Homebox - brzina interneta

  • 11 September 2017
  • 128 odgovora
  • 32660 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 128

@ MikiMaus
u ovoj tvojoj situaciji se mora provjeriti je li problem do uređaja ili lokacije. To se može na nekoliko načina. Ako netko koristi Vipov broj mobitela može na toj lokaciji napraviti speedtest na tvojoj lokaciji. Ako su brzine puno veće od onoga što ti mjeriš na Homeboxu, onda problem nije u lokaciji ili mreži. Isto tako rezultati mjerenja brzine dosta toga mogu pokazati. Je li brzina uploada veća od brzine downloada?
Ista dijagnostika bi pomogla i @skecivo.
Što je na kraju bio zaključak prijave smetnje?
Bok,
pogledaj u sučelju Homeboxa, na njegovim postavkama, na koju vrstu mreže si spojen?
O tome može ovisiti i brzina interneta na Homebox uređaju
Razina korisnika 2
Da se malo nadovežem na ovu raspravu. Uzeo prošle godine Homebox Turbo. Dođe, spojim, testiram, ajme ludnica 60M download i 62M upload!! S obzirom da sam u Zagorju, odlično. Ni jedan fiksni ne može ni blizu tome. Prolazi tako vrijeme i sve manje-više radi kako treba, do prije nekih dva tjedna. Sve nekako sporo primjetih, ali ne obračam baš pažnju sve do danas, kad pokrenem Speedtest i kad ono u čudu:



1.93M download i 28.9M upload. !!!!! Ljudi moji OVO NIJE ISTINA.

Samo da se nasmijem. Nazval sam sad službu za korisnike i ajme meni uspio ih dobit za 61 minutu. Da bi mi prvo rekli na Vašem Windows sistemu .... na to ih prekinem i velim da nisu Windowsi, već Mac, EEE onda pogotovo nešto ak je jaki upload, download pada itd..... bla, bla. Ma ko tu koga .ebe. Nakon toga opterećenje je na odašiljaču??? Prodaju nam fore za malu djecu. koga vraga su nudili 4G homebox, znate to je super brzi internet bla, bla, bla. i kaj sad kad se spoji više korisnika svi smo u banani. Krasno. No ako se ne varam prema nekom ugovoru i natuknicama od HAKOM-a, ukoliko operater nije u mogućnosti ispoštivati bar 70% dogovorene brzine imamo pravo na raskid ugovora. I nekako mi se čini da će se to i dogodit. Ovo je totalna pljačka, uredno uzimaju pare i još obračunavaju kamate, ak ne platiš u roku, i 202 poruke i sto čuda, a kad ih zoveš nemreš ih dobit, a i onda daju takve odgovore, koje usput čitaju iz uputstva koje im je netko napisao, jer naravno nitko od njih nezna ništa.

Uopće nije više nikome za vjerovati bilo šta, svi obećavaju brda i doline, a onda nakon godinu dana te odj... i prebacuju na neku drugu firmu (kaj se tiće spajanja) u mom slučaju dobivam internet preko Iskona, a Vip-ov sam pretplatnik. SRAMOTA, samo s time ću završiti SRAMOTA.


To je ono što se svima dešava nakon nekog vremena. U prva 3-4 mj. išlo svaki dan 60+ mbps. Sad već godinu i pol ne ide preko 4 mbps. Žališ se stalno i nitko te ne hebe. Samo te bombardiraju glupostima. Meni i nije toliko više krivo, eto ugovor ističe jako brzo i bježim od njih glavom bez obzira (osim ako ne vidim poboljšanje u nekoliko narednih dana).

Prvi susjed već godinu dana piči Tele2 pokućni na 70 mbps. I nema smanjivanja brzine.
A mi ovdje u okolici, svi koji smo na Vip Homebox, se patimo često i na 1 mbps. Jako zanimljivo je to što se ovo svima desilo koji su na Homebox (prvih nekoliko mjeseci 60+ mbps onda poslije banana).

Fora je da te probleme nitko od Vip-a ne želi riješiti. Čekaš ih po sat vremena na tel. da bi ti rekli provjerit ćemo (naravno nitko ništa ne provjerava kad se skineš sa telefona). Pišeš im službene prigovore gdje ti odgovaraju glupostima nakon 15 dana da je to nemoguće (da se brzina spusti na 1 mbps na 4g signalu...). Jednostavno rečeno: nevjerojatni su!

Oni koji žele uzeti ovo *bleep* od Homebox "Turbo" (da turbo je sigurno prikladan naziv) preporučio bih da pročitaju nekoliko postova ovdje, uvidjet će puno puno problema koje nitko ne rješava. Pa sad...

Nakon svega staviš dvije Iskre p56, 4G signal pršti koliko je jak, ide na -70 db SNR (sve u full-u) a ti se vučeš kao puž i dalje na 4 mbps. I sad nek kažu oni ko koga tu j...

Odgovori