Homebox - brzina interneta

  • 11 September 2017
  • 128 odgovora
  • 32648 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 128

Razina korisnika 2
Korisnik sam turbo homeboxa oko pola godine i meni download nikad nije bio ni blizu 40 Mbit/s a upload u najboljim danima je bio oko 30 Mbit. Kad imam download blizu 20 Mbit/s tučem se nogom u guzicu. Snaga signala -71 dB što bi mi trebalo garantirat maximalnu brzinu. Testiranje brzine na http://www.dslreports.com/speedtest pokazuje buferiranje i do pola sekunde u downloadu, dakle online fps igre su neigrive. Bazne stanice su im očito preopterećene sve većim brojem korisnika mobilnog interneta a oni ništa ne rade mjesecima po pitanju nadogradnje ili povećanja broja istih. Ukratko priča o 100Mbit/s i flat rateu je obična prevara a kad ih zoveš i ukažeš na katastrofalnu uslugu pojedini agenti arogantno te skinu sa dnevnog reda da se ne izrazim drugačije. Kad mi istekne ugovorna obaveza neće me više vidjet.

Ako itko zna može li se prekinuti ugovorna obaveza ako je internet katastrofalan i daleko od onoga što su reklamirali neka odgovori ovdje.
Razina korisnika 2
Brzina ti ovisi o opterećenju bazne stanice na koju se spajaš. Zadnjih mjeseci gotovo sve njihove bazne stanice na urbanom području su preopterećene i možeš zaboravit surfanje sa 40Mbit/s. Ukoliko živiš u Špičkovini ili nekom drugom egzotičnom mjestu gdje gotovo nitko ne koristi mobilni internet i babe još uvijek koriste fiksni telefon kao jedini oblik komunikacije onda se možeš nadat brzini od 40 Mbis/s ili čak većoj.
Razina korisnika 2
Ako itko zna može li se prekinuti ugovorna obaveza ako je internet katastrofalan i daleko od onoga što su reklamirali neka odgovori ovdje.
Ne može.

Znači lažno reklamiranje u lijepoj našoj prolazi bez ikakvih konzekvenci?
Razina korisnika 2
Jure stari, ista stvar kod mene, kad potpisuješ ugovor nitko ti ništa ne kaže, ekipa umjesto tebe zaokruzuje na ugovoru stavke, te onda kad vec shvatis kaj se desilo bude kasno. Pa ti govore prihvatio si uvjete bla bla bla. Makar možda ni nisi, kao ja... A i vidiš da u zadnje vrijeme svi bježe od VIP-a

Na našu žalost ni drugi nisu ništa bolji. Brzine na T-comovoj mobilnoj mreži su još gore. Fiksni internet preko bakra sa uploadom od 0.5 Mbit/s da ne govorim, pa Rumunji odavno imaju daleko veći prosjek brzine downloada i uploada. Dok god imamo korumpiranu političku i pravosudnu bagru nemamo se čemu nadat.
Evo i ja sam potrošio 100 giga,jadan sam.Sad moram pomno birati koje stranice i koliko tabova otvarati.
Užas,samo reklame mi pojedu 5giga na mjesec.
Izdržati još godinu i pol i bježim od ovih lihvara.
Ja sam jučer kod frendice bio i vidim ima homebox i pitam ju kako "menađiraju" 100gb na mjesec,mislila je da imaju flat pa sam joj objasnio foru.Nitko joj nije točno rekao tj pokazao asterisk na ugovoru.Zanimljivo da ispada da 8/10 novih korisnika misle da imaju flat 24h što nije istina.
Meni osobno nije toliko do brzine,šta će mi 120mbita kad ih pojedem u 100gb do kažeš "vip".Dajte nam min 10mbita kad pređemo 100gb ili dignuti cijenu na 200kn i flat i amen.Tele 2 ima flat a Vip jadnici nemaju infrastukturu?nemaju novaca?nemaju menađera da malo promisle,treba upravi doma staviti brzinu na 1mbit pa ti surfaj prijatelju.Još godinu pa bježim možda u simpatičniju konkurenciju npr iskon pa da plješčem po stanu:D
Razina korisnika 1
Večeras je još gore... da li je to normalno da je tako sporo ili je ipak meni tu preslaba usluga?

zanima me prelazak na vip homebox,kakva je dostupnost u petrinji i gdje se nalaze odišaljači,pitanje za damu sunašce
pa di je sunašce
reklamiraju jedno dobijes drugo... mislim da cu isprovati "gregora" i njegov pokucni internet...mozda su bolje brzine
[img]12aa4c65-a353-4d5a-94ce-f2b6113b674e.png[/img
Alo je to normalno onda to nije uredu od djelatnika u vip centru koji su rekli da će biti ne manje od 20 mb sto je i bilo ali samo neko vrijeme]
Recimo da je konstantno oko 3 Mbs.plus minus par.Mbs.
Vidim da se nije nitko javljao mjesec dana... ali ostavljam poruku jer će možda nekome pomoći. Ovo je moj slučaj:
Sličan problem kao što ljudi prethodno navode, u mojoj situaciji, na laptopu ThinkPad T540p brzina downloada 4 - 5, eventualno 6mbps, ponekad ide oko 2mbps, ponekad oko 1mpbs, pa čak i ispod, oko 0,6mbps, tek uzeo HomeBox, potrošio oko 30GB, znači definitivno sam ispod 100 GB potrošenih.
Probao sa mobitelom Huawei P9 lite koji je isto spojen (kao i laptop) na ZTE MF283V ruter i brzine se kreću oko 35 ili više mbps downloada, upload mi nebitan, nekada je isto tako oko 35, nekada oko 15mbps.
Laptop kada spojim na HotSpot na nekom mobitelu koji ima A1 karticu brzine idu oko 35 i više...
Uglavnom skužio sam da je do uključenog bluetootha, čim sam isključio bluetooth na laptopu, brzina ide na 50 - 60 - čak 70 mbps downloada, ovisno o poziciji rutera u kući, upload oko 15 mbps.
Huawei P9 lite ista stvar kao i kod laptopa, sa uključenim BT ajme meni 1 do 2 mbps downloada, upload ide oko 15, bez BT 35 mbps down i više...
Samsung Galaxy A6+ radi dobro, Samsung SM-J100H pravi razliku sa uključenim i isključenim BT ali ne značajno nekih 5 mbps downloada razlike, upload isti sa i bez BT-a...

Ovo je moja situacija, možda nekom stvarno je do bluetootha, pa mu pomogne...
Vjerujem da većina ovdje koji su se javili s problem imaju stvarni problem, tj. imaju problem sa zagušenjem A1 mreže, no kažem možda bude i neki sretnik pa relativno lako pofixa svoj problem kao i ja svoj isključenjem BT-a.

Ono što mene muči, znam da sam imao download u subotu 1 do 2 mbps, nerijetko i ispod 1 mbps, tj. oko 0,6, čak nekada rekao bih ništa, jer SpeedTest nije mogao ništa izmjeriti...
Ali to je bilo dok mi je BT bio uključen...
Eh sada, kad bih imao priliku produžiti ovih 5 roka za povrat, tj. kad bih mogao još jednu subotu probati pa vidjeti...

Može li se nekako iskemijati da produže ovaj rok od 5 dana?
Nisam dodavao nikakve uređaje ili nijenjao položaj.
Razina korisnika 1
Bedž +1
Je li ugovor sklopljen preko telefona, ukoliko da moze se raskinuti u roku 15 dana. Inače prvi put čujem da je nekom BT zagušivao internet
Može li se nekako iskemijati da produže ovaj rok od 5 dana?
Homebox ZTE MF 283
Kada sam potpisao ugovor, vidim super, 100GB odlicno, 4G odlicno. I bilo je odlicno prvih 6 mjeseci, brzina 25mbps- sasvim dobra brzina, ALI onda poslje, homebox je na istome mjestu i sve je isto kao i od pocetka, osim brzine, brzina je 1.5mbps a ponekad je ni nema, po cijeloj kuci se j***m s postavljanjem antena na pravo mjesto ali uzalud, taman da stavim 100 antena na vrh krova nebu pomoglo, stvarno ne razumijem zasto to rade, mislim placam isto i dalje ali kaj to tocno placam? Njihovu dobru volju da mi ponekad omoguce 2 ili 4 mbps vise? Stvarno ste smijesni, a ja sam jos gorsi, bedasti od onoga dana dok sam potpisal ugovor sa vama. A onda dok vasi "tehnicari" na pozivu odugovlace i govore sve ono kaj nebi trebali i ovo i ono mesto da veli ono kaj pitam.
Da, veca je.
Srećom još samo 4 mjeseca me budete varat i nikad više.

Proslo 9 mjeseci od mojeg zadnjeg zaljenja ali uzalud, prije se dijete rodi nego oni poprave brzinu interneta....dakle, da stvar jos gora bude cekao sam da se ovaj forum ucita barem oko 30 sekundi, potroseno 46750MB/100000MB, ali brzina ode ode ode samo da nije 0 nego je 1.5mbps/2mbps uz VIPnet-ov server na legacy.speedtest.net i ping 120ms, naravno, to vise nema smisla, ne mozete li odzati to jadno obecanje da internet ide do 100mbps dok je preko wi-fi najbrze moguce 72mbps, a kablom 100mbps, lazete ljude, i kradete, brzina mi je sada kao da sam potrosio 100GB.....ALI JE POTROSENO SAMO 46750/100000
[img]http://www.auplod.com/u/ualopdabc71.png[/img]
Razina korisnika 1
Bedž +1

Je li ugovor sklopljen preko telefona, ukoliko da moze se raskinuti u roku 15 dana.
Ne, nego kod A1 partnera u poslovnici, to je pretpostavljam onda to - 5 dana, premda nije mi jasno jer zvali su me bili iz T-com i nudili neki novi paket, ja rekao da sam već potpisao sa Vip-om, i da imam 5 dana za otkazati / vratiti uređaj, žena kaže "ma imaš rok od 14 (ili 15 dana nisam siguran) za vratiti, jer je to tako i prema hakom-u" -ovo mi ima smisla, jer kako bi oni inače (operater od kojeg odlaziš) mogli imati pravo "ne pustiti te" da odeš kod drugog operatera 14 dana, jer žena mi reče da oni zakonski imaju dopušten rok od 14 dana unutar kojeg ne moraju predati broj drugom operateru, što znači sve to vrijeme te mogu nagovarati da ostaneš, i ako 10-og dana se odlučiš da ostaješ kod njih, kako onda ne bi imao pravo otkazati operateru kod kojeg si mislio prijeći?
Ne tvrdim da je tako, ali nekako mi ima smisla ovo gore što sam rekao/naveo.


Eh, sad stvarno ti ne znam odgovoriti na ovo... nisam toliki "expert" u poslovanju telekomunikacijskih mreža, nadam se da će koji mod naletjeti na ovo. Ako ne, logično, pitaj A1 direktno npr. chat agenta kad se nudi...
A u vezi BT-a ja sam upravo probao (imam fiksni internet 70mbit/s), često koristim bt zvucnik i brzina mi ostane ok, a internet mi je overall super. Nisam još probao mjeriti jer sam dosta zauzet ovih dana, uskoro ću pa javim kak prođe😉
Ni ja nemam nista osim homeboxa, ukljucio sam 3g mrezu na konfiguracijskoj stranici i sad ide 25 mbps
https://imgur.com/a/s03OQ4l 3G je bolja za download, a upload može se i čekati malo, tako da 4g nije 4g nego neka šala...
ovo se je dogodilo tijekom noci internet mi je sada vrlo slab sta da uradim
Pozdrav. I meni je isto brzina sa početnih35-40 prije tjedan dana pala na jedva 5 Mbps. Zvao par puta SZK i uvjek ista pitananja, da li gore sve lampice,koje su boje lampice, resetirajte ruter itd . Zanima me zašto je došlo do takvog pada brzine , ako je zbog vremenskih uvjeta onda mogu zaboraviti one početne brzine do ljeta.
Razina korisnika 2
bude prošlo i te 2gd,, a sledeči put kad mi netko uleti u kuču ima da izleti naglavačke

njihov prodajni predstavnik mi reče kad potrošiš 100gb,, imaš brzinu kao što si imao kod t-coma a to je 10 Mbps = 1.25 MB/s,, a ja kao i svi ostali imaju 1 Mbps = 0.125 MB/s,
a to nije dovoljno da pokrene youtube, a onih dotatnih 100gb od 30kn možež samo jednom produžit u tekučem mjesecu,, ja 200gb spičim za 15dana. jer ti GB lete ko ludi kod njih.

Odgovori