaš deset i više puta propusnost po pojedinom korisniku trebaš automatski povećat propusnost između općina i gradova a to se ne radi. Tako svaka čast vama koji vjerovatno i imate volje za pomoći ali u pitanju je rješenje koje je daleko od vaše domene i utjecaja. Možda bi jedna peticija sa desetkom tisuća potpisa prema HAKOMU i urodila plodom. Da se mene pita oduzeo bi vam koncesiju za primjer drugima.

 

Da li bi isti problem bio da se uzme optika preko HT-a u Kaštelima (jednom kad im ova ekipa iz A1 dozvoli)?

 

EDIT: Btw, ja sam već poslao mail HAKOM-u, ministarstvu prometa i infrastrukture kao i SAFU-u. A koliko čujem i Grad Kaštela će poslati skupno pritužbu u ime svih zahvaćenih korisnika u Kaštelima.

Razina korisnika 2

Nemam ništa protiv vas i tehničara koji radite za sitne novce niti vi možete pomoć u ovom slučaju, Sve što bi se uradilo je provjera veze od mog routera do centrale a tu nije problem. Nisam jedini sa istim problemom ima nas desetke tisuća a odgovorni u A1 itekako znaju o čemu se radi. Podkapacitiranost OLT-ova s obzirom na ukupni bandwidth korisnika. A1 je prikupio mnogo novih korisnika širokopojasnog interneta a i dan danas ubacuje deset gigabitne OLT-ove u upotrebu na koje nakači stotinjak i više korisnika. To je kao da slona ideš progurat kroz cijev široku pola metra. A1 kao i drugi operateri znao je povisit cijene usluga s izgovorom na inflaciju da bi taj višak novaca izvukli van iz države ne uloživši ni eura  ( novca isisanog od nas korisnika) u dio infrastrukture gdje se evidentno trebalo uložit da bi mi imali uslugu adekvatnu novcima koje plaćamo svaki mjesec. Problem nije od danas, nije od jučer, kao što vidiš po dosta starijim postovima na istu temu taj problem traje već skoro godinu dana. Država ima namjeru ulagat u međugradsku infrastrukturu i vjerovatno A1 čeka da netko drugi( u ovom sliučaju država) napravi ono što su oni ima već barem godinu dana trebali napravit jer ako povećavaš deset i više puta propusnost po pojedinom korisniku trebaš automatski povećat propusnost između općina i gradova a to se ne radi. Tako svaka čast vama koji vjerovatno i imate volje za pomoći ali u pitanju je rješenje koje je daleko od vaše domene i utjecaja. Možda bi jedna peticija sa desetkom tisuća potpisa prema HAKOMU i urodila plodom. Da se mene pita oduzeo bi vam koncesiju za primjer drugima.

 

Da li bi isti problem bio da se uzme optika preko HT-a u Kaštelima (jednom kad im ova ekipa iz A1 dozvoli)?

 

EDIT: Btw, ja sam već poslao mail HAKOM-u, ministarstvu prometa i infrastrukture kao i SAFU-u. A koliko čujem i Grad Kaštela će poslati skupno pritužbu u ime svih zahvaćenih korisnika u Kaštelima.

Kod mene osobno još nije problem na lokalnom čvoru jer je još uvijek premali broj korisnika spojen na njega što ne znači da kad većina mještana ugovori optiku neće problem bit i tu, ukoliko ostanu na 10 Gbit OLT-ovima i tu će bit još jedno usko grlo prije onog međugradskog dakle internet će mi bit još gori. Nakon koje se točke spaja T com na tuđoj infrastrukturi ne znam. Ako se spaja iza lokalnog čvora koji također može bit zagušen onda problem sa oscilacijom pinga i trzanjem veze nećeš u potpunosti izbjeć dok god A1 bude štedio na infrastrukturi

Razina korisnika 2

Nemam ništa protiv vas i tehničara koji radite za sitne novce niti vi možete pomoć u ovom slučaju, Sve što bi se uradilo je provjera veze od mog routera do centrale a tu nije problem. Nisam jedini sa istim problemom ima nas desetke tisuća a odgovorni u A1 itekako znaju o čemu se radi. Podkapacitiranost OLT-ova s obzirom na ukupni bandwidth korisnika. A1 je prikupio mnogo novih korisnika širokopojasnog interneta a i dan danas ubacuje deset gigabitne OLT-ove u upotrebu na koje nakači stotinjak i više korisnika. To je kao da slona ideš progurat kroz cijev široku pola metra. A1 kao i drugi operateri znao je povisit cijene usluga s izgovorom na inflaciju da bi taj višak novaca izvukli van iz države ne uloživši ni eura  ( novca isisanog od nas korisnika) u dio infrastrukture gdje se evidentno trebalo uložit da bi mi imali uslugu adekvatnu novcima koje plaćamo svaki mjesec. Problem nije od danas, nije od jučer, kao što vidiš po dosta starijim postovima na istu temu taj problem traje već skoro godinu dana. Država ima namjeru ulagat u međugradsku infrastrukturu i vjerovatno A1 čeka da netko drugi( u ovom sliučaju država) napravi ono što su oni ima već barem godinu dana trebali napravit jer ako povećavaš deset i više puta propusnost po pojedinom korisniku trebaš automatski povećat propusnost između općina i gradova a to se ne radi. Tako svaka čast vama koji vjerovatno i imate volje za pomoći ali u pitanju je rješenje koje je daleko od vaše domene i utjecaja. Možda bi jedna peticija sa desetkom tisuća potpisa prema HAKOMU i urodila plodom. Da se mene pita oduzeo bi vam koncesiju za primjer drugima.

 

Da li bi isti problem bio da se uzme optika preko HT-a u Kaštelima (jednom kad im ova ekipa iz A1 dozvoli)?

 

EDIT: Btw, ja sam već poslao mail HAKOM-u, ministarstvu prometa i infrastrukture kao i SAFU-u. A koliko čujem i Grad Kaštela će poslati skupno pritužbu u ime svih zahvaćenih korisnika u Kaštelima.

Kod mene osobno još nije problem na lokalnom čvoru jer je još uvijek premali broj korisnika spojen na njega što ne znači da kad većina mještana ugovori optiku neće problem bit i tu, ukoliko ostanu na 10 Gbit OLT-ovima i tu će bit još jedno usko grlo prije onog međugradskog dakle internet će mi bit još gori. Nakon koje se točke spaja T com na tuđoj infrastrukturi ne znam. Ako se spaja iza lokalnog čvora koji također može bit zagušen onda problem sa oscilacijom pinga i trzanjem veze nećeš u potpunosti izbjeć dok god A1 bude štedio na infrastrukturi

 

Kako sam ja razumio ova opticka mreza koju je provlacio A1 je otvorena. Tako su predstavnici tvrtke rekli kad su se prije skoro godinu dana naslikavali pokraj kutije na Plavom Jadranu.

 

Svi korisnici će time imati mogućnost besplatnog priključka na mrežu, odnosno kabel do kuće ili zgrade i instalacija u samom stanu je besplatna. Ono što korisnik mora platiti je po našim aktivnim komercijalnim uvjetima kupiti uslugu od A1 ili od drugog operatera jer je ovo otvorena mreža, a korisnik sam bira brzinu" – objasnio je Skender.

 

Da li se to i dalje racuna da ce HT bit na tudjoj infrastrukturi ili je to sad zajednicka?

Odgovori