Riješeno

Optika u Kaštelima

  • 5 December 2023
  • 62 odgovora
  • 2098 pregleda

Razina korisnika 2

Što je s optikom u Kaštelima? Kabeli provučeni ima pola godine, kolege se lijepo slikale ispred kutije za spajanje, rečeno da će sve bit spojeno 15. listopada i još ništa. Ima li ikakva informacija? Neki čekaju tu optiku jako nestrpljivo zbog brzine uploada.

Probajte ne dati nekakav generički odgovor nego saznati konkretnu informaciju, molim Vas!

icon

Najbolji odgovor od A1_Karlo 22 December 2023, 10:56

Pogledaj original

Odgovora 62

Razina korisnika 4
Bedž +3

Pozdrav @TomasRosicky 🖐🏻
Svakodnevno radimo na poboljšanju kvalitete usluge u smislu širenja optičke mreže i u mjestima gdje je to prije samo dvije godine bilo nezamislivo kako bismo u što više kućanstava doveli usluge putem te vrste mreže i koja pružaju najveće mogućnosti. Radimo na osiguravanju stabilnosti interneta, povećanju brzina, ponudi novih i atraktivnih TV sadržaja te proširenju mrežnih kapaciteta općenito. Svi korisnici će kroz korištenje svojih usluga to osjetiti. Zahvaljujemo na ukazanom interesu za našom uslugom, u nadi da ćemo ju uskoro moći ponuditi i na području Kaštela. 

Razina korisnika 2

Pozdrav @TomasRosicky 🖐🏻
Svakodnevno radimo na poboljšanju kvalitete usluge u smislu širenja optičke mreže i u mjestima gdje je to prije samo dvije godine bilo nezamislivo kako bismo u što više kućanstava doveli usluge putem te vrste mreže i koja pružaju najveće mogućnosti. Radimo na osiguravanju stabilnosti interneta, povećanju brzina, ponudi novih i atraktivnih TV sadržaja te proširenju mrežnih kapaciteta općenito. Svi korisnici će kroz korištenje svojih usluga to osjetiti. Zahvaljujemo na ukazanom interesu za našom uslugom, u nadi da ćemo ju uskoro moći ponuditi i na području Kaštela. 

Jel ovo BOT piše? Zamolio sam konkretne informacije, a ne generički odgovor. I dobih najgeneričkiji odgovor ikad.

 

Ništa, morat ću pisati u Bruxelles kako ste znali uzet novac iz Fondova, a neisporučiti uslugu u zadanom roku.

Razina korisnika 2
Bedž

Što je s optikom u Kaštelima? Kabeli provučeni ima pola godine, kolege se lijepo slikale ispred kutije za spajanje, rečeno da će sve bit spojeno 15. listopada i još ništa. Ima li ikakva informacija? Neki čekaju tu optiku jako nestrpljivo zbog brzine uploada.

Probajte ne dati nekakav generički odgovor nego saznati konkretnu informaciju, molim Vas!

Preko foruma zaboravi na konkretnu informaciju.
Pošalji im upit pisanim putem na mail adresu sluzba.za.korisnike@a1.hr i tu budeš dobio odgovor.

Ovo nema smisla ovdje po foruima seru kvake i odgovaraju generiranim odgovorima. Nas ne zanima di je di je bilo moguće i li ne moguće zamisliti optiku prije dvije godine nas zanima trenutno stanje i budučnost ne živio u prošlosti.

Razina korisnika 2

Što je s optikom u Kaštelima? Kabeli provučeni ima pola godine, kolege se lijepo slikale ispred kutije za spajanje, rečeno da će sve bit spojeno 15. listopada i još ništa. Ima li ikakva informacija? Neki čekaju tu optiku jako nestrpljivo zbog brzine uploada.

Probajte ne dati nekakav generički odgovor nego saznati konkretnu informaciju, molim Vas!

Preko foruma zaboravi na konkretnu informaciju.
Pošalji im upit pisanim putem na mail adresu sluzba.za.korisnike@a1.hr i tu budeš dobio odgovor.

Ovo nema smisla ovdje po foruima seru kvake i odgovaraju generiranim odgovorima. Nas ne zanima di je di je bilo moguće i li ne moguće zamisliti optiku prije dvije godine nas zanima trenutno stanje i budučnost ne živio u prošlosti.

 

Hvala na savjetu!

Razina korisnika 4
Bedž +3

Ne piše BOT odgovore. 🙂 Razumijem da zbog nezadovoljstva može doći do mišljenja kojeg si podijelio s nama. Ovdje https://www.a1.hr/hr/podrska/obrasci-za-prigovore možeš pronaći službene kontakte i obratiti se pisanim putem.

Razina korisnika 2

Ne piše BOT odgovore. 🙂 Razumijem da zbog nezadovoljstva može doći do mišljenja kojeg si podijelio s nama. Ovdje https://www.a1.hr/hr/podrska/obrasci-za-prigovore možeš pronaći službene kontakte i obratiti se pisanim putem.

 

Kralju, nezadovoljstvo je jer lijepo zamolim da ne date generički odgovor, a vi napravite upravo to. Znači trolate me ili ste bot. Bolje ne odgovarajte ako ne znate odgovor. Korisnik keki je upućeniji od vas i daje konkretne odgovore.

I stavili ste da je tema riješena, a nije.

Bad bot.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Svi koji nisu bili obuhvaćeni ovim eu planom za koji prozivate A1, bojim se da će morati čekati ovo

https://www.poslovni.hr/hrvatska/drzavni-internet-gradit-ce-ericsson-nt-i-strabag-investicija-od-2095-mil-eura-4419041

 

Razina korisnika 2

Svi koji nisu bili obuhvaćeni ovim eu planom za koji prozivate A1, bojim se da će morati čekati ovo

https://www.poslovni.hr/hrvatska/drzavni-internet-gradit-ce-ericsson-nt-i-strabag-investicija-od-2095-mil-eura-4419041

 

 

Zadnje službeno je ovo za Kaštela: https://www.kastela.org/novosti/aktualnosti/72428-spajanje-prvih-korisnika-na-a1-opticku-mrezu-sredinom-srpnja

 

EDIT: “

Cilj im je na mrežu spojiti svih 7200 korisnika. Projekt bi trebao biti gotovo do kraja kolovoza uz dva mjeseca mogućnosti popravaka. Time će Kaštela biti drugi grad u Hrvatskoj gdje će se izgraditi ovakva optička mreža.

- Svi korisnici će time imati mogućnost besplatnog priključka na mrežu, odnosno kabel do kuće ili zgrade i instalacija u samom stanu je besplatna. Ono što korisnik mora platiti je po našim aktivnim komercijalnim uvjetima kupiti uslugu od A1 ili od drugog operatera jer je ovo otvorena mreža – pojasnio je Skender.”

Razina korisnika 6
Bedž +6

"Ono što korisnik mora platiti je po našim aktivnim komercijalnim uvjetima kupiti uslugu od A1 ili od drugog operatera jer je ovo otvorena mreža"…

Pa pošaljite upit HT-u ili Telemachu, pa vidite kaj će vam oni odgovoriti. A i A1 pošaljite upit ako baš želite A1.

Razina korisnika 2

"Ono što korisnik mora platiti je po našim aktivnim komercijalnim uvjetima kupiti uslugu od A1 ili od drugog operatera jer je ovo otvorena mreža"…

Pa pošaljite upit HT-u ili Telemachu, pa vidite kaj će vam oni odgovoriti. A i A1 pošaljite upit ako baš želite A1.

 

Ali A1 je provlačio kabele. Oni su dobili natječaj i novac iz EU. I nisu dovršili projekt iz meni još neznanog razloga. Ili krivo tumačim cijelu stvar?

 

HT sam pitao, oni kažu da je usluga tu nedostupna. Moja pretpostavka, jer A1 nije dovršio spajanje na “otvorenu mrežu”.

 

I sve što hoću znati jest zašto. Ma niti zašto, nego kad će?

Razina korisnika 6
Bedž +6

Pa nazovi Kaštelu onda i pitaj gdi je zapelo i kaj ti trebaš napraviti da A1 dovuče priključak do tvoje kuće-stana. 

"Ono što korisnik mora platiti je po našim aktivnim komercijalnim uvjetima kupiti uslugu od A1 ili od drugog operatera jer je ovo otvorena mreža"…

Pa pošaljite upit HT-u ili Telemachu, pa vidite kaj će vam oni odgovoriti. A i A1 pošaljite upit ako baš želite A1.

Nije poanta da se želi baš A1, poanta je da je A1 izvođač radova za to područje, i po svom dokumentu su trebali biti gotovi do 23.10.2023 (“Planirani datum kraja postavljanja: 15.10.2023.”).

Evo jedan primjer tog njihovog službenog dokumenta:

https://ssc.a1.hr/documents/10307706/1436811422/Objava+namjere+postavljanja+SDM+-+PRŠI+Kaštela+DČ12.pdf/202ad7e4-78ac-d140-8e71-4e0b7d6f7ab9?t=1652772430041

, meni su odgovorili da ne znaju kada će biti spojeni korisnici bez obzira na gornji dokument čiji sam im link bio poslao, pa sad… ?!

Ali, zar je problem poslati jasan odgovor, ono, neriješeni imovinsko pravni odnosi na trasi, ili recimo kooperanti su neplanski podigli cijenu radova, ili….. itd.

Razina korisnika 4
Bedž +3

Zaista ne trolam niti sam bot, ali ne mogu izmišljati info da bih zadovoljila drugu stranu. Prenosim samo info kojima raspolažem u datom trenutku.

Razina korisnika 2

"Ono što korisnik mora platiti je po našim aktivnim komercijalnim uvjetima kupiti uslugu od A1 ili od drugog operatera jer je ovo otvorena mreža"…

Pa pošaljite upit HT-u ili Telemachu, pa vidite kaj će vam oni odgovoriti. A i A1 pošaljite upit ako baš želite A1.

Nije poanta da se želi baš A1, poanta je da je A1 izvođač radova za to područje, i po svom dokumentu su trebali biti gotovi do 23.10.2023 (“Planirani datum kraja postavljanja: 15.10.2023.”).

Evo jedan primjer tog njihovog službenog dokumenta:

https://ssc.a1.hr/documents/10307706/1436811422/Objava+namjere+postavljanja+SDM+-+PRŠI+Kaštela+DČ12.pdf/202ad7e4-78ac-d140-8e71-4e0b7d6f7ab9?t=1652772430041

, meni su odgovorili da ne znaju kada će biti spojeni korisnici bez obzira na gornji dokument čiji sam im link bio poslao, pa sad… ?!

Ali, zar je problem poslati jasan odgovor, ono, neriješeni imovinsko pravni odnosi na trasi, ili recimo kooperanti su neplanski podigli cijenu radova, ili….. itd.

 

Upravo ovo. Bar netko na ovom forumu razumije problematiku. Već sam počeo misliti da su na ovom forumu samo botovi i trolovi.

Razina korisnika 2

Zaista ne trolam niti sam bot, ali ne mogu izmišljati info da bih zadovoljila drugu stranu. Prenosim samo info kojima raspolažem u datom trenutku.

 

Ali ćete uredno temu označiti “RIJEŠENO”, premda nije.

Razina korisnika 2

Koliko sam čuo ne plaćaju kooperante koji su zaduženi za spajanje korisnika na mrežu. Dobili su 50% novaca od EU za cijeli projekt (dakle novaca nas poreznih obveznika jer mi uplacujemo svake godine u EU proracun) da bi oni na koncu bili isključivi vlasnici infrastrukture i to im nije dosta nego im je teško pošteno platit radnike koji bi spojili korisnike na mrežu. Dok god je ovaj narod samo skupina ovaca tako će nam i bit. Zadnji smo.po svemu u EU a na vlasti (koja je između ostalog postavila i korumpirane jebivjetre u Hakom koji bi trebao promptno reagirat u ovakvim situacijama i zaštitit naše interese a ne interese operatera)  će i dalje jahat oni koji su nas na to dno i doveli. Ne trebamo krivit nikog osim samih sebe.

Razina korisnika 2

Koliko sam čuo ne plaćaju kooperante koji su zaduženi za spajanje korisnika na mrežu. Dobili su 50% novaca od EU za cijeli projekt (dakle novaca nas poreznih obveznika jer mi uplacujemo svake godine u EU proracun) da bi oni na koncu bili isključivi vlasnici infrastrukture i to im nije dosta nego im je teško pošteno platit radnike koji bi spojili korisnike na mrežu. Dok god je ovaj narod samo skupina ovaca tako će nam i bit. Zadnji smo.po svemu u EU a na vlasti (koja je između ostalog postavila i korumpirane jebivjetre u Hakom koji bi trebao promptno reagirat u ovakvim situacijama i zaštitit naše interese a ne interese operatera)  će i dalje jahat oni koji su nas na to dno i doveli. Ne trebamo krivit nikog osim samih sebe.

 

Kako kaže Huljić u onoj pjesmi: Sje*ali bi i Ameriku.

 

Do 15. prosinca čekam, onda ide prijava OLAFu i relevantnim institucijama unutar EU.

Razina korisnika 6
Bedž +6

Fiksnu mrežu je gradil konektor.hr. koji su pak ti? Evo ovdje sve lijepo piše

 

Razina korisnika 2

Fiksnu mrežu je gradil konektor.hr. koji su pak ti? Evo ovdje sve lijepo piše

 

 

Nickno puno ti se zahvaljujem na ovom!

 

Sad bar imam nekog konkretno zvati.

Razina korisnika 2

Fiksnu mrežu je gradil konektor.hr. koji su pak ti? Evo ovdje sve lijepo piše

 

Nebitno koji su pak ti podizvođači. Ono što je bitno a kako sam i od samog početka tvrdio vezano za prši Kaštela jest da je:

1.  A1 telekom ODGOVORAN da cjelokupna širokopojasna pristupna mreža  BUDE DOVEDENA u operativni status PRIJE ZAVRŠETKA  provedbe projekta (15.10.2023 )

  1.    A1 telekom odgovoran osigurati veleprodajni pristup toj izgrađenoj mreži NAJMANJE 6 mjeseci prije nego mreža postane operativna

 

Ono što imamo mi korisnici na području obuhvaćenom tim projektom da ni dan danas dakle dva mjeseca od zadnjeg roka za izgradnju te mreže nemamo informaciju kad će nas spajati na mrežu a kamoli da su drugi operateri mogli dobiti veleprodajni pristup toj mreži i samim time na internetu obavjestiti korisnike sa ovog područja kad će biti moguće ugovoriti sa njima neki njihov paket preko A1 mreže na ovom području. Glavnog krivca vidim u Hakomu u kojem sjedi korumpirana gamad koja štiti operatere a ne nas korisnike iako se toj gamadi iz naših džepova svaki mjesec isplaćuju itekako visoke plaće

Razina korisnika 2

Fiksnu mrežu je gradil konektor.hr. koji su pak ti? Evo ovdje sve lijepo piše

 

 

Nickno puno ti se zahvaljujem na ovom!

 

Sad bar imam nekog konkretno zvati.

Jesi ih kontaktirao? Ja sam pisao onom tipu iz konektora i odgovorio mi je da bi moja adresa (Žrnovnica, koja spada pod isti PRŠI kao i tvoja Kaštela)  trebala bit dostupna ovaj mjesec 

Razina korisnika 4
Bedž +3

Sve koje zanima aktivacija A1 fiksne usluge na području Kaštela neka nam se jave privatnom porukom OVDJE s adresom (puni naziv ulice, kućni broj, poštanski broj i mjesto), OIBom i kontakt brojem.

Razina korisnika 2

Sve koje zanima aktivacija A1 fiksne usluge na području Kaštela neka nam se jave privatnom porukom OVDJE s adresom (puni naziv ulice, kućni broj, poštanski broj i mjesto), OIBom i kontakt brojem.

A što je sa Žrnovnicom ( spada pod.isti PRŠÌ)? Dobio sam.infirmaciju od izvođača radova  da bi adrese u Žrnovnici trebale bit dostupne ovaj mjesec

Razina korisnika 4
Bedž +3

Javi nam se prema uputi od ranije pa ćemo provjeriti. 🙂

Razina korisnika 2
Bedž +2

Pozdrav @TomasRosicky, s obzirom na to da nam se nisi javio putem u inbox, pošalji nam podatke OVDJE kako bismo napravili detaljniju provjeru u vezi dostupnosti optike.

Odgovori