Homebox - brzina interneta

  • 11 September 2017
  • 128 odgovora
  • 32358 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 128

pa di je sunašce
Nece ti nikad biti veća..mislim da je problem primarno u modemu.Izvadi karticu vanka i stavi je u svoj mobitel i testiraj na 4g.... ovi mf 283+ su tesko sranje...bilo bi dobro kad bi nudili neke bolje uredaje sa lte 5 /6 podrskom, ili mouda kupiti kakav drugi....nadalje oni kazu da brzina ovisi i o broju korisnika na repetitoru i sl...ja i uz vanjsku antenu (duplu) na kilometar od bazne stanice ne hvatam vise od 20mbit
reklamiraju jedno dobijes drugo... mislim da cu isprovati "gregora" i njegov pokucni internet...mozda su bolje brzine
i to je malo za 4G mrezu jer je to u biti 3G odnosno HDSP brzina al bolje od 20 svakako
Poz svima koristimo hombox uređaj i imam velikih pritužbi na brzinu koja varira od 30mb do 0 a često se nemože ni izmjerit speed test aplikacijama.Dogodi se čak da nema uopće.Žalio sam se ali u vipu vele da je to normalno.Tražio sam i prekid ugovora ali uzalud

Jako sam nezadovoljan homboxmom a nitko nista nepokušava da bi to rješio
Poz evo trenutno je brzina 2.6mb
[img]12aa4c65-a353-4d5a-94ce-f2b6113b674e.png[/img

Alo je to normalno onda to nije uredu od djelatnika u vip centru koji su rekli da će biti ne manje od 20 mb sto je i bilo ali samo neko vrijeme]
Ma katastrofa je homebox zva sam službu nešto smo poštelali ali isto
Recimo da je konstantno oko 3 Mbs.plus minus par.Mbs.
Vidim da se nije nitko javljao mjesec dana... ali ostavljam poruku jer će možda nekome pomoći. Ovo je moj slučaj:

Sličan problem kao što ljudi prethodno navode, u mojoj situaciji, na laptopu ThinkPad T540p brzina downloada 4 - 5, eventualno 6mbps, ponekad ide oko 2mbps, ponekad oko 1mpbs, pa čak i ispod, oko 0,6mbps, tek uzeo HomeBox, potrošio oko 30GB, znači definitivno sam ispod 100 GB potrošenih.

Probao sa mobitelom Huawei P9 lite koji je isto spojen (kao i laptop) na ZTE MF283V ruter i brzine se kreću oko 35 ili više mbps downloada, upload mi nebitan, nekada je isto tako oko 35, nekada oko 15mbps.

Laptop kada spojim na HotSpot na nekom mobitelu koji ima A1 karticu brzine idu oko 35 i više...

Uglavnom skužio sam da je do uključenog bluetootha, čim sam isključio bluetooth na laptopu, brzina ide na 50 - 60 - čak 70 mbps downloada, ovisno o poziciji rutera u kući, upload oko 15 mbps.

Huawei P9 lite ista stvar kao i kod laptopa, sa uključenim BT ajme meni 1 do 2 mbps downloada, upload ide oko 15, bez BT 35 mbps down i više...

Samsung Galaxy A6+ radi dobro, Samsung SM-J100H pravi razliku sa uključenim i isključenim BT ali ne značajno nekih 5 mbps downloada razlike, upload isti sa i bez BT-a...



Ovo je moja situacija, možda nekom stvarno je do bluetootha, pa mu pomogne...

Vjerujem da većina ovdje koji su se javili s problem imaju stvarni problem, tj. imaju problem sa zagušenjem A1 mreže, no kažem možda bude i neki sretnik pa relativno lako pofixa svoj problem kao i ja svoj isključenjem BT-a.



Ono što mene muči, znam da sam imao download u subotu 1 do 2 mbps, nerijetko i ispod 1 mbps, tj. oko 0,6, čak nekada rekao bih ništa, jer SpeedTest nije mogao ništa izmjeriti...

Ali to je bilo dok mi je BT bio uključen...

Eh sada, kad bih imao priliku produžiti ovih 5 roka za povrat, tj. kad bih mogao još jednu subotu probati pa vidjeti...



Može li se nekako iskemijati da produže ovaj rok od 5 dana?
Nisam dodavao nikakve uređaje ili nijenjao položaj.
Razina korisnika 1
Bedž +1
Je li ugovor sklopljen preko telefona, ukoliko da moze se raskinuti u roku 15 dana. Inače prvi put čujem da je nekom BT zagušivao internet

Može li se nekako iskemijati da produže ovaj rok od 5 dana?
Homebox ZTE MF 283

Kada sam potpisao ugovor, vidim super, 100GB odlicno, 4G odlicno. I bilo je odlicno prvih 6 mjeseci, brzina 25mbps- sasvim dobra brzina, ALI onda poslje, homebox je na istome mjestu i sve je isto kao i od pocetka, osim brzine, brzina je 1.5mbps a ponekad je ni nema, po cijeloj kuci se j***m s postavljanjem antena na pravo mjesto ali uzalud, taman da stavim 100 antena na vrh krova nebu pomoglo, stvarno ne razumijem zasto to rade, mislim placam isto i dalje ali kaj to tocno placam? Njihovu dobru volju da mi ponekad omoguce 2 ili 4 mbps vise? Stvarno ste smijesni, a ja sam jos gorsi, bedasti od onoga dana dok sam potpisal ugovor sa vama. A onda dok vasi "tehnicari" na pozivu odugovlace i govore sve ono kaj nebi trebali i ovo i ono mesto da veli ono kaj pitam.
Da, veca je.
Srećom još samo 4 mjeseca me budete varat i nikad više.

Proslo 9 mjeseci od mojeg zadnjeg zaljenja ali uzalud, prije se dijete rodi nego oni poprave brzinu interneta....dakle, da stvar jos gora bude cekao sam da se ovaj forum ucita barem oko 30 sekundi, potroseno 46750MB/100000MB, ali brzina ode ode ode samo da nije 0 nego je 1.5mbps/2mbps uz VIPnet-ov server na legacy.speedtest.net i ping 120ms, naravno, to vise nema smisla, ne mozete li odzati to jadno obecanje da internet ide do 100mbps dok je preko wi-fi najbrze moguce 72mbps, a kablom 100mbps, lazete ljude, i kradete, brzina mi je sada kao da sam potrosio 100GB.....ALI JE POTROSENO SAMO 46750/100000

http://www.auplod.com/u/ualopdabc71.png
Razina korisnika 1
Bedž +1


Je li ugovor sklopljen preko telefona, ukoliko da moze se raskinuti u roku 15 dana.

Ne, nego kod A1 partnera u poslovnici, to je pretpostavljam onda to - 5 dana, premda nije mi jasno jer zvali su me bili iz T-com i nudili neki novi paket, ja rekao da sam već potpisao sa Vip-om, i da imam 5 dana za otkazati / vratiti uređaj, žena kaže "ma imaš rok od 14 (ili 15 dana nisam siguran) za vratiti, jer je to tako i prema hakom-u" -ovo mi ima smisla, jer kako bi oni inače (operater od kojeg odlaziš) mogli imati pravo "ne pustiti te" da odeš kod drugog operatera 14 dana, jer žena mi reče da oni zakonski imaju dopušten rok od 14 dana unutar kojeg ne moraju predati broj drugom operateru, što znači sve to vrijeme te mogu nagovarati da ostaneš, i ako 10-og dana se odlučiš da ostaješ kod njih, kako onda ne bi imao pravo otkazati operateru kod kojeg si mislio prijeći?

Ne tvrdim da je tako, ali nekako mi ima smisla ovo gore što sam rekao/naveo.





Eh, sad stvarno ti ne znam odgovoriti na ovo... nisam toliki "expert" u poslovanju telekomunikacijskih mreža, nadam se da će koji mod naletjeti na ovo. Ako ne, logično, pitaj A1 direktno npr. chat agenta kad se nudi...

A u vezi BT-a ja sam upravo probao (imam fiksni internet 70mbit/s), često koristim bt zvucnik i brzina mi ostane ok, a internet mi je overall super. Nisam još probao mjeriti jer sam dosta zauzet ovih dana, uskoro ću pa javim kak prođe😉
Ni ja nemam nista osim homeboxa, ukljucio sam 3g mrezu na konfiguracijskoj stranici i sad ide 25 mbps
https://imgur.com/a/s03OQ4l 3G je bolja za download, a upload može se i čekati malo, tako da 4g nije 4g nego neka šala...
ovo se je dogodilo tijekom noci internet mi je sada vrlo slab sta da uradim
Pozdrav. I meni je isto brzina sa početnih35-40 prije tjedan dana pala na jedva 5 Mbps. Zvao par puta SZK i uvjek ista pitananja, da li gore sve lampice,koje su boje lampice, resetirajte ruter itd . Zanima me zašto je došlo do takvog pada brzine , ako je zbog vremenskih uvjeta onda mogu zaboraviti one početne brzine do ljeta.
Razina korisnika 2
bude prošlo i te 2gd,, a sledeči put kad mi netko uleti u kuču ima da izleti naglavačke



njihov prodajni predstavnik mi reče kad potrošiš 100gb,, imaš brzinu kao što si imao kod t-coma a to je 10 Mbps = 1.25 MB/s,, a ja kao i svi ostali imaju 1 Mbps = 0.125 MB/s,

a to nije dovoljno da pokrene youtube, a onih dotatnih 100gb od 30kn možež samo jednom produžit u tekučem mjesecu,, ja 200gb spičim za 15dana. jer ti GB lete ko ludi kod njih.
Pozdrav, danas odem na internet i vidim jako sporo radi, odem u speedtest i najprije nije ni hito učitat stranicu, pa sam pustio nekih sat vremena i sad opet odem na internet i vidim opet jako sporo, odem u speedtest i piše 0.10 mbps download i nekih 18 ms pinga, reko kaj je to, do neki dan preko 50 downloada i sad takvo rušenje brzine?



Isto i na mobitelu, koristim S4 mini, nekad radi super, kod rutera preko 40, odem u sobu udaljenu par koraka 1.5 npr., nekad i manje. Živim u Zagorju i do sada sam uvijek imao problema s netom(prvo HT, pa su iz H1 zvali i rekli internet super ovo ono a još gore od HT-a) i onda smo se prebacili na VIP, i zadovoljan sam internetom, ali ovako rušenje brzine nema smisla.



Imate li i Vi takvih problema?
Možete malo objasnit di da točno pogledam?
Otkrio. Kaže 100GB po maksimalnoj brzini, sve nakon toga po donjem limitu HAKOMa od 1MBit/s. Za dodatnih 100GB prometa 30Kn? Šta Homebox nije Flatrate?



Flat rate

From Wikipedia, the free encyclopedia



A flat fee, also referred to as a flat rate or a linear rate, refers to a pricing structure that charges a single fixed fee for a service, regardless of usage.[1] Less commonly, the term may refer to a rate that does not vary with usage or time of use.



Flate rate po Vipu:

(http://www.vipnet.hr/o-vipnetu/uvjeti-koristenja/-/journal_content/56_INSTANCE_231aRqoyWWOu/10307706/23510200)



34. Mjere zaštite mrežnog integriteta Vipnet d.o.o. nalažu da korisnik Homebox/Officebox M tarifa preuzima i/ili učitava osobito velike količine podataka kroz vremensko razdoblje unutar jednog mjeseca, a što može usporiti brzinu širokopojasne veze za druge korisnike na tom području, Vipnet može prema tom korisniku primijeniti mjeru isključenja pristupa internetu do kraja kalendarskog mjeseca. Ta se mjera može primijeniti na korisnike u slučaju da korisnik unutar jednog mjeseca prenese količinu podataka veću od 150 GB.



Homebox Duo:

(http://www.vipnet.hr/homebox-internet-i-telefon)



*Nakon potrošenih 100GB podatkovnog prometa, brzina se spušta na 1 Mbit/s. U slučaju potrebe za većim Internet brzinama od 1Mbit/s, preporučamo neku od dodatnih opcija koje će vam omogućiti maksimalno dostupnu brzinu. U periodu između 00 i 08 sati primjenjuje se neograničeni podatkovni promet bez ograničenja brzine.



**Maksimalna brzina interneta ovisi o razini 4G signala, trenutnoj opterećenosti mreže i modelu uređaja.

Odgovori