Homebox - brzina interneta

  • 11 September 2017
  • 128 odgovora
  • 32658 pregleda


Prikaži prvu objavu

Odgovora 128

Brzina je sramotna na homeboxu, govorim iz područja Sesveta, samo uz dobre droge imam oko 20mbit, a o online igranju mogu samo sanjati. Lag, trzanje, kašnjenje, kako god... Užas!
Nedavno uzeo Homebox i mogu reći da su mi sumnjiv i mislim da nas muljaju.
DL mi je, kada imam max signal oko 20.
Zanimljivo što mi na službenom mobitelu koji je na vip-u, kada stanem kraj rutera DL oko 70!!
Dakle, nije do opterećenja mreže, niti signala, nego jednostavno ne propuštaju koliko obećavaju.
Samo me zanima zasto imam slab download,rekli su da ide do 120mbits a ja imam 5,6 mbits
Hvala. Iako izgleda da je to za mobitele a ja nemam broj u vipu, već samo homebox.
Poštovanje! Je li moguće kupiti neki drugi CAT6 router pa SIM karticu iz Homebox-a koristiti s njim? Pitam jer nisam siguran koliko je to legalno s obzirom na to da na naljepnici piše da se krše uvjeti korištenja...
Ja sam doslovno na 5 minuta isprobao karticu staviti u mobitel da testiram brzinu i brzine su duplo veće...
Kako to ipak nema smisla koristiti na mobitelu, pitam mogu li uz dopuštenje službe za korisnike promijeniti router i kako dobivam to dopuštenje?

Hvala svima,
pozdrav!
Hvala na odgovoru. Vratio sam odmah sve na staro. Nadam se u ponudi VIP-a uskoro vidjeti CAT6 router...
Samo još nešto... nakon isteka ugovora ako više ne koristiš uslugu - router ostaje kod tebe ili ga vraćaš VIP-u?
I je li uopće otključan?
Razina korisnika 1
Pozdrav svima,

Moj je problem slijedeci. Imam homebox gotovo godinu dana sad i brzine koje sam postizao do prije cca mjesec dana su bile u prosjeku 15ak Mbit/s, ali je znalo otici i preko 20. Daleko od one dogovorene i reklamirane, ali ajde...nekako se dalo.

Zadnjih mjesec dana ne prelazi 5-6 u prosjeku. Probao sam prebaciti uredaj s jedne strane kuce na drugu, ali rezultat je isti.

Resetirao ga tvornicki, zamijenio SIM, ništa nije pomoglo. Ovih dana je sunce zasjalo u Zadru pa sam izasao van kuce i testirao brzinu na A1 mrezi na dva mobitela. S9+ i Oneplus 6T. Oba su postigla maksimalnu brzinu u prosjeku oko 7-8 Mbit/s.

Brzine kojem postižem s istim mobitelima na raznim drugim lokacijama po gradu su drasticno vece od ovih (preko 40).

Uređaji su spojeni na 4G mrezu, prema karti pokrivenosti moj kvart i ima 4G signal, a i imao ga je do nedavno, bar sto se brzina tice...

Kuca mi se nalazi na takvoj lokaciji da su s jedne strane samo druge niske obiteljske kuće, s jedne strane livada, pa more i otoci. Nikakva suma, zgrade i sl...

Sto se desilo i sto mi je raditi da dobijem nazad signal koji sam imao. U suprotnome mi homebox nema smisla, zato sam i prešao s drugog pruzatelja Internetskih usluga k A1 jer na ovoj lokaciji nije mogao pruziti brzine veće od 5 Mbit/s obzirom na stare bakrene parice i nepostojanja optike...

Ugovor imam s A1 na 2 godine, ali ovdje nikako ne ispunjavaju ono sto je ugovoreno...

Hvala na savjetima
Pozdrav svima,

Moj je problem slijedeci. Imam homebox gotovo godinu dana sad i brzine koje sam postizao do prije cca mjesec dana su bile u prosjeku 15ak Mbit/s, ali je znalo otici i preko 20. Daleko od one dogovorene i reklamirane, ali ajde...nekako se dalo.

Zadnjih mjesec dana ne prelazi 5-6 u prosjeku. Probao sam prebaciti uredaj s jedne strane kuce na drugu, ali rezultat je isti.

Resetirao ga tvornicki, zamijenio SIM, ništa nije pomoglo. Ovih dana je sunce zasjalo u Zadru pa sam izasao van kuce i testirao brzinu na A1 mrezi na dva mobitela. S9+ i Oneplus 6T. Oba su postigla maksimalnu brzinu u prosjeku oko 7-8 Mbit/s.

Brzine kojem postižem s istim mobitelima na raznim drugim lokacijama po gradu su drasticno vece od ovih (preko 40).

Uređaji su spojeni na 4G mrezu, prema karti pokrivenosti moj kvart i ima 4G signal, a i imao ga je do nedavno, bar sto se brzina tice...

Kuca mi se nalazi na takvoj lokaciji da su s jedne strane samo druge niske obiteljske kuće, s jedne strane livada, pa more i otoci. Nikakva suma, zgrade i sl...

Sto se desilo i sto mi je raditi da dobijem nazad signal koji sam imao. U suprotnome mi homebox nema smisla, zato sam i prešao s drugog pruzatelja Internetskih usluga k A1 jer na ovoj lokaciji nije mogao pruziti brzine veće od 5 Mbit/s obzirom na stare bakrene parice i nepostojanja optike...

Ugovor imam s A1 na 2 godine, ali ovdje nikako ne ispunjavaju ono sto je ugovoreno...

Hvala na savjetima

Zovi sluzbu za korisnike, malo povisi ton kod pricanja i kada vam nesto "sloze" brzina vam naraste. Jedino upali tako. A ako ne, onda zovi i prijeti raskidom ugovora. Ova druga metoda 100% radi.
Razina korisnika 1
@MikiMaus

Neće biti.druge...na žalost 😞
Razina korisnika 7
Bedž +3
Mislim da neće ić. U najmanju ruku van dobivenog uređaja ne odgovaraju za nikakve tehničke uvjete ni podršku. Mimo toga brzine su ograničene s razlogom. U najgorem slučaju mogu ti uskratiti uslugu i raskinuti ugovor zbog kršenja fair use politike...
Razina korisnika 7
Bedž +3
Vraća se oprema, skupi je kurirska služba ili je vratiš sam posto ovo prvo traje i traje. Zaključan je.
Razina korisnika 5
Ako itko zna može li se prekinuti ugovorna obaveza ako je internet katastrofalan i daleko od onoga što su reklamirali neka odgovori ovdje.
Ne može.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Brzina je konstantno oko 3 ili povremeno? Mijenjao položaj HB-a ili je uvijek na istom mjestu, oko njega dodavao neke uređaje koji bi mogli ometati prijem signala?

Ako je sve isto kao prije, zovi SZK i prati putanju do tehničara i prijavi.
Razina korisnika 7
Bedž +3
Ako netko koristi Vipov broj mobitela može na toj lokaciji napraviti speedtest na tvojoj lokaciji. Ako su brzine puno veće od onoga što ti mjeriš na Homeboxu, onda problem nije u lokaciji ili mreži.

Najveći problem i je u tome što sam isto preporučio prijateljima pa su se razočarali jer brzina na mobitelu i hb je neusporediva. A kad malo uguglaš ZTE, vidiš da je to smeće od HB ograničeno brzinama ali valjda VIP-u odgovara jer ne opterećuje full resurse bazne stanice.

P.S. i hb preko kabla na komp ne pokazuje bolje rezultate od wifi-a.
Razina korisnika 3
Otkrio. Kaže 100GB po maksimalnoj brzini, sve nakon toga po donjem limitu HAKOMa od 1MBit/s. Za dodatnih 100GB prometa 30Kn? Šta Homebox nije Flatrate?

Flat rate
From Wikipedia, the free encyclopedia

A flat fee, also referred to as a flat rate or a linear rate, refers to a pricing structure that charges a single fixed fee for a service, regardless of usage.[1] Less commonly, the term may refer to a rate that does not vary with usage or time of use.


'refers to a pricing structure that charges a single fixed fee for a service, regardless of usage' - nema naplate nakon potrošenih 100 GB, dodatna opcija je dostupna svima no ide na zahtjev korisnika, ovisno o njegovom izboru. Nakon potrošnje 100 GB, spušta se brzina.
Razina korisnika 3
Vraća se oprema, skupi je kurirska služba ili je vratiš sam posto ovo prvo traje i traje. Zaključan je.
Na jednom forumu sam pročitao da Homebox ruter ZTE 283+ nije zaključan, jer je korisnik u njemu probao SIM karticu od Tele2 pokućnog interneta i radi, samo se mora promijeniti APN adresa.
meni se čini da nemaš 4G signal nego samo 3g. premale su to brzine za 4G ,neka me isprave ako grješim.
da slažem se , kako sam već napisao - mi nemamo 4g , nego poboljšani 3g LP
Razina korisnika 4
Jure, hvala ti na iznesenom mišljenju. Složit ćemo se da se ovaj put ne slažemo.
Zakonski rok postoji s razlogom, da korisnici koji iz nekog razloga, koji god to bio, mogu raskinuti uslugu. Možda se jednog dana opet sretnom, u boljim i zadovoljnijim okolnostima 🙂
Razina korisnika 4
Jure, u redu.
Svoje mišljenje si već više puta iznio, kao i mi svoje. Mislim da nema smisla prepucavati se, zbilja ne vodi nikuda 🙂
Uslugu nudimo preko više tehnologija, od klasične fiksne, FTTH, do Homeboxa. Ti si našao uslugu i operatera koji tebi odgovaraju, a tako nađu i naši korisnici pakete koji odgovaraju njima.
Želim ti ugodan ostatak dana. 🙂
Razina korisnika 4
Bok @Jajalo
Dakle, prvo obavijest - post ti je mrvicu editiran radi neprimjerenog rječnika, pa je sad u skladu s pravilima foruma 🙂
Razumijem nezadovoljstvo, i mi se zbilja trudimo pomoći. Kako postoji određeni broj nezadovoljnih korisnika, tako postoji i velik broj zadovoljnih korisnika, i zbilja mi je žao št se stječe određena slika, koja nije posve točna.
Ako je potrebna provjera, podatke nam je potrebno poslati OVDJE pa ćemo proslijediti na nadležni odjel.
Razina korisnika 4
Hvala ti na javljanju, čujemo se dalje putem inboxa.
Razina korisnika 3
Da, istrošio sam 200 GB prometa, i sada je smanjeno na 1mbps.. iliti ga 10kbps
Ali ako sam mogao imati download 4mbps, tokom neograničenja, zašto sad ne mogu imati "obećanih" 1mbps?


Općim uvjetima korištenja jasno je definirano sljedeće:
" Ukoliko korisnik Homebox Duo tarife unutar jednog obračunskog razdoblja potroši uključeni podatkovni promet u tarifi po maksimalno dostupnoj brzini (100 GB), dodatni podatkovni promet mu se neće naplatiti već će daljnja brzina prijenosa podataka biti ograničena na maksimalnih 1 Mbit/s"

Možeš sve pročitati na linku http://bit.ly/2yJplHz, ovo je konkretno stavka 18. Dakle, riječ je o ograničenju od maksinalnih 1Mbit/s zbog čega se ne mogu složiti da je to, a kako ti navodiš, obećana brzina.
Razina korisnika 4
Kod mene je taj problem da je brzina sa 40Mbps, pala na svega 5Mbps, na kartama pokrivenosti lte signala točno se vidi da moja kuća više nije pokrivena signalom!
Pozdrav @AlenIvanic
variranje brzine na mobilnoj mreži koju koristi Homebox uređaj je normalno, ali opet ne u tolikoj mjeri da brzina padne na nulu.
Bilo bi svakako dobro da prijaviš Tehničkoj podršci situaciju i da im se po mogućnosti javiš kada ti se dogodi da je protok podataka spor.
Prijava i analiza u realnom vremenu daje puno bolje rezultate kod traženja uzroka problema.
Isto tako...
- Kada ti brzina tako katastrofalno padne, pokušaj napraviti restart Homebox uređaja i vidi ima li kakvih promjena na bolje. (ovo je čisto kao metoda provjere da se pokuša odgonetnuti je li problem vezan uz uređaj)
- Kakva ti je razina i vrsta (2G, 3G, 4G) signala u trenutku kada je protok podataka slab?
- Kako su spojeni uređaji na Homebox (LAN, WLAN)?
- Koji je uređaj (proizvođač i model) u pitanju?

Odgovori