Pozdrav svima,
dakle zbog lokacije na kojo jse nalazimo bilo je ili 4G internet ili MAXtv-internet... nema baš neke ponude.
Informirali smo se o ovom VIP 4G homeboxu par mjeseci, imamo VIP 4G smartphone koji rade OK, svjesni smo kaj je to "flat" ponuda, sve 5. Zvali nas iz "zastupniče tvrtke" da nam nude zbog lokacije TURBO homebox... bili smo u VIP centru, kažu nam pazite da li vam dobro radi signal ostalo je "easy peasy".
Došao uređaj MF283 plus, čekali uključenje 2 dana, ajde ono, nije drama... počeli mi koristiti, sve radi... piše full signal, 72mb/s... spojio sam i antene, ajde nisu riblja kost pa koga briga nek se nađu.
Idem gledat malo live stream. I kreće... Trza. Smanjujem rezoluciju. Sa 1080 na 720. Trzucka, al slika je ono... srećom znam napamet brojeve igrača i pozicije. Upalio youtube, HD. nema šanse. rušim opet na 720.
Dakle, idem na speedtest:
Hmm... turbo kažete-- 120mb/s...
OK
Idem provjerit simple uploadom i downloadom filea. Uzmem 160MB, dižem na we transfer.
160 MB uploada 95 sekundi.
160 MB downloada 58 sekundi.
E sada... jel to nekaj čudno, ili kaj? Da možda probam reinstalirat Wifi software na laptopu? Ali i SmartTV se vuče.
Stranica 6 / 6
@ MikiMaus
u ovoj tvojoj situaciji se mora provjeriti je li problem do uređaja ili lokacije. To se može na nekoliko načina. Ako netko koristi Vipov broj mobitela može na toj lokaciji napraviti speedtest na tvojoj lokaciji. Ako su brzine puno veće od onoga što ti mjeriš na Homeboxu, onda problem nije u lokaciji ili mreži. Isto tako rezultati mjerenja brzine dosta toga mogu pokazati. Je li brzina uploada veća od brzine downloada?
Ista dijagnostika bi pomogla i @skecivo.
Što je na kraju bio zaključak prijave smetnje?
u ovoj tvojoj situaciji se mora provjeriti je li problem do uređaja ili lokacije. To se može na nekoliko načina. Ako netko koristi Vipov broj mobitela može na toj lokaciji napraviti speedtest na tvojoj lokaciji. Ako su brzine puno veće od onoga što ti mjeriš na Homeboxu, onda problem nije u lokaciji ili mreži. Isto tako rezultati mjerenja brzine dosta toga mogu pokazati. Je li brzina uploada veća od brzine downloada?
Ista dijagnostika bi pomogla i @skecivo.
Što je na kraju bio zaključak prijave smetnje?
Bok,
pogledaj u sučelju Homeboxa, na njegovim postavkama, na koju vrstu mreže si spojen?
O tome može ovisiti i brzina interneta na Homebox uređaju
pogledaj u sučelju Homeboxa, na njegovim postavkama, na koju vrstu mreže si spojen?
O tome može ovisiti i brzina interneta na Homebox uređaju
Razina korisnika 2
1.93M download i 28.9M upload. !!!!! Ljudi moji OVO NIJE ISTINA.
Samo da se nasmijem. Nazval sam sad službu za korisnike i ajme meni uspio ih dobit za 61 minutu. Da bi mi prvo rekli na Vašem Windows sistemu .... na to ih prekinem i velim da nisu Windowsi, već Mac, EEE onda pogotovo nešto ak je jaki upload, download pada itd..... bla, bla. Ma ko tu koga .ebe. Nakon toga opterećenje je na odašiljaču??? Prodaju nam fore za malu djecu. koga vraga su nudili 4G homebox, znate to je super brzi internet bla, bla, bla. i kaj sad kad se spoji više korisnika svi smo u banani. Krasno. No ako se ne varam prema nekom ugovoru i natuknicama od HAKOM-a, ukoliko operater nije u mogućnosti ispoštivati bar 70% dogovorene brzine imamo pravo na raskid ugovora. I nekako mi se čini da će se to i dogodit. Ovo je totalna pljačka, uredno uzimaju pare i još obračunavaju kamate, ak ne platiš u roku, i 202 poruke i sto čuda, a kad ih zoveš nemreš ih dobit, a i onda daju takve odgovore, koje usput čitaju iz uputstva koje im je netko napisao, jer naravno nitko od njih nezna ništa.
Uopće nije više nikome za vjerovati bilo šta, svi obećavaju brda i doline, a onda nakon godinu dana te odj... i prebacuju na neku drugu firmu (kaj se tiće spajanja) u mom slučaju dobivam internet preko Iskona, a Vip-ov sam pretplatnik. SRAMOTA, samo s time ću završiti SRAMOTA.
To je ono što se svima dešava nakon nekog vremena. U prva 3-4 mj. išlo svaki dan 60+ mbps. Sad već godinu i pol ne ide preko 4 mbps. Žališ se stalno i nitko te ne hebe. Samo te bombardiraju glupostima. Meni i nije toliko više krivo, eto ugovor ističe jako brzo i bježim od njih glavom bez obzira (osim ako ne vidim poboljšanje u nekoliko narednih dana).
Prvi susjed već godinu dana piči Tele2 pokućni na 70 mbps. I nema smanjivanja brzine.
A mi ovdje u okolici, svi koji smo na Vip Homebox, se patimo često i na 1 mbps. Jako zanimljivo je to što se ovo svima desilo koji su na Homebox (prvih nekoliko mjeseci 60+ mbps onda poslije banana).
Fora je da te probleme nitko od Vip-a ne želi riješiti. Čekaš ih po sat vremena na tel. da bi ti rekli provjerit ćemo (naravno nitko ništa ne provjerava kad se skineš sa telefona). Pišeš im službene prigovore gdje ti odgovaraju glupostima nakon 15 dana da je to nemoguće (da se brzina spusti na 1 mbps na 4g signalu...). Jednostavno rečeno: nevjerojatni su!
Oni koji žele uzeti ovo *bleep* od Homebox "Turbo" (da turbo je sigurno prikladan naziv) preporučio bih da pročitaju nekoliko postova ovdje, uvidjet će puno puno problema koje nitko ne rješava. Pa sad...
Nakon svega staviš dvije Iskre p56, 4G signal pršti koliko je jak, ide na -70 db SNR (sve u full-u) a ti se vučeš kao puž i dalje na 4 mbps. I sad nek kažu oni ko koga tu j...
Stranica 6 / 6
Odgovori
Registriraj se
Imaš A1 Forum račun? Prijava
Dobrodošli
Još uvijek nemaš svoj A1 Forum korisnički račun? Stvorite račun
Prijava putem društvenih mreža
Prijavi se preko Facebookaili
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.