Riješeno

Zasto ostati u A1?

  • 12 October 2018
  • 3 odgovora
  • 621 pregled

Pozdrav svima.

Da, ovo je jos jedno takvo pitanje u moru slicnih pitanja.

Ugovor mi istice pocetkom 11. mjeseca. Dobio sam poziv od neke raspolozene gospodje koja mi sa optimizmom u glasu nudi sjajnu ponudu za produljenjem ugovora na iduce 2 godine koja se razlikuje od moje trenutne situacije valjda nikako. Na A1 imam nekoliko usluga, 2 fiksne na 2 adrese, pretplatu na jedan mobitel, bonove na drugi, zena ima pretplatu na svoj mobitel. Ali ne, to ne znaci apsolutno nista mocnom A1. Ali, ako ste novi korisnik, bez ikakvih problema dobijete 6 mjeseci bez naknade.

Svi se kunu u sve sto smatraju svetim na ovom svijetu da jednostavno nisu u mogucnosti ponuditi nista bolje i citiram "Ako vam se ne svidja, nije A1 jedini provider u Hrvatskoj."

Dobio sam broj sluzbe za savjetovanje korisnika, ali jednostavno nemam volje tamo prijetiti se da cu otici iz A1 te otkazati sve svoje usluge te ih prebaciti negdje drugdje samo da mi ponude valjda 10kn manju pretplatu. Ali se nemojte zavaravati, A1/VIP nicime nije zaradio moju vjernost i najmanji mi je problem otici drugdje.

Zasto jednostavno nemate standardizirani sustav nagradjivanja vjernosti korisnika?
I zasto konstantno novi korisnici imaju prednost pred postojecim?
I zasto da itko ikada ostane u A1 nakon zavrsetka ugovora kada je puno bolja stvar otici drugdje i pokupiti puno bolje uvjete?
icon

Najbolji odgovor od gogsy1975 12 October 2018, 09:20

Pogledaj original

Odgovora 3

Razina korisnika 7
Bedž +3
Žalosno je da ne rade profiliranje, ali nikako. Zovu bezveze, nude copy/paste onoga što nude na netu. Prvo što kažem kad zovu, uđite u moj profil pa razmotrite što trenutno plaćam i nazovite ponovo. Prošli puta prilikom produženja su reagirali tek nakon što sam podnio zahtjev za prelazak u drugu mrežu (i to ponudili pretplatnu tarifu na 50%, dodatno 3 Gb interneta), kako će biti u prosincu, ne znam. Kad se ulogiram u mojA1, budući mi ističe u prosincu, stoji "ponuda za produljenje". Kad stisnem, poruka "DOGODILA SE GREŠKA" i vraća na početnu stranu A1. Katastrofa bila, katastrofa i ostala. Valjda će nekad netko od odgovornih naučiti lekciju.

Da se razumijemo, pod "ponuda za produljenje" nikako ne prihvaćam ono što stoji na web-u jer je isto kao za nove pretplatnike!


Razina korisnika 7
Bedž +3
Eo ti odgovor na sličnu tematiku.
Zasto jednostavno nemate standardizirani sustav nagradjivanja vjernosti korisnika?
I zasto konstantno novi korisnici imaju prednost pred postojecim?
I zasto da itko ikada ostane u A1 nakon zavrsetka ugovora kada je puno bolja stvar otici drugdje i pokupiti puno bolje uvjete?

-Zato što to već godinama nema nitko, a povlastice su se rapidno i masovno počele smanjivati 2013. kad su i prava operatera ograničena i umanjena.
-Zato što se broj ukupnih korisnika uvijek vrti u sličnim brojkama i njima apsolutno ništa ne znači jesi li ti u mreži stari ili novi korisnik.
-Upravo tako, ti ćeš prijeć npr u HT, nezadovoljni HTovci u VIP, za dvije godine opet obrnuto i sve dobro. Tebi malo gnjavaže oko prijelaska, njima posao za tehničare i svi zadovoljni. Kolo se okreće.

@gogsy1975 forumski prijatelju, bar ti znaš kako stvari stoje i zašto... Operaterskoj ekipi ne treba kruha preko pogače i to ti je sve. Zašto bi se mučili, profilirali, tlačili kao nekad, kad su shvatili da i bez toga fino rade. I to već 5 godina unatoč tome što više nema besplatnih uređaja, besplatnih mjeseci, besplatnih dodatnih pogodnosti...
Ljudi su se navikli na tehnologiju i koristit će je koliko koštala da koštala, kod koga, svejedno, razlike u cijenama kad se sve zbroji su vrlo male, pitanje je samo inata gdje ćeš trenutno završiti. Al tijekom dvije godine obično svaki inat prođe i većina opet završi gdje je bila, i tako u krug 🙂
Razina korisnika 5
Bedž +2
@kizo sve poznato ali pošto Aza1 nije više telekomunikacijska tvrtka nego NoviOblikŽivota probaj pitati kakva je ponuda za javljanje iz stratosfere ili reci da si izvanzemaljac (recimo da živiš u Irskoj, to su valjda izvanzemaljci) i kakva je onda ponuda 😊

Odgovori